ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

QUAKE LIVE OUT OF BETA.

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2010-08-20 00:21:08

ins1d1um napisał:
> vyjec napisał:
>
>
> > @insidium przybij piątke:)
>
>
> :D daj dyche. :* na wino.
>
> CEFO bloodpa1nt napisał:
>
>
> > Nie rozumiem o co tak srasz. Zrobili grę w przeglądarce, która w obsłudze od strony klienta jest 523523412412^n razy wygodniejsza od Q3 (nie licząc płacenia za pro/prem). Czy to takie dziwne, że wolą ludzie wbić na QL, gdzie mapki same im się dociągną, updaty też same robią itp. itd.?
>
>
> Blood "sram" o to że według zapowiedzi, QL miał łączyć w sobie wszystkie style gry, z poprzednich odsłon quake, co się oczywiście nie stao, bo gdzie jest @#$% pro-mode, i tu nie chodzi mi o PRO-MODE dla duela, czy TDM (bo pierdoli mnie to jak tam gracie, możecie się nawet dotykać kutasami za YA), ale chodzi mi o CA i pedalstwo (vql) związane z tym trybem. Myślę że DEBIL ze wcisniętym fire na ql/ca/vql zrobi fraga, a na q3/OSP/CA z promode zajebią go w 4 od tyłu.
>
> Czy w QuakeLive powinno być pro-mode, czy spowoduje to jakieś tam podziały?
>
> -NIE spowoduje.
>
> Po prostu Ty będziesz grał na vql i będziesz karał na duelu, a ja poskakam sobie na CA/pm, jak i cała scena osp/ca w Polsce i możliwe że w całej pierdolonej Galaktyce, Jedyne co się zmieni to ja kupię (ty już masz) to pierdolone konto PRO właśnie dla CA/PM. I tak jak ja i TY będziemy w jednym miejscu ciotować w komputer.
>
> Ale narazie jest jak jest :].
aha ehe jakos ludzie grali ca na ra3 z fizyka vq3 na dlugo przez powstaniem cpma i nikt kurcze nie plakal wiec nie widze problemu

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

bfr_aka_pablonzo

Od: 2002-12-17

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-08-20 08:36:45

Mav’ napisał:_
> aiken napisał:
>
>
> > Ale mogliby w sumie troche lepiej zrobic ten interfejs webowy w QL-u, bo teraz bez dzialajacego skryptu Competitive Browser w Greasmonkey to jest lipa.
>
>
> Ja z tego nie korzystam i jakoś żyję.
Ja też z tego nie korzystam, zwykła przeglądarka jest lepsza :P

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-08-20 10:03:14

O)))satan napisał:
> ins1d1um napisał:
>
>
> > vyjec napisał:
> >
> >
> > > @insidium przybij piątke:)
> >
> >
> > :D daj dyche. :* na wino.
> >
> > CEFO bloodpa1nt napisał:
> >
> >
> > > Nie rozumiem o co tak srasz. Zrobili grę w przeglądarce, która w obsłudze od strony klienta jest 523523412412^n razy wygodniejsza od Q3 (nie licząc płacenia za pro/prem). Czy to takie dziwne, że wolą ludzie wbić na QL, gdzie mapki same im się dociągną, updaty też same robią itp. itd.?
> >
> >
> > Blood "sram" o to że według zapowiedzi, QL miał łączyć w sobie wszystkie style gry, z poprzednich odsłon quake, co się oczywiście nie stao, bo gdzie jest @#$% pro-mode, i tu nie chodzi mi o PRO-MODE dla duela, czy TDM (bo pierdoli mnie to jak tam gracie, możecie się nawet dotykać kutasami za YA), ale chodzi mi o CA i pedalstwo (vql) związane z tym trybem. Myślę że DEBIL ze wcisniętym fire na ql/ca/vql zrobi fraga, a na q3/OSP/CA z promode zajebią go w 4 od tyłu.
> >
> > Czy w QuakeLive powinno być pro-mode, czy spowoduje to jakieś tam podziały?
> >
> > -NIE spowoduje.
> >
> > Po prostu Ty będziesz grał na vql i będziesz karał na duelu, a ja poskakam sobie na CA/pm, jak i cała scena osp/ca w Polsce i możliwe że w całej pierdolonej Galaktyce, Jedyne co się zmieni to ja kupię (ty już masz) to pierdolone konto PRO właśnie dla CA/PM. I tak jak ja i TY będziemy w jednym miejscu ciotować w komputer.
> >
> > Ale narazie jest jak jest :].
>
>
> aha ehe jakos ludzie grali ca na ra3 z fizyka vq3 na dlugo przez powstaniem cpma i nikt kurcze nie plakal wiec nie widze problemu
Słowo "grali" jest bardzo trafnym określeniem.

