ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Problemy z PunkBusterem

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-07-23 08:51:17

Cytat z posta - autor: [RauL ®](%E2%80%99?page=users&run=details&id=7354%E2%80%99)
> daj pan spokoj z PB. ja jak wlaze na serwer to zawsze 3-4 min musze czekac, bo dysk mieli, fps spada do 30 i takie zacinki, ze nawet skakac sie nie da. pewnie sprawdza w tym czasie paki md5toolem czy nie modyfikowane. ale z 2giej strony jak wylaczy sie to bedzie jak na scenie 1.11-1.16n :-/ nie wiesz czy klient Cię trafił kilka razy pod rząd bo ma skilla, czy ma bota. tak zle i tak niedobrze.
>
>
>

i tak czitują na włączonym PB, spytaj spoona co się dzieje...

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-23 08:57:54

Cytat z posta - autor: [RauL ®](%E2%80%99?page=users&run=details&id=7354%E2%80%99)
> daj pan spokoj z PB. ja jak wlaze na serwer to zawsze 3-4 min musze czekac, bo dysk mieli, fps spada do 30 i takie zacinki, ze nawet skakac sie nie da. pewnie sprawdza w tym czasie paki md5toolem czy nie modyfikowane. ale z 2giej strony jak wylaczy sie to bedzie jak na scenie 1.11-1.16n :-/ nie wiesz czy klient Cię trafił kilka razy pod rząd bo ma skilla, czy ma bota. tak zle i tak niedobrze.
>
>
>

Muili, bo pewnie masz pb wlaczone po stronie serwera.
Pb_sv_enable dalbym na disable. Pb_cl_enable zas musi byc wlaczone.

Ewentualnie bym sprobowal z re-update’owac punbustera. Wywalic plik z danymi pb.dat (nie pamietam dokladnie czy tak sie nazywal) i ponownie uruchomic pbweb.exe

Nie powinno tak szorowac pod dysku.

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

dzedzester

Gravatar

Od: 2007-07-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-23 17:04:09

PnkBstrB.exe driver failure (PnkBstrK.sys)....zainstalowalem xp...zeby moc dac te zgodnosc z systemem 98 i faktycznie...tyra, nie wyrzuca z serwa przez pb....ale...jest inny problem z "setdevicegammaramp failed" to sie pojawia po odpaleniu q3...i nie jest to of koz komunikat pb...ono juz nie wyaala:D ale jest ciemno jak w dupie...w samej grze...gammy nie da sie rozjasnic przez r_gamma ani w ustawieniach grafy pod winem....rozjasnie puplpit spoko..ale gdy tylko wl q3 spowrotem ciemno...:D dam to jeszce na ogolnym....:P help;]

pro_L0rd

Gravatar

Od: 2003-05-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-24 19:05:24

pogrom - na 98 teraz wszystko smiga (nei ma problemow z pb)

bebfdbxgbgf

zablotzky

Od: 2003-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-05 00:59:54

ja natomiast mam taki problem... wyskakuje mi error chwile po polaczeniu do servera -.- nie gralem w q3 hoho chyba z rok, zrobilem update pb no i zonk... any ideas?
edit: a wyglada to tak:
http://img237.imageshack.us/img237/8628/errorkn9.jpg

scratch aka zablotzky o/

SharK

Od: 2003-08-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2007-08-11 16:03:44

Ja miałem problem wcześniej z PnkBstrB.exe coś tam failure connected to the serwer chyba jakoś tak to było :) Ale jak już zrobiłem ten problem to teraz znowu mam taki :/ i tak cały czas co jakiś problem rozwiąże to następny się pojawia :/

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-27 11:14:28

mmm wyczytalem cos ze u ludzi taki problem wywoływal firewall (nawet jesli byl wylaczony) - jesli uzywasz inny niz systemowy XP to sprobuj go odinstalowac .... moze tez to byc wina jakiegos wirusotrojanospywara

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-09-07 11:12:10

Jeśli ktoś jeszcze nie wie - nowy punkbuster ver 1.7xx działa pod win 98 :). Sprawdziłem wczoraj na asterze osp i cpma. Także pogrom - instaluj to góvno i rób sieczkę :P

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-06 13:18:08

No przeczytałem sobie do końca cały temat i zaciekawiła mnie opcja wyłączenia pb. Pozwolę sobie na małe spostrzeżenia :

Co do wyłączonego PB na serwerze mogę powiedzieć że w configu serwera mozna dodać skrypt:

/callvote PB_sv_enable na włączenie i
/callvote PB_sv_disable na wyłączenie.

