ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Pokaż HUDa, świntuchu :)

fiszon

Od: 2004-03-19

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-08-02 12:22:27

o @#$% ja 2 lata nie gralem w ta gre i nic nie jestem na czasie jak gralem to nic sie nie robilo osobno tylko w jednym pliku =P a o co chodzi ze mam w notatniku swojego huda tylko zmienic to nie mam pojecia [](//htmlarea/images/smiles/6.gif)

Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli...
Poker Strategy

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-02 12:45:18

fiszon napisał:

>
> o @#$% ja 2 lata nie gralem w ta gre i nic nie jestem na czasie jak gralem to nic sie nie robilo osobno tylko w jednym pliku =P a o co chodzi ze mam w notatniku swojego huda tylko zmienic to nie mam pojecia [](//htmlarea/images/smiles/6.gif)
>
Dzisiaj pewnie napiszę na esp kolumnę nt. hudów w cpma i innych przydatnych ustawień zmienionych w stosunku do osp. Tylko nie wiem kiedy się ukaże, bo tam jakiś system kolejek jest czy cuś.

fiszon

Od: 2004-03-19

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-08-02 14:22:32

hmm to mozesz napisac tez tutaj temat osobny zeby szybciej sie pojawiło ;) a tak wogole to ja gralem zawsze na cpma i jakos nigdy nie bylo takich smiesznych rzeczy . . . -.- ...sad but true ....

Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli...
Poker Strategy

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-02 18:45:02

No nie za bardzo mogę to zrobić, bo wtedy po co pisać kolumnę? :b
Otwórz sobie te pliki, tam masz w większości objaśnione. Do reszty sam zasadami logicznego myślenia i systemem prób i błędów dojdziesz ;)
Poza tym, przeczytaj kilka poprzednich stron tego tematu, gdzie opisałem 3-4 podstawowe komendy niezbędne w procesie.

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-08-02 18:51:41

hudy srady.

arqon zrobil by cos z ta fizyka i lg ktore na cg_drawgun 0 wyglada tragicznie. w sumie mozna zmienic pozycje promienia komenda cg_gunoffset, ale to i tak nie to samo co na ra3 i osp. sux.
zeby nie bylo offtop’a:

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

fiszon

Od: 2004-03-19

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-08-02 19:00:43

dzięki mav :* o to mi chodzilo wlasnie zeby mi ktos powiedzial jak mam wczytac do gry ten plik z ustawieniami huda ;) [a tam komus napisales bodajze enjoy’owi:P]

thx one more time [](//htmlarea/images/smiles/1.gif)

Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli...
Poker Strategy

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-02 19:44:29

Barb - u mnie promień wygląda identycznie. Spróbuj coś zmienić z cg_altlightning (wartości 0, 1, 2 jak i pośrednie).

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-08-02 20:09:23

Mav` napisał:_

>
> Barb - u mnie promień wygląda identycznie. Spróbuj coś zmienić z cg_altlightning (wartości 0, 1, 2 jak i pośrednie).
>
chodzilo mi o pozycje, nie kolor/rodzaj promienia ;p
tak wyglada lg na osp i ra3
tak wyglada lg na cpma przy uzyciu komendy cg_gunoffset 0, a tak przy uzyciu w/w komendy z watoscia -9, przypomina lg z osp i ra3, ale nie do konca :/ sux

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-02 21:11:33

barb - spróbuj "/cg_gunoffset -9,3,-1"
Wartości kolejnych osi tej komendy oddziela się przecinkiem. Mi wyszło takie coś, więc chyba prawie identyczne.
ed: do tego cg_drawgun 2 ofc

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-08-02 21:55:39

Mav` napisał:_

>
> barb - spróbuj "/cg_gunoffset -9,3,-1"
>
>
> Wartości kolejnych osi tej komendy oddziela się przecinkiem. Mi wyszło takie coś, więc chyba prawie identyczne.
>
>
> ed: do tego cg_drawgun 2 ofc
>
o ja @#$% zawsze czegos nie doczytam do konca D:

wielkie dzieki

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

pablo

Od: 2005-07-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-06 15:37:07

Jakimi komendami moge sobie zrobić taką "brzydką" grafike ale w OSP?
Próbowałem sam coś zrobic ale to nie to:/

"Bieguny przemieszczą się. Do pierwszej wielkiej katastrofy na jednym z dużych kontynentów dojdzie w 2009, zaś w 2013 zdarzy się jeszcze potężniejsza..."

