ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

ProMode 2

Szczawson

Od: 2002-03-26

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2003-11-27 16:44:49

Jedni czekali, inni nie. Jedni polubili (?) inni nie. Z tego co wiem bardzo duzo drastycznych zmian pan A narobil. Bardzo bym chcial by wszscy gracze promodowi wypowiedzieli sie na ten temat. Bardzo prosze o niewypisywanie opini typu- spoko, do bani itd. Chcialbym byscie umieszczali najbardziej razace was zmiany-i kometarze do nich.
gl

Born in Auschwitz

rerekumkum-sick

Od: 2002-11-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-27 17:21:18

najbardziej rażąca zmiana? zablokowanie zbindowanych rjumpów - brak rj-ów czy forward rj-ów spowolni strasznie gre, bindy były od zawsze i powinny pozostać
a po za tym ten splash damage z RL ehh :( - niedość że zabiera w pizdu healtha to jeszcze leci się przez całą mape :/
jedyne co moze byc ciekawe to mozliwosc lookania demek na cfg graczy (ale to tylko pomysł z commentsów)
aha, nie wiem co im przeszkadzały UPS-y że usunięto

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-27 17:26:11

hmm.. moim zdaniem dobze ze wyjebali skrypty na rj :>

przesadzili troszku ze splashem RL ... inne bronie sa teraz mniej uzyteczne :/
a usp\'ow wcale nie usuneli tylko zmienili komędy poczytaj dokumetacje dokladnie.

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-11-27 18:25:03

co niektorzy co mnie znaja wiedza ze jesli mi sie cos nie podoba to potrafie byc bardzo wulgarny no ale tutaj sie ogranicze do calkowicie cywilizowanej wypowiedzi wiekszosc z tego co chce napisac znalesc mozna w komentarzach do newsow o tym nowym promodzie do rzeczy:
najbardziej razace zmiany?
- [b]\"[/b][i]chg: RL self-damage now 66% (sort of) rather than 50%

always split half H and half A

regardless of armour type or even armour presence

i.e. a 100/0 player takes 33H total damage

a 100/200 player takes 33H and 33A total damage[/i][b]\"[/b]

ehh nie wiem czy mam sie smiac czy plakac z glupoty arqon\'a to jest najglupsza rzecz ktora zostala zmieniona
- splash radius rakietnicy to jest jeden wielki /o/
- blokada cl_pitchspeed co to komu przeszkadza ze ktos skacze mechanicznie? chyba nie chca zrobic z promoda tak powolnej gry jak SOF heh - jedyny tego plus to taki ze w koncu bede musial potranowac recznie troszke
- hoonymode o ktorym pisalem okazal sie dla mnie niewypalem nie podoba mi sie ten tryb :\
to sa minusy tylko 4 ale za to jakie - bydlece zwlaszcza pierwsze trzy
plusy:
+ z tego co widze pmove komendy nadal nie ma a jednak na classic promode da sie zauwaazyc wyraznie dluzsze i wyzsze skoki zwlaszcza przy RJ (ale w promode II jest nadal kaszana z tymi skokami blah;q ledwo doskocze na YA z bazuki na cpm1a w promode II w promode classic nie ma problemu ;q)
+ ciezkie flagi znacznie wplyna na grywalnosc CTF-u
+ boty mimo ze maja mocno przesadzony aim to sa jednak rewelacyjne ale dla mnie duzo lepszym botem bylby bot ktory porusza sie tak jak ten nowy z cpma ale zeby mial aim naturalny tzn nie 83% ze spawary bo to jest technicznie niemozliwe dla czlowieka i denerwuje mnie to i troche irytuje mnie czas reakcji tego bota na jumpadach nie mozna sie na niego zaczaic bo i tak szybciej strzeli

+ poprawiony system spawnow w ktorym niemozliwe bedzie teraz pojawic sie 2x w tym samym miejscu co bylo oczywiscie plaga np. na cpm1a w tym zaglebieniu przy gornej RL aha no i nie mozna sie bedzie pojawic wiecej niz 3x pod rzad w poblizu co tez jest plusem

nie chce wymyslac plusow na sile no to powiem tyle ze jest 4:4 jednak minusy do plusow maja sie tak jak empire state bulding do polskich wiezowcow komunalnych hehe a co za tym idzie mimo ze teoretycznie remis dla mnie nowe cpma saks
btw bylbym wdzieczny gdyby ktos mi wyjasnil te zmiane:

chg: PM2 PG \"fattened\" (shots have actual volume)

wsluchuje sie i wsluchuje ale nic nadzwyczajnego nie uslyszalem ;s

edit: cenzura na wsluch.uje ;)

nita

Od: 2002-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-28 00:07:10

Spalsh rakiety jest nieporozumieniem

PG wkoncu moze kogos zabije :)

