ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Polish Defrag MapPack #2

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-02-02 18:01:32

ja tam nie wiem jak przejsc ta mape=o...moze dlatego ze nie mam tekstur i nie widze buttona;d

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-02 18:31:40

Proszę, mam nadzieję, że się spodoba - link terminated[b]PDM02_dAde.rar[/b]
Może troszkę za ciemno... Hehe, zrobiłem najłatwiejszą mapkę do paka :). Jeśli nie będziesz ^M^ku robił tych jednakowych screenów, to napisz wcześniej, bo to jest wersja bez levelshota.
[big][b]EDIT:[/b][/big] !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nowy link do mapki! Działa szybko i ładnie!

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-02-02 19:24:55

nie znalazlem rzadnych blendow, moglbys na granacie dac respawn po 2s zeby przed wybuchem pierwszego zebrac drugi i cisnac w przod..zawsze to ciekawiej bedzie:), w tym ostatnim pomieszczeniu strasznie spada fps, te osmiokotne brushe z shaderami wydaja sie jakos \'przyciete\' u gory. no to by bylo chyba na tyle, ale sprobuj cos zrobic z tymi fpsami na koncu, moze dawales tam make detail..hmm nie wiem.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-02 21:21:34

Sciagalem, ale widze jakis nowy link, wiec zassam jeszcze raz :d..
Coz - tu zaczne krecic nosem, gdyz imo wyglad nie trzyma sie jakos calosci :\... te lampki calkiem odstaja od reszty, no i ta textura, ktorej po prostu nie lubie |)... Jakies trimy tu i tam by sie imo przydaly, sam nie wiem co ja gadam, ale sie... zawiodlem :o. No nie wiem, teraz nie potrafie powiedziec. Konstrukcja, pomysl - ok, ale to nie to (omg)... jutro postaram sie cos wykmic dokladniej co mi tu nie pasito, tylko prosze przez ta peplanine nie rezygnowac czasem (bo niektorzy maja takie nawyki :p), to tylko i wylacznie moja opinia i dziwaczne odczucia o_O...
(sry za literowki jesli sa, ale sie spiesze troche :d)

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-02 21:50:32

Wiesz, problem w tym, że nie mam żadnego pomysłu na laya dla mapki. Są już mapki egipskie, TymoNa jest chyba z textur EvilLaira. Nie pamiętam jak reszta, ale nie ma chyba mapki baseq3.

Coś się wymyśli.

slay3r

Od: 2003-04-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-02 21:56:23

Ja pograłem na niej z 10-15 mapka calkiem calkie, texturki tez fajne, nie wiem czemu gadają :P, tylko na koncu tnie fps\'y niemiłosiernie, moze warto cos z tym zrobic.

Co do mapki TeK\'a hmmmm, kura nie mam niektorych textur narazie, ale ogolem wyglada apetycznie

Szkoda ze nie umiem dobrze grac na czas, ale i tak GJ.

[45]

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-03 10:01:36

> Wiesz, problem w tym, że nie mam żadnego pomysłu na laya dla mapki. Są już mapki egipskie, TymoNa jest chyba z textur EvilLaira. Nie pamiętam jak reszta, ale nie ma chyba mapki baseq3.
>
> Coś się wymyśli.