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-08-20 10:15:13

Inside idź Ty może się zatrudnij przy robieniu jakichś gierek i za to płakanie będziesz w dodatku dostawał kasę ;-)

=)

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-08-20 11:00:41

ins1d1um napisał:
> Po prostu Ty będziesz grał na vql i będziesz karał na duelu, a ja poskakam sobie na CA/pm, jak i cała scena osp/ca w Polsce i możliwe że w całej pierdolonej Galaktyce
Przepraszam, poskaczesz sobie jak co? ;d Bo coś takiego nie istnieje. To wymarły gatunek.

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2010-08-20 17:20:01

ins1d1um napisał:
> O)))satan napisał:
>
>
> > ins1d1um napisał:
> >
> >
> > > vyjec napisał:
> > >
> > >
> > > > @insidium przybij piątke:)
> > >
> > >
> > > :D daj dyche. :* na wino.
> > >
> > > CEFO bloodpa1nt napisał:
> > >
> > >
> > > > Nie rozumiem o co tak srasz. Zrobili grę w przeglądarce, która w obsłudze od strony klienta jest 523523412412^n razy wygodniejsza od Q3 (nie licząc płacenia za pro/prem). Czy to takie dziwne, że wolą ludzie wbić na QL, gdzie mapki same im się dociągną, updaty też same robią itp. itd.?
> > >
> > >
> > > Blood "sram" o to że według zapowiedzi, QL miał łączyć w sobie wszystkie style gry, z poprzednich odsłon quake, co się oczywiście nie stao, bo gdzie jest @#$% pro-mode, i tu nie chodzi mi o PRO-MODE dla duela, czy TDM (bo pierdoli mnie to jak tam gracie, możecie się nawet dotykać kutasami za YA), ale chodzi mi o CA i pedalstwo (vql) związane z tym trybem. Myślę że DEBIL ze wcisniętym fire na ql/ca/vql zrobi fraga, a na q3/OSP/CA z promode zajebią go w 4 od tyłu.
> > >
> > > Czy w QuakeLive powinno być pro-mode, czy spowoduje to jakieś tam podziały?
> > >
> > > -NIE spowoduje.
> > >
> > > Po prostu Ty będziesz grał na vql i będziesz karał na duelu, a ja poskakam sobie na CA/pm, jak i cała scena osp/ca w Polsce i możliwe że w całej pierdolonej Galaktyce, Jedyne co się zmieni to ja kupię (ty już masz) to pierdolone konto PRO właśnie dla CA/PM. I tak jak ja i TY będziemy w jednym miejscu ciotować w komputer.
> > >
> > > Ale narazie jest jak jest :].
> >
> >
> > aha ehe jakos ludzie grali ca na ra3 z fizyka vq3 na dlugo przez powstaniem cpma i nikt kurcze nie plakal wiec nie widze problemu
>
>
> Słowo "grali" jest bardzo trafnym określeniem.
ehe w niemczech serwery stoja do dzis i mozna pograc. nie sugeruj sie spaczona polska scena ra3

