Problem moze byc troche trudny do rozwiazania :/
Oznacza tyle, ze w jakims miejscu, powstal node, ktory wedlug kompilatora, ma nieograniczona objetosc. To w rzeczywistosci nie jest mozliwe - ale kompilator myli sie gdy napotka na swojej drodze brushe, np. 1x1 grid lub mniejsze - a takze za duze, jakies kilkatysiecy jednostek. Poprostu nie przeliczy tego, i zawiesi sie, powodujac ten blad.
Jak to rozwiazac? Sprawdzic trzeba w jakis sposob ktory element powoduje blad, sproboj zrobic kopie mapy (na wszelki wypadek) i sprawdzac, usuwac, zmieniac cos z nietypowymi konstrukcjami. Ponowne wstawienie usunietego elementu powinno pomoc, ze mimo ze bedzie ten blok, nie bedzie problemu z node. Czasami moze pojawic sie taka niebieska linia, obszar, ktory pokazuje co jest wedlug kompilatora nieograniczone objetosciowo. Czasami, po kolejnym uruchomieniu znikad pojawiaja sie jakies niezidentyfikowane bloki, po ktorych usunieciu jest wporzadku.
Czasami pomaga wstawienie hinta w odpowiednie miejsce, ale to tez, ciezko znalezc to miejsce, a do tego, nie jest to zawsze skuteczne.
Sproboj tez zaznaczyc cala mape, i skopiowac, aby uporzadkowac kolejnosc brushy. Bo masz w pliku map troche namieszane z nimi, to ze masz kilka \"worldspawnow\".