Boryska - chłopiec z Marsa

www.npn.ehost.pl/serwis//index.php?option=com_content&task=view&id=161&Itemid=65

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-06 16:26:10

Żadne komendy odpowiedzialne za grafikę się nie zmieniły.

fiszon

Od: 2004-03-19

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-08-06 20:52:19

słuchajcie jak moge zrobic taki status bar caly jak ma el-mo ? [mialem taki w poprzednich wersjach cpma] ale teraz nie wiem jak to zmienic ... =/

Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli...
Poker Strategy

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-06 23:41:12

Zapytaj się El-Mo o jego hud-config ;)

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-08-07 00:23:08

StatusBar_ArmorBar
{
color 0 0 0 0; rect 381 424 220 40; doublebar
}

StatusBar_HealthBar
{
color 0 0 0 0; rect 35 424 220 40; textalign R; doublebar
}

to są te paski jak coś to modyfikuj parametry i niech mocz będzie z tobą

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-08-07 11:49:59

Image Hosted by ImageShack.us

HUD:

!DEFAULT
{
color 1 1 1 1
fontsize 8 12
font cpma
textstyle 1
}

WeaponList
{
rect 0 64 48 16
color 0.2 0.2 0.7 0.75
font id
fontsize 12 16
}

StatusBar_HealthIcon
{
rect 200 448 24 24
image "models/players/doom/icon_pm.tga"
}

StatusBar_HealthCount
{
rect 240 448 48 24
font idblock
fontsize 16 24
textalign R
}

StatusBar_ArmorIcon
{
rect 420 448 24 24
}

StatusBar_ArmorCount
{
rect 352 448 32 32
font idblock
fontsize 16 24
}

FPS{rect 0 0 640 12color 1 1 1 0.5textalign R}

GameTime
{
rect 0 16 640 16
font id
fontsize 12 16
textalign R
monospace
}

GameType
{
rect 0 16 640 24
fontsize 20
textalign C
color 1 1 0.5 1
}

WarmupInfo
{
rect 0 40 640 24
fontsize 16
textalign C
}

FollowMessage
{
rect 0 466 640 12
textalign C
}

SpecMessage
{
rect 0 80 640 16
fontsize 12 16
textalign C
}

FragMessage
{
rect 0 80 640 16
fontsize 12 16
textalign C
time 1500
fade 1 1 1 0.5
}

RankMessage
{
rect 0 96 640 12
textalign C
time 1500
fade 1 1 1 0.5
}

PlayerSpeed{rect 0 386 640 12color 1 1 1 0.5textalign R}

ItemPickup
{
rect 24 384 640 16
fontsize 12 16
time 1500

fade 1 1 1 0.5

}

ItemPickupIcon
{
rect 0 384 16 16
time 1500

fading an image requires an alpha channel which the icons don’t have >:(fade 1 1 1 0.5

}

TargetName
{
rect 0 256 640 12
textalign C
time 500
}

TargetStatus
{
rect 0 268 640 12
textalign C
time 500
color 0.5 1 1 1
}

Chat1 { rect 0 372 640 12; time 3000; }Chat2 { rect 0 360 640 12; time 3000; }Chat3 { rect 0 348 640 12; time 3000; }Chat4 { rect 0 336 640 12; time 3000; }Chat5 { rect 0 324 640 12; time 3000; }Chat6 { rect 0 312 640 12; time 3000; }Chat7 { rect 0 300 640 12; time 3000; }Chat8 { rect 0 288 640 12; time 3000; }

