bloodpa1nt napisał:
> Mav: Chodzi Ci o to, że Matrox ma super-maszynę co wyrabia na takiej dobrej grafie ze stałym 125 FPS, tak? Jeśli już przy takich ciekawostkach jesteśmy to LeXeR grał z sens=mouseaccel (tu i tu po 2 zdaje się) i m_yaw różnym od m_pitch + enemymodel sarge, a jakiego miał rejla/rl i movement (no i ten CUM-back :D) to każdy wie :x
chodzi mi o to, że mat gra na r_picmip 1, a nie o to, że ma super maszynę. Chyba piszę wyraźnie?
A co do lexera, różne m_pitch i m_yaw, to teoretycznie dobry pomysł. Weź pod uwagę, że w Quake'u statystycznie większość walk, które odbywają się w Quake'u jest w osi góra/dół mniej więcej non-stop na tym samym poziomie. Większość walk, to strzelanie do siebie na płaskim terenie. A nawet jeśli ten poziom się zmienia, to maksymalnie o kilka stopni. Inne sytuacje to marginalna ilość starć (np. strzalanie z RL na MH na qzdm6). Dlatego teoretycznie warto sobie ustawić mniejszy sens w osi góra/dół, by zachować w niej większą stabilność i mieć mniejszą szansę na nietrafiony strzał. Jeśli masz mniejszy sens w tej osi, margines błędu jaki masz w ruchu myszy by nie trafić jest większy. Dobra rzecz, prawda?
Ale jak jest w praktyce? Szczerze mówiąc sam grałem na różnych pitch i yaw przez dobrych kilka lat i grało mi się bardzo wygodnie. Ale tak szczerze powiem, że jak potem weszło mi to w krew, jakoś nie potrafiłem zwrócić dokładnie uwagi do tego czy to ma dla mnie jakieś większe znaczenie czy nie.
ps. ZeRo4 też miał nmy model sarge, nic nowego