Ostatnio myślałem o systemie respawnów z Q3 (moim zdaniem lepszy niż ten w CPMA i gorszy niż w UT) i ciekawi mnie co wy o tym sądzicie. Jaki był w Q1 i Q2?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Ostatnio myślałem o systemie respawnów z Q3 (moim zdaniem lepszy niż ten w CPMA i gorszy niż w UT) i ciekawi mnie co wy o tym sądzicie. Jaki był w Q1 i Q2?
W Q1 i Q2 system respawnów był znacznie oproszczony, choćby przez to że miejsca respawnów były zaznaczone na mapie. W q3 system ów jest nieco utrudniony, bowiem nie widać tychże miejsc i aby je poznać trzeba trochę pomieszkać na mapie lub wybrać się na \"wycieczkę po respawnach\", czyli zagrać z kimś naprawdę dobrym (hi Michał :D). Nie zgodze się jednak że system respawnów w CPMA jest gorszy od VQ3, Promode wybiera miejsce respawnu w zależności od miejsca \"śmierci\". To chyba raczej przejaw jakiejś inteligencji?
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
Z tego co wiem w VQ3 wybiera w zależności od śmierci (jak najdalej od zwłok :P) a w CPM to jest chyba jakiś ustalony pożądek i tak cie respawnuje, a np. w UT jak najdalej od zabujcy + nie w polu jego widzenia.
Niestety błąd - to właśnie CPMA wybiera miejsce respawnu w zależności od miejsca śmierci, w vq3 niejednokrotnie zdaża się że zfragowny przeciwnik pojawia się zaraz obok Ciebie. To rozwiązanie jednak ma czasami duży plus dla zfragowanego
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
W vq3 jak najdalej od zwlok no co ty , ile razy gine na pro-6 czy ztn czy nawet dajmy na to dm13 i pojawiam sie sie zpowrotem w tym samym miejscu albo zaraz obok a zginalem zaraz po pojawieniu sie .Tutaj na pewno nie ma czegos takiego jak sugerujesz.
edit:pisalem do elmo , mateo wlazles mi przed posta:))
............
Zdecydowany plus w którym wspominałem polega na tym, że podczas cieżkiego starcia, gdzie przeciwnik, jak i Ty (Ty to raczej do końca :D, taka przecież idea tego tematu) zdrowo obrywacie. Ubóstwiam te pościgi z MG z ręku(po respawnie ,gdy mam te swoje 100HP a przeciwnikowi zostało zaledwie kilkanascie HP) po całej mapie. Koleś się miota w poszukiwaniu zdrowia, a ja go kuleczkami po pleckach :D. Z reguły kończy się to fragiem dla mnie (i tu wylazła ze mnie chwalipieta :D)
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
w cpma a dokladniej w arQmode jest cos takiego ze przeciwnika po smierci respawnoje sie jak najdalej :-)
ale wróćmy do tematu, co wiecie o systemie respawnów w Q1 i Q2? czy gdzieś w necie są publikacje na ten temat?
ja ze swojej strony mogę podać link do www.quaketerminus.com/quakebible/Tresh Bible (mniemam że wiesz kto to jest Tresh?) Tam znajdziesz sporo ciekawych info dotyczących Q1.
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
MM mylisz się, w vq3 (jak i w cpma) miejsce respawnu zależy od miejsca śmierci, najprostszym przykładem jest włączenie jakieś mapki np. polecam pro-q3dm6 i kiluj się na RA, obacz wtedy że prawie zawsze bedziesz się odradzał w tym samym miejscu (bo miejsc \"wyjścia\" jest kilka).
Chociaż najlepszym przykładem jest jednak ztn3tourney1
zlookaj cyberfight.org/getfile.php?file_id=13262http://cyberfight.org/getfile.php?file_id=13262 i obacz co ten skośnooki diabeł robi z przeciwnikiem (uNkind wysiada =))
freak a bo du.pa jasia. Mowisz pro dm6 ok spoko siur, ale odpal sobie ztn i kilka innych mapek - zobaczysz ze mozna sie zrespawnowac doslownie obok przeciwnika, co zreszta tez zdaza sie na dm6.
A jezeli chodzi o sys. resp. w q3 to mi sie baardzo nie podoba, duzo lepszy jest ten z UT.
This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.
a z UT ? ha-ha... a z tymi respawnami z q3: taa... pod warunkiem że sam pójde w miejsce respawnu, to samo na promodzie, to samo w QuakeWorldzie, no i to samo w Quake 2.
i co sie smiejesz ? nigdy i sie nie zdarzylo zginacw ut na spawnie, nie ma tam raczej spawnfragow ktore wystepuja obficie w q3.