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-08-20 21:27:54

O)))satan napisał:
> ins1d1um napisał:
>
>
> > O)))satan napisał:
> >
> >
> > > ins1d1um napisał:
> > >
> > >
> > > > vyjec napisał:
> > > >
> > > >
> > > > > @insidium przybij piątke:)
> > > >
> > > >
> > > > :D daj dyche. :* na wino.
> > > >
> > > > CEFO bloodpa1nt napisał:
> > > >
> > > >
> > > > > Nie rozumiem o co tak srasz. Zrobili grę w przeglądarce, która w obsłudze od strony klienta jest 523523412412^n razy wygodniejsza od Q3 (nie licząc płacenia za pro/prem). Czy to takie dziwne, że wolą ludzie wbić na QL, gdzie mapki same im się dociągną, updaty też same robią itp. itd.?
> > > >
> > > >
> > > > Blood "sram" o to że według zapowiedzi, QL miał łączyć w sobie wszystkie style gry, z poprzednich odsłon quake, co się oczywiście nie stao, bo gdzie jest @#$% pro-mode, i tu nie chodzi mi o PRO-MODE dla duela, czy TDM (bo pierdoli mnie to jak tam gracie, możecie się nawet dotykać kutasami za YA), ale chodzi mi o CA i pedalstwo (vql) związane z tym trybem. Myślę że DEBIL ze wcisniętym fire na ql/ca/vql zrobi fraga, a na q3/OSP/CA z promode zajebią go w 4 od tyłu.
> > > >
> > > > Czy w QuakeLive powinno być pro-mode, czy spowoduje to jakieś tam podziały?
> > > >
> > > > -NIE spowoduje.
> > > >
> > > > Po prostu Ty będziesz grał na vql i będziesz karał na duelu, a ja poskakam sobie na CA/pm, jak i cała scena osp/ca w Polsce i możliwe że w całej pierdolonej Galaktyce, Jedyne co się zmieni to ja kupię (ty już masz) to pierdolone konto PRO właśnie dla CA/PM. I tak jak ja i TY będziemy w jednym miejscu ciotować w komputer.
> > > >
> > > > Ale narazie jest jak jest :].
> > >
> > >
> > > aha ehe jakos ludzie grali ca na ra3 z fizyka vq3 na dlugo przez powstaniem cpma i nikt kurcze nie plakal wiec nie widze problemu
> >
> >
> > Słowo "grali" jest bardzo trafnym określeniem.
>
>
> ehe w niemczech serwery stoja do dzis i mozna pograc. nie sugeruj sie spaczona polska scena ra3
Pewnie grają same NIEMKI.

=)

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-08-20 21:47:02
  1. Scena CA PM nigdy nie była mała, niższowa czy też na wymarciu -50 klanów i 12 sezonów PLCA o czymś świadczy.

  2. W RA to się grał nawet i za czasów QW/Q2 tylko co z tego ? Idea no falling, self and team damage = you are free idealnie oddaje to co jest podstawą moviementu promoda a więc o wiele lepiej się sprawdza z zasadami obowiązującymi w RA/CA niż drewniany movement vq3/vql gdzie poruszasz się z "cementowanymi bucikami" i tylko czekasz aż wyzioniesz ducha.

  3. Dla ludzi z focusa: focus.quakelive.com/forum/showthread.php?t=21870

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2010-08-20 22:05:38

AL|EN napisał:
> 2. W RA to się grał nawet i za czasów QW/Q2 tylko co z tego ? Idea no falling, self and team damage = you are free idealnie oddaje to co jest podstawą moviementu promoda a więc o wiele lepiej się sprawdza z zasadami obowiązującymi w RA/CA niż drewniany movement vq3/vql gdzie poruszasz się z "cementowanymi bucikami" i tylko czekasz aż wyzioniesz ducha.
to tylko twoje zdanie. z tego co pamietam to zeby poruszac sie na osp ca/pm wystarczylo dobic sie od sciany i trzymac + forward. jak na cpma w czasie rozgrzewki nie mozna bylo strzelac i trzeba bylo umiec sie poruszac i nie mozna bylo oskryptowac rj to cala polska sie poplakala bo 3/4 sceny nie potrafilo skakc wiec nie pierdziel ze ca oddaje istote movementu pm

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2010-08-20 23:06:10

czy po ostatnim udacie zmienily sie jakos spawny na ztn?

