ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Propozycje do OSP 1.04

vult

Gravatar

Od: 2002-12-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-10 23:13:37

> ciekawe czy jakbys miał a4tech\'a to bys umiał :>

ja mam a4 i jakos potrafie zrobic rj recznie :F
a tak wogle to przydala by sie komenda /cv mute x i unmute tak jak w ET :>

chrzomszcz

Od: 2002-10-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-11 03:38:19

nie cieszcie sie tak bo jak zablokuja jedna komende na czas gry to moze byc ciezko z napisaniem nowego skryptu na rjumpy [75] chyba ze jako dodatek ala ogc [19]

zreszta wogole @#$% dyskusja o rocket jumpach [25]

taki fajny wynalazek w tym naszym q3 a ludzie wciskajac guziczek traca cala radoche

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-07-11 09:59:26

ja nie trace radosci bo raz robie normalnego rocketjumpa, raz do przodu a raz ninje

mises.org / marksdailyapple.com

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-11 11:02:44

ja mam 2 rj podpindowane

set rjump \"centerview;cl_pitchspeed 9999000;+lookdown; +attack;+moveup;wait 2;-lookdown;-attack;-moveup;wait 6;centerview;cl_pitchspeed 200\"

bind Alt \"vstr rjump\"

seta rj1 \"cl_yawspeed 22500;cl_pitchspeed 999999;+back;+moveup;+attack;+left;wait 10;-left;-attack;-moveup;-back;+right;wait 10;-right\"

seta rj2 \"com_maxfps 125;wait 2;cl_yawspeed 22500;cl_pitchspeed 999999;+back;+moveup;+attack;+left;wait 10;-left;-attack;-moveup;-back;+right;wait 10;-right;com_maxfps 126\"

seta rj3 \"com_maxfps 125;wait 2;centerview;cl_yawspeed 22501;cl_pitchspeed 4900;+left;+lookdown;+attack;+moveup;wait 2;-lookdown;-attack;-left;-moveup;wait 2;+left;wait 6;-left;centerview;com_maxfps 126\"

seta rj4 \"centerview; cl_pitchspeed 99990000; +lookdown; +moveup; +attack; wait 2; -lookdown; -moveup; -attack; cl_pitchspeed 200; centerview\"

bind ctrl vstr rjump

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-11 11:03:14

głupio sie wkleiło ale sie połapiecie

shiv

Od: 2002-04-29

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-07-11 11:44:40

Ale to jest temat o propozycjach do OESPE @#$% a nie konkurs na najlepszego rjumpa.Na jaki hooj tu wklejasz skrypty.

............

bamc

Od: 2002-10-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-07-11 12:51:12

shivus l33t :D

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-11 14:47:52

ja chcialbym zeby ulepszyli kod sieciowy na taki jaki jest w cpma

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-07-11 20:31:13

A ja, coby nikt nie zapomniał, upomnę się jeszcze raz o lepsze boty ;)
Bo nawet ffa na kilka ac-botów i tak żadnego wyzwania jush nie tworzy :/

zurek

Od: 2003-09-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-11 23:18:24

Dla mnie największym ulepszeniem byłoby dodanie freelooka przy oglądaniu demek, żeby przy zgrywaniu na avi nie trzeba było babrać się z defragiem, żeby wszystko można było zrobić w jednym modzie.

Videogames are bad for you? That’s what they said about rock-n-roll.

bfr_aka_pablonzo

Od: 2002-12-17

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-07-12 06:37:55

kolejka w tdm, zeby sie nie pchali i klocili, juz to napisalem pare dni temu na forum osp.

