ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

przewidywanie respawnu

nameczanin

Od: 2003-02-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-13 21:04:10

jak w temacie - jak przewidujecie respawn przeciwnika? :)

Bo wiem, ze jest zawsze kilka miejsc respawnow, ale skad wiecie w ktorym miejscu sie pojawi gosc? :D Mnie sie wydawalo ostatnio, ze przeciwnik pojawia sie jak najdalej od nas albo jak najdalej od kill'a :]. Ale ogladalem sobie filmiki dzisiaj... i okazuje sie, ze tak do konca nie jest :/. Jest moze jakas komenda serverowa na to? o co lata? :/

nameczanin

psychic_pl

Od: 2004-02-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-13 21:09:17

facet po prostu idziesz na fook(s)a :>

te magiczne respawny najbardziej znane z meczy na ztn to po prostu magiczne szczenscie i nie zawsze umiejetnosci gracza :)

jak to w zyciu wiecej szczescia niz rozumu :)

[yellow]gg 3299380 [/color]

[pink]imejl psychic_mareczek@op.pl[/color]

[white]psychic[/color][red]pl[/color]
[b]Łola boga nie wytsymom - syćkie mają a ja ni mom ;([/b]

vdr

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-13 21:18:11

Jak to nie, obliczasz cosinus kata, pod jakim zabiles goscia, mnozysz to przez jego wzrost i dzielisz przez promien jaki zatoczylo jego cialo przed upadkiem. Wynik to odleglosc, w jakiej sie zrespownuje :P

[white] [b] feel the power, of the dark side ... [/color] [/b]

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-13 21:21:45

> Jak to nie, obliczasz cosinus kata, pod jakim zabiles goscia, mnozysz to przez jego wzrost i dzielisz przez promien jaki zatoczylo jego cialo przed upadkiem. Wynik to odleglosc, w jakiej sie zrespownuje :P

zapomniales pomnozyc przez PI razy oko:P

mises.org / marksdailyapple.com

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-13 21:32:33

na ztn najczesciej jest przy GL, RA wiec tam lec bo jest duzo respow ;D

be'Pawuj

Lotto wyniki

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-13 21:44:14

i tak to jest opcja random

FREESTYLE

rooseck

Od: 2002-08-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-13 21:44:49

> Jak to nie, obliczasz cosinus kata, pod jakim zabiles goscia, mnozysz to przez jego wzrost i dzielisz przez promien jaki zatoczylo jego cialo przed upadkiem. Wynik to odleglosc, w jakiej sie zrespownuje :P

gdybym nie szanowal panujacej na bordzie kultury i dobrych obyczajow to bym napisal :
ale doj.ebales :D

w cyrku od pierdala sie [white]cyrkutę[/color]
[green]gudbajden gdy mnie[/color] spotkasz...

[white]ej uwaga uwaga. jestem obecnie na studiach i nie mam na stancji jeszcze netu wiec mnie tu troche nie bedzie.... moze z 2 tyg.

kochajcie mnie mocno i wogole mnie kochajcie bo jestem taki fajny jak...

psychic_pl

Od: 2004-02-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-13 21:50:58

gdybym nie szanowal panujacej na bordzie kultury i dobrych obyczajow to bym napisal :
ale doj.ebales :D

a szanujesz ?? {:-)>
a na dm6 najczesciej jest na lg, schodki lg i ra

mi sie tak wydaje przynajmniej :>

[yellow]gg 3299380 [/color]

[pink]imejl psychic_mareczek@op.pl[/color]

[white]psychic[/color][red]pl[/color]
[b]Łola boga nie wytsymom - syćkie mają a ja ni mom ;([/b]

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-13 21:57:24

nie ma najczęściej!!

to jest losowo wybierane!!

