ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

QL Konsola i CFG

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-01-29 16:23:21

Specyfikacji do definiowania komponentow huda w QL nie znalazlem, ale dostalem taka z Team Areny, a podobno jest prawie identyczna. Tak wiec jak masz chec i czas to mozesz sobie ja poczytac tutaj. Ale ostrzegam, do najłatwiejszych rzeczy to nie nalezy ;)

jasminjunior

Gravatar

Od: 2009-02-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-02-01 09:51:53

C:\Documents and Settings\????\Dane aplikacji\id Software\quakelive\home\baseq3

czemu ja tam nic nie mam :( help

biore pokazuj pliki i foldery ukryte i nic help :(

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-02-01 15:42:22

jak tam nic nie masz to znaczy ze albo patrzysz do katalogu wspolnego dla wszystkich uzytkownikow, albo nie grasz w QL :P

jasminjunior

Gravatar

Od: 2009-02-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-02-01 15:56:51

kurde ;/ no nie mam tam konta mojego na dysku :(:(:( help

Deli

Od: 2002-04-30

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-02-04 14:21:11

jak tak czytam ten watek to zastanawiam sie czy gra ktos bardziej na powaznie na w miare nie modyfikowanym cfg...
przydaloby sie troche rad co do konstrukcji cfg.

Jak ktos chetny to zapraszam na skrzynke badz gg. Sprawdzimy moj skill i wtedy moze jakas pomoc w dopieszczeniu cfg :D
Pozdrawiam

WIEM JAK SIE Z TYM OBCHODZIC !!!

Macko

Od: 2008-11-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-02-05 17:51:07

Mam pewien problem i nie wiem czy wina leży w moim dość leciwym sprzęcie czy w QL.
Otóz: w q3 na configu wyciągałem spokojnie te 80-125 fps bez problemu. Ten sam config po drobnych modyfikacjach w QL daje zaledwie 20-30 fps, oraz widac scinki w czasie rj. To samo na configach innych graczy. Zainstalowałem najnowsze stery do grafiki jednak podniesienie fpsow daje tylko obniżenie rozdziałki ze standardowej 1024x768.
Ma ktoś jakiś pomysł? ;p

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-02-05 17:58:01

ta kup nowy komputer

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

[w]sowa

Od: 2003-03-12

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2009-02-05 18:19:52

Macko napisał:
> Mam pewien problem i nie wiem czy wina leży w moim dość leciwym sprzęcie czy w QL.
>
> Otóz: w q3 na configu wyciągałem spokojnie te 80-125 fps bez problemu. Ten sam config po drobnych modyfikacjach w QL daje zaledwie 20-30 fps, oraz widac scinki w czasie rj. To samo na configach innych graczy. Zainstalowałem najnowsze stery do grafiki jednak podniesienie fpsow daje tylko obniżenie rozdziałki ze standardowej 1024x768.
>
> Ma ktoś jakiś pomysł? ;p
Jaki masz sprzęt ?

Macko

Od: 2008-11-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-02-05 18:47:29

:D Athlon 2000+, GeForce 4 ;)
Wydaje mi sie, że juz mi pomogliście :]

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-02-05 20:47:01

r_enablepostprocess 0

r_picmip 16

r_subdivisions 80

r_vertexlight 1

vid_restart

umm?

=)

sqra

Od: 2007-10-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-02-05 20:54:17

r_picmip 16 <--- to tak można?

Macko

Od: 2008-11-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-02-05 21:00:07

Zwiększenie picmipa i całej reszty zmienia tylko szate graficzną. Fpsy pozostają na tym samym poziomie. Trzeba pomyslec nad upgradem sprzetu ;D. dzieki

[w]sowa

Od: 2003-03-12

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2009-02-05 21:04:57

ee gowno ... taki sprzet powinien spokojnie pociagnac ql.

Pocisnij po detalach.

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-02-05 21:07:28

Deli napisał:
> jak tak czytam ten watek to zastanawiam sie czy gra ktos bardziej na powaznie na w miare nie modyfikowanym cfg...
nie :P

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-02-05 21:17:54

[w]sowa napisał:
> ee gowno ... taki sprzet powinien spokojnie pociagnac ql.
nie. za slaba karta

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-02-05 22:46:27

Uwielbiam jak masturbanci piszą, że komendy pokroju r_picmip gówno dają. Oczywiście, że dają. Jednym mniej, drugim więcej. Spróbuj zejść do niższych rozdzielczości i walnąć 16bitów, bilinear, wyłącz syfy pokroju aa itd., no weź wyciągnij max. z tego gówna jakim dysponujesz i powolutku uzbierasz te FPSy.

