Pograj w q3 tam to byla dopiero nuda a rl vs lg to praktycznie nie dalo sie wygrac :)
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Pograj w q3 tam to byla dopiero nuda a rl vs lg to praktycznie nie dalo sie wygrac :)
Nemo est casu bonus
ja wiem czy takie nudne. dla mnie np. nudny byl ten spam z rl i chaotyczne wymiany na bardzo krotkim dystansie. teraz przynajmniej wiem ze z lg zadaje jakis tam dmg a nie tylko smyram model przeciwnika ;s
I AM THE GRAVES OF THE 80's
I AM THE RISEN DEAD
DESTROY THEIR MODERN METAL
AND BANG YOUR FUCKING HEAD
UH!
Cytat z posta - autor: O)))satan
> AL|EN napisał:
>
>
>
> > tifu napisał:
> >
> >
> >
> >
> >
> > > tak jest, magiczne zmiany w balansie broni i kodzie sieciowym, bo naszym rodzimym "pro-player'om" cos sie wydaje, lol
> >
> >
> >
> > Też o tym pomyślałem. Skąd wogóle jakieś @#$% wymysły i sugerowanie, że bez wiedzy ludzi wprowadzane są znaczące zmiany w najważniejszych elementach gty typu Netcode/Hitbox. Netcode już nigdy nie będzie zmieniony (C) SyncError to raz a dwa, ze przecież jak coś poprawiają to nie będą tego ukrywać lol
>
>
>
> o tym ze netcode popsuli tez nie bylo wzmianki ze 3 udpaty temu wiec...
Czasem id nie podaje niektórych zmian celowo aby badać zachowanie graczy (przypomnę sytuację zmiany netcode podczas przejścia do otwartej bety) . Co do netcode, jest wyraźna poprawa, nie ma sytuacji gdzie się strzela za fragiem aby trafić czy z rg, sg, lg. Sam miałem wcześniej sytuacje gdzie strzelałem w ścianę( za fragiem) i zaliczało mi hit, albo centralnie strzelałem z rg i bez "piknięcia".