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-07-12 09:27:59

> hahahaha, po pierwsze naucz sie czytac ze zrozumieniem kar: mnie chodzilo o to ze wycwiczenie takiego rjumpa \"zbindowanego\" jak robi fazz wymaga przecwiczenia, a nie zrobienie odpowiedniki manualnie,
>
> to mnie jeszce bardziej rozbawilo: rjscript jest spoza q3; DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD to sobie poogladaj ten skrypt 213769732697132623986321912369812379 razy i zobacz jakie tam sa komendy, +left - no fajnie jakas nieziemska komenda, +attack - jak po lewej
>
> jedyne co tam jest omfg wtf is it? to cl_yawspeed, zreszta boze i tak nie zablokuja takiego skryptu, a jak ten zablokuja to randlock albo jakis inny rzezimieszek zrobi alternatywny :)))))
>
>
> edit: a jesli chodzi o komentarz do Twojego ostatniego quota odnosnie komend ogc: o widzisz, tutaj juz zrozumiales to co przeczytales, ale widocznie braklo Ci czasu zeby doczytac to do konca bo juz sie zapaliles z odpowiedzia, no niestety, chyba nie zauwazyles ze ogc to jest \"dodatek\" do q3, a taki skrypt mozna zrobic na zwyklym q3 bez pr i osp ;) pozdro

raven, jezeli chodzi o cl_yawspeed to zablokowanie tej komendy to bedzie mocny uraz dla graczy uzywajacych makra do rjumpow, bo to jest przeciez najwazniejszy komenda do automatycznego rocket-jumpa, np. dla mnie, uzywam 2 rjumpow, ale czesto dosc robie go recznie, a np. ten skrypck co wkleiles, ktory uzywaja gracze fazz czy fox, bo meep to skrypt autorstwa foxa (czyli ninja twoj =)), to by bylo ciezko im to zniesc ze nie moga ich uzywac, ale zrobienie alternatywnego rjumpa to nie jest tak trudno

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-07-12 09:36:36

> ja mam 2 rj podpindowane
>
> set rjump \"centerview;cl_pitchspeed 9999000;+lookdown; +attack;+moveup;wait 2;-lookdown;-attack;-moveup;wait 6;centerview;cl_pitchspeed 200\"
>
> bind Alt \"vstr rjump\"
>
> seta rj1 \"cl_yawspeed 22500;cl_pitchspeed 999999;+back;+moveup;+attack;+left;wait 10;-left;-attack;-moveup;-back;+right;wait 10;-right\"
>
> seta rj2 \"com_maxfps 125;wait 2;cl_yawspeed 22500;cl_pitchspeed 999999;+back;+moveup;+attack;+left;wait 10;-left;-attack;-moveup;-back;+right;wait 10;-right;com_maxfps 126\"
>
> seta rj3 \"com_maxfps 125;wait 2;centerview;cl_yawspeed 22501;cl_pitchspeed 4900;+left;+lookdown;+attack;+moveup;wait 2;-lookdown;-attack;-left;-moveup;wait 2;+left;wait 6;-left;centerview;com_maxfps 126\"
>
> seta rj4 \"centerview; cl_pitchspeed 99990000; +lookdown; +moveup; +attack; wait 2; -lookdown; -moveup; -attack; cl_pitchspeed 200; centerview\"
>
> bind ctrl vstr rjump

stary, ale nie wiem op co wklejasz tu bindy ktore sa dostepne w prawie kazdym cfg jakiegokolwiek gracza, tu sie daje propocycje zo osp, a nie rjumpy jakie ty uzywasz, zrozumialbym to, jezeli bys sam wymyslil jakiegos PRO-rjumpa wlasnego autorstwa i go opisal tutaj i wkleil...

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-12 10:05:20

[red] [/color]ja tego nie zaczołem

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-12 10:27:06

nie zacz[b]ął[/b]em i nie musiales konczyc :D

Logitech|kar

Od: 2002-04-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-12 11:13:01

> hahahaha, po pierwsze naucz sie czytac ze zrozumieniem kar: mnie chodzilo o to ze wycwiczenie takiego rjumpa \"zbindowanego\" jak robi fazz wymaga przecwiczenia, a nie zrobienie odpowiedniki manualnie,
>
> to mnie jeszce bardziej rozbawilo: rjscript jest spoza q3; DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD to sobie poogladaj ten skrypt 213769732697132623986321912369812379 razy i zobacz jakie tam sa komendy, +left - no fajnie jakas nieziemska komenda, +attack - jak po lewej
>
> jedyne co tam jest omfg wtf is it? to cl_yawspeed, zreszta boze i tak nie zablokuja takiego skryptu, a jak ten zablokuja to randlock albo jakis inny rzezimieszek zrobi alternatywny :)))))
>
>
> edit: a jesli chodzi o komentarz do Twojego ostatniego quota odnosnie komend ogc: o widzisz, tutaj juz zrozumiales to co przeczytales, ale widocznie braklo Ci czasu zeby doczytac to do konca bo juz sie zapaliles z odpowiedzia, no niestety, chyba nie zauwazyles ze ogc to jest \"dodatek\" do q3, a taki skrypt mozna zrobic na zwyklym q3 bez pr i osp ;) pozdro

