ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Pokaż HUDa, świntuchu :)

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-08-18 17:11:37

Cytat z posta - autor: [player_one](%E2%80%99?id=users&details=8477%E2%80%99)
>
> To teraz zeby w quake pograc to trzeba htmla znac /o/
>

quake jak mM nie dla idiotów =] i tak jest to tylko namiastka możliwości jakie są w qw, ale kto wie co będzie w 1,39 a o 1,55 nie wspomne =p

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-08-24 11:40:52

Siemka;) Mogłby ktoś pomóc ;p Chciałbym wywalić nr 2, a 1 przenieść do góry i troche zmniejszyć:D
załączam screen kliknij tutaj

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-24 16:11:40
  1. zeby wywalic nr 2 musisz postawic # przed tymi linijkami

TeamCount_OWN { ....} - liczba zywych graczy w twoim timie

TeamIcon_OWN {... } - ikona dla twojego timu

TeamCount_NME { .... } - liczba zywych graczy w timie przeciwnym

TeamIcon_NME {....} - ikona dla timu przeciwnego
ale liczba playerow w timach (ktorzy jeszcze zyja) jest dosyc przydatna w ca, po co chcesz to wywalic ;p
1 numer 1 czyli team overlay wyglada tak:
Team1 { rect 0, 412, 640, 12; bgcolor 0 0 0 0; textalign R; fontsize 8 12; monospace; }

Team2 { rect 0, 400, 640, 12; bgcolor 0 0 0 0; textalign R; fontsize 8 12; monospace; }

Team3 { rect 0, 388, 640, 12; bgcolor 0 0 0 0; textalign R; fontsize 8 12; monospace; }

Team4 { rect 0, 376, 640, 12; bgcolor 0 0 0 0; textalign R; fontsize 8 12; monospace; }

Team5 { rect 0, 364, 640, 12; bgcolor 0 0 0 0; textalign R; fontsize 8 12; monospace; }

Team6 { rect 0, 352, 640, 12; bgcolor 0 0 0 0; textalign R; fontsize 8 12; monospace; }

Team7 { rect 0, 340, 640, 12; bgcolor 0 0 0 0; textalign R; fontsize 8 12; monospace; }

Team8 { rect 0, 228, 640, 12; bgcolor 0 0 0 0; textalign R; fontsize 8 12; monospace; }
- czyli jak widac jest w nim miejsce na 8 graczy (hmm ciekawe czy mozna dopisac tego wiecej?)

w kazdym razie za pozycje kazdego wiersza odpowiada komenda rect (to chyba skrot od prostokata jesli mnie pamiec nie myli :), ktora ma cztery parametry oddzielone przecinkami (jak widac :P):

pierwsze dwa (w tym przykladzie w pierwszym wierszu 0 i 412) odpowiadaja za pozycje wiersza na ekranie - osie X i Y
za wielkosc czcionki odpowiada komenda fontsize (z dwoma parametrami - bez przecinkow - jak widac :PP), ktore kolejno odpowiadaja za jej szerokosc i wysokosc
(dodatkowo bgcolor odpowiada za kolor tła kazdego wiersza - komenda ta ma 4 parametry, ktore moga miec wartosci z przedzialu od 0 do 1, jesli sie nie myle, pierwsze 3 liczby odpowiadaja za wybor koloru (RGB - red green blue - czyli ilosc podstawowych barw: czerwonej, zielonej i niebieskiej - dzieki ktorym mozna ustalic dowolny kolor - jesli ktos sie uczyl np html to wie o co chodzi), a czwarty parametr to zdaje sie przezroczystosc - im blizej 0 tym wieksza przezroczystosc
textalign czyli wyrownanie tekstu: R - do prawej, L - do lewej, C - do srodka,

monospace to zdaje sie kroj czcionki, nie pamietam jakie sa inne, ale mozna zajzec np do kursu html jak kogos to interesuje :)

dla przypomnienia - po dokonaniu zmian, wpisujesz /ch_file nazwa_huda - wystarczy raz - a pozniej tylko /reloadhud

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-08-24 18:26:16

Oks Dzięki Wielkie:*

teo

Od: 2004-04-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-25 22:01:53

Oto mój obecny :

a to jest mój cfg z osp :

Chciałbym mieć taki sam na cpma jak na osp, ale nie mam pojęcia jak zrobić taki weaponlist na cpma. Moze ktoś mi pomoze zrobić? bo armor/health to sobie dam rade.

Nadmierne używanie emotów typu ":ASD" powoduje choroby układu nerwowego i doprowadza do kurwicy.

azn3

Gravatar

Od: 2005-10-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-26 12:13:02

Dodam od siebie screena

ma tylko jedną wadę, trochę za mało fps’ów

teo

Od: 2004-04-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-26 13:34:38

wow, po co wyłączyłeś tekstury? i skoro masz mało fps to zmniejsz rozdzielczość ?;-D.

