ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

ProMode 2

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-04 15:43:10

musisz wejść na mapę i poeksperymentować. ja mam:

seta ch_drawSpeed \"640 43 1 170\" dla rozdzielczośći 640x480 wygląda jak dawniej...

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-12-04 17:39:20

polecam wyprobowac[b]*[/b] cos takiego:

1 \ch_drawspeed \"369 220 1 238\" - nie zaslania bedac przy tym w bardzo strategicznym miejscu ;s2 \ch_drawspeed \"209 410 3 55\" - w fajowym miejscu dodatkowo przemieszcza sie wraz z rosnaca predkoscia =]

[b]*[/b] - testowane na 1600x1200 1280x1024 1024x768 640x480 wszedzie dziala :d

zoom

Od: 2003-05-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-05 07:16:42

daje rade :-P

D-link PGS

SiD

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-05 10:15:52

to co moze napiszemy orgowy cfg do PM2 ? :p

co do spawnow to nie wiedzialem - wkurzylo mnie troche na poczatku i sie nie zglebialem w to - po dluzysz ym na mysle stawiam HM na równo z CA. HM to dobra zabawa ale nie nadaje sie do jakiś bardziej profesjonalnych zastosowań (nie wyobrazam se turnieju na HM, tzn wyobrazam i widze 3 wojne swiatowa).

Knowledge is power, guard it well.

Szczawson

Od: 2002-03-26

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2003-12-05 15:19:22

> daje rade :-P

Co to za jakiś nieznany gracz na forum sie udziela???????

[17]

Born in Auschwitz

nita

Od: 2002-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-05 23:05:32

sjakis cham :)

ud

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-09 04:14:24

no serio, w promode2 wcale nie jest trudno na małej mapie o np serię 5 fragów w 6-7 sekund. trochę, moim zdaniem, przesada, a wszemu winien ten splash, wystarczy posłać rakietę (jak to skwitowała moja luba: \"tenisową?\") w pobliże przeciwnika i przy odrobinie szczęścia już możemy biec do najbliższego respawn pointu. [26]. no ja nie wiem czy tak być powinno...

squ1b

Od: 2003-07-26

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-12-09 10:02:23

Pytanko: mapa q3arenax, tryb tdm, boty + włączony instagib... wyciągają u Was raila na pm2 czy lataja z piłą? Jak dla mnie to niezły bug (na innych mapkach jeszcze nie przelookałem) ale może tylko u mnie tak jest?

150

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-09 10:26:30

ja tak mam od czasu cpma 1.11. na 1.10 jeszcze było dobrze, a potem się posypało. sprawdzałem, te same pliki, dodawałem tylko i usuwałem z-cpma-pak111.pk3 i bez niego działał a z nim nie. a sprawdź jeszcze, czy Ci przypadkiem dynamic light nie zginął, bo u mnie też go brakło (czasem miło popatrzeć, albo jakiś filmik zrobić) a co do botów, to teraz są nowe: apheleon, arqon i jeszcze chyba jakieś, skill 6-100, one już potrafią grać w i_gib

squ1b

Od: 2003-07-26

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-12-09 10:29:03

O prosze? Nowe boty? Aż pójde przetestować...

150

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-12-09 14:17:41

nazwy botów są wyczesane [59]

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-12-09 16:32:13

> no serio, w promode2 wcale nie jest trudno na małej mapie o np serię 5 fragów w 6-7 sekund.

chyba w FFA a jesli Ci chodzi o 1v1 to wez mi nagraj takie demo gdzie nabijasz 5 fragow w 6-7 sekund /o/ \o/ \o\ a jesli chodzi Ci o FFA to mam pytanie kto gra na cpm1a w FFA?
aha nie twierdze ze to nie mozliwe ale na pewno nie w czasie 1frag/s

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-09 23:40:21

faktycznie przesadziłem, ale chodzi mi o to, że imho pierwsza rakieta (jak to skwitowała moja luba: \"tenisowa?\") tudzież rail nie powinny od razu kłaść trupem. w cpma2 o ile raila się da przetrwać, to rakiety raczej nie. no i nowy system respawnów też pomaga, ale 3 razy z rzędu zginąć zanim się zrobi dwa kroki, to można łatwo, szczególnie z 100.apheleon\'em

