ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

robie postepy :)

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-08-24 11:42:49

Szukałem (pewnie niedokładnie:P) info na temat rocket runów poziomych i nic. A mi to nie wychodzi:/
Plasma - ok, w poziomie i pionie. Rocket jump - ok, również w rogu dwóch ścian i po płaskiej, ale tylko do góry. A jak mam ścianę do przejścia w poziomie to tylko 2-3 rakiety odpalę i koniec - spadam. Jak wy to robicie, jakie kąty, może strafe między rakietami?

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-24 12:19:43

Eeeee, rocketruny poziome?? Nigdy o tym nie słyszałem... [](//htmlarea/images/smiles/6.gif)  Zarzuć może jakimś demem albo co...

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-08-24 12:52:27

No może nie całkiem poziome, raczej na ukos:P Ale spotkałem już na paru mapach długą ścianę, którą trzeba przejść tylko na rakiecie. Na plasmie nie miałbym kłopotu, ale z rakietą... Albo za mocno odbija mnie od ściany albo nie daje odpowiedniej prędkości.
[edit]

Demo

rAko

Od: 2004-02-22

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-08-24 13:40:52

Kwestia praktyki - musisz wyczuc jak ustawiac celownik zeby ani za mocno Cie nie odbijalo od sciany, ani nie dawalo zbyt malej predkosci :P W zasadzie sam sobie odpowiedziales.. nie wiem jak Ci doradzic. To tak jak na plasmie, mowisz nie masz problemu, wiec wyobraz sobie podobne ustawienie myszy, tylko ze z rakieta... Nie ma jakiejs wielkiej filozofii, nikt tez podczas wspinaczki nie patrzy na katy. Po prostu trening i wyczucie.. i fart, zalezy jak wejda rakietki :p Wazna jest tez pierwsza rakieta, tzn. wysoki i rownie daleki rj, taki optymalny, a potem jak druga wejdzie, to juz dalej idzie z gorki.

Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.

T4E|T!M

Od: 2004-07-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-24 14:16:42

Ja tam wole większe odległości pokonywać w taki sposób: LINK

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-24 15:07:51

Ok, nagrałem 2 dema przedstawiające problem. Jedno na ’cos1_beta7b’, drugie na mapie ’pcd’. Maxymalna wysokość na jaką można wybić model rakietami po pioniowej ścianie to około 960-970 u. Wykonując kilka RJ na ścianie pod pewnym kątem polecimy dalej horyzontalnie ale oczywiście niżej pionowo. Wykonując ’poziome RJ na ścianie’ nigdy nie osiągniemy maxymalnej wysokości. Ja nie patrzę podczas grania na żadne kąty, robię to wszystko na wyczucie, to nie rzecz licznika kąta, a wprawy. Poćwicz na mapie ’pcd’, pooglądaj dema i próbuj, to jedyna droga żeby się tego nauczyć.
http://members.lycos.co.uk/pkdemon/newbies/pK.demon_cos1_horizontal_RJs.dm_68
http://members.lycos.co.uk/pkdemon/newbies/pK.demon_pcd_horizontal_RJs.dm_68

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-08-24 16:19:12

Hmm, czyli pozostaje ćwiczenie jak w przypadku plasmy:) THX all.

junqer

Od: 2005-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-14 23:38:00

A ja za przejscie niebieski padow (ale nie rozpoczetych od circla, a od zwyklego rozpedu) dostane cos? ...... Chociaz jakis owoc, naprzyklad kiwi :)
Wlasnie jest jakas zasada, ze pady nalezy rozpoczynac od circla, czy mozna wykonac taki skok numer 0 (na rozpedzenie sie) a potem skok pierwszy w strone pada, jest to dozwolone, czy musze dalej uczyc sie tego cholernego circa (srednia predkosc jaka tam uzyskuje to 450ups).

Na sali od nas jest tu trzech - Lysy, ja i Anaka.

Kazdy z nas w reku trzyma noz - slinia sie poderzniete gardla.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-09-15 01:27:32

Zdecydowanie od circla. Prejump (ten skok 0 jak to nazwales..) - nie tyle co nie jest dozwolony, co nie jest ogolnie akceptowany ... Zreszta z nim nawet te najtrudniejsze pady - start z nim to poprostu banal - nawet dla srednio zaawansowanego gracza. Wszystko polega na tym, aby robic z cj.

Na runach jest to normalne - 1+ skok = wiekszy speed.

Kiwi ? Trzymaj ;>

ero

Od: 2005-11-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-11-22 13:54:40

Dla mnie jak do tej pory to njalepszy trik nie liczac trikuw b3nta na q3dm17 jedt 5xrj demona na csu1a.po pewnych prubach wykonalem to ale bez tak prawidlowej synchronizacji rakiet:]

Heroes never die!

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-11-22 20:20:35

A widziałeś iT2? :)

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-11-22 20:58:34

zero - przjrzyj forum OPC w poszukiwaniu demek freestylowych i defragowych, szczególnie tematy ’the ’more fs’ thread’ i ’post your best vq3 or cpm records thread!’ Tam znajdziesz całą masę dem, które rozwalają dosłownie moje dema na strzępy :) Szczególnie polecam dema Nihilantha i Detinu (dema tego drugiego kolesia za każdym razem wgniatały mnie w fotel...), po prostu perfekcja i pomysłowość na najwyższym światowym poziomie, nie to co ja, jakiś mały, biedny pajac z zadupia świata... :)
gorat - ja nie widziałem :P
EDIT: no tak, chyba o czymś zapomniałem?... :)
OPC - http://www.overdrivepc.com/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=12

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

ero

Od: 2005-11-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-11-23 08:58:48

Czesc demon.nie wiem nie ogladalem dem ale ostatnio sciagnolem pak ze strony it(okolo 5mb) i jak obejrzalem "tych" dwuch ziomuw na q3dm6 w "grupowym"(?) freestylu to juz nic mnie chyba juz nie zdziwi.powracajac do tego 5xrocket jumpa to jest spoko.nie wiem jak wy ale nie lubie trikuw na cos1_beta7a bo to dziwna mapa lecz grywalna:] ale nie podoba mi sie jej wyglad:]
demo z pimpconquest tez jest ok ale triki purgatorego są jakies takie "niedokonczone".najlepsze 2 triki z tych zawoduw to gl+pg do pncerza (sinister)i oczywiscie trik michaela flatlya na dm15 :teleport+odbicie sie od dwuch pociskuw od bfg:]
tyle .czy jestescie pimpjumperami?(to to samo co freestylowcy?)
gl

Heroes never die!

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-11-23 18:46:23

za jakis rok ostrego trenowania df’a i przy dobrych wiatrach stwierdzisz, ze najtrudniejsze, najlepsze i wogle naj z pimp contest jest demo camping_gaz’a [](//htmlarea/images/smiles/12.gif)

na dwoje babka wróżyła

rono

Od: 2005-05-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-11-23 20:24:20

Czesc

Pierwszym filmem jaki zobaczylem bylo TRIBULATION. Po samym wstepie z tytulem, szczeka opadla mi do podlogi. Gdy skonczylem ogladac caly, nie moglem sie pozniej w szkole skoncentrowac na lekcji. A najbardziej podobaly mi sie triki Gaza na dm17. Cos niesamowitego. Tym wieksze bylo zadowolenie kiedy przypadkowo sciagnalem pak z pimpcontest. Demo GAZA ogladalem 6 razy pod rzad. I on to wszystko co bylo w chwalebnym dla mnie TRIBULATION zrobil w jednym demku. Na poczatku nie moglem uwierzyc ze takie rzeczy sa mozliwe. On to zrobil na P2 400, Riva TNT2 M64....
Zgadzam sie jak najbardziej z qwerty’m. CAMPING GAZ Z TYM DEMEM MIAZDZY !!!!!!!!!! .... i chwala mu za to
Echhhhh..... wzruszylem sie :)

Pozdro

MF, Tato !

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-11-23 21:34:57

Eee, ten teges, a co to ten "pimp"? Niby półtora roku polatuję w okolicy, ale o czymś takim nie słyszałem. Historia jakaś?

BTW: zastanawiam się nad przejrzeniem wszystkich postów na PTC; zajrzałem już na początek i oprócz masy zaskakujących informacji zauważyłem także, że zaczyna sie od ostrego "cięcia", jakby PTC był kontynuacją innego serwisu bez przeniesienia jego danych. W związku z tym zainteresowała mnie możliwość dostępu do newsów z /defrag/: czy są jeszcze dostępne (i jakoś można byłoby się do nich dorwać), czy trzeba byłoby prosić o wyciągi (jeśli w ogóle dadzą) z dawnej kopii bazy danych. Wystarczy sam tekst :)

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-11-23 21:44:06

pimp....
to klan pimpjumps http://www.boxsocial.org/pimpjumps/
oni też organizowali dawien, dawno turniej freestyle`owy w którym zwyciężył MF

FREESTYLE

ero

Od: 2005-11-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-11-30 08:41:42

Siema .Wczoraj przeskoczyłem niebieskie pady na cos1_beta7b a także niebieskie II na cos1_beta7a.
Zauważyłem że znacznie lepiej i przyjemniej skacze się te na cos1_beta7b.
Jednak circlejump to podstawa.Średnia wartość jako uzyskuje na starcie to 480 i to na razie mi wystarcza.
Najprzyjemniejsza rzecz w defragu to chyba pady=]
Kilka pytań:
1.Zauważyłem zę jeżeli podczas lotu posiada sie wartość x=0 to spokojnie sie przeskoczy ale jeżeli w trakcie lotu posiada się x= -.. lub x>17 to raczej nie .czy mam racje?
2.O jaką wartośc należy zmieniać "y" przy strafe sposobem "lewo lewo prawo prawo".Czy za każdym razem musi być ona większa? np: I skok to y=22 to drugi musi być np 25?
ta metoda "lewo lewo prawo prawo" to 50-50 ? =]

pozdro

Heroes never die!

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-11-30 09:57:32
  1. Chodzi ci o katy? Od 30 do 30. +/- 2 unity.. Nie mniej, nie wiecej. Co skok tyle samo - szybszy ma byc tylko ruch.

ero

Od: 2005-11-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-11-30 10:06:05

30 to najlepsza wartość?
Kiedy zmieniłem sensitvity z 5 na 14 to od razu miałem większą prędkośc na padach
jednk sensitivitydobrze ustwione jest bardzo ważne .
Hej szak na PTC jest katalog cfg ale nie ma tam żadnych configów!
Nie wiem jak wy ale ja jednak zostaje przy q3 chociaż mógłbym grać w q4 bo mam w miare silnego compa ale q3 wymiata!Czy blue pady na cos1_beta7a są łatwiejsze od tych na cos1_beta7b?
Wydaje mi sie że tak ale chciałbym miec pewność=]

Heroes never die!

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-11-30 11:02:55

gorat - nie ma juz tego, co prawda mam jeszcze jakis stary material, ale to sa istne strzepy. A z pierwszego (tego naprawde pierwszego) ’wcielenia’ pdc juz nic raczej nie zostalo, przykro mi [](//htmlarea/images/smiles/6.gif)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-11-30 14:33:49

Tak, 30 to najlepsza wartosc. Przyspieszanie zalezy od szybkosci ruchow mysza... Najlepsze sa gdy im jestes dalej, tym machniecia sa szybsze.
Dzial konfigi... A wysylacie mi jakies? Bez zgody umieszczac nic nie bede.. Wysylajcie to dzial sie wypelni...
Moj juz nie jest publikowany, z wiadomych wzgledow.
Pady... W blue to nie czuje zadnej roznicy, na obu mapach poziom ich jest w miare zblizony... Z tego co pamietam blue najlatwiejsze bylo na thb3 i w3sp_Strafes.

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-11-30 15:45:04

>
> oni też organizowali dawien, dawno turniej freestyle`owy w którym zwyciężył MF
>
moim zdaniem bardzo nieslusznie ;p
>
> Zauważyłem zę jeżeli podczas lotu posiada sie wartość x=0 to spokojnie sie przeskoczy
>
ten x to jest kat w pionie? hmmmm jezeli tak to on nie ma zadnego znaczenia przy skakaniu...

na dwoje babka wróżyła

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-11-30 17:14:35

x - poziom
y - pion
z - glebokosc ...
Nie rozumiem wiec jak, gdy x jest rowne 0... To sie przeskoczy... Chyba ze masz na mysli ogolny stosunek predkosci przedniej do bocznej? Hmm?
Czegos tu nie rozumiem...

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-11-30 20:06:25

^M^ napisał:

>
> gorat - nie ma juz tego, co prawda mam jeszcze jakis stary material, ale to sa istne strzepy. A z pierwszego (tego naprawde pierwszego) ’wcielenia’ pdc juz nic raczej nie zostalo, przykro mi [](//htmlarea/images/smiles/6.gif)
>
To w takim razie proszę i o te resztki, przynajmniej póki są :f

Łatwiuchne pady są na xcm-ie, te takie brązowe.

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!