FREESTYLE

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-13 21:57:57

dupa tam random to random nie ma ze tu najczesniej chyba ;D po prostu w niektorych miejscach jest wiecej miejsc respawnowych przy sobie

pat

Od: 2003-10-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-13 22:08:27

strzelasz w najblizszy (no ale niezablisko miejsca w ktorym obiles gada :)

a jak jest naprzyklad tak jak na ztn kolo RA i ubijesz kolesia kolo pompki to napiepszasz w te kolo granata (70%ze sie pojawi-dziala w 2 strony czyli zabijesz kolo granata to napipszasz kolo pompki)

ugiler

Gravatar

Od: 2004-02-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-13 22:12:24

Wcale nie, żadne random - przynajmniej w osp 1.03. Kiedyś było random, to prawda ale nie teraz, to do Q3 wniosło osp, kiedyś było na cpma ale w tej aktualnej wersji jest random.

Do rzeczy: jak zabijesz przeciwnika w jakimś miejscu na mapie to on pojawi się w drugiej częsci mapy - w przeciwniym miejscu, tu liczy się miejsce jego zgonu, śmierci naturalnej.

Bo przeciez jak zabijesz kolesia to nie pojawi się on zaraz obok Ciebie, co innego na cpma... tu może tak się zdarzyć...

Radze Ci poczytać readme osp

shiv

Od: 2002-04-29

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-13 23:37:19

przestan glupoty gadac ile razy kogos zabilem na ztn zaraz kolo granata i pojawial sie kolo mnie w narozniku , albo zabilem po wyjsciu z tele i tez pojawial sie w narozniku czyli zaraz kolo mnie ;o

............

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-14 01:13:50

Nie da sie tego przewidziec - takie rzeczy wyczuwa sie po 2 latach gry z trafnoscia dochodzaca do 50-60%. To jest najzwyklejsze ogranie na danej mapie :)

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

unnzor

Od: 2003-08-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-14 04:42:53

ugiler: gadasz jakies pierdoly wyssane z palca

legalize it!

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-14 07:58:18

> ugiler: gadasz jakies [b]pierdoly wyssane z palca[/b]

a to ciekawe:P

mises.org / marksdailyapple.com

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-14 08:13:56

> ugiler: gadasz jakies pierdoly wyssane z palca

lol on chociaz sie wypowiedzial na temat co o tym mysli a ty nabijasz ;D bezczelny :)

be'Pawuj

Lotto wyniki

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-14 10:53:10

> Wcale nie, żadne random - przynajmniej w osp 1.03. Kiedyś było random, to prawda ale nie teraz, to do Q3 wniosło osp, kiedyś było na cpma ale w tej aktualnej wersji jest random.
>
> Do rzeczy: jak zabijesz przeciwnika w jakimś miejscu na mapie to on pojawi się w drugiej częsci mapy - w przeciwniym miejscu, tu liczy się miejsce jego zgonu, śmierci naturalnej.
>
> Bo przeciez jak zabijesz kolesia to nie pojawi się on zaraz obok Ciebie, co innego na cpma... tu może tak się zdarzyć...
>
> Radze Ci poczytać readme osp

Przeciez ty sam nie wiesz czlowieku co chcesz powiedziec :D. \"wcale nie, zadne random, ale jednak random\" - to jak w koncu?:) Z demkami nie bede ci sie narzucal, ale obejrzyj pierwszy z rzedu film fragowy z akcjami 1v1, a twoja teoria legnie w gruzach tak szybko jak powstala (najarales sie jak to pisales?). Spawny sa rzecza przypadkowa i nic wiecej! Jesli ktos dlugo gra, to np. w 1v1 potrafi czasem wyczuc kiedy gdzies walnac w miejsce spawnu. Zwykla podswiadomosc i zdolnosc dobrego zapamietywania obrazow z poprzednich gier, daje mu te przeczucie, ktore z naciaganiem mozna nazwac skillem.

\"jak zabijesz kolesia to nie pojawi sie obok ciebie\"

Kolejne text wyssany z palca i bez sensu. Najlepszym zaprzeczeniem tego co mowisz jest seria spawnow na ztn3tourney1 przy redzie i granatniku, albo troszke rzadziej na dm6 kolo LG: schodki i najblizej giwery, a pozniej przy armor shardach i odskoczni do YA (w przypadku 1v1). Niemalo osob nabija tam excellenty, czasem zdarzaja sie nawet podwojne.