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2010-08-20 23:09:39

AL|EN napisał:
> O)))satan napisał:
>
>
> > AL|EN napisał:
> >
> >
> > > 2. W RA to się grał nawet i za czasów QW/Q2 tylko co z tego ? Idea no falling, self and team damage = you are free idealnie oddaje to co jest podstawą moviementu promoda a więc o wiele lepiej się sprawdza z zasadami obowiązującymi w RA/CA niż drewniany movement vq3/vql gdzie poruszasz się z "cementowanymi bucikami" i tylko czekasz aż wyzioniesz ducha.
> >
> >
> > to tylko twoje zdanie. z tego co pamietam to zeby poruszac sie na osp ca/pm wystarczylo dobic sie od sciany i trzymac + forward. jak na cpma w czasie rozgrzewki nie mozna bylo strzelac i trzeba bylo umiec sie poruszac i nie mozna bylo oskryptowac rj to cala polska sie poplakala bo 3/4 sceny nie potrafilo skakc wiec nie pierdziel ze ca oddaje istote movementu pm
>
>
> Oddaje istotę zasad RA/CA i właśnie DLATEGO najlepiej nadaje się do tego trybu. Nie wszyscy grają na OSP (np niemcy grają na Cpma) ze skryptami na RJ (bo ligi na OSP zabraniały ich)
istote ca oddaja multiareny z ra3. wielkie mapy do ca i swietne duelowe

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

d00mer

Od: 2005-01-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-08-20 23:22:55

Cytat z posta - autor: O)))satan
> czy po ostatnim udacie zmienily sie jakos spawny na ztn?

usunęli ten z gla, patrząc wprost z sg

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-08-21 00:33:55

Ale do czego prowadzi ta dyskusja? Generalnie, wszystko jest lepsze niż ca/vql. A to że pm najbardziej się nadaje to już kwestia własnych preferencji. Noobki wolą chodzienie po mapie, czasem jakiś koślawy, śmieszny rj, czasem coś tam strzelić z rg wychylając się zza rogu....classic ql. Nie warto wspominać o spamowaniu, epicki jego wymiar prezentuje nam te śmieszne ca w ql. 2 teamy zajmują po połowie mapy i spamują aż nieskończy gl, a póżniej następuje czas cichego chodzenia, albo zajmowania jakieś "ukrytej" lokacji i czajenie się z rg... Wprost niesamowity fun, a jeszcze większy skill, powoli wychylić się zza rogu i oddać strzał z ralia. Muszę powiedzieć, że mam niemal orgazmowe uczucie jak widzę to w prawie każdym frag movie z ql ~ironia~ .

\m/

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-08-21 05:25:13

Mav_, więcej Ci nie polewam!

  1. Promode śmierdzi moczem i starymi ludźmi. Nic dziwnego, że ID się go pozbyło, bo to mode dla bezmózgów, którzy po prostu chcą sobie "polatać po mapie". A CA na PM to konkretna kastracja gry :D Ale kłócić się na ten temat nie ma co, bo zaraz wyskoczy tutaj banda fanatyków gorszych od obrońców krzyża i będzie mi mówić, że PM jest tak zajebisty, że dzięki niemu stracili dziewictwo.

  2. W szczególności al|enem na temat wyższości PM nad czymkolwiek w tym wszechświecie nie ma, co się spierać, bo wyzwie wszystkich od jebanych @#$%, a i tak nikt mu nic nie zrobi :asd

  3. Bardzo podoba mi się balans QL w porównaniu do Q3. Tam rzeczywiście bardziej trzeba przykładać się do kontroli, bo obrażenia z większości broni zostały zmniejszone. Jeśli ktoś ładnie kontroluje, pozycjonuje się dobrze, dużo ciężej go zabić niż w Q3. Ogólnie gra faworyzuje inteligentniejszy styl gry. Oczywiście aim zostaje tam podstawową umiejętnością i bez niego nie da się wygrać, ale nie jest to jedyna niezbędna rzecz do zwyciężania.

