przewidywanie respa - sprawa tak cząstkowa jak papier toaletowy
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Mylisz się. Masz 3 (1, 5, 10 wszystko jedno) sec na decyzję. Potem działa automat.
Geez... wszytsko trzeba tłumaczyć.
Oczywiście, że to nierealne, bo \"śmierć\" stała by sie elementam walki o mapę. Chodzi o respy przy RA na przykład.
**jak już bedę grał jak avek,
to będę chciał grać jak mof!!!**
> Wcale nie, żadne random - przynajmniej w osp 1.03. Kiedyś było random, to prawda ale nie teraz, to do Q3 wniosło osp, kiedyś było na cpma ale w tej aktualnej wersji jest random.
>
> Do rzeczy: jak zabijesz przeciwnika w jakimś miejscu na mapie to on pojawi się w drugiej częsci mapy - w przeciwniym miejscu, tu liczy się miejsce jego zgonu, śmierci naturalnej.
>
> Bo przeciez jak zabijesz kolesia to nie pojawi się on zaraz obok Ciebie, co innego na cpma... tu może tak się zdarzyć...
>
> Radze Ci poczytać readme osp
w takim razie pokaż nam gdzie w readme osp jest napisane że respawn jest kwestią jakiegoś schematu a nie wybierany losowo
...kozaczku... ;-)
FREESTYLE
... ee ja tam potrafie przewidziec na 60-70% grajac z dobrym przeciwnikiem .. ze mnie zjedzie akurat w tym czy kolejnym respawnie :P i nie wynika to bynajmniej z mojego ogrania :D
btw - jak sie ma pecha to przypadek nabiera wymiaru pewnika (schematu) :P - stad zapewne watpliwosci co poniektorych odnosnie przypadkowosci respawnow :)
nie palę ... ale za to piję i używam :D
wsumie racja jest jednak random, oblukałem.
I przy okazji chciałęm wam wszystkim podziękować zeście mnie zniżyli do poziomu psa...
sam się do takiego poziomu zniżyłeś uznając coś za pewnik sam dokładnie nie wiedząc że tak jest
FREESTYLE
no dobra ale jakby tobie faket ktos tak powiedzial to co?
ale na prawde gupote zes walnal a jak tera DOSZEDŁES do tego ze twje stwierdzenie o rid mi to nie prawda czeba bylo nie pisac nawet :P
[yellow]gg 3299380 [/color]
[pink]imejl psychic_mareczek@op.pl[/color]
[white]psychic[/color][red]pl[/color]
[b]Łola boga nie wytsymom - syćkie mają a ja ni mom ;([/b]
> no dobra ale jakby tobie faket ktos tak powiedzial to co?
>
> ale na prawde gupote zes walnal a jak tera DOSZEDŁES do tego ze twje stwierdzenie o rid mi to nie prawda czeba bylo nie pisac nawet :P
ale kto i co by mi powiedział...? bo nie zrozumiałem chyba :-\
FREESTYLE
nie no po prostu nie trzeba bylo mu mówić takich rzeczy zeby sie zamknał albo cos bo jest nowy i po co go stresowac? {:-)>
[yellow]gg 3299380 [/color]
[pink]imejl psychic_mareczek@op.pl[/color]
[white]psychic[/color][red]pl[/color]
[b]Łola boga nie wytsymom - syćkie mają a ja ni mom ;([/b]
> nie no po prostu nie trzeba bylo mu mówić takich rzeczy zeby sie zamknał albo cos bo jest nowy i po co go stresowac? {:-)>
hehe czasami mądrze mówisz o i nawet poprawnie ortograficznie :d
btw. kto tu jest nowy co psychic ? :D
> Wcale nie, żadne random - przynajmniej w osp 1.03. Kiedyś było random, to prawda ale nie teraz, to do Q3 wniosło osp, kiedyś było na cpma ale w tej aktualnej wersji jest random.
>
> Do rzeczy: jak zabijesz przeciwnika w jakimś miejscu na mapie to on pojawi się w drugiej częsci mapy - w przeciwniym miejscu, tu liczy się miejsce jego zgonu, śmierci naturalnej.
>
> Bo przeciez jak zabijesz kolesia to nie pojawi się on zaraz obok Ciebie, co innego na cpma... tu może tak się zdarzyć...
>
> Radze Ci poczytać readme osp
Przeciez ty sam nie wiesz czlowieku co chcesz powiedziec :D. \"wcale nie, zadne random, ale jednak random\" - to jak w koncu?:) Z demkami nie bede ci sie narzucal, ale obejrzyj pierwszy z rzedu film fragowy z akcjami 1v1, a twoja teoria legnie w gruzach tak szybko jak powstala (najarales sie jak to pisales?). Spawny sa rzecza przypadkowa i nic wiecej! Jesli ktos dlugo gra, to np. w 1v1 potrafi czasem wyczuc kiedy gdzies walnac w miejsce spawnu. Zwykla podswiadomosc i zdolnosc dobrego zapamietywania obrazow z poprzednich gier, daje mu te przeczucie, ktore z naciaganiem mozna nazwac skillem.
\"jak zabijesz kolesia to nie pojawi sie obok ciebie\"
Kolejne text wyssany z palca i bez sensu. Najlepszym zaprzeczeniem tego co mowisz jest seria spawnow na ztn3tourney1 przy redzie i granatniku, albo troszke rzadziej na dm6 kolo LG: schodki i najblizej giwery, a pozniej przy armor shardach i odskoczni do YA (w przypadku 1v1). Niemalo osob nabija tam excellenty, czasem zdarzaja sie nawet podwojne.
Radzilbym ci nastepnym razem pomyslec zanim cos napiszesz. Strzala.
PS: Pawuj - nie mow, ze go popierasz?:) Bo nie rozumiem jak mozna popierac belkot.
nie no nie zgadzam sie, ale ugiler chociaz sie wypowiedzial na ten temat(blednie no ale:)) a unn.pl tylko skrytykowal go :DD
be'Pawuj
A ja zauwazylem cos takiego - jak zaraz po sfragowaniu daje fire, to dosc czesto mi sie zdarza zrespawnowac w respawnie najblizszym miejsca deathu... raz udalo mi sie nawet osiem razy z rzedu :]. Ciekawe jak to wytlumaczyc?
Pro luce in perpetum contra obscurum malum!
pisali juz ze to od niczego nie jest zalezne poprostu losowo sie respawnujesz :)
p.s: proponuje klozeet [17]
be'Pawuj
moim zdaniem, w wiekszosci przypadkow jest tak ze zabijesz goscia w tym miejscu, to On ma przypisany respawn w innym, z gory juz zapisanym, nie jest to 100 proc regula, ale w przewazajacej wiekszosci sie sprawdza... . na pro6 zabijasz goscia niedaleko LG i On pojawia sie przy jumpadzie do RA [zapewne sa jakies pola, ze jak kolo przekroczy to juz pojawia sie gdzie indziej], na wyskoczni do RG to pojawia sie kolo slupow w RA... i w wiekszosci tak jest, choc nie zawsze
oldtimer
popieram to co mowi putek, podobnie jest na ztn jak zabijesz kolesia na schodkach z shardami kolo rl to w wiekszosci przypadkow ma respa w korytarzu kolo sg, chociaz nie zawsze ;D
a ja myśle ze nie ma takiego jak xsi i putek mówi schematu
random random random random random i jeszcze raz random tylko w niektórych miejscach jest jakby ustawione w pliku mapy czy cos takiego ze wiecej sie razy rodzi
bo czemu np. nie ma akcji ze zabijesz kogos na ya/rl odrodzi sie na lg potem ya/rl lg itd...
tak nigdy nie ma a za to jest ze pad ra, gl pad ra gl...
[yellow]gg 3299380 [/color]
[pink]imejl psychic_mareczek@op.pl[/color]
[white]psychic[/color][red]pl[/color]
[b]Łola boga nie wytsymom - syćkie mają a ja ni mom ;([/b]
ja jak gralem, to po sfragowaniu przeciwnika lecialem na drugi koniec mapy i przewanie on sie tam respwanowal :)
przykladowo na pro-dm6 zabije goscia kolo ra, pojawi sie kolo ya
na tourney 4 zabije goscia przy railu, pojawi sie kolo kolo ya (tam pod spodem jest plasma)
ztn to mala mapka wiec jej nie uwzgledniam
tourney 2 zabije goscia kolo spawary pojawi sie kolo w okolicy ya , albo obok schodow (tam na gorze :P)
i w 90 przypadkach na 100 to sie sprawdzalo hehe ;]
’LOADED LIKE A FREIGHT TRAIN
FLYIN LIKE AN AEROPLANE
FEELIN LIKE A SPACE BRAIN
ONE MORE TIME TONIGHT’
gunsnroses - NIGHTRAIN
keke :P psychic moj qzyn kiedys sobie do mnie wpadl i gral z kolega z lana, zrobic 4 fragowego spawnfarta wlasnie tak jak mowisz, LG-YA/RL-LG-YA/RL :) kekke ale mialem ubaw bo pierwszy raz widzialem zeby tak sie spawny ustawily :P
mises.org / marksdailyapple.com
psychic ja nie mowie, ze to jest jakis schemat, poprostu w niktorych miejscach jest wieksze prawdopodobienstwo respawnu po okreslonej akcji i wlasnie te miejsca wyczuwaja gracze, ktorzy troche w tym siedza, jeszcze raz powtorze \"nie zawsze\" jest to to samo miejsce ;D
nie zawsze...bo to jest los....nie ma czegoś takiego że gdzieś kogoś zabijesz a on się respawnuje w określnym miejscu - TEGO NIE MA!!!!!!!!
random - losuje miejsce w ktrórym nastepuje respawn
@#$%
zamknijcie ta beznadzieje bo tylko mnie kur.wica strzeli zaro
FREESTYLE
tez jestem za zamknieciem bo mozna to kontynulowac bez konca. Random jest i juz. ktos kto uwarza ze jest jakis schemat , np ze po przeciwnej stronie mapy to sie mylą. I jeszce utwoerdzaja ich w tym sytuacjie typu : zabije, strzele na drugi koniec mapki, facet sie tam pojawia- extra, schemat dziala. ALe jest to random wiec mogl sie pojawic rowniedobrze gdzie indziej. A dodatkowo zludzenie schematu moze podsycac to ze na roznych mapach sa roznie umiejscowione miejsca respawnow. To ze na pro6 kolo lg sa 3 respawny daje wieksza szanse ze sie tam ktos pojawi( zabity np. kolo ra) i w takiej sytuacji znowu ktos mowi: HA ! moj schemat dziala!.
Apeluje do moderatora o zamkniecie tegoz tematu. prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej prosby.
random ma do do siebie, ze moga wystepowac jakies powtarzajace sie schematy, to dlatego, ze najbardziej losowa liczba jaka komputer moze otrzymac to data/godzina i to po serii operacji na tej wlasnie godzinie (setnej czy cos :p) wychodzi losowa liczba (chyba ze nie mam racji, ale chyba mam)