Radzilbym ci nastepnym razem pomyslec zanim cos napiszesz. Strzala.

PS: Pawuj - nie mow, ze go popierasz?:) Bo nie rozumiem jak mozna popierac belkot.

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

Tramal

Od: 2002-11-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-14 12:04:18

eee, no poostu na mapach panuje pewien schemat, ja obcykalem prodm6 i ztn, poprostu wiem na 70% ze tam będzie nastepny reswpon chociaż zdarza sie ze i 3 razy pod rząd koles respownuje mi sie w tym samym miescu i ja go ukilam,

Takrze to niejest czysty fart jak ktos odrazu zabija 2 czy 3 razy pod rzad odrazu po respownie To jest poprostu schemat - system ktory dziala wg mnie w 70% opanowanie go zajmuje abrdzo duzo czasuale jest bardzo przydatne lecz czesto trzeba zrobic pewne \"triki\" zeby wiedziec ze następny respown będzie tutaj a nie np tam

Jestem Fantastic !!! :))) no czasem plastic :((( ale Boombastic !!!!! :))))

shiv

Od: 2002-04-29

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-14 12:09:04

aj gadanie , to tez do konca nie jest schemat tylko pewne prawdopodobienstwo ze pokazesz sie raczej tu niz tam , sa miejsca gdzie na 10 respow pokazesz sie 5 razy a w innych ani razu.Fakt ze ostatnio mialem taki dziwny przypadek ze 3 razy pod rzad pojawilem sie na ztn kolo ya z pg co mi sie jeszcze nigdy nie udalo;o

Dlatego gdy mof przeforsuje respy po 1 sek to bedziemy miec kupe excelentow szczegolnie na ztn:))

............

pat

Od: 2003-10-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-14 13:42:44

hehehe ja zaczolem strzelac po respawnach niepoto zeby miech fraga tylko exelenta bo tak pro wyglada :D

na poczatku niewychodzilo ale teraz juz jakies 50% wychodzi

btw czasem koles sie pojawia 2 metry od miejsca w ktorym zdechl ...

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-14 14:06:08

Mofisright - wszystko jest dziełem przypadku, ale doświadczenie pozwala przewidzieć takie przypadki :D

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

psychic_pl

Od: 2004-02-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-14 14:07:34

różne mecze sie zdażają przecie czasem jest tak na ztn ze zabijasz go na gl odradza sie na lg, zabijasz na gl odradza sie na ya, zabijesz na gl i...

moze byc tak ze ani razu nie odrodzi sie obok ciebie

a na ztn jest w miare mało spawnow i dlatego latwo jest robic tam takie popisowe akcje
lecz jeszcze lepsza do tego moim zdaniem jest t2 tam sie zdarza ze zabijesz na lg idziesz w jedną strone odradza sie tam idziesz w drugą i tak jakies 3 fragi idziesz potem w telep i sie odradza wiec to są często jebitne pprzypadki {:-)>

[yellow]gg 3299380 [/color]

[pink]imejl psychic_mareczek@op.pl[/color]

[white]psychic[/color][red]pl[/color]
[b]Łola boga nie wytsymom - syćkie mają a ja ni mom ;([/b]

slawek

Od: 2002-09-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-04-14 14:12:55

Powinien być wybór respa. Po śmierci powinien pojawiać sie uproszczony duży schemat mapy z dobrze oznaczonymi miejscami respów i myszą albo wciśnięciem klawisza numerycznego powinno się wybierać.
Lubie się respawnować, chetnie to robię, około 40 razy w ciągu 15 min. rozgrywki, no ale bez przesady. Przy 60 zaczynam mieć stany odlotu i euforii jak po dragach.

Zbyt duzo uniesień niszczy ich wyjątkowość.

**jak już bedę grał jak avek,

to będę chciał grać jak mof!!!**

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-14 14:22:16

:PPPPP slawek lol :D