  4. Spawny na ztn bardzo się zmieniły. I dobrze, bo dzięki nim mapa stała się bardziej zbalansowana. Ztn ogólnie w QL był strasznie zepsuty i to tylko i wyłącznie przez spawny. Jedna rzecz, która mi się w nim teraz nie podoba to fakt, że stała się troszkę mniej dynamiczna i zrobić na niej spawnfragi jest DUUUUUUUUŻO trudniej. Comebacki to teraz jakaś masakra jest ;) Ale to nie "wada", tylko moja osobista preferencja. Ogólnie, to:

  • usunięty spawn przy GL (został tylko ten za kolumną),

  • dodany spawn na łączniku pomiędzy niższą YA, a RL, przy jumpie; brzmi głupio, ale wyszło całkiem fajnie.

I w sumie te dwie małe zmiany zbalansowały mapę. Nieźle się uśmiałem jak zagrałem swój pierwszy mecz na ztn po updacie, bo nie zdawałem sobie sprawy z tego jak diametralnie takie małe modyfikacje mogą zmienić gameplay. Ogólnie to łatwo wymusić na przeciwniku spawn w pokoju z RL. Warto to wiedzieć.

  1. Jestem jeszcze pijany i za Chiny Ludowe nie mogę zasnąć :DDDDDDDDDDDD

  2. Avuś gra za parę godzin (tuż przed 12), więc szykować się do ostrego kibicowania!!!!!!!

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-08-21 09:46:08

No widzisz, dla mnie ql jest grą dla bezmózgów, wolną, camperską i koniec końców gayową podpierdółką. To że podczas gry trzeba myśleć szybko, i do tego posiadać jeszcze pewne zdolności manualne do poruszania się, wcale nie oznacza że jest nastawiona tylko na latanie. A to czy gra wymaga "inteligentnego stylu" gry, to już tylko Twoje zdanie. Mnie osobiście ogarnia śmiech, jak widzę graczy "chodzących" po mapie, którzy czasem machną myszką lewo prawo, bo coś im się obiło o uszy, że tak wygląda strafe jump.I już tym bardziej, czekanie, chowanie się, i strzelanie nie ma nic wspólnego z inteligencją, a jedynie z noobowstem danego playera. W większości map duelowych z cpm taki styl gry jest niemal nie możliwy, w ql jest faworyzowany, a to czyni grę dla mnie nudną, tak jak i oglądanie meczy z wynikiem 5-1 to już epic fail. Jestem jedym z fanatyków pm, ale nikogo tutaj nie będe wyzywał bo uważa inaczej. Tym bardziej nie zamierzam wdawać się w pseudointeligentne rozmowy bazujące na dacie mojej rejestracji, która ni jak ma się do quaka. Wychodzę z założenia, że jeśli gra wymaga szybkiego myślenia, nastawiona jest na mniejszą ilość błędów popełnianych przez gracza i jeszcze do tego potrzeba dłuższego zaznajomienia się z movmentem to jest bardziej wymagająca, a to czyni ją dla mnie lepszą.

\m/

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-08-21 10:03:26

Nie muszę nikogo wyzywać od jebanych @#$% żeby wszyscy co:

  • nie grali w QW

  • nie grali w Q2

  • nie grali w Q2 CTF

  • nie grali w pierwszy i drugi zestaw zasad promode

  • nie zna historii i przede wszystkim MOTYWACJI powstania promode

jedyne co robili to OŚMIESZA SIĘ :icon_exclaim:

Szkoda @#$% że nie pamiętają jak w polsce dominowało promode i jak byliśmy najlepszymi graczami na świecie i byłoby tak nadal gdyby nie japońce na CGL'u 3 dobitniej żądali promode, bo chcieli promode a organizatorzy się nie zgodzili.