raven, jezeli chodzi o cl_yawspeed to zablokowanie tej komendy to bedzie mocny uraz dla graczy uzywajacych makra do rjumpow, bo to jest przeciez najwazniejszy komenda do automatycznego rocket-jumpa, np. dla mnie, uzywam 2 rjumpow, ale czesto dosc robie go recznie, a np. ten skrypck co wkleiles, ktory uzywaja gracze fazz czy fox, bo meep to skrypt autorstwa foxa (czyli ninja twoj =)), to by bylo ciezko im to zniesc ze nie moga ich uzywac, ale zrobienie alternatywnego rjumpa to nie jest tak trudno

Czy ja wiem, na ESWC.q3 jakoś sobię Swedzi poradzili.

PIFPAF.pl - najlepsze serwery multiplayer w Polsce!

fredi

Od: 2002-10-01

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-07-12 11:24:10

Nie wiem widze ze topic zmienił temat nie czytałem wyżej wymienionych rad ale mam taką jedną jak cos wymysle sensownego to napisze, jeszcze:
+możliwość pingowania na serwer, i aby pokazywało tabelkę z liczba graczy, ilosc fragów itp
+możliwość zmiany okna (jeżeli to możliwe) aby można było przełanczać kombinacją ALT+TAB bo żaden windosowski przycisk nie działa na trybie pełno ekranowym
późnej zedytuje mój post to mzoe cos dopisze :)

Life is short, play more CTF!

vult

Gravatar

Od: 2002-12-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-12 16:06:49

mozna alt+enter albo q3minizmizer ale lepiej by bylo jakby wbudowali w nowe osp :P

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-07-12 16:37:38

Czy optymalizacja kodu sieciowego i MVD nie wiąże się czasami z niemożnością odtwarzania tych demek pod \'czystym\' q3 (baseq3)?

voodoo|seRious

Gravatar

Od: 2003-02-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-12 18:30:34

hahahahahaha ... ludzie wy to macie problemy!

I co z tego ze ktos ma zbindowanego RJ albo niema?

przeciez to mu nic niedaje :) tak chodzby caly mecz zalezal od tego czy robisz dobrze rjumpy... to jest przeciez LOGICZNE -> ten kto ma Rjumpa zbindowanego to go sobie uzywa ,a ten co niema to sobie wycwiczyl recznego Rjumpa .... pfff nierozumie nad czym wy wogole dyskutujecie...

To jest ze tak powiem \"osobisty dramat\" gracza czy sobie wkleji ta linijke do swojego cfg czy tesh nie i niewidze zadnego argumentu aby Rjumpa usunac ... zeby wszyscy mieli rowno ? no to jak komus przeszkadza ze 2 ma Rjumpa to niech sobie tesh zbinduje ... ja np. od 3 lat uzywam recznego rjumpa i jakos mi nieprzeszkadza ze ja musze machnac myszka i wcisnac 2 guziki a ktos to zrobi 1 gizukiem ... pfff i co z tego ? a porownanie AIMBOTA do zbindowanego Rjumpa jest bezsensowne bo taki Rjump zbindowany nieda zawodnikowi ZaDnEj przewagi! moje osobiste zdanie!
2 sprawa.... r_picmip i te inne badziewia co zmieniaja grafe...

ktos tu powiedzial ze NAJLEPIEJ JAKBY WSZSYCY MIELI TAK SAMO ...