Scrypty RJ nie dzialaja - i dobrze wkoncu moze sie coniekotrzy naucza grac :)

Ten tryb ogladania dem z cfg gracza to jest naprawde nizele :) jak to wprowadza oczywiscie :P

Generalnie przeszkadza mi za mocny rl, tym ktorym sie to podoba szybko dojdą do wniosku ze to jakis blad gdy zagraja z graczem a nie botem :P

Zmiany sa dobre ale rl trzeba oslabic i to dosc sporo

ud

SiD

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-28 18:17:54

podobne wnioski do nity mam

splash jest za mocny fakt (mógłbybyć troszke zwiekszony od standardowego ale nie aż tak!) a damage jaki zadaje to wogóle klęska [-hyper_minus-]

honnymode wcale nie wyłania lepszego - tutaj liczy sie tylko respawn, rozumiem ze liczy sie szybkość wzięcia broni ale skoro pomiedzy graczami jest taki wyrównany poziom to to mija sie z celem! A aima też nie pokaże bo broń trza mieć aby móc się celnością pochwalić. (niewypał w skrócie)

hmm bot - joojojojoj mial ze mna 100% celnosci ze wszystkoego poza sh ktorego raz uzyl gdy bylem daleko a on nie mial amunicji - wtf ?

najbardziej irytuja mnie w nim te rakiety które są [b]doslownie[/b] z DUPY -tzn facet obraca sie tak szybko ze tego nie widac i rakieta wyglada jakby mu z tylka wylatywala - dzieje sie tak zawsze gdy np dobiega do ra a ja go od tylu zachodze, badz jak se bot spokojnie przechodzi przez tele a tu nagle widze rakiete z teleportu wylatujaca mi prosto w twarz - nie mowie o tym jak pieknie oblicza rakiety, że pędzac 800units per second potrafi co do centymetra (tzn junita :D) obliczyc całą moją trajektorie lotu. A najfajniejsze jest to ze wie kiedy zza danej sciany wyjde (po cichu jak sie skradam) i puszcza tam rakiete jakes 2-3 sekundy wczesniej!

Knowledge is power, guard it well.

nita

Od: 2002-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-29 00:40:38

jak dla mnie boty sa ok :P wkoncu mnie zabija jakis :) ale itak nie gram na 1.2 dopoki nie zredukuja rla... zobaczcie po meczu rocket skill zawsze bedzie 100. dlaczego ? bo kazda trafiona rakieta zabierze 100hp a to znaczy ze nawet jakis odlamek zabierze tlye co centralna w pape.. porazka

ud

qpr

Od: 2002-07-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-29 12:02:04

Nie testujcie nowej bety z promode1. Jest zbugowana tak jak to nita juz napisał.
Pograłem wczoraj sporo po lanie na promode 2 - naprawde fajna sprawa.

Nie podoba mi sie tylko dmg zadawany z RL, mogłby być ciut mniejszy, ale za to wiekszy odrzut jest wypas :>
RG 80, przy przeładowaniu 1250 - IMO tez na plus. Jest szansa ucieczki jak dostaniesz miedzy oczy po respawnie / co i tak jest juz małoprawdopodobne, respawny na +/
Blokada ups, tego chyba nikt sie nie spodziewał, jednak jak dla mnie przy grze 1v1 duzej roznicy to nie robi, spokojnie mozna sie rozpedzac momnetami pod 750, jak nie szybciej (a jak ci to malo to od czego masz rl :>) a 1v1 jest takim trybem ze predzej czy pozniej i tak musisz sie czasem zatrzymac :>
Hoonymode - SUPER SPRAWA !! SiD chyba w to nie graleś bo totalnie nie rozumie twoich argumentów. Przeciez gracze wybieraja sobie 2 punkty respawnów na mapie (komedna /spawn ) i sie nimi co 1 runde zamieniają. Wg mnie rewelacyjny tryb, mozna sobie super poćwiczyc start w grach 1v1, przemyślec początkowe działania itp zeby zgarnąc jak najwiecej dla siebie. A jaka frajda jak zjedziesz kogos starujac ze \"slabego\" respawnu.
Boty - wreszcie jest z czym pograć, poruszają sie w miare po ludzku, mysla wiecej, staraja sie kontrolowac mape super. Aim\'a mają nie powiem mnie tylko dobija ich PG. Pogralem troche z aph\'em i z arq. na 100 I z takimi botami wreszcie nie bede sie nudzil :) +
Więcej przemyśleń soon [18]