Nie musi być zawsze wyłączony bo wiadomo zaraz zwali się z 500 fatal1ty’ch :D.

Arkanadien

Od: 2007-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-29 15:11:18

Cytat z posta - autor: [br0](%E2%80%99?page=users&run=details&id=16260%E2%80%99)
>
>
>
> Nie musi być zawsze wyłączony bo wiadomo zaraz zwali się z 500 fatal1ty’ch :D.
>

Nie zgodzę się..
na Poland AMG servers pb jest non stop wyłączony..
i nie przeszkadza to za bardzo, ponieważ rzadko kiedy pojawia się ktoś z botem.

A jak już szybciutko albo nagrywam demko, albo powiadamiam od razu mrówkę..

taz

Gravatar

Od: 2004-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-30 23:43:12

Doradzcie cos. Mam viste, zas wyskakuje mi cos takiego:
RESTRICTION:
Service Communication Failure: PnkBstra.exe
Aha i jak odpalam pbweb, to mam bledy typu:
ERROR: Htm-to-Binary Conversion Failed ... htmwa001353.htm Removed
File already exists: htmwc002015.htm
ERROR: Htm-to-Binary Conversion Failed ... htmwc002015.htm Removed
Checking for PB Server updates

Game: q3a

Attempting to download pbsecsv.htm (please wait)

Received File pbsecsv.htm (1397 bytes)

File already exists: htmws001261.htm
ERROR: Htm-to-Binary Conversion Failed ... htmws001261.htm Removed
File already exists: htmwa001353.htm
ERROR: Htm-to-Binary Conversion Failed ... htmwa001353.htm Removed
File already exists: htmla001353.htm
ERROR: Htm-to-Binary Conversion Failed ... htmla001353.htm Removed
File already exists: htmma001353.htm
ERROR: Htm-to-Binary Conversion Failed ... htmma001353.htm Removed
File already exists: htmwc002015.htm
ERROR: Htm-to-Binary Conversion Failed ... htmwc002015.htm Removed
File already exists: htmlc002015.htm
ERROR: Htm-to-Binary Conversion Failed ... htmlc002015.htm Removed
File already exists: htmmc002015.htm
ERROR: Htm-to-Binary Conversion Failed ... htmmc002015.htm Removed

taz

Gravatar

Od: 2004-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-30 23:56:05

Ok znalazlem odpowiedz na swoje pytanie :DD
Wystarczylo sciagnac i odpalic pliki: pbsetup, pbsvc ze strony http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-q3.php
Dzieki ci boardzie :D 

mixerboss

Gravatar

Od: 2007-11-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-12-11 10:20:33

witam

pb ciagle mnie kicka z servera i nie wiem dlaczego, mam instalke q3, instaluje q3 potem 1.32 potem osp nastepnie updatuje pb za pomocą pbsetup i jak wchodze na server to po chwili mnie wywala:/
pisze ze wrong haracter czy cos takiego i FS_startup. Nie mam pojecia o co chodzi tym bardziej ze wszystko od nowa zainstalowane.... plz help?

a oto co pokazuje koncosa:

C:gierkiquake3aseq3pak5.pk3 (7 files)
on the pure list
C:gierkiquake3aseq3pak4.pk3 (272 files)
on the pure list
C:gierkiquake3aseq3pak3.pk3 (4 files)
on the pure list
C:gierkiquake3aseq3pak2.pk3 (148 files)
on the pure list
C:gierkiquake3aseq3pak1.pk3 (26 files)
on the pure list
C:gierkiquake3aseq3pak0.pk3 (3539 files)
on the pure list
C:gierkiquake3aseq3overkill.pk3 (8 files)
on the pure list
C:gierkiquake3aseq3OspRa3map1.pk3 (23 files)
on the pure list
C:gierkiquake3osphub3tourney1.pk3 (28 files)
on the pure list
C:gierkiquake3ospzzz-keel.pk3 (9 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospzz-osp-server3.pk3 (2 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospzz-osp-server2.pk3 (2 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospzz-osp-server2.8becf424.pk3 (2 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospzz-osp-server1.pk3 (2 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospzz-osp-server1.8172aba8.pk3 (2 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospzz-osp-server0.pk3 (2 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospzz-osp-s2k2.pk3 (4 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospztn3tourney1.pk3 (6 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospz-osp-ngi.pk3 (6 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospz-osp-kat.pk3 (3 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospq3arenax.pk3 (9 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospq32box4.pk3 (38 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospmap_cpm4.pk3 (7 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospmap_cpm3.pk3 (28 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospmap_cpm2.pk3 (14 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospmap_cpm1.pk3 (7 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3ospcarnagearena1b.pk3 (13 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3/osp
C:gierkiquake3aseq3ztn3tourney1.pk3 (6 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3aseq3q3arenax.pk3 (9 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3aseq3q32box4.pk3 (38 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3aseq3map_cpm4.pk3 (7 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3aseq3map_cpm3.pk3 (28 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3aseq3map_cpm2.pk3 (14 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3aseq3map_cpm1.pk3 (7 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3aseq3hub3tourney1.pk3 (28 files)
on the pure list
C:gierkiquake3aseq3carnagearena1b.pk3 (13 files)
not on the pure list
C:gierkiquake3/baseq3

9858 files in pk3 files
RE_Shutdown( 0 )
Hunk_Clear: reset the hunk ok
----- R_Init -----

GL_VENDOR: ATI Technologies Inc.
GL_RENDERER: RADEON 9250/9200 Series DDR x86/SSE2
GL_VERSION: 1.3.1072 WinXP Release
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add
GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_occlusion_query
GL_ARB_point_parameters GL_ARB_texture_border_clamp
GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add
GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar
GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat
GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object
GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_ATI_element_array
GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer
GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_mirror_once
GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object
GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route
GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra
GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax
GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements
GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels
GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color
GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection
GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map
GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3
GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias
GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle
GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test
GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection
GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture
GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod
GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string
WGL_EXT_swap_control
GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 6

PIXELFORMAT: color(16-bits) Z(16-bit) stencil(0-bits)
MODE: 4, 800 x 600 fullscreen hz:60
GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
CPU: Intel Pentium III
rendering primitives: single glDrawElements
texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
picmip: 5
texture bits: 16
multitexture: enabled
compiled vertex arrays: enabled
texenv add: enabled
compressed textures: disabled
HACK: using vertex lightmap approximation
Initializing Shaders
...loading ’scripts/gfx3.shader’
...loading ’scripts/ospdm5.shader’
...loading ’scripts/ospdm12door.shader’
...loading ’scripts/ospdm12.shader’
...loading ’scripts/grenadecpma.shader’
...loading ’scripts/plasmanew.shader’
...loading ’scripts/lightningnew.shader’
...loading ’scripts/crosshairs.shader’
...loading ’scripts/nmpgfx.shader’
...loading ’scripts/decal.shader’
...loading ’scripts/greenarmor.shader’
...loading ’scripts/players.shader’
...loading ’scripts/bal3scrap.shader’
...loading ’scripts/charon_dm9.shader’
...loading ’scripts/dboxctf2a.shader’
...loading ’scripts/jalt2osp.shader’
...loading ’scripts/mrcq3t4.shader’
...loading ’scripts/mrcq3t6.shader’
...loading ’scripts/newedge.shader’
...loading ’scripts/newedge_pub.shader’
...loading ’scripts/nnk05.shader’
...loading ’scripts/nunukciel04.shader’
...loading ’scripts/ospdm11.shader’
...loading ’scripts/ospdm8.shader’
...loading ’scripts/polo3dm4.shader’
...loading ’scripts/purple.shader’
...loading ’scripts/ra3textureset1.shader’
...loading ’scripts/sgtghost.shader’
...loading ’scripts/sg_osp.shader’
...loading ’scripts/wnoise.shader’
...loading ’scripts/explode1.shader’
...loading ’scripts/gfx.shader’
...loading ’scripts/tim.shader’
...loading ’scripts/base.shader’
...loading ’scripts/base_button.shader’
...loading ’scripts/base_floor.shader’
...loading ’scripts/base_light.shader’
...loading ’scripts/base_object.shader’
...loading ’scripts/base_support.shader’
...loading ’scripts/base_trim.shader’
...loading ’scripts/base_wall.shader’
...loading ’scripts/common.shader’
...loading ’scripts/ctf.shader’
...loading ’scripts/eerie.shader’
...loading ’scripts/gothic_block.shader’
...loading ’scripts/gothic_floor.shader’
...loading ’scripts/gothic_light.shader’
...loading ’scripts/gothic_trim.shader’
...loading ’scripts/gothic_wall.shader’
...loading ’scripts/hell.shader’
...loading ’scripts/liquid.shader’
...loading ’scripts/menu.shader’
...loading ’scripts/models.shader’
...loading ’scripts/organics.shader’
...loading ’scripts/sfx.shader’
...loading ’scripts/shrine.shader’
...loading ’scripts/skin.shader’
...loading ’scripts/sky.shader’
...loading ’scripts/test.shader’
...loading ’scripts/overkill.shader’
...loading ’scripts/fira3.shader’
...loading ’scripts/ra3.shader’
...loading ’scripts/uvm.shader’
...loading ’scripts/ik_sky.shader’
...loading ’scripts/hub3media.shader’
----- finished R_Init -----
Loading vm file vm/ui.qvm.
VM file ui compiled to 585280 bytes of code
ui loaded in 1948224 bytes on the hunk
52 arenas parsed
33 bots parsed
Loading vm file vm/cgame.qvm.
VM file cgame compiled to 1289304 bytes of code
cgame loaded in 6139904 bytes on the hunk