Jest jeden taki wygodny, co w baseq3 siedzi i mi tylko lysego bsp kiedys podrzucil [17] Tamburyno sie chyba zwal, nie pamietam ;). Ale co prawda to prawda - egypt zownowal tego packa, lecz na + zaliczyc mozna to, iz kazda mapa w tym stylu utrzymana jest w innym klimacie - teraz nie moge tego jakos logicznie nazwac :D, ale zadne mapsko nie przypomina poprzedniego - i dobrze jest :).
Jeszcze co do mapy - te \'filary\' to dla ozodoby? ;) Po prostu pg i po scianie - o wiele szybciej, jeseli chcesz temu zapobierz walnij clipa na obie sciany (nie musi byc wcale gruby) i koniec z jazda :x... no ale chyba droga \'niekonwencjonalna\' zostala przewidziana :).
GL w texturowaniu, moze sie czepiam, ale... ;-P
~~~~~~~~~~~~
Zrobilem juz 4 levelshoty (z czego Tymona calkiem zje`balem :\, trzeba bedzie od nowa pstrykac kilka screenow, ale chyba cos mam z karta graficzna, sam nie wiem, takie dupne to wszystko wychodzi, ze szkoda gadac :\\). ogolem 142 MB plikow tga i psd wywalonej jakosci :p. Trzeba jeszcze nazwy powymyslac, zatrudnic vica znowu mam do tej roboty? [17]
Kiedy tam net zacznie normalnie chodzic to wrzuce te obrazeczki i ten maly bug na mapie Teka (ktorego i tak prawie nie widac, czepiam sie znowu :d)...
Yacek ma tam skonczyc jak cos nagra na PTC Tournament, el Batro cos sie nie odzywa :|... hmm....
Szaq, TymoN, Tamb, Dade, Yacek, Tek, Pea, ja... oj, oj... ubywa nam ludu :o.

Marka i el Batro poki co nie licze, az do czasu gdy otrzymam jas sensowna wiadomosc od Panow....

Lece, moze dzis jeszcze co pstrykne ;).

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-03 16:23:02

Jakiś wyciek był bo iT.rate powiedział że podobałą mu się moja mapka. Nawet czasem się pochwalił. :!
Codo nazwy to \"Strafe Hell\" będzie chyba odpowiednia.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-03 16:29:51

kurfa jego mac, trzeba bedzie jakies uszkodzone linki dawac i mowic co zmienic w nich o_O.... >:o...
grrrrr.... nie lubie jak ktos niechciany podglada (lol) [6] [6]
Trzeba bedzie na przyszlosc sie zaopatrzyc w jakies forum tylko dla zapisanych na liste i bedzie z bani o_O....
Co do nazwy - ok, zapisze sobie i dzis moze jeszcze przedstawie te levelshoty (no rzpynajmniej czesc)...
ed: aha dobre choc to, ze sie podobala :D (choc i tak wkurzony jestem >:F)

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-03 16:37:31

Będę zmieniał otexturowanie, styl (raz w życiu tylko mapkę w takim stylu widziałem, więc spoko :D), więc do mojej mapki żadnych screenków na razie nie rób.

Nazwy mapek? U mnie \"Here it comes again\".

Btw - czy w tym paku będzie jakieś readme ogólne?

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-02-03 17:02:38

dla mnie emek mozesz screena walnac juz, bo nie bede raczej nic zmienial. ale powiem ze gdyby ta mapa nie byla robiona przed(?) wakacjami to pewnie bylaby w innym stylu (czyzby egypt[22]), no ale trudno, teraz jak na nia patrze to mi troche szkoda..eh..:)

aha i nie pamientam czy masz dobre bsp, bo kiedys dawno temu chyba tymon wytknol mi ze 3 malenkie blendosy w testurowaniu i ja je poprawilem, ale Ty chyba masz wczesniejsza wersje wiec jak juz pak bedzie klejony (dozyje?) to wtedy podesle ta dobra.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-03 17:24:04

Tamb - pamietam, dawno dawno temu slales tego bsp :P... nawet go zzipowanego wrzucilem gdzies i znalazlem juz [17], spoko luz, screen Twoj juz gotowy, jeszcze dla Pea i dla Teka trzeba trzasnac... Aha - co do stylu to dobrze jest :p...
dAde - luz, i jak cos to pisz bezposrednio tu, bo IE aktualnie w stanie niezbyt chodzacym jest i nie mam jak odpisac ;-) (nowy komunikator juz chodzi pod Mozilla, bo mialem okazje przetestowac [35]). Poczatek - sam nie wiem :D. W sumie mozna by zostawic jak jest i/lub dac tego clipa, by trza bylo po tych kolumnach skakac zamiast po scianie jechac, sam nie mam pojecia - zero pomyslow ostatnio :|... (wlaczylem raz radianta i na tym sie skonczylo - calkowita pustka w glowie)...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-02-03 17:45:07

cos ci sie emek we lbie poprzewracalo[28], myslisz ze po co dade dal tam plazme? zaby se skakac nia po kolumnach...no ewentualnie mozna wywalic plazme i bedzie z glowy.hehe..(obym cie tylko dobrze zrozumial i na glupka nie wyszedl[22])

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-03 17:56:36

> cos ci sie emek we lbie poprzewracalo[28], myslisz ze po co dade dal tam plazme? zaby se skakac nia po kolumnach...no ewentualnie mozna wywalic plazme i bedzie z glowy.hehe..(obym cie tylko dobrze zrozumial i na glupka nie wyszedl[22])

(jeszcze zacytuje, by nie bylo, ze klamie :d)
Wiec - po tych kolumnach mozna se poskakac bez pg przeto chyba, nie? (?)

No ale jak mam pg w lapie to sru - po scianie i kolumny zbedne sa (przeciez i tak nikt nie bedzie szedl krotsza droga :dd)... hmmm? Czegos chyba nie rozumiem, albo oboje sie nie zrozumielismy :D...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-02-03 18:28:51

chyba oboje zesmy sie nie zrozumieli..mniejsza z tym;d

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-03 20:17:34

To może teraz ja sobie nabiję :D. Tych \"kolumn\" już nie ma. Ciężko powiedzieć czy droga po nich była prostsza, run po ścianie do trudnych też nie należy. Fakt faktem, że była dłuższa - gdy z pada wybijałem się na górę, to mój \"cień\" z najlepszego przejścia (jak to brzmi :D) już brał RL.

Aktualnie robię nowe otexturowanie, wrzucę na inny serwer - będzie można ściągnąć wersję baseq3 i wersję, którą robię teraz. Ktora z nich bardziej się spodoba, ta pójdzie do paka (tak sądzę).

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-02-03 20:24:50

mi sie bardziej podoba ta z nowymi teksturami;d

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-04 00:14:26

Dobra panowie i panie:
link terminatedPDM02_dAde - wersja z texturami baseq3
link terminatedPDM02_dAde - wersja z customami dla ^M^ka :D
Dobra, teraz jeszcze fakty. Wersja z customami zajmuje 6 (!!!) razy więcej niż wersja baseq3 (zwykła - ~300 KB; custom - ~1,8 MB), no ale jest ładniejsza, bardziej stylowa.

Jeśli w paku będzie jakieś readme, to poprosiłbym do mojej mapki dopisać, że z textur Ivory`ego, z takimi danymi:

rorshach@polycount.com / www.polycount.com/cottages/rorshach

Dziękuję :) i czekam na komentarze, czepianie się...
ed: by ^M^ - przez Pea popadlem w paranoje, jak ktos chce sciagnac mape niech skasuje to co trzeba skasowac w linku ;asd...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-04 09:09:13

Punkt 1. Pierwsze objawy ogolnego popadania w paranoje [19]

Punkt 2. Wersja z custom texturami rox.

Punkt 3. Na milosc boska wywal/zmien te zolte lamki - one doprowadzaja mnie do szalu, wogole nie na miejscu sa [17]

Punkt 4. Po malej korepcie (ja mysle ;P) opisana w punkcie 3. nalezalo by zrobic finalna kompilacje i wyslac mi juz tylko bsp :F.

Punkt 5. Dobra robota - kurde choc jeden szybko mapsko zrobil, a z reszta to ja nie wiem co mam zrobic nawet [27] (tey, co El Batro udaje, ze go nie ma i nie odpisuje na msg? :ooo)
BTW: Co z tego, ze duzo zajmuje, i tak duzo map utrzymana jest w stylu egypt to pewnie niektore beda sie powtwrzac i wyjdziemy na +, Pea i Tamb same bsp praktycznie (choc nie, na mapce Pea_IMPOSTORa jest chyba kilka texturek jednak, mniejsza z tym :F)... Zreszta... kogo to obchodzi - ja tylko bede muisial raz to wgrywac, zreszta ludzie leca na duze pliki ;D...

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-04 10:21:20

A może model horned?

Poniżej mniej więcej widać jak całość by wyglądała.
[img]www.republika.pl/iddadeid/test.jpg[/img]
Troszkę słabo widać, więc użyjcie wyobraźni :D.
To ile tych mapek w końcu jest gotowych, a ile jeszcze w drodze?

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-04 14:55:22

OMG zajefajne :D
> na mapce Pea_IMPOSTORa jest chyba kilka texturek jednak

Używałem standardowych. Chyba że coś się pokręciło.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-04 19:09:45

dAde - no moze nie bedzie zle, na pewno lepiej niz teraz >;-).

Pea - mozliwe, ze cos mi sie przysnilo, choc raz dawales chyba wersje z jakimis innymi texurami w jednym miejscu (?!), bo w jakims archiwalnym pk3 wlasnie mam cosik o_O...

(ups, a ja jeszcze tych screenow do konca nie zrobil [ofkoz, tych co juz skonczyli mapska] [6])

ed: i niech ktos elBatro zawola na gg, bo mi chyba ignora poscil, cholera go wie :D \u/

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-04 20:58:11

link terminated[b]PDM02_dAde[/b]

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-05 11:28:47

(znowu paranoja, sry big :F)
No wiec... jak dla mnie to juz moze byc final - niestety nie mam sie juz do czego przyczepic ;]. Bugow nie znalazlem, chyba wsio gra, gitara i spoko (omfg :d).
Jak masz jakies tam zmiany kosmentyczne wprowadzac jesli chcesz to wprowadzaj i na @ bps plz :}. Ogolnie to dobra robota - sam widzisz jak tu prace ida, pol roku jedna mapa :D (tragedia, czego sie sie ciesze ;asd).
Aha, pytales ile juz jest gotowych - Szaq, TymoN, Tamb, pea, ja, Tek (?? no wlasnie - poprawiasz cos, czy juz levelshota mam kleic?) - 6 + Ty :P
W produkcji jeszcze Yacka level, a elBatro juz nie licze :\ (a Marko to juz wogole zaginiony w akcji >:F)

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-05 11:53:50

Nic nie zmieniam mam dość, zabieram się za poprawianie innej mapki :P. W dodatku upload tego pier... 1,8 megowego pliku na republikę trwa u mnie jakieś 45 minut pod warunkiem, że w tym czasie nie padnie :|. Więc poproszę levelshota :D tylko jakiegoś ładnego :P.