wlasnie oto tu chodzi ze q3 stal sie tak popularny ,poniewaz kazdy mial SWOJEGO WLASNEGO NIEPOWTARZALNEGO Q3 na ekranie ... komu sie podoba miec wypasiona grafe to niech ma ... a kto lubi miec 5 kwadratow na ekranie to niech tesh ma ... zielony bot ? ZAJEBISTA SPRAWA ... to niejest poto zeby 2 sie mial gorzej tylko poto zeby LEPIEJ widziec w co sie strzela ...

i JEDNO JEST PEWNE! napewno gracz ktory ma picmip 10 niema zadnej ,powtarzam ZADNEJ przwagi na 2 graczem co ma picmip 1 ... tu niechodzi oto jakie kolorki sie ma na mapie tylko o skill .

A te wszystkie badziewstwa (picmipy overy intensy) sa tylko poto aby poprawic dokladnosc gry ... lub dla innego poto aby zjebac piekna grafike q3 w full detalach wiec niech kazdy sobie gra jak chce i nieczepiac sie ze on ma inaczej i ma sie lepiej ... proste -> JA TWIERDZISZ ZE MA LEPIEJ TO ZROB SOBIE TAK SAMO ...oh shit... moja pro-gramatyka!
a co do OSP 1... tam iles to :
freelook na demkach

dzialajace rozszerzenie _68

wiecej gibs\'ow :D:D:D:D:D

kolejka w TDM ...pomysl [M]anka by dobry

wylaczenie/zlikwidowanie tych pierdolonych lamp na t4 i innych mapach

niezepsuc fizyki vq3

Możesz wpisać co chcesz.

Pamiętaj, że świadczy to o tobie.

Przekleństwa będą kasowane.

plej

Od: 2004-01-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-12 19:43:40

Zgadzam się z przedmówcą w 100% Dobrze prawi, polać mu :)[10]

Tak samo podpisuję się pod postami Fhantoma :*; ognos - no comments 0_o

Co do zmian w nowym OSP, to byłbym najpierw za wyeliminowaniem niektórych bugów jak wyskakiwanie 2 granatów z GL przy rozpoczęciu rundy (Clan Arena), oraz bugach w stylu \"niby gram a nie ma mnie na mapie i spectuje 0_o\"...

Co do zmian:

-Wprowadzenie obsługi Multiaren z RA3

jak coś mi jeszcze przyjdzie do głowy to zapodam...
Ps. Teraz moje luźne -shizerskie- przemyślenia po 4 piwkach: Co byście powiedzieli na opcję w Clan Arenie gdzie spotykałyby się nie 2 Teamy i grały przeciwko sobie ale np. 3 ;) ? Pewnie byłby niezły burdel ale mogłoby byc śmisznie :DDD Oke lece do sklepa , bo się napój kończy... Pozdro