fil.IP

Od: 2002-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-29 13:17:14

ze strony promode.org: \"DOH! It looks like the RL splash radius in PM1 is broken. I\'ve fixed it already, but I\'m NOT going to do another release just for that. Don\'t upgrade if you want to play PM1 for some reason.\"

czyli spokojnie! ten splash damage to blad ale zostanie naprawiony dopiero w finalnej wersji :)

dla mnie - modemowca :D najlepszą zmianą sa boty!!!! ;] w koncu mam z kim grac.[38]

szkoda mi skryptów na rj, bo ten skrypt elpajuo \"ninja\" to dla mnie bomba!!! czemu je zbanowali? uzywali ich nawet najlepsi gracze. wtf?

RG - 1250 superowy!!
edit

wiecie co? wpadlem na taka spiskawa teorie za arQon specjalnie zje.bal pm1 zeby ludzie grali i sie troche przekonali do pm2. co wy na to?

i jeszcze dziwna rzecz mi sie dzieje TYLKO gdy gram cpma 1.2 a mianowicie wylacza i wlacza mi sie dzwiek. nie w grze - tylko wieza do której mam podlaczonego kompa wlacza sie i wylacza nieregularnie. posprawdzalem wszystkie kabelki i sa ok a problem dalej wystepuje. strasznie to wkurzajace.

...suck my disc

...!

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-01 15:35:04

nie wiem dlaczego dzieje się tak u Ciebie, ale u mnie też pojawiły się kłopoty z dzwiękiem w cpma 1.2. nigdy wcześniej się nic złego nie działo, a teraz np. jak podczas grania w q3 gg odtworzy jakiś dzwięk to wszystko zaczyna syczeć, trzeszczeć albo q3 się wywala. jakoś mi się to niezbyt podoba. aczkolwiek nowym botom zarzucić zbyt wiele się nie da, może i nie są idealne, ale na pewno dużo lepsze od poprzednich!

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-01 17:04:20

te boty umieja na cpm3 wskoczyc po schodach do megasa :O

to jest (juz) cos ... heeh

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-12-01 23:32:54

po kilki dniach abstynencji postowej spowodowanej kolosami i zaliczeniami powracam do nabijania hehe
chcialem powiedziec ze te boty niestety poruszaja sie tylko i wylacznie pojedynczymi cyrklami co troche irytuje i smiesznie wyglada i do tego maja niemal zerowy czas reakcji wiec nie da sie na nie zaczaic :\
MsT ze schodow do megasa to banal w porownaniu z tym co ja widzialem ogladajac na cpm1a ze specta 100.apheleon vs 100.arqon aph doskoczyl z jumppada tego pod gornym YA \uwaga\ do RL !! i wez powiedz jak to mozliwe bo zaden czlowiek tego nie zrobi ;SSSSSSS

EDIT: no widze widze przejales dzielnie obowiazki ;s ale ja oddaje Ci to czyn swoja powinnosc heh ja przez studia nie mam w ogole czasu :\\ ps. co do tego skoku zamiescie tu jakies demo swoje cudze nevermin nie uwierze ze mozna doskonczyc na g_speed 800 i gravity 800 z tego jumppada na RL bez cheatow no way !