VoteMessageArena
{
rect 0 60 640 16
fontsize 12 16
textalign C
}

VoteMessageWorld
{
rect 0 76 640 16
fontsize 12 16
textalign C
color 1 1 0 1
}

Score_Limit { rect 0 420 32 20; textalign R; fontsize 16 20; bgcolor 0.5 0.5 0.5 0.5; fill; }
Score_OWN { rect 0 440 32 20; textalign R; fontsize 16 20; bgcolor 1 1 1 0.5; fill; }
Score_NME { rect 0 460 32 20; textalign R; fontsize 16 20; bgcolor 0 1 0 0.5; fill; }

that’s all the DM stuff

!DEFAULT { bgcolor 0.5 0.5 0.5 0.5; textalign R; }
Team1 { rect 0 372 640 12; monospace; }
Team2 { rect 0 360 640 12; monospace; }
Team3 { rect 0 348 640 12; monospace; }
Team4 { rect 0 336 640 12; monospace; }
Team5 { rect 0 324 640 12; monospace; }
Team6 { rect 0 312 640 12; monospace; }
Team7 { rect 0 300 640 12; monospace; }
Team8 { rect 0 288 640 12; monospace; }
!DEFAULT { bgcolor 0 0 0 0; textalign L; }

PowerUp1_Icon is also used for the O/D indicator in CTFS

PowerUp1_Icon { rect 608 264 32 32; }
PowerUp1_Time { rect 544 264 64 32; textalign R; fontsize 24 32; }

PowerUp2_Icon { rect 608 232 32 32; }
PowerUp2_Time { rect 544 232 64 32; textalign R; fontsize 24 32; }

PowerUp3_Icon { rect 608 200 32 32; }
PowerUp3_Time { rect 544 200 64 32; textalign R; fontsize 24 32; }

PowerUp4_Icon { rect 608 168 32 32; }
PowerUp4_Time { rect 544 168 64 32; textalign R; fontsize 24 32; }

FlagStatus_OWN { rect 608 400 32 32; color 1 1 1 1; }
FlagStatus_NME { rect 568 400 32 32; color 0 1 0 1; }

TeamCount_OWN { rect 620 40 20 20; bgcolor 0.5 0.5 0.5 0.5; fill; fontsize 12 16; }
TeamIcon_OWN { rect 600 40 20 20; bgcolor 0.5 0.5 0.5 0.5; fill; image "models/players/mynx/icon_pm.tga"; }
TeamCount_NME { rect 620 64 20 20; bgcolor 0.5 0.5 0.5 0.5; fill; fontsize 12 16; }
TeamIcon_NME { rect 600 64 20 20; bgcolor 0.5 0.5 0.5 0.5; fill; image "models/players/sarge/icon_pm.tga"; }

Nie moge zrobić ciemniejszego niebieskiego rg;/, wie ktoś jak to zrobić?

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-13 17:48:50

Mav` napisał:_

>
> Mi wyszło takie coś, więc chyba prawie identyczne.
>
jak zrobic ta liste ammo/broni w kolumnach? :F

bo zajzalem do huda defaultowego i nie widze zeby sie cos zmienilo od poprzedniej wersji :|

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-13 18:48:48

Jeśli podasz w configu huda wartości zmuszające listę ammo/broni do schowania się na dół/górę ekranu, ona sama sprytnie zawinie się w kolumnę.
Anyway, wycinek z mojego configa huda:
WeaponList

{

rect 0 441 33 9

color 0.2 0.2 0.7 0.75

font id

fontsize 11 11

textalign l

}

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-14 13:01:13

aaaaahaaaaa dzieki....no widzisz jaki sprytny ten hud :F

anyway se walnelem takie cos jak na osp prawie

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

Panplayer1

Od: 2003-12-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-14 13:48:27

swintuchy :<</p>

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-14 14:38:42

świńtuchy! o/

Kufir

Od: 2004-08-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-08-17 15:42:28

A ja mam pytanie.
jak zrobić aby po lewej stronie na dole tak fajnie byly widoczne bronie i amuniacja ktora posiadamy jak na tym zdjeciu ?
http://img84.imageshack.us/img84/4527/hudzi1.jpg

Kufir*150watt

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-17 20:43:26

WeaponList

{

    rect 0 360 23 9

    color 0.2 0.2 0.7 0.75

    font cpma

    fontsize 12 12

    textalign l

}

:F

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-18 15:54:01

Moja huda - dużo wskaźniczków, obrazeczków, cyferek, pierdółek za to mało fps :D. To mój konfig defragowy:

demons_hud.jpg

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

Panplayer1

Od: 2003-12-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-18 17:02:31

To teraz zeby w quake pograc to trzeba htmla znac /o/