Ze4loT: witamy Cie w naszych skromnych progach:) Jezeli chodzi o mape to zdaje mi sie ze wymogi sa podobne jak w przypadku q3. Oczywiscie wiadomo ze scena nie jest jeszcze tak rozwinieta, nie ma zadnch standartow, ale z tego co wiem to fizyka jest bardzo podobna do q3 wiec mapy takowe powinny byc. Dodatkiem oczywiscie jest nailgun, mialem okazje chwile pograc i daje on dosc duzego kopa na scianie:>Granaty i rl wlasciwie to samo co w q3, pg nieco oslablo ale wspinac tez sie da. Kolejna nowoscia choc sprawdzi sie ona pewnie bardziej w runach defragowych niz w mapach freestyle sa teleporty i skocznie ktore odzialywuja tez na rakiety/ granaty. To ciekawa sprawa i daje duzo swierzych mozliwosci. Niestety nie mialem okazji sprawdzic ’mocy’ strafejumpingu ale z opini slyszalem ze ponoc jest Ok wiec mozna by sprobowac tworzyc rowniez pady.
Nie mam wiele dosiwadczenia z mapami freestyle , wiec wiele pomoc nie moge, ale jak wczesniej powiedzialem, radze opierac sie na mapach z q3.
" (...)Wydaje mi się że moglibyście napisać jaką planszę byście chciali, do jakich tricków i jakie założenia powinna spełniać(...)"
Nie wiem czy myslisz o ’powaznej’ mapie ale jezeli nie, to polecam zrobic treningowa dla kazdej broni, aby miec mozliwosci i miejsce do "obczucia’ kazdej znich. Oczywiscie nie moze zabraknac padow. Mysle ze po paru godzinach na takiej ’testowej’ mapie mozna mmniejwiecej poczuc mozliwosci i zabrac sie za bardziej powazna produkcje.
btw. uwazasz ze gtkradiant sux? heh ja sobie lepszego edytora nie wyobrazam ale to moze dlatego ze zadnego innego nie widzialem. Ten hammer to do hl tylko? Jak tak to szkoda bo nie ma ochoty mapowac do tej gry. Jakby jakis support do q3 byl to napewno bym sprobowal:>