=)

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-02-05 22:49:07

matr0x gra na r_picmip 1

taka ciekawostka

grzesiontko

Od: 2007-12-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-02-05 23:17:28

tero wszystkie dzieciaki zmieniają w konfigach picmip na 1 :D

It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-02-05 23:37:55

Mav: Chodzi Ci o to, że Matrox ma super-maszynę co wyrabia na takiej dobrej grafie ze stałym 125 FPS, tak? Jeśli już przy takich ciekawostkach jesteśmy to LeXeR grał z sens=mouseaccel (tu i tu po 2 zdaje się) i m_yaw różnym od m_pitch + enemymodel sarge, a jakiego miał rejla/rl i movement (no i ten CUM-back :D) to każdy wie :x

=)

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-02-06 07:24:14

bloodpa1nt napisał:
> Mav: Chodzi Ci o to, że Matrox ma super-maszynę co wyrabia na takiej dobrej grafie ze stałym 125 FPS, tak? Jeśli już przy takich ciekawostkach jesteśmy to LeXeR grał z sens=mouseaccel (tu i tu po 2 zdaje się) i m_yaw różnym od m_pitch + enemymodel sarge, a jakiego miał rejla/rl i movement (no i ten CUM-back :D) to każdy wie :x
chodzi mi o to, że mat gra na r_picmip 1, a nie o to, że ma super maszynę. Chyba piszę wyraźnie?

A co do lexera, różne m_pitch i m_yaw, to teoretycznie dobry pomysł. Weź pod uwagę, że w Quake'u statystycznie większość walk, które odbywają się w Quake'u jest w osi góra/dół mniej więcej non-stop na tym samym poziomie. Większość walk, to strzelanie do siebie na płaskim terenie. A nawet jeśli ten poziom się zmienia, to maksymalnie o kilka stopni. Inne sytuacje to marginalna ilość starć (np. strzalanie z RL na MH na qzdm6). Dlatego teoretycznie warto sobie ustawić mniejszy sens w osi góra/dół, by zachować w niej większą stabilność i mieć mniejszą szansę na nietrafiony strzał. Jeśli masz mniejszy sens w tej osi, margines błędu jaki masz w ruchu myszy by nie trafić jest większy. Dobra rzecz, prawda?

Ale jak jest w praktyce? Szczerze mówiąc sam grałem na różnych pitch i yaw przez dobrych kilka lat i grało mi się bardzo wygodnie. Ale tak szczerze powiem, że jak potem weszło mi to w krew, jakoś nie potrafiłem zwrócić dokładnie uwagi do tego czy to ma dla mnie jakieś większe znaczenie czy nie.

ps. ZeRo4 też miał nmy model sarge, nic nowego

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-02-06 11:13:38

I co się wściekasz :E Co do Matr0xa to żart był bo wiem o co Ci chodziło. Co do m_pitch i m_yaw jakoś pomysł mnie nie przekonuje, ale niech kto gra jak lubi. A enemymodel? Chyba najlepszy byłby keel... ale jak ktoś ma sarge i trafi w niego = 100% że rg/lg wchodzi ;> (w przeciwieństwie np. do tankjr'a).

=)

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-02-06 11:15:38

im mniejszy model tym bardziej skupiasz sie na celowaniu cala filozofia :F

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

Deli

Od: 2002-04-30

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-02-06 11:50:13

O)))satan napisał:
> im mniejszy model tym bardziej skupiasz sie na celowaniu cala filozofia :F
moze cos w tym jest. To tak jak probowac rzucic sniezka w okno i sciane ;)

WIEM JAK SIE Z TYM OBCHODZIC !!!

sqra

Od: 2007-10-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-02-06 16:00:24

to nie to samo co probowac rzucic sniezka w okno i sciane bo hitbox w q3 dla każdego modelu jest taki sam;p

Taka ciekawostka: w q3 na b.wysokich ustawieniach (r_picmip 1; 1024x768;r_dynamiclight 1;r_subdivisions 4 + dymki i inne oczopierdoły) na kompie Athlon 1400Mhz, 256ddr (lub 768 - nie pamiętam), geforce 2 64mb miałem stałe 125;] aha i na forum bety ludzie z "kompami do crysisa" też mają problemy z fps więc raczej to nie wina sprzętu.

Deli

Od: 2002-04-30

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-02-06 16:04:09

Sqr4 napisał:

> to nie to samo co probowac rzucic sniezka w okno i sciane bo hitbox w q3 dla każdego modelu jest taki sam;p
>
> Taka ciekawostka: w q3 na b.wysokich ustawieniach (jak nie najwyższych) na kompie Athlon 1400Mhz, 256ddr (lub 768 - nie pamiętam), geforce 2 64mb miałem stałe 125;] aha i na forum bety ludzie z "kompami do crysisa" też mają problemy z fps więc raczej to nie wina sprzętu. Macko nie martw się, chłopcy z id kiedys to naprawią;)

moze nie do konca wlasciwe porownanie. Chodzi mi o to, ze do wiekszego optycznie celu bedziesz podchodzil z mniejsza precyzja jak do optycznie mniejszego. Nie mowie, ze bedzie latwiej badz trudniej. Tutaj chodzi o podejscie osoby.

Ja mam dosc dobrego kompa i nie widze zadnych problemow z ql procz przegrywania na t7 ;)

WIEM JAK SIE Z TYM OBCHODZIC !!!