nie my musimy poczekac az to sie stanie .... tak soczyste ze dopiero nam pokaze =]
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
nie my musimy poczekac az to sie stanie .... tak soczyste ze dopiero nam pokaze =]
Wrzuciłbym ale bede miał mały problem bo nie mam neta w domu.Chyba, że z cafenetu.Na pro-q3tourney4
( ta plansza z hunterem, chyba ta=] ) przy zejsciu po raila jest ukryta kładka jesli na nią się skoczy to zawiśnie się w powietrzu =].
Czy u was też wystepuje problem tzw: "3 pierwsze pady".
Przeskakuje już greenpads2 na cos1_beta7b ale czerwonych nie moge bo dolatuje tylko do 3 pada i dalej nie mogę.Chyba metoda jaką używałem do wcześniejszych padów czyli :
1.pad lewo
2.lewo
3.prawo
4.lewo
5.prawo itd
już nie jest wydajna bo nie moge nabrać na 3 pierwszych padach predkości aby doskoczyć na czwarty.
Może bedzie lepiej jak zaczne strafować :
1.pad lewo a 2 już prawo?
Jak ktoś może to niech nagra jak przechodzi normalem redpads.Dostałem od Szakala fajne demo od blue do white ale halfbeatem a ja nie planuje się uczyć tej metody bo jest trudniejsza do nauczenia (jak dla mnie ) niż normal. Pozdrawiam =]
Dzisiaj zassysam cały upload i zobacze jak skaczecie=]
aha czy do działu freestylu można wrzucać demka tylko z tych map kture są tam wymienione?
Heroes never die!
q3tourney4 czy wersja pro jest z ANARKIM ;-]
3 pady.. na trudniejszych padach coraz bardziej ten problem zaczyna doskwierac. Recepta na to jest uzywanie AIRCHANGE. Rzekles, ze chcialbys normalem, wiec przeczytaj owy tutorial i przejrzyj demko, pocwicz, zobacz jak ci pojdzie:
Airchange tutorial by Inox
>
>
> aha czy do działu freestylu można wrzucać demka tylko z tych map kture są tam wymienione?
>
Tak.
Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.
http://q3arena.gry.imro.pl/ptc/?id=22 - stronka z artykułami różnej maści - może to zawisanie to po prostu ’rebounce’ opisany przeze mnie w artykule o bouncach?? Poczytaj, pooglądaj demka, może to co nieco wyjaśni.
A co do padów to zawsze miałem z nimi problem, chociaż nie z powodu skilla, a licznika fps, który jest na tragicznie niskim poziomie. Przeskoczyłem white przy 30 fps, pomyśl co mógłbym zrobić z 125 fps. Może kiedyś...
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
>
> Przeskoczyłem white przy 30 fps, pomyśl co mógłbym zrobić z 125 fps. Może kiedyś...
>
ty mi tu tak nie cfaniakuj [](//htmlarea/images/smiles/14.gif)
na dwoje babka wróżyła
:D
zeby nie byla sama minka to napisze jeszcze ze mi sie spac chce :)
sorry za offtopa :P
MF, Tato !
Z bliss-beta to mam malutki problemik, bo mi nie wchodzi. Nawet zmiana hungmegs ( mam 512mb ramu) nic nie daje. Ktoś ma pomysła?
Log z konsoli poprosze.
Sugeruje uwalony pak, bo do niej nie trzeba nawet zwiekszac hunkmegs...
a szaq to ja mam jeszcze takie pytanie nie moge wlaczyc mapki xcm-tricks2 wywala mi nontoper gre blad i tyle a paki niesa zawalone bo nawet wywalilem cos kolo 100 mapek i inne chodza normalnie a ta niechce mi ruszyc ;(
edit. jeszcze jedno jakie ustawienia albo co musze miec zeby uruchomic mapke da_hui bo jak ją zaznacze to odrazu mi gre wylacza ;-(
Elo.Nie rako pomyliłem nazwe mapy=] Chodzi mi o tą z hunterem. A poradniki czytałem i to nie jest rebounce bo nie nabieram predkosci tylko stoje na tej kładce, kucam sobie i podskakuje =]
Nie długo wrzuce swojego newbie demopaka na imro =] oglądałem wczoraj demka z upload no i wielki lol=] (cellar 2 demonora :o benek na ctf1 lub biegi v!c-a).Nie wszystkie demka oglądałem ale dzisiaj może to nadrobie ale wątpie bo w czwartek matura prubna =] ale od poniedziałku nie schodze z kompa.Działa poprawnie u was mapa CUSIMA? (czy jakoś tam).pozdro
A co do tego triku na q3dm19 to wykorzystałem w nim kocie ruchy i koci instynkt =]
ps (kiedyś miałem kota co ważył 8.5 kg !! =] )
Heroes never die!
zero - dawej te demka, czekamy :). Mapa cusima chodzi mi bez problemu, tak jak wszystkie inne nie wymagające zmian hunkmegs. Mój run na cellar2-3 nie jest leet, jakiś ruski czy białoruski ma coś koło 14.5xx... :( A jeśli chodzi o kocie ruchy to ja raczej stawiam na efektywność a nie efektowność :P A kot ważący 8.5 kg to już przesada, wyobrażacie sobie ile z tego byłoby kotletów? :D
Muciek - q3 nie chce Ci odpalić tej mapy z prostej przyczyny: jak mówisz do niego hui to ma prawo czuć się urażony, nie? :>
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
Muciek, do ciebie tez trzeba...?
Log z konsoli !!! Daj to zobaczymy czemu wywala, skad ja mam wiedziec... sry
Ok przed świętami wyśle je =] Może i są efektwne ale też i efektowne =]
Ps ten kot nie był samicą ale samcem pakerem =] omg
Aha jeszcze jedna sprawa : Przytoczył bym cytat ale nie pamietam kto to powiedział.Zgadzm się teraz w stu procentach co do trudności trików w Tribulation.Po nabraniu już średniego skiila potwierdzam, że triki
Gaza na dm17 są Najtrudniejsze do wykonania!!Nie kture może są mało efektowne, ale poziom trudności wgniata w fotel.Mam pytanko : Jak zrobić aby podczas oglądania demka nie było widoczne w prawym górnym rogu okienko z innego ujęcia kamery?
Ten cytat był autorstwa qwertwgo:za jakis rok ostrego trenowania df’a i przy dobrych wiatrach stwierdzisz, ze najtrudniejsze, najlepsze i wogle naj z pimp contest jest demo camping_gaz’a
Heroes never die!
>
> Mam pytanko : Jak zrobić aby podczas oglądania demka nie było widoczne w prawym górnym rogu okienko z innego ujęcia kamery?
>
df_ghosts_miniviewdraw 3 - pokazywanie tego okienka tylko na demach, jak dasz wartosc 4 bedzie stale, 1 pokazuje tylko ducha, 2 ducha na demie, 5 tylko z kamery fpp, 6 - tpp, 7 - innego gracza, jak grasz na MP.
df_ghosts_miniviewcameramode - tym od 1 do 17 ustalasz widok z kamery.
df_ghosts_miniviewoffsetx i df_ghosts_miniviewoffsety - tym konfigurujesz polozenie okna
df_ghosts_miniviewsize - rozmiar okienka
df_ghosts_miniviewbordersize - rozmiar ramki
df_ghosts_miniviewdrawgun 1/0 - ma byc widoczna bron czy nie.
df_ghosts_miniviewfov - fov na okienku
I jak grasz MP to df_mp_trackplayernum - numer gracza ktorego ogladasz wybierasz za pomoca info players.
Siema.Jak zwykle uzyskałem odpowiedz =] thx szak
Heroes never die!
Bliss-beta... Rąbnięty pak, rąbnięty kwak, rąbnięta winda:/ Porąbałem do reszty. Już działa:]
Co do bliss_beta2a to też mam problem bo nie moge jej uruchomic w cafe-net a w domu bez problemu działa.Słyszałem o takim czymś jak hunksmegs ale o co chodzi z tym hunksmegs?
Heroes never die!
Przydzielanie pamieci dla q3.
Sciagnij tam jeszcze raz pak z mapka... Ten level powinien sie ladowac na defaultowym 56 bez problemu. Sprawdz czy wartosc na q3 w kafe nie jest zanizona (?), ew. ile ramu maja tam kompy...
q3 i jego przedziwne errory porownalbym do jakiej windozy... nigdy nie wiesz czym cie zaskoczy ;)
na dwoje babka wróżyła
Tu sie z toba nie zgodze.
Q3 swoja budowa jest prosty jak budowa cepa.
Jesli nie masz uwalonego pak0.pk3 - nie jest jakies edytowane, corrupt archive - samo nic nie ma prawa sie zepsuc.
Przyczyny bledow mozna upatrywac w zlych pakach - jakies modyfikatory, majace czy to zmieniony kod, czy jpgi zapisane jako progresiv czy jak to sie zwie... Czy tez skali szarosci.
Druga z przyczyn to konfig. Zla grafika czy w/w hunkmegs. Zawsze pomaga na ten problem cvar_restart (usuniecie q3arena.cfg z baseq3 i folderu modow).
Zle zainstalowany mod takze moze byc problemem - paki moda nie moga byc w baseq3, tak samo mod musi byc zgodny z wersja.
Nie wspominajac tu o zgodnosci pliku exe i pakow - ale to chyba podstawa... User interface to dosc znany problem, ze nie moze podmienic pliku wykonywalnego (przez atrybuty, tylko do odczytu).. Nagranie pliku recznie pomaga.
Problemy dot. nie ladowania sie map - konfig / w przypadku leveli jak qsnrun czy lsdm17 - problemy z zlym przydzieleniem pamieci przez komendy com_hunkmegs, com_zonemegs, com_soundmegs - albo rzeczywiscie za mala ilosc pamieci w systemie (64 mb ramu to chyba minimum aby q3 ruszyl, ale nie odpalisz na tym np. qsnrun; bb2a musi dzialac).
Rzadszym problemem to objetosc pakow - 4gb chyba - tyle ile moze miec plik na fat32 - ogranicznik rozmiaru. I powtarzajace sie textury w pakach - q3 przestaje sie uruchamiac - nie moze zaladowac tyle textur, tym bardziej ze powtarzaja sie one. Pomaga repakowanie.
Nie wyswietlanie sie leveli w menu? Za duzo ich (ograniczenia w kodzie, 128 dla osp o ile pamietam, 1024 dla starszych wersji df, 4096 dla nowej 1.91.08).
Do windozy zas mozna porownac pb... Tam ... dzieja sie czesto naprawde dziwne rzeczy...
Aha to już wszystko jest ok =]
podziwiam zasób wiedzy =]
Heroes never die!
>
> Q3 swoja budowa jest prosty jak budowa cepa
>
alez po co te nerwy ;) nie mialem na mysli zlozonosci budowy q3, tylko to ze nigdy nie wiesz jak ci wywali jakis blad, takie niespodzianki jak w windowsie... o cos takiego mi chodzilo :)
na dwoje babka wróżyła
Tylko w windowsie duzo rzeczy ... dzieje sie bez wiekszej, wyraznej przyczyny... W q3 masz log, i aby naprawic, reinstall nie jest wymagany. Czyszczenie konfiga + wywalenie jakis pakow co moga powodowac blad pomaga.