Szkoda, że na tym zapomnianym przez świat i czas zostałem tylko ja bo jakby byli tu ludzie aktywnie grający lata temu to by was zmieszali z błotem za te wasze szczeniackie podejście i żałosne próby dowartościowania się i tego kulawego vq3/vql KIEDY TO KAŻDY Z IQ POWYŻEJ 85 PRZYZNA ZE Quake3/Quake Live TO KASTRATY W PORÓWNANIU DO np: Quake 2 :icon_exclaim: Bo zabrali pół gry :icon_exclaim: Wiec jest wykastrowana i nie zobaczy tego nikt kto nie grał w QW/Q2 :icon_exclaim:

DO LUKSUSÓW CZŁOWIEK PRZYZWYCZAJA SIĘ BARDZO SZYBKO ALE NAJPIERW MUSI JE ZOBACZYĆ I POCZUĆ :icon_exclaim:

Firma id NIE POZBYŁA SIĘ PROMODE bo go nigdy nie było w Q3 :icon_exclaim: I już wspominałem, że jakby był ZAMIAST vq3 to nigdy w życiu takie kalectwo jak vq3 nie zaistniało by bo by miało chociaż double jumpy, 3 typy zbroi i kontrole broni :icon_exclaim:

Tryb RA/CA jest sam w sobie kastracja gry i skupia się po prostu na ograniczonej ilości skilowych elementów bo zabrano timing i kontrole mapy. Ale taka sama kastracja jest obecna na drewnianym vq3/vql i jeszcze oferuje MNIEJ MOŻLIWOŚCI:icon_exclaim: Promode w CA ZWIĘKSZYŁO MOŻLIWOŚCI I ZROBIŁO TEN TRYB GRYWALNYM :icon_exclaim:

Fizyka vq3/vql zawsze FAWORYZOWAŁA obronę niż atak :icon_exclaim: Póki nie masz 150/150 to możesz sobie pomarzyć o wydajnym atakowaniu :icon_exclaim: Teraz w QL nabić spawnfraga to CUD a do tego taki spawnfrag może zadecydować o całym meczy za xxx dolców :icon_exclaim: Koniec comebaków, koniec efektywnej gry :icon_exclaim: Została tylko nuda i flaki z olejem :icon_exclaim:

GDZIE JEST SZEŚĆDZIESIĄT FRAGÓW NA HUBIE PYTAM SIĘ :icon_exclaim:

W promode możliwosci fizyki pozwalają na kosmiczne rzeczy i zabicie kogos kto ma 200/200 ale TLYKO jeżeli masz skila:icon_exclaim: Kontrola zbroi nie opiera sie na dodawaniu cyferek tlyko na naturalnym czuciu respawnów itemów, co jest trudniejsze szczegónie jak napierdalasz przez 20 sekund we wroga, robisz uniki, triki tip itd Nie ma to jak dostać czas podniesienia itemu NA TACY ZA DARMO :icon_exclaim: PRAWDZIWE PRO :icon_exclaim:

Mogę się założyć, że gdyby z QL zabrano sj, pj, rj , bronie zadawały by połowę obrażeń a zbroje miałby po 500 jednostek to by dpiero była zajebista gra nastawiona na myslenie :icon_exclaim:

Dobrze ze powstał PK i pokazał co to znaczy dynamiczna gra dla szerszej publiczności i dla prosów także. I zaraz szanowne grono wyśmiewaczy promode powie jaki to PK był zjebany, bezmózgi itp itd Sram na to, tlyko pamietajcie, ze sam fatal1ty przyznał, że q3 w porównaniu do PK to taka "prosta gierka" HA HA HA HAHA :icon_twisted:

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

fejkovsky

Od: 2010-08-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-08-21 12:19:33

W ogóle odejdę od tego sporu q2/qw v.s q3/ql :DDługo będą te skośne grać w sc na esl.tv?:E

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-08-21 12:21:49

fejkovsky napisał:
> W ogóle odejdę od tego sporu q2/qw v.s q3/ql :DDługo będą te skośne grać w sc na esl.tv?:E
No właśnie... A potem jeszcze cooller-dahang, a dopiero później avkosław.

fejkovsky

Od: 2010-08-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-08-21 12:25:13

No way. To przed 14 zdążą rozpocząć mecz?

