Poprawili ten jeb*ny netcode w końcu!!! rail wchodzi jak trzeba \o/, a raczej tp.sa nie poprawiło jakości usługi.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Poprawili ten jeb*ny netcode w końcu!!! rail wchodzi jak trzeba \o/, a raczej tp.sa nie poprawiło jakości usługi.
gienek napisał:
> Xsi - nie było chyba żadnej zmiany.
no to nie rozumiem po co ten caly krzyk odnosnie LG :>, dalej bedzie sie gralo rl/sg i kampa zza rogu :ASD
[code]Added g_overtime to enable overtime periods. Overtime will be on by default in Duel and Team Deathmatch, with each overtime period lasting 2 minutes.[/code]
Wytlumaczy/Przetlumaczy mi to ktos?
^7ole^2!
www.myspace.com/FIBAsko
Jeśli skończysz duel i po 10 minutach będzie remis, to nie gracie kolejne 2 minuty, a nie do pierwszego fraga.
Xsi napisał:
> gienek napisał:
>
>
> > Xsi - nie było chyba żadnej zmiany.
>
>
> no to nie rozumiem po co ten caly krzyk odnosnie LG :>, dalej bedzie sie gralo rl/sg i kampa zza rogu :ASD
A zagrałeś parę dueli chociaż czy tak o pierdolisz sobie bez sensu z nudów?
=)
naprawili quake \o/
I AM THE GRAVES OF THE 80's
I AM THE RISEN DEAD
DESTROY THEIR MODERN METAL
AND BANG YOUR FUCKING HEAD
UH!
O)))satan napisał:
> naprawili quake o/
kolejna osoba już to mówi
coś w tym chyba jest... jeszcze 50 min do wyjścia z pracy, trzeba się przekonać na własnym modelu! :)
bloodpa1nt napisał:
> Xsi napisał:
>
>
> > gienek napisał:
> >
> >
> > > Xsi - nie było chyba żadnej zmiany.
> >
> >
> > no to nie rozumiem po co ten caly krzyk odnosnie LG :>, dalej bedzie sie gralo rl/sg i kampa zza rogu :ASD
>
>
> A zagrałeś parę dueli chociaż czy tak o pierdolisz sobie bez sensu z nudów?
Nie @#$% pajacu, @#$% sobie tak od siebie z nudów...
Polecam nauczyć się pojęcia "placebo" ...
Nah, zagrałem teraz 4 duele i rzeczywiście coś tam robili. Może nie to że LG jest słabszy, ale z RL rzeczywiście ciężej zadać dużo dmg na krótkim dystansie. Z raila też jakby ciężej trafić. Może naprawili w końcu ten bug z trafianiem "za przeciwnikiem" i dlatego te zmiany są tak odczuwalne.
Nie wiem mi się gra tak samo. Ale fpsy mi spadają np. na CTF3 na środku kiedy pojawi się 2-3 gości mam 60-90 fps, a wcześniej miałem 125. Może to wina tych nowych brightskinów?
Ni Chooyah!
tak jest, magiczne zmiany w balansie broni i kodzie sieciowym, bo naszym rodzimym "pro-player'om" cos sie wydaje, lol
no surrender, no retreat
tifu napisał:
> tak jest, magiczne zmiany w balansie broni i kodzie sieciowym, bo naszym rodzimym "pro-player'om" cos sie wydaje, lol
Też o tym pomyślałem. Skąd wogóle jakieś @#$% wymysły i sugerowanie, że bez wiedzy ludzi wprowadzane są znaczące zmiany w najważniejszych elementach gty typu Netcode/Hitbox. Netcode już nigdy nie będzie zmieniony (C) SyncError to raz a dwa, ze przecież jak coś poprawiają to nie będą tego ukrywać lol
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
tifu napisał:
> tak jest, magiczne zmiany w balansie broni i kodzie sieciowym, bo naszym rodzimym "pro-player'om" cos sie wydaje, lol
A grałeś?
Bo ja zagrałem teraz pierwsze t4 od update'u i mogę spokojnie stwierdzić, że z raila trafia się inaczej. Z tym, że dla mnie to bardzo dobra zmiana - w końcu nie mogłem trafić kogoś kiedy celowałem za nim.
Kontroluje rozbłysk giwer przy strzelaniu. Spróbuj strzelić np. z RL przy 1 i przy 0 mając cg_drawgun 1, to zobaczysz o co chodzi :)
aaaaa to dlatego nie zauwazylm zadnych zmian, nie uzywam drawgun 1 :)
AL|EN napisał:
> tifu napisał:
>
>
> > tak jest, magiczne zmiany w balansie broni i kodzie sieciowym, bo naszym rodzimym "pro-player'om" cos sie wydaje, lol
>
>
> Też o tym pomyślałem. Skąd wogóle jakieś @#$% wymysły i sugerowanie, że bez wiedzy ludzi wprowadzane są znaczące zmiany w najważniejszych elementach gty typu Netcode/Hitbox. Netcode już nigdy nie będzie zmieniony (C) SyncError to raz a dwa, ze przecież jak coś poprawiają to nie będą tego ukrywać lol
o tym ze netcode popsuli tez nie bylo wzmianki ze 3 udpaty temu wiec...
I AM THE GRAVES OF THE 80's
I AM THE RISEN DEAD
DESTROY THEIR MODERN METAL
AND BANG YOUR FUCKING HEAD
UH!
Thx Sejten :-p
Po prostu po tym updacie gra mi się zupełne inaczej, zwłaszcza na bliskim dystansie z przeciwnikiem. Zaczęło to przypominać KUCZY CEPMA - o to mnie lotto.
=)
No kapkę, bo jednak RL vs RL było mniej oklepane i nudne od LG vs LG.
=)
ProX napisał:
> Ale placzeta :]
Ja nie płaczę, teraz mi się gra przyjemniej, bo trudniej i z poczuciem że gra jest bardziej fair.