Nadmierne używanie emotów typu ":ASD" powoduje choroby układu nerwowego i doprowadza do kurwicy.

shiv

Od: 2002-04-29

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-26 14:29:48

jezu azn3 to ja juz bym wolal w pasjajnsa grac nie miec taki hmm jak to nazwac ;b brak czegokolwiek? =o

............

meta

Od: 2004-06-30

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-27 14:22:53

azn3 uwspolnij prosze ja ciebie konfiga lub komendy majaca wplyw
na taki balans nasycenia kolorow miedzy otoczeniem a enemymodel

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-27 20:49:59

Cytat z posta - autor: [teo](?id=users&details=9884)
>
> Chciałbym mieć taki sam na cpma jak na osp, ale nie mam pojęcia jak zrobić taki weaponlist na cpma. Moze ktoś mi pomoze zrobić? bo armor/health to sobie dam rade.
>
ale chodzi ci o co? o rozmiar czy zeby bron byla zaznaczona takim kwadracikiem?

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

teo

Od: 2004-04-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-27 23:41:32

o rozmiar sobie poradze, ale w takim kwadraciku ;-).

Nadmierne używanie emotów typu ":ASD" powoduje choroby układu nerwowego i doprowadza do kurwicy.

shane

Od: 2006-03-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-28 21:23:36

moj fov to 120 tylko bronie ladnie poustawialem (mankut ze mnie i wkoncu moge pograc po mojej stronie z bronia :) )

s2k - Shoot To kill

m1ru

Od: 2004-05-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-28 22:59:01

dobrze ze nikogo na servie nei bylo bo bylby przypal nie cziter ?

amir

Od: 2003-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-29 00:09:34

aaron napisał:

>
> moj fov to 120 tylko bronie ladnie poustawialem (mankut ze mnie i wkoncu moge pograc po mojej stronie z bronia :) )
>
>
>
>
haaaaaaaaaaaaaaaaaaahahhahhahahahha haahhahahaha :D

teo

Od: 2004-04-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-29 13:41:37

po co cytowałeś te screeny? nie mogłeś napisać "haha"?.

Nadmierne używanie emotów typu ":ASD" powoduje choroby układu nerwowego i doprowadza do kurwicy.

amir

Od: 2003-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-29 14:28:47

nie moglem bo wtedy by wyszlo na to ze smieje sie z posta m1ra
btw. po znaku zapytania nie stawia sie kropki

teo

Od: 2004-04-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-29 14:43:06

To trzeba więcej treści zawierać w poście niz "hahaha". A kropke stawiam bo mi sie tak podoba i zawsze tak robie na końcu zdania.

Nadmierne używanie emotów typu ":ASD" powoduje choroby układu nerwowego i doprowadza do kurwicy.

amir

Od: 2003-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-29 15:04:46

przepraszam

Kufir

Od: 2004-08-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-08-29 15:23:48

A ja gram tak:

Kufir*150watt

teo

Od: 2004-04-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-29 17:30:48

Ty masz takie ustawienia i dziwisz sie, ze masz 50 fps ?;-D.

Nadmierne używanie emotów typu ":ASD" powoduje choroby układu nerwowego i doprowadza do kurwicy.

Kufir

Od: 2004-08-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-08-29 17:38:55

Gdy włacze mappick (czy jak sie tam to pisze)tak aby grac na samych  teksturach  gra mi chodzi wolniej. Dziwne ...a jednak, w jednym temacie bylo już wyjasniane dlaczego tak jest.

Kufir*150watt

Kufir

Od: 2004-08-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-08-30 11:19:52

Mam pytanie, jak w moim CFG z ktorego zrobilem screena wylaczyc:
1. Głowa przeciwnika z ktorym aktulnie walcze w prawym gornym rogu ekranu ?
2. Flagi (na zdjeciu widoczna tylko niebieska, czerwona mruga kolo niej) w lewym gornym rogu ekranu nad bronmi ?
Prosze o pomoc.

Kufir*150watt

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-30 13:07:31
  1. cg_drawattacker 0
  2. tak jest chyba zawsze przy ch_weaponlist 6, ale pewny nie jestem. 

mises.org / marksdailyapple.com

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-31 10:49:33

moj HUDzik - niezmienny od lat

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

Kufir

Od: 2004-08-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-08-31 11:21:21

mj23 napisał:

> 1. cg_drawattacker 0
> 2. tak jest chyba zawsze przy ch_weaponlist 6, ale pewny nie jestem. 
>
1- Ok dzieki,
2 - nie dziala :(

Kufir*150watt