ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Q3 CPMA

ProX

Gravatar

Od: 2003-12-29

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-08-09 11:24:14

Pograj w q3 tam to byla dopiero nuda a rl vs lg to praktycznie nie dalo sie wygrac :)

Nemo est casu bonus

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-08-09 11:26:34

ja wiem czy takie nudne. dla mnie np. nudny byl ten spam z rl i chaotyczne wymiany na bardzo krotkim dystansie. teraz przynajmniej wiem ze z lg zadaje jakis tam dmg a nie tylko smyram model przeciwnika ;s

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-09 11:39:58

Cytat z posta - autor: O)))satan
> AL|EN napisał:
>
>
>
> > tifu napisał:
> >
> >
> >  
> >
> >
> > > tak jest, magiczne zmiany w balansie broni i kodzie sieciowym, bo naszym rodzimym "pro-player'om" cos sie wydaje, lol
> >
> >
> >
> > Też o tym pomyślałem. Skąd wogóle jakieś @#$% wymysły i sugerowanie, że bez wiedzy ludzi wprowadzane są znaczące zmiany w najważniejszych elementach gty typu Netcode/Hitbox. Netcode już nigdy nie będzie zmieniony (C) SyncError to raz a dwa, ze przecież jak coś poprawiają to nie będą tego ukrywać lol
>
>
>
> o tym ze netcode popsuli tez nie bylo wzmianki ze 3 udpaty temu wiec...

Czasem id nie podaje niektórych zmian celowo aby badać zachowanie graczy (przypomnę sytuację zmiany netcode podczas przejścia do otwartej bety) . Co do netcode, jest wyraźna poprawa, nie ma sytuacji gdzie się strzela za fragiem aby trafić czy z rg, sg, lg. Sam miałem wcześniej sytuacje gdzie strzelałem w ścianę( za fragiem) i zaliczało mi hit, albo centralnie strzelałem z rg i bez "piknięcia".

tifu

Od: 2002-08-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-09 17:18:27

eee tam, w focus testach tez byla cisza o jakichkolwiek zmianach tego typu, a tam raczej niczego nie ukrywaja, wrecz powiem, ze dosc blisko wspolpracuja z graczami

no surrender, no retreat