chd

Od: 2008-03-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-08-21 12:28:11

cooller-dahang, już ostatnia mapa na www.mousesports.tv/gamescom/

4lko

Od: 2004-01-24

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-08-21 13:36:12

Mav’ napisał:_
> AL|EN napisał:
>
>
> > To są trzy słowa. Dobrze ze wkoncu zamknąłeś papę z braku jakichkolwiek argumentów na obronę przeciwko "Q3/QL to nic więcej jak wykastrowane, ubogie gry w porównaniu do tego co mieliśmy w QW/Q2"
>
>
> To nie jest tak, że nie mam argumentów, bo to co napisałeś to ogólnie są straszne głupoty. Po prostu nie chce mi się z Tobą dyskutować, bo Ty jesteś tak zacietrzewionym fanatykiem, że jeśli się uprzerz, że 2+2=5 to i tak Cię nie przekonam, że jesteś w błędzie.
>
> Poza tym jakoś nie czuję nawet potrzeby przekonywania kogokolwiek. W QL grają dziesiątki tysięcy ludzi każdego dnia, w promode pewnie około setki albo niewiele więcej. I to nie jest moja opinia, tylko fakt. Ale przecież Ciebie nie przekonam, że QL jest lepszy, prawda?
Powiem Ci, ze w simsy chyba nawet wiecej.

Kompletnie nie wiem o czym wy tu pierdolicie, ale za mnie dla mnie wole miec mozliwosc wyboru - czy to promode, cz RA3 czy whatever co mialem zapewnione przez dlugi czas urzedowania Q3. W tej chwili moge sie w dupe pocalowac przez lewe ramie bo odgornie stwierdzono "nie ma modow i @#$%". Nastala era QL, owszem - ale wszyscy tutaj dobrze wiedza, ze QL to resuscytowany Q3 i to, ze gra w niego tysiac, 10 tysiecy czy rzyliard osob nie wynika z jakichkolwiek innowacyjnych pomyslow ID (no bo ich @#$% nie ma) tylko z ruszenia machiny marketingowej i odpowiedniego podbudowania hype'u. Przy tym wszystkim 90% z tej liczby to totalny casual, ktory jak nie gra w QL pewnie wlacza nintendo wii i macha lapami do telewizora :D.

Jedyna naprawde znaczaca roznice zauwazylem ogladajac ostatnio kilka mapek z finalu na kuejkkonie - ID chyb naprawde sie przylozylo zeby ten tytul zamulic, bo tak zajebiscie nudnej gry na najwyzszym poziomie jeszcze nie widzialem.

Whaddya mean I ain't kind ? Just not your kind.

Our 'hit'? This is our 'hit'. This next song's our 'hit'. You won't hear this next song anywhere but in your goddamned car, at home, or on this fucking stage, and that's the way it should be.

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-08-21 13:38:54

4lko napisał:
> Jedyna naprawde znaczaca roznice zauwazylem ogladajac ostatnio kilka mapek z finalu na kuejkkonie - ID chyb naprawde sie przylozylo zeby ten tytul zamulic, bo tak zajebiscie nudnej gry na najwyzszym poziomie jeszcze nie widzialem.
Przesadzasz, to co sie działo od cwiercfinalów w góre na qconie to poezja.

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2010-08-21 13:39:20

Xsi napisał:
> 4lko napisał:
>
>
> > Jedyna naprawde znaczaca roznice zauwazylem ogladajac ostatnio kilka mapek z finalu na kuejkkonie - ID chyb naprawde sie przylozylo zeby ten tytul zamulic, bo tak zajebiscie nudnej gry na najwyzszym poziomie jeszcze nie widzialem.
>
>
> Przesadzasz, to co sie działo od cwiercfinalów w góre na qconie to poezja.
zgadzam sie z uzytkownikiem Xsi

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-08-21 13:39:54

Finał QuakeConu był nudny? To był najlepszy mecz w historii Quake'a jaki widziałem od czasu finału ESWC 2003.

l1nk

Od: 2003-04-07

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-08-21 13:40:01

poezja to nuda! :D