>>> Loaded OSP Client Version: 1.03

Current time: 10:27:22 (11 Dec 2007)

Malformed custom gfx entry: .l.

>>> 0 custom graphics specified

trying half_rt.TGA...
trying half_bk.TGA...
trying half_lf.TGA...
trying half_ft.TGA...
trying half_up.TGA...
trying half_dn.TGA...
stitched 16 LoD cracks
...loaded 3733 faces, 60 meshes, 0 trisurfs, 0 flares
WARNING: reused image gfx/2d/blender_180.tga with mixed glWrapClampMode parm
trying gfx/2d/custom1.TGA...
CL_InitCGame: 4.19 seconds
84 msec to draw all images
Com_TouchMemory: 2 msec
execing q3config.cfg
PunkBuster Client: WARNING: PB Kicks for Non-standard Characters and All PB
Restrictions on this Server
PunkBuster Client: PB Server assigned guid = 588e9086c12d80230d59ff4cc2d0178a
PunkBuster Client: Receiving from PB Server (l v1.609 | A1353 C2.015)
PunkBuster Client: 0 Current Cvar Violations
mixerrr PunkBuster kicked player ----- FS_Startup -----
Current search path:
C:gierkiquake3ospzzz-keel.pk3 (9 files)
C:gierkiquake3ospzz-osp-server3a.pk3 (2 files)
C:gierkiquake3ospzz-osp-server3.pk3 (2 files)
C:gierkiquake3ospzz-osp-server2.pk3 (2 files)
C:gierkiquake3ospzz-osp-server2.8becf424.pk3 (2 files)
C:gierkiquake3ospzz-osp-server1.pk3 (2 files)
C:gierkiquake3ospzz-osp-server1.8172aba8.pk3 (2 files)
C:gierkiquake3ospzz-osp-server0.pk3 (2 files)
C:gierkiquake3ospzz-osp-s2k2.pk3 (4 files)
C:gierkiquake3ospzz-osp-pak3.pk3 (2 files)
C:gierkiquake3ospzz-osp-pak2.pk3 (7 files)
C:gierkiquake3ospzz-osp-pak1.pk3 (110 files)
C:gierkiquake3ospzz-osp-pak0.pk3 (1045 files)
C:gierkiquake3ospztn3tourney1.pk3 (6 files)
C:gierkiquake3ospz-osp-ngi.pk3 (6 files)
C:gierkiquake3ospz-osp-kat.pk3 (3 files)
C:gierkiquake3ospq3arenax.pk3 (9 files)
C:gierkiquake3ospq32box4.pk3 (38 files)
C:gierkiquake3ospmap_cpm4.pk3 (7 files)
C:gierkiquake3ospmap_cpm3.pk3 (28 files)
C:gierkiquake3ospmap_cpm2.pk3 (14 files)
C:gierkiquake3ospmap_cpm1.pk3 (7 files)
C:gierkiquake3osphub3tourney1.pk3 (28 files)
C:gierkiquake3ospcarnagearena1b.pk3 (13 files)
C:gierkiquake3/osp
C:gierkiquake3aseq3ztn3tourney1.pk3 (6 files)
C:gierkiquake3aseq3q3arenax.pk3 (9 files)
C:gierkiquake3aseq3q32box4.pk3 (38 files)
C:gierkiquake3aseq3pak8.pk3 (9 files)
C:gierkiquake3aseq3pak7.pk3 (4 files)
C:gierkiquake3aseq3pak6.pk3 (64 files)
C:gierkiquake3aseq3pak5.pk3 (7 files)
C:gierkiquake3aseq3pak4.pk3 (272 files)
C:gierkiquake3aseq3pak3.pk3 (4 files)
C:gierkiquake3aseq3pak2.pk3 (148 files)
C:gierkiquake3aseq3pak1.pk3 (26 files)
C:gierkiquake3aseq3pak0.pk3 (3539 files)
C:gierkiquake3aseq3overkill.pk3 (8 files)
C:gierkiquake3aseq3OspRa3map1.pk3 (23 files)
C:gierkiquake3aseq3map_cpm4.pk3 (7 files)
C:gierkiquake3aseq3map_cpm3.pk3 (28 files)
C:gierkiquake3aseq3map_cpm2.pk3 (14 files)
C:gierkiquake3aseq3map_cpm1.pk3 (7 files)
C:gierkiquake3aseq3hub3tourney1.pk3 (28 files)
C:gierkiquake3aseq3carnagearena1b.pk3 (13 files)
C:gierkiquake3/baseq3

15462 files in pk3 files
RE_Shutdown( 0 )
Hunk_Clear: reset the hunk ok
----- R_Init -----

GL_VENDOR: ATI Technologies Inc.
GL_RENDERER: RADEON 9250/9200 Series DDR x86/SSE2
GL_VERSION: 1.3.1072 WinXP Release
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add
GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_occlusion_query
GL_ARB_point_parameters GL_ARB_texture_border_clamp
GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add
GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar
GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat
GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object
GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_ATI_element_array
GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer
GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_mirror_once
GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object
GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route
GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra
GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax
GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements
GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels
GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color
GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection
GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map
GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3
GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias
GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle
GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test
GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection
GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture
GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod
GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string
WGL_EXT_swap_control
GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 6

PIXELFORMAT: color(16-bits) Z(16-bit) stencil(0-bits)
MODE: 4, 800 x 600 fullscreen hz:60
GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
CPU: Intel Pentium III
rendering primitives: single glDrawElements
texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
picmip: 5
texture bits: 16
multitexture: enabled
compiled vertex arrays: enabled
texenv add: enabled
compressed textures: disabled
HACK: using vertex lightmap approximation
Initializing Shaders
...loading ’scripts/gfx3.shader’
...loading ’scripts/ospdm5.shader’
...loading ’scripts/ospdm12door.shader’
...loading ’scripts/ospdm12.shader’
...loading ’scripts/grenadecpma.shader’
...loading ’scripts/plasmanew.shader’
...loading ’scripts/lightningnew.shader’
...loading ’scripts/crosshairs.shader’
...loading ’scripts/nmpgfx.shader’
...loading ’scripts/decal.shader’
...loading ’scripts/greenarmor.shader’
...loading ’scripts/players.shader’
...loading ’scripts/bal3scrap.shader’
...loading ’scripts/charon_dm9.shader’
...loading ’scripts/dboxctf2a.shader’
...loading ’scripts/jalt2osp.shader’
...loading ’scripts/mrcq3t4.shader’
...loading ’scripts/mrcq3t6.shader’
...loading ’scripts/newedge.shader’
...loading ’scripts/newedge_pub.shader’
...loading ’scripts/nnk05.shader’
...loading ’scripts/nunukciel04.shader’
...loading ’scripts/ospdm11.shader’
...loading ’scripts/ospdm8.shader’
...loading ’scripts/polo3dm4.shader’
...loading ’scripts/purple.shader’
...loading ’scripts/ra3textureset1.shader’
...loading ’scripts/sgtghost.shader’
...loading ’scripts/sg_osp.shader’
...loading ’scripts/wnoise.shader’
...loading ’scripts/ztn3tourney1.shader’
...loading ’scripts/cpm3.shader’
...loading ’scripts/69pickup1.shader’
...loading ’scripts/ik_sky.shader’
...loading ’scripts/hub3media.shader’
...loading ’scripts/carnage.shader’
...loading ’scripts/explode1.shader’
...loading ’scripts/gfx.shader’
...loading ’scripts/tim.shader’
...loading ’scripts/base.shader’
...loading ’scripts/base_button.shader’
...loading ’scripts/base_floor.shader’
...loading ’scripts/base_light.shader’
...loading ’scripts/base_object.shader’
...loading ’scripts/base_support.shader’
...loading ’scripts/base_trim.shader’
...loading ’scripts/base_wall.shader’
...loading ’scripts/common.shader’
...loading ’scripts/ctf.shader’
...loading ’scripts/eerie.shader’
...loading ’scripts/gothic_block.shader’
...loading ’scripts/gothic_floor.shader’
...loading ’scripts/gothic_light.shader’
...loading ’scripts/gothic_trim.shader’
...loading ’scripts/gothic_wall.shader’
...loading ’scripts/hell.shader’
...loading ’scripts/liquid.shader’
...loading ’scripts/menu.shader’
...loading ’scripts/models.shader’
...loading ’scripts/organics.shader’
...loading ’scripts/sfx.shader’
...loading ’scripts/shrine.shader’
...loading ’scripts/skin.shader’
...loading ’scripts/sky.shader’
...loading ’scripts/test.shader’
...loading ’scripts/overkill.shader’
...loading ’scripts/fira3.shader’
...loading ’scripts/ra3.shader’
...loading ’scripts/uvm.shader’
----- finished R_Init -----
Loading vm file vm/ui.qvm.
VM file ui compiled to 585280 bytes of code
ui loaded in 1948224 bytes on the hunk
58 arenas parsed
33 bots parsed
PunkBuster Client: Not Connected to a Server
]con
connect
configstrings
condump
con_notifytime
]condump mixerr
Dumped console text to mixerr.

bory12

Od: 2007-08-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-12-21 18:32:00

Ja mam to samo... nie wiem czemu tak sie dzieje... co jest nie tak???
Pomóżcie

PS.Zainteresowanie tematem duże.

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-06 12:17:23

mixerrr PunkBuster kicked player - umiesz czytać ? Od miesiaca PB wywala bez powodów ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Kufir

Od: 2004-08-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2008-01-25 09:29:26

Chlopaki mam problem.

PB kopal mnie sporadycznie na kilku serwerach, wiec postanowilem go zaktualizowac.

Zassalem program: PBSetup for Windows, zaktualizowalem go do najnowszej wersji i ....

Teraz mnie kopie wszedzie!!! NIe moge sie dolaczyc po prostu wszedzie.
Nie moge wywalic tego cholerstwa, co mam zrobic ?

Edit: Wywlilem calego q3 z dysku aby slad po nim nie pozostal. Zainstalowalem od nowa juz bez tego programu i mam to samo.

Pojawia sie komunikat: "Enabled in order to join this server an update game"

Kufir*150watt

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-25 15:35:21

taki komunikat zwykle oznacza ze masz wylaczonego pb :E

mowiac krotko /pb_cl_enable
a tak poza tym zacznij grac na cpma - nie ma pb ;p
PS enabled czy moze unable? ;s

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

Kufir

Od: 2004-08-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2008-01-25 17:13:02

Juz wszystko ok. Wyloczone pb oraz brak cd keya powodowaly ten komunikat.

Kufir*150watt

wash

Od: 2008-01-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-31 14:13:04

nie wiem czy to komus sie przyda ale pliki: PnkBstrA.exe i PnkBstrB.exe ktore pojawiaja sie po instalacji pbsetup chcą po jakims czasie łączyć sie z netem i jak firewall o tym nie powiadomi to trza je dodać w firewallu zeby sie łączyły z netem.

tajheri

Gravatar

Od: 2008-02-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-02-10 21:26:19

Kiedy wchodzę na serwa gdzie pb jest włączony wyświetla mi się coś takiego że PB server assigned guid i ciąg liter i cyfer i po chwili cały komp mi się zawiesza. Próbowałem reinstalacji całego quaka, aktualizacje robiłem pare razy z rzędu i nic. Ani ja ani żaden z moich znajomych nie wie o co chodzi. Gram na modzie e+ . Proszę pomużcie jeśli wiecie o co chodzi. A, i czasem pisze cos takiego ze pb kickuje za nonstandardowe characters. Windows XP

A dokładnie to taki błąd:

PB server assigned guid = 2ea02fb0f3ef0f9fc9d7b02ebff9955
Receiving from PB server (I v.1.641 | A1353 c2.041)

bory12

Od: 2007-08-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-02-11 10:15:40

tajheri to nie jest błąd... :) to PB przyznaje Ci guid... :) to konieczne to poprawnego działania... ale wiem o co biega bo miałem podobny problem ::) . Ja też gram na e+ ostatnio cpma... wal do mnie na gg. 1915792

BTW. Na cpma też jest pb.

tymek.

Od: 2004-12-04

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2008-02-13 23:32:02

A moj kolega ma taki problem...

Nie widac wyraznie co jest napisane na drugim obrazku wiec przepisalem

"PunkBuster Client: Removing [tutaj nick] ???(0 minutes) This PB Server Requires (A1358 C2.041) - Error loading pbcl"

Proszę o pomoc. Pozdr0!

"Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami."

4d0lf

Gravatar

Od: 2005-02-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-02-24 11:49:15

ja mam taki problem jak wchodze na aster lub dialog to po chwili kick i pbweb/pbsetup/pbsvc nie pomaga

wcczsniej jak mieszalem to bylo initialization failed zamiast driver failure

na niektorych serwerach grac moge a zaczelo mnie kickowac dopiero pare dni temu

ktos ma jakis pomysł?

edit:nowe konto urzytkownika w windowsie xp pomoglo ;

mrmef

Od: 2002-10-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-02-24 18:30:09

4d0lf napisał:

>
> ja mam taki problem jak wchodze na aster lub dialog to po chwili kick i pbweb/pbsetup/pbsvc nie pomaga
>
> wcczsniej jak mieszalem to bylo initialization failed zamiast driver failure
>
> na niektorych serwerach grac moge a zaczelo mnie kickowac dopiero pare dni temu
>
> ktos ma jakis pomysł?
>
>
>
> edit:nowe konto urzytkownika w windowsie xp pomoglo ;
>
Pierwsze co się rzuciło w oczy to "urzytkownik" ... ale dobra, żyjemy w bardzo dziwnych czasach .

A ten komunikat jeżeli nie znalazłeś go nigdzie wcześniej w tym Topicu, jak również na googlach (zakładając,że przyłożyłeś się do wykonania zadania i zrobiłeś to) przedstawia błąd pliku PnkBstrB.exe
Teraz tak , skoro twierdzisz iż używałeś PBWeba, Setupa ... Wyjeb PB, zainstaluj raz jeszcze i ręcznie zrób update . Jeżeli to nie pomoże to sprawdź w Menadżerze zadań, a jeszcze lepiej w Usługach systemowych czy taka usługa jak PnkBstB.exe w ogóle widnieje, jaki jest jej status. Może jakiś firewall Ci blokuje dostęp tej aplikacji ?

Jak zwykle, problematyka z setką dróg do sprawdzenia .

Edit : Polecam jednak te magiczne Google ->
http://www.twistedgamingservice.com/forums/Service-Communication-Failure-Handshaking-Failed-t3152.html
Wprawdzie tematyka ogólna "Punk Buster" jednak problem ten sam, przeczytałem jedynie pierwszy akapit ale sądzę iż tam znajdziesz rozwiązanie, jakbyś miał jakieś problemy z tłumaczeniem to napisz PW . Pozdro .

**"Z braku gwoździa...

...podkowa została zgubiona.

Przez brak podkowy, rumak był stracony.

Bez rumaka...

...wiadomość nie została dostarczona.

Z powodu niedostarczenia wiadomości...

...wojna została przegrana."**

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-02-27 13:34:24

Dyskusja przeniesiona: kliknij tutaj

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest