ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Q3 CPMA

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-08 14:49:39

Poprawili ten jeb*ny netcode w końcu!!! rail wchodzi jak trzeba \o/, a raczej tp.sa nie poprawiło jakości usługi.

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-08 14:53:48

gienek napisał:
> Xsi - nie było chyba żadnej zmiany.
no to nie rozumiem po co ten caly krzyk odnosnie LG :>, dalej bedzie sie gralo rl/sg i kampa zza rogu :ASD

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-08 15:02:37

dokładnie, lol

The_ZiomOle!

Gravatar

Od: 2008-10-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-08 16:38:09

[code]Added g_overtime to enable overtime periods. Overtime will be on by default in Duel and Team Deathmatch, with each overtime period lasting 2 minutes.[/code]

Wytlumaczy/Przetlumaczy mi to ktos?

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-08 16:46:04

Jeśli skończysz duel i po 10 minutach będzie remis, to nie gracie kolejne 2 minuty, a nie do pierwszego fraga.

Fabian

Gravatar

Od: 2004-04-17

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-08 17:17:21

Caly config mi sie zjebal, niezle.

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-08 17:24:14

dobrze Ci tak, a fe :(

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-08 18:23:38

Xsi napisał:
> gienek napisał:
>
>
> > Xsi - nie było chyba żadnej zmiany.
>
>
> no to nie rozumiem po co ten caly krzyk odnosnie LG :>, dalej bedzie sie gralo rl/sg i kampa zza rogu :ASD
A zagrałeś parę dueli chociaż czy tak o pierdolisz sobie bez sensu z nudów?

=)

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-08-08 18:35:19

naprawili quake \o/

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-08 19:07:23

O)))satan napisał:
> naprawili quake o/
kolejna osoba już to mówi

coś w tym chyba jest... jeszcze 50 min do wyjścia z pracy, trzeba się przekonać na własnym modelu! :)

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-08 21:22:57

bloodpa1nt napisał:
> Xsi napisał:
>
>
> > gienek napisał:
> >
> >
> > > Xsi - nie było chyba żadnej zmiany.
> >
> >
> > no to nie rozumiem po co ten caly krzyk odnosnie LG :>, dalej bedzie sie gralo rl/sg i kampa zza rogu :ASD
>
>
> A zagrałeś parę dueli chociaż czy tak o pierdolisz sobie bez sensu z nudów?
Nie @#$% pajacu, @#$% sobie tak od siebie z nudów...
Polecam nauczyć się pojęcia "placebo" ...

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-08 21:38:17

Nah, zagrałem teraz 4 duele i rzeczywiście coś tam robili. Może nie to że LG jest słabszy, ale z RL rzeczywiście ciężej zadać dużo dmg na krótkim dystansie. Z raila też jakby ciężej trafić. Może naprawili w końcu ten bug z trafianiem "za przeciwnikiem" i dlatego te zmiany są tak odczuwalne.

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-08 23:20:30

Nie wiem mi się gra tak samo. Ale fpsy mi spadają np. na CTF3 na środku kiedy pojawi się 2-3 gości mam 60-90 fps, a wcześniej miałem 125. Może to wina tych nowych brightskinów?

Ni Chooyah!

tifu

Od: 2002-08-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-09 01:19:06

tak jest, magiczne zmiany w balansie broni i kodzie sieciowym, bo naszym rodzimym "pro-player'om" cos sie wydaje, lol

no surrender, no retreat

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-09 02:00:45

tifu napisał:
> tak jest, magiczne zmiany w balansie broni i kodzie sieciowym, bo naszym rodzimym "pro-player'om" cos sie wydaje, lol
Też o tym pomyślałem. Skąd wogóle jakieś @#$% wymysły i sugerowanie, że bez wiedzy ludzi wprowadzane są znaczące zmiany w najważniejszych elementach gty typu Netcode/Hitbox. Netcode już nigdy nie będzie zmieniony (C) SyncError to raz a dwa, ze przecież jak coś poprawiają to nie będą tego ukrywać lol

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-09 09:02:11

tifu napisał:
> tak jest, magiczne zmiany w balansie broni i kodzie sieciowym, bo naszym rodzimym "pro-player'om" cos sie wydaje, lol
A grałeś?

Bo ja zagrałem teraz pierwsze t4 od update'u i mogę spokojnie stwierdzić, że z raila trafia się inaczej. Z tym, że dla mnie to bardzo dobra zmiana - w końcu nie mogłem trafić kogoś kiedy celowałem za nim.

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-09 09:58:05

cg_muzzleFlash co to robi dokładnie ?

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-09 10:13:22

Kontroluje rozbłysk giwer przy strzelaniu. Spróbuj strzelić np. z RL przy 1 i przy 0 mając cg_drawgun 1, to zobaczysz o co chodzi :)

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-09 10:14:31

aaaaa to dlatego nie zauwazylm zadnych zmian, nie uzywam drawgun 1 :)

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-09 10:43:47

domyśliłem się :P

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-08-09 10:46:38

AL|EN napisał:
> tifu napisał:
>
>
> > tak jest, magiczne zmiany w balansie broni i kodzie sieciowym, bo naszym rodzimym "pro-player'om" cos sie wydaje, lol
>
>
> Też o tym pomyślałem. Skąd wogóle jakieś @#$% wymysły i sugerowanie, że bez wiedzy ludzi wprowadzane są znaczące zmiany w najważniejszych elementach gty typu Netcode/Hitbox. Netcode już nigdy nie będzie zmieniony (C) SyncError to raz a dwa, ze przecież jak coś poprawiają to nie będą tego ukrywać lol
o tym ze netcode popsuli tez nie bylo wzmianki ze 3 udpaty temu wiec...

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-09 11:07:46

Thx Sejten :-p

Po prostu po tym updacie gra mi się zupełne inaczej, zwłaszcza na bliskim dystansie z przeciwnikiem. Zaczęło to przypominać KUCZY CEPMA - o to mnie lotto.

=)

ProX

Gravatar

Od: 2003-12-29

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-08-09 11:11:51

Ale placzeta :]

Nemo est casu bonus

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-09 11:18:45

No kapkę, bo jednak RL vs RL było mniej oklepane i nudne od LG vs LG.

=)

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-09 11:23:46

ProX napisał:
> Ale placzeta :]
Ja nie płaczę, teraz mi się gra przyjemniej, bo trudniej i z poczuciem że gra jest bardziej fair.