╭─────────╮

www.s2k.pl

╰─────────╯

Logitech|kar

Od: 2002-04-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-12 21:22:50

> hahahahahaha ... ludzie wy to macie problemy!
>
> I co z tego ze ktos ma zbindowanego RJ albo niema?
>
> przeciez to mu nic niedaje :) tak chodzby caly mecz zalezal od tego czy robisz dobrze rjumpy... to jest przeciez LOGICZNE -> ten kto ma Rjumpa zbindowanego to go sobie uzywa ,a ten co niema to sobie wycwiczyl recznego Rjumpa .... pfff nierozumie nad czym wy wogole dyskutujecie...
>
> To jest ze tak powiem \"osobisty dramat\" gracza czy sobie wkleji ta linijke do swojego cfg czy tesh nie i niewidze zadnego argumentu aby Rjumpa usunac ... zeby wszyscy mieli rowno ? no to jak komus przeszkadza ze 2 ma Rjumpa to niech sobie tesh zbinduje ... ja np. od 3 lat uzywam recznego rjumpa i jakos mi nieprzeszkadza ze ja musze machnac myszka i wcisnac 2 guziki a ktos to zrobi 1 gizukiem ... pfff i co z tego ? a porownanie AIMBOTA do zbindowanego Rjumpa jest bezsensowne bo taki Rjump zbindowany nieda zawodnikowi ZaDnEj przewagi! moje osobiste zdanie!
>
>
> 2 sprawa.... r_picmip i te inne badziewia co zmieniaja grafe...
>
> ktos tu powiedzial ze NAJLEPIEJ JAKBY WSZSYCY MIELI TAK SAMO ...
>
> wlasnie oto tu chodzi ze q3 stal sie tak popularny ,poniewaz kazdy mial SWOJEGO WLASNEGO NIEPOWTARZALNEGO Q3 na ekranie ... komu sie podoba miec wypasiona grafe to niech ma ... a kto lubi miec 5 kwadratow na ekranie to niech tesh ma ... zielony bot ? ZAJEBISTA SPRAWA ... to niejest poto zeby 2 sie mial gorzej tylko poto zeby LEPIEJ widziec w co sie strzela ...
>
> i JEDNO JEST PEWNE! napewno gracz ktory ma picmip 10 niema zadnej ,powtarzam ZADNEJ przwagi na 2 graczem co ma picmip 1 ... tu niechodzi oto jakie kolorki sie ma na mapie tylko o skill .
>
> A te wszystkie badziewstwa (picmipy overy intensy) sa tylko poto aby poprawic dokladnosc gry ... lub dla innego poto aby zjebac piekna grafike q3 w full detalach wiec niech kazdy sobie gra jak chce i nieczepiac sie ze on ma inaczej i ma sie lepiej ... proste -> JA TWIERDZISZ ZE MA LEPIEJ TO ZROB SOBIE TAK SAMO ...oh shit... moja pro-gramatyka!

Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz, picmip 1 a 10 to duza roznica, na 10 textury sa bardzo rozmyte, przez co razy \'x\' widac lepiej przeciwnika, wiec nie ma roznicy? nie bądż smieszny prosze.
rj ninja nie daje zadnej przewagi ? gracz jest o \'x\' szybszy i o \'x\' trudniej trafialny, wieć ? chyba nieprzemyślałeś tego co napisałeś w swoim komentarzu.

PIFPAF.pl - najlepsze serwery multiplayer w Polsce!

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-07-12 21:36:24

> hahahahahaha ... ludzie wy to macie problemy!
>
> I co z tego ze ktos ma zbindowanego RJ albo niema?
>
> przeciez to mu nic niedaje :) tak chodzby caly mecz zalezal od tego czy robisz dobrze rjumpy... to jest przeciez LOGICZNE -> ten kto ma Rjumpa zbindowanego to go sobie uzywa ,a ten co niema to sobie wycwiczyl recznego Rjumpa .... pfff nierozumie nad czym wy wogole dyskutujecie...
>
> To jest ze tak powiem \"osobisty dramat\" gracza czy sobie wkleji ta linijke do swojego cfg czy tesh nie i niewidze zadnego argumentu aby Rjumpa usunac ... zeby wszyscy mieli rowno ? no to jak komus przeszkadza ze 2 ma Rjumpa to niech sobie tesh zbinduje ... ja np. od 3 lat uzywam recznego rjumpa i jakos mi nieprzeszkadza ze ja musze machnac myszka i wcisnac 2 guziki a ktos to zrobi 1 gizukiem ... pfff i co z tego ? a porownanie AIMBOTA do zbindowanego Rjumpa jest bezsensowne bo taki Rjump zbindowany nieda zawodnikowi ZaDnEj przewagi! moje osobiste zdanie!
>
>
> 2 sprawa.... r_picmip i te inne badziewia co zmieniaja grafe...
>
> ktos tu powiedzial ze NAJLEPIEJ JAKBY WSZSYCY MIELI TAK SAMO ...
>
> wlasnie oto tu chodzi ze q3 stal sie tak popularny ,poniewaz kazdy mial SWOJEGO WLASNEGO NIEPOWTARZALNEGO Q3 na ekranie ... komu sie podoba miec wypasiona grafe to niech ma ... a kto lubi miec 5 kwadratow na ekranie to niech tesh ma ... zielony bot ? ZAJEBISTA SPRAWA ... to niejest poto zeby 2 sie mial gorzej tylko poto zeby LEPIEJ widziec w co sie strzela ...
>
> i JEDNO JEST PEWNE! napewno gracz ktory ma picmip 10 niema zadnej ,powtarzam ZADNEJ przwagi na 2 graczem co ma picmip 1 ... tu niechodzi oto jakie kolorki sie ma na mapie tylko o skill .
>
> A te wszystkie badziewstwa (picmipy overy intensy) sa tylko poto aby poprawic dokladnosc gry ... lub dla innego poto aby zjebac piekna grafike q3 w full detalach wiec niech kazdy sobie gra jak chce i nieczepiac sie ze on ma inaczej i ma sie lepiej ... proste -> JA TWIERDZISZ ZE MA LEPIEJ TO ZROB SOBIE TAK SAMO ...oh shit... moja pro-gramatyka!

Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz, picmip 1 a 10 to duza roznica, na 10 textury sa bardzo rozmyte, przez co razy \'x\' widac lepiej przeciwnika, wiec nie ma roznicy? nie bądż smieszny prosze.
rj ninja nie daje zadnej przewagi ? gracz jest o \'x\' szybszy i o \'x\' trudniej trafialny, wieć ? chyba nieprzemyślałeś tego co napisałeś w swoim komentarzu.

BOZE!

On ma cukierka ja nie mam! [55]

Kar widze ze nadal nic nie rozumiesz jak ci przeszkadza ze ktos ma zbindowanego RJ to se @#$% tez zbinduj, to samo z picmipem ktos ma 6 to se wes tez 6 i bedzie rowno BOZE! [43]

be'Pawuj

Lotto wyniki

fhantom

Od: 2003-05-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-13 08:58:30

> Zgadzam się z przedmówcą w 100% Dobrze prawi, polać mu :)[10]
>
> Tak samo podpisuję się pod postami Fhantoma :*; ognos - no comments 0_o
>
> Co do zmian w nowym OSP, to byłbym najpierw za wyeliminowaniem niektórych bugów jak wyskakiwanie 2 granatów z GL przy rozpoczęciu rundy (Clan Arena), oraz bugach w stylu \"niby gram a nie ma mnie na mapie i spectuje 0_o\"...
>
> Co do zmian:
>
> -Wprowadzenie obsługi Multiaren z RA3
>
> jak coś mi jeszcze przyjdzie do głowy to zapodam...
>
>
> Ps. Teraz moje luźne -shizerskie- przemyślenia po 4 piwkach: Co byście powiedzieli na opcję w Clan Arenie gdzie spotykałyby się nie 2 Teamy i grały przeciwko sobie ale np. 3 ;) ? Pewnie byłby niezły burdel ale mogłoby byc śmisznie :DDD Oke lece do sklepa , bo się napój kończy... Pozdro

:*

ale nie wiem czy dobrze zrobiłeś że napisałeś to publicznie przyjdzie pan redaktor ognos i powie że jesteś kretynem :d
ten rjump ninja może tam dawać -> w pewnych sytuacjach <- jakąś przewagę ale i tak nie ma sensu tego blokować w mojej opinii
a co do picmipa - geez ileż można - zero myślenia

popatrzcie na \"pro\" graczy - dajmy na to prozac i cooller - prozac gra na picmipie 1 (czy 0 już nie pamiętam) a cooller bodajże na 5

idąc tępym rozumowaniem ognosa i innych osób cooller ewidentnie ma przewagę nad 2 graczem - lol - stuknijcie się w glacę chłopcy ;d

przecież cooller gra na tym swoim cfg ileś tam lat to się przyzwyczaił do tych textur na pic 5 tak samo prozac do grafy na pic 1 i żaden nie ma nad sobą przewagi... nie liczy się picmip - to nic nie daje - liczy się skill

my profile

polecam: Tricking iT 2 - tv
filmy z moim udziałem: **[Mercurial](www.esreality.com/?a=post&amp;id=9825...

slawek

Od: 2002-09-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-13 09:50:50

> moje osobiste zdanie!

no tak, ale wszyscy wiedzą, serious, że się przecież nie znasz :P

**jak już bedę grał jak avek,

to będę chciał grać jak mof!!!**