This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.
> W vq3 jak najdalej od zwlok no co ty , ile razy gine na pro-6 czy ztn czy nawet dajmy na to dm13 i pojawiam sie sie zpowrotem w tym samym miejscu albo zaraz obok a zginalem zaraz po pojawieniu sie .Tutaj na pewno nie ma czegos takiego jak sugerujesz.
>
>
> edit:pisalem do elmo , mateo wlazles mi przed posta:))
ale zauwazcie ze np na t4 po smierci nad bazooka pojawiacie sie nad MH. moze to nie najdalej od smierci tylko jak najdalej od ostatniego respawna? tylko czasami sie to pie.rdoli jak sie pojawiasz 4 razy w tym samym miejscu :D
w cyrku od pierdala sie [white]cyrkutę[/color]
[green]gudbajden gdy mnie[/color] spotkasz...
[white]ej uwaga uwaga. jestem obecnie na studiach i nie mam na stancji jeszcze netu wiec mnie tu troche nie bedzie.... moze z 2 tyg.
kochajcie mnie mocno i wogole mnie kochajcie bo jestem taki fajny jak...
nie wiem jakie respy sa w ut ale te w q3 sprawiaja wrazenie niedopracowanych :>
*Forgiveness is between them and God.
It’s my job to arrange the meeting.*
sciągnijcie sobie film randlock\'a i looknijcie te respawny kolesia na ztn :D rotfl
ahttp://randlock.snapcase.net/MarriedToQuake(randlock).zipmirror1
badct.4players.de:1337/dlredir.php3?id=1672&type=filemirror2
PIFPAF.pl - najlepsze serwery multiplayer w Polsce!
A nikt nie wpadł na pomysł, że miejsce respawnu może być zupełnie przypadkowe? Zdarza się spawnować na celowniku zabójcy? Zdarza. Zdarza się respawnować metr za jego plecami? Zdarza. Gdzie tu logika?
"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**
**
Rozmowa z ostatniego QuakeConu CTF. Jeden koles mowi, ze jak ma respawn na dole w wodzie na ctf2 to daje /kill, zeby szybko zrespawnowac sie gdzie indziej.
Kolega do niego : ja nigdy tego nie robie, bo zawsze znowu respawnuje sie w tym samym miejscu.
Zaczal sie mecz na ctf2 (final WB) i autor ma respawn na dole w wodzie na ctf2. Daje /kill. To samo miesjce! /kill. Znowu. /kill. Znowu!!!!./kill znowu to samo.... i pobiegl na gore :D
Podobno w UT system respawnów jest lepszy. Podobno - bo nie badałem tego, a życie pokazuje co innego. Tam jest taka broń radamedes czy jakoś - broń nuklearna - ogromne, zwiększjące się pole rażenia. Jest możliwe zginąć od tego i... respawnować się znów w jego zasięgu. Czyli zginąć dwa razy od tego samego strzału :D
Generalnie, żeby po sfragowaniu przeciwnika go dopaść trzeba się nabiegać, ale i to nie jest regułą. Zdarzają się respy \"na celowniku\" a nawet... pod nosem.
**jak już bedę grał jak avek,
to będę chciał grać jak mof!!!**
slawek z redemeera raczej nie wystrzelisz 2 razy i napewno nie zabijesz tak kolesia jak mowisz w UT. Dlaczego? Ano dlatego że w redemku jest dawany tylko jeden pocisk a na mapie nie znajdziesz amunicji do tej broni.
This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.
Jezus - przecież napisałem, że ten sam wybuch może zmieść przeciwnika dwa razy przez niefartowny resp. Czy napisałem coś o dwóch pociskach?
btw.- możesz, jak najbardziej możesz strzelić 2, 3, 5 czy 10 razy pod rząd z radamedesa. Trzeba go tylko taka ilość razy wziąć.
**jak już bedę grał jak avek,
to będę chciał grać jak mof!!!**
tak ale predzej chyba zginiesz niz uzbierasz 10 pociskow grajac z dobrym przeciwnikiem, a zabijanie jednym wybuchem zalezy tylko od tego czy szybko sie osoba zrespawnuje, jezeli pomysli to odczeka az fala uderzeniowa sie rozejdzie i dopiero po wybuchu sie spawnuje...
This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.
na czystym vq3 respawny sa losowe