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-12-10 21:25:01

co do smierci po 1 rakietnicy nie mam nic przeciwko a oslabienie raila to imo dobra zmiana :)

te respawny sa naprawde zrobione o wiele lepiej no i podobaja mi sie tez te kontury na spawnach jak jest jakas nowa mapa to o wiele latwiej nauczyc sie miesc respawnowania co za tym idzie latwiej jest pozniej o wygrana D:

11.XII. 19:33

EDIT:

dziekujem dziekujem ;q

a co do splasha no to to jest jakis bug wiec nie bierz tego pod uwage i w mojej wypowiedzi tez nie mialem tego na mysli i co do respawnow to tez - przeciez nie ma juz mozliwosci ze dostaniesz 5 fragow bo sie pojawisz 4x w tym samym miejscu albo obok

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-11 01:21:02

ten splash od RL jest troche przegięty, a śmierć od jednej rakiety po respawnie powoduje, że trochę lepszy gracz ma dużo większe szanse na zownowanie mapy. a nawet więcej: jak grasz z kimś dobrym, to pierwszy respawn w kiepskim miejscu i możesz być kilka fragów w plecy. to imho troszkę niesprawiedliwe. muszę przetestować ten hoonymode, czy jakt to tam się zwie
edit: wszego naj GR, duużo fragów i mało lagów.

nita

Od: 2002-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-22 14:08:37

to był bład juz go naprawili

ud

Mattias

Od: 2002-10-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-22 17:56:44

> faktycznie przesadziłem, ale chodzi mi o to, że imho pierwsza rakieta (jak to skwitowała moja luba: \"tenisowa?\") tudzież rail nie powinny od razu kłaść trupem.

wiesz do tego trzeba jeszcze trafic tego raila i rakiete :P

Jolka

Od: 2002-06-11

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-12-28 16:54:36

no no no ...muszę to sprawdzić ,tyle o tym piszecie [13] tylko pewnie jak zwykle coś znowu skopię [14]

...ciągle goniła wiatr...

w0w

Od: 2002-12-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-28 18:33:04

na pm 2 ctf jest zajebisty ale duele chujowe :|

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-08 15:03:14

> Matt!as: wiesz do tego trzeba jeszcze trafic tego raila i rakiete :P

jak mapa mała, a koleś z mg, to mie ma większego problemu, zresztą są przecież zaznaczone respawnpointy (choć i tak każdy wiedział gdzie są), to zawsze po fragu można puścić tam asekuracyjnie rakiete, a nóż się nadzieje. często udaje mi się np. na cpm1a puszczanie rakiet w pozycję rl (nad rg, koło gl) ktoś się pojawia i już znika :P
po prostu IMHO powinno się dawać trochę większe szanse na przeżycie pierwszych sekund po respawnie (mnie tam bardzo podobało się to 120hp zchodzące do 100 po respawnie w vq3).

a co do badziewności 1v1 w nawym pm i wychwalania ctf, to to juz kwesia indywidualnych gustów.

Szczawson

Od: 2002-03-26

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-01-12 17:44:45

> no no no ...muszę to sprawdzić ,tyle o tym piszecie [13] tylko pewnie jak zwykle coś znowu skopię [14]

Jola kochanie, prosimy wszyscy o czestrze stawianie sie na boardzie, ktory zawsze wita Jolci osobe:)
nabijaj dowoli prosze:) [10]
pozdro :)

Born in Auschwitz

sh1bby

Od: 2003-07-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-21 14:00:31

przypommijcie sobie czasy cpma 0.90 :d to bylo granie ten psychic :D:D z checia bym sie wrocil do tych czasow :-D

trzymaj sie kupy bo kupy nikt nie ruszy !!!

Jolka

Od: 2002-06-11

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-02-25 13:34:00

Szczawik nabijam:P ....hmm czasy ,ale niestety czasu nie da się cofnąć..... [13] ....pozdrawiam wszystkich graczy [26]

...ciągle goniła wiatr...