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-02 00:11:52

zrobi zrobi, gr :D juz nie takie roboty po tym swiecie chodzili.

a jakto jest ze te cudowne boty dzialaja jakos dziwnie. niby na poziomie 4 (taa @#$% jestem) jakies mondre so ale nie bardzo uwaznie sie rozgladaja. czasem mozna z nimi podejsc z rekawica i w plecy ciachnac ;p a potem zespwac na dokladke. na wyzszym nie probowalem, moze jak bede mial kompa z prawdziwego zdarzenia to sie skusze. teraz to tylko pomazyc o 35fps :D
ps. rzeczywiscie gr cos sie opusciles w tym nabijaniu bo ja cie doganiam :DDDDD

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

frag

Od: 2002-08-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-02 01:31:53

===OT===

z kad sciagne ten nowy promode 2 i czy to jest osobny mod czy wymagane do tego jest stare cpma?

yep thats ME xD

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-02 01:51:33

no nie, taki weteran a takie... hmm rzekłoby się rtfm, ale tam chyba o tym nie ma. przecież linki sa od kilku dni i na orgu \"głównym\" i na \"naszym\" i pewnie na q3.fpp.pl tez WSZĘDZIE. nevermind, tak to tylko update, więc potrzebne stare cpma. jest na pewno np. w dziale top download na \"głównym\" orgu. a co do botów, to faktycznie albo wykorzystują buraki fizyki albo cosik cheatują, bo mam np demo jak gram z 100.apheleon i koleś po prostu odbija się od powietrza jak od ściany (ale go nie zamieszczę, bo wstyd pokazać jak gram, zresztą na dm17 bardzo łatwo z nim wygrać, bo co chwila wypada w otchłań, a 100.aph vs 100.arquon, to z minusa nie mogli wyjść, choć na \"normalnych\" mapach jest, faktycznie o wiele lepiej. cóż, znów braki w sztucznej inteligencji - zwanej również sztuczną głupotą - nadrabia się nieziemskim podbijaniem aima) choć ogólnie, to nie ma na co narzekać, poza problemami z dzwiękiem, o których już dziś wspominałem jest bardzo ok a boty dają popalić, a o to przecież chodzi. uff, się rozpisałem

qpr

Od: 2002-07-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-02 08:15:28

> ===OT===
>
> z kad sciagne ten nowy promode 2 i czy to jest osobny mod czy wymagane do tego jest stare cpma?

Tak potrzebujesz stare cpma w wersji 1.1 (paki z bety 1.11 trzeba usunąć !!) Zgrywasz z orga bete 1.2 i robisz nakładke na tamto co masz. Promode 2 wlaczasz callvote promode 2 :)

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-02 18:49:16

> Promode 2 wlaczasz callvote promode 2 :)

a nie jest przypadkiem domyslnie promode2 wlaczony?

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-03 03:53:41

hmm, nawet jeśli jest, to dobrze wiedzieć

qpr

Od: 2002-07-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-03 11:20:32

> a nie jest przypadkiem domyslnie promode2 wlaczony?

Na czystym cfg jest. Ja musialem sobie votowac bo mi sie nie chcialo cfg przerabiac :> A wolalem to napisać dla pewnosci zeby sie nie zniechecal tym popsutym splashem RL :)

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-03 17:10:38

faktycznie, jakoś zauważyłem, że wystarczy kogoś po respawnie lekko sięgnąć rakietą i frag. szczerze niezbyt mnie to cieszy. ja tam lubiłem 120hp z vq3 schodzące do 100, bo powinno się mieć po respawnie jakieś szanse na ucieczkę (jakieś chwilowe wzmocnienie mg też dałoby większe szanse)
są to tylko moje opinie i nikt nie musi na mnie fakać, że się nie zgadza. lepiej niech wyrazi swoje opinie konstruktywnie.
edit: a może 5 sek. quada?

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-03 18:03:54

wybij sobie z glowy quada ;p wiesz co moze zrobic machinegun z quadem przez 5 sekund? a z przecinarka to juz zdazysz 5 fragow zrobic ;o

najpierw zobaczymy co bedzie w wersji finalnej.

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-03 20:07:07

ok, może z quadem przsadzilem, ale imho przydałoby się jakieś zwiększenie szans, żeby nie zdarzały się akcje typu frag - respawn - frag - respawn -frag trwające jakieś 3 do 4 sekund.

bamc

Od: 2002-10-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2003-12-03 21:43:32

Trzeba poćwiczyć ucieczki :D Respawn i wrotki jak najdalej , żeby rakiet lub railla nie złapać!

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-03 22:20:16

stary, dobry gracz jak zlapie cie na respawnpoint\'cie, to nie masz zadnych szans.

fil.IP

Od: 2002-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-04 14:25:27

dobra, jak właczyc te ups-y?? komende to: ch_drawSpeed \"x y layout [alpha]\". x i y kumam ale o co chodzi dalej?

...suck my disc

...!