Vodka napisał:
> Obczaj gierkę pt. Limbo, załapiesz co mam na myśli.
Limbo ocieka artyzmem i klimatem. Nie ma co porownywac tego do prostej gierki w oczekiwaniu na busa. Kompletnie rozne swiaty.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Vodka napisał:
> Obczaj gierkę pt. Limbo, załapiesz co mam na myśli.
Limbo ocieka artyzmem i klimatem. Nie ma co porownywac tego do prostej gierki w oczekiwaniu na busa. Kompletnie rozne swiaty.
Vodka napisał:
> Pomysł na grę naprawde dobry! Chętnie bym w to pograł.
>
>
> A co do grafiki to już kiedyś chyba o tym pisałem (przy okazji wcześniejszego postu z jakiejś innej gierki), w obu produkcjach jest za bardzo cukierkowa... nie czepiam się tutaj grafiki od strony technicznej (nie jest najwyższych lotów, ale w tego typu mini gierkach nie potrzeba nic więcej), chodzi mi raczej o stronę artystyczną. Nie ma w niej nic pociągającego, IMO powinno być bardziej schludnie, prosto, bez tak wielu gradientów itd.
>
>
> Obczaj gierkę pt. Limbo, załapiesz co mam na myśli.
Cukierkowosc jest w cenie:
https://market.android.com/details?id=com.zeptolab.ctr.paid&hl=pl
I takie przyklady mozna mnozyc. Zajebisty tytul swoja droga.
l1nk napisał:
> Vodka napisał:
>
> > Obczaj gierkę pt. Limbo, załapiesz co mam na myśli.
>
>
> Limbo ocieka artyzmem i klimatem. Nie ma co porownywac tego do prostej gierki w oczekiwaniu na busa. Kompletnie rozne swiaty.
Tyle, ze akurat limbo mozna przejsc zanim bus zdazy podjechac ;p. Jest ok, ale to wlasciwie takie mocno uposledzone heart of darkness.
Whaddya mean I ain't kind ? Just not your kind.
Our 'hit'? This is our 'hit'. This next song's our 'hit'. You won't hear this next song anywhere but in your goddamned car, at home, or on this fucking stage, and that's the way it should be.
Na trailerze światła są zbyt jaskrawe. Testowałem jakiś czas temu wszystkie dostępne kodeki i ten, którego użyłem (ten sam, którego używa youtube) daje najlepsze efekty w stosunku do rozmiaru, ale ma ten defekt, że dziwnie przesyca kolory (wiele osób robiących filmy na Macintoshu skarży się na tego typu podobne historie z kolorami). Najchętniej wrzuciłbym na youtube nieskompresowaną wersję, bo youtube i tak sam drugi raz kompresuje, no ale 4GB to trochę za długo by się wrzucało :) W następnym trailerze postaram się to zakamuflować.
Problem z dizajnem maniuś jest ogolny. Kolorowo niby jest, ale malo to plastyczne wszystko. Jakies surowe bryly, duzo za duzo wolnego miejsca, zerowa dynamika i malo PUF, SRU i BĘC wyskakujacych na ekran i gwalcacych oczy uzytkownika. Mechanika gry moze i spoko, ale poszukaj takich efektownych, ale nieobciazajacych procesor i pamiec bajerow. Zapelnij jakos ta plansze ;)
Zapełnij plansze powiadasz, na trailerze jest pokazana jedna plansza, to skąd wiesz, że pozostałe nie są ciekawsze i bardziej dynamiczne? :) Otóż są ciekawsze i bardziej dynamiczne. Pierwsze etapy są luźniejsze i łatwiejsze, żeby gracz mógł się nauczyć grać.
Mav_ zbadaj ostatni post, co mi domniemany native speaker na forum odpisał i komu tu wierzyć: http://www.english-test.net/forum/viewtopic.php?p=412025#412025
Jak dla mnie tam jest oboczność i tak Ci zresztą wcześniej napisałem.
[M]aniek napisał:
> Mav’ napisał:_
>
> > ★★★★★ They want to defeat the evil gravity.
> >
> >
> > ★★★★★ You can help them.
> >
> > ★★★★★ Play the game and control the bricks.
> >
> > ★★★★★ Try to match three of the same colour. - british english ftw :D Ale chyba rzeczywiście lepiej zostawić hamerykańską pisownię dla plebsu ;x
> >
> > ★★★★★ Be careful as their speed increases.
> >
> > ★★★★★ Do not let gravity win. - skoro cały tekst masz w jednym registerze, bez sensu tutaj wrzucać skrócenie; also - bez 'the' przed gravity.
>
>
> Chce nadać grawitacji cechy ludzkie :) Na pewno mam skasować the? Jeżeli tak to rozumiem, że w tym górnym też muszę, ale wtedy to dziwnie będzie brzmiało jakoś.
Najpierw z "the" i potem bez przez przymiotnik.
Dzięki za pomoc :) To już prawie koniec, jeszcze tylko opisy, które będą zamieszczone na screenach.
Do you think you can destroy all the bricks? //klocki są na screenie
The ball is coming, you have to be fast!
The fun is endless, updates are coming...
Find an Easter Egg first and win a special prize!
How many levels do you think this game has?
Do you think [that / , ] you can destroy all the bricks? - that albo przecinek, tam łączysz zdanie podrzędne z nadrzędnym.
The ball is coming, you have to be fast!
The fun is endless, updates are coming...
Find an Easter Egg first and win a special prize!
How many levels do you think this game has?
Reszta super.
Dzięki, wybacz, ale napiszę to z błędem :) Dlatego, że wpisując ten fragment zdania na google i przeglądając wiele przykładów jego użycia, nie znalazłem ani jednego z przecinkiem. Znaczy to chyba, że jest to bardzo częsty błąd i łatwiej będzie ludziom przyswoić to zdanie bez przecinka :) Poza tym wydaje mi się, że przecinek psuje cały efekt tego zdania.
Maniek a jak tam poprzednia aplikacja wypadla. Ile masz pobrań? ;)
[M]aniek napisał:
> Dzięki, wybacz, ale napiszę to z błędem :) Dlatego, że wpisując ten fragment zdania na google i przeglądając wiele przykładów jego użycia, nie znalazłem ani jednego z przecinkiem. Znaczy to chyba, że jest to bardzo częsty błąd i łatwiej będzie ludziom przyswoić to zdanie bez przecinka :) Poza tym wydaje mi się, że przecinek psuje cały efekt tego zdania.
W sumie masz rację, nie wiem dlaczego te frazy mi na łeb weszły. lal @ me.
Eeee, chyba przecinek tam nie pasuje ;p Mówię to raczej intuicyjnie i może to jest wyjątek od reguły, ale zawsze mnie uczono, ze that jest w zdaniach złożonych niekonieczne i nic zamiast niego wstawiać nie trzeba.
mises.org / marksdailyapple.com
Peter Schiff napisał:
> Eeee, chyba przecinek tam nie pasuje ;p Mówię to raczej intuicyjnie i może to jest wyjątek od reguły, ale zawsze mnie uczono, ze that jest w zdaniach złożonych niekonieczne i nic zamiast niego wstawiać nie trzeba.
No takich generalizacji bym nie robił, bo jeśli łączysz zdanie podrzędne z nadrzędnym to już coś być musi zawsze. Tylko, że tutaj tak nie jest :D
Xsi napisał:
> Maniek a jak tam poprzednia aplikacja wypadla. Ile masz pobrań? ;)
Słabo póki co. Mam w sumie cztery wersje gry, na iPhona/iPoda płatna i darmowa, na iPada płatna i darmowa.
Płatnych pobrań nieco ponad 100. Czasami na jeden czy dwa dni udostępniałem grę za darmo, w sumie takich darmowych pobrań pełnych wersji mam około 3400. Pirackich wersji nie wiem, ale też pewnie dużo może nawet ze 3 razy tyle, albo więcej nawet. Liczba pobrań wersji darmowych wyniosła około 3600.
Jest to klęska, ale zarazem nic nadzwyczajnego, zdecydowana większość aplikacji na App Store, chyba około 90%, a może 80%, przez cały okres swojego istnienia sprzedaje się w ilości poniżej 1000 sztuk. Byłem przygotowany na taki obrót spraw.
Właśnie w tym momencie szykuję aktualizacje wersji płatnej na iPhona/iPoda. Zmienię ikonę, słowa kluczowe oraz nazwę. Każda aktualizacja sprawia, że aplikacje pojawiają się na specjalnej liście ostatnio dodanych aplikacji, która jest alfabetyczna, więc od tej pory każda moja kolejna gra będzie się zaczynać na literę A :) Mam też w planach wydanie drugiej podobnej gry, ale różniącej się grafiką i dźwiękami (potencjalny zarobek niskim nakładem prac).
Co do gry Anoix, to za jakiś tydzień wydam wersję na iPada oraz zrobię pierwszą aktualizację wersji na iPhone'a dodając 21 nowych leveli. Same te aktualizacje mogą być zyskowne. Myślę też o wersji na Mac/PC/Android oraz flashowej. Najlepsze jest to, że każda kolejna wersja gry na inne platformy wymaga minimalnych nakładów pracy, właściwie prawie nic nie trzeba robić :)
Reasumując w ciągu miesiąca wiele rzeczy będzie dla mnie jaśniejszych :)
Manius jak bedziesz juz bogaty jak gates lub bogatszy to pamietaj z kim grales w bilard :D
............
I kto Ci tłumaczył na Mazurach, że niesranie 3 dni jest niezdrowe!
mises.org / marksdailyapple.com
Peter Schiff napisał:
> I kto Ci tłumaczył na Mazurach, że niesranie 3 dni jest niezdrowe!
haha ;d
be'Pawuj
Peter Schiff napisał:
> I kto Ci tłumaczył na Mazurach, że niesranie 3 dni jest niezdrowe!
To moja sekretna metoda na pobudzenie wyobraźni.
Maniek mam nadzieję, że Ci się powiedzie jak najlepiej. Obserwuję z ciekawością :)
RauL napisał:
> Maniek mam nadzieję, że Ci się powiedzie jak najlepiej. Obserwuję z ciekawością :)
Dzięki. Albo mi się uda, albo umrę próbując :)
Mnie ciekawi jak Tobie idzie z projektowaniem stron.
[M]aniek napisał:
> RauL napisał:
>
>
> > Maniek mam nadzieję, że Ci się powiedzie jak najlepiej. Obserwuję z ciekawością :)
>
>
> Dzięki. Albo mi się uda, albo umrę próbując :)
>
> Mnie ciekawi jak Tobie idzie z projektowaniem stron.
...
Od kiedy podjolem prace w nowej firmie zarzucilem projekt. Mowiac krotko nie mam czasu, a w sumie to bardziej checi i sily na to. Moze jak ogarne w 100% wszystko to wroce do tego jako forma dorobienia.
Gra jest już dostępna na App Store, jak ktoś ma iPhone'a/iPoda lub iPada i chce przestestować, to niech da znać to mu wyślę na priva kod promocyjny.
http://itunes.apple.com/us/app/anoix-3d/id492047244?mt=8&ign-mpt=uo%3D4
No ładnie :)
Ja z forum myapple.pl - jednak dobrą pamięć miałem. Gierkę już pobrałem ale... nie lubię tego typu gierek. No ale zagrałem sobie, co mi tam i jedną uwagę mam: mógłbyś zwiększyć czułość/sens czy jak tam zwał, albo jeszcze lepiej dać "opcje" czy inne "ustawienia" i tam każdy sam niech sobie ustawi. Po prostu dla mnie to coś (nie wiem jak to nazwać) za wolno reaguje na przesuwanie i piłka ucieka :)
AntenA napisał:
> No ładnie :)
>
> Ja z forum myapple.pl - jednak dobrą pamięć miałem. Gierkę już pobrałem ale... nie lubię tego typu gierek. No ale zagrałem sobie, co mi tam i jedną uwagę mam: mógłbyś zwiększyć czułość/sens czy jak tam zwał, albo jeszcze lepiej dać "opcje" czy inne "ustawienia" i tam każdy sam niech sobie ustawi. Po prostu dla mnie to coś (nie wiem jak to nazwać) za wolno reaguje na przesuwanie i piłka ucieka :)
Im dalej od środka ekranu naciśniesz palcem, tym szybciej się paletka przesuwa, wiedziałeś o tym?