- zeby wywalic nr 2 musisz postawic # przed tymi linijkami
TeamCount_OWN { ....} - liczba zywych graczy w twoim timie
TeamIcon_OWN {... } - ikona dla twojego timu
TeamCount_NME { .... } - liczba zywych graczy w timie przeciwnym
TeamIcon_NME {....} - ikona dla timu przeciwnego
ale liczba playerow w timach (ktorzy jeszcze zyja) jest dosyc przydatna w ca, po co chcesz to wywalic ;p
1 numer 1 czyli team overlay wyglada tak:
Team1 { rect 0, 412, 640, 12; bgcolor 0 0 0 0; textalign R; fontsize 8 12; monospace; }
Team2 { rect 0, 400, 640, 12; bgcolor 0 0 0 0; textalign R; fontsize 8 12; monospace; }
Team3 { rect 0, 388, 640, 12; bgcolor 0 0 0 0; textalign R; fontsize 8 12; monospace; }
Team4 { rect 0, 376, 640, 12; bgcolor 0 0 0 0; textalign R; fontsize 8 12; monospace; }
Team5 { rect 0, 364, 640, 12; bgcolor 0 0 0 0; textalign R; fontsize 8 12; monospace; }
Team6 { rect 0, 352, 640, 12; bgcolor 0 0 0 0; textalign R; fontsize 8 12; monospace; }
Team7 { rect 0, 340, 640, 12; bgcolor 0 0 0 0; textalign R; fontsize 8 12; monospace; }
Team8 { rect 0, 228, 640, 12; bgcolor 0 0 0 0; textalign R; fontsize 8 12; monospace; }
- czyli jak widac jest w nim miejsce na 8 graczy (hmm ciekawe czy mozna dopisac tego wiecej?)
w kazdym razie za pozycje kazdego wiersza odpowiada komenda rect (to chyba skrot od prostokata jesli mnie pamiec nie myli :), ktora ma cztery parametry oddzielone przecinkami (jak widac :P):
pierwsze dwa (w tym przykladzie w pierwszym wierszu 0 i 412) odpowiadaja za pozycje wiersza na ekranie - osie X i Y
za wielkosc czcionki odpowiada komenda fontsize (z dwoma parametrami - bez przecinkow - jak widac :PP), ktore kolejno odpowiadaja za jej szerokosc i wysokosc
(dodatkowo bgcolor odpowiada za kolor tła kazdego wiersza - komenda ta ma 4 parametry, ktore moga miec wartosci z przedzialu od 0 do 1, jesli sie nie myle, pierwsze 3 liczby odpowiadaja za wybor koloru (RGB - red green blue - czyli ilosc podstawowych barw: czerwonej, zielonej i niebieskiej - dzieki ktorym mozna ustalic dowolny kolor - jesli ktos sie uczyl np html to wie o co chodzi), a czwarty parametr to zdaje sie przezroczystosc - im blizej 0 tym wieksza przezroczystosc
textalign czyli wyrownanie tekstu: R - do prawej, L - do lewej, C - do srodka,
monospace to zdaje sie kroj czcionki, nie pamietam jakie sa inne, ale mozna zajzec np do kursu html jak kogos to interesuje :)
dla przypomnienia - po dokonaniu zmian, wpisujesz /ch_file nazwa_huda - wystarczy raz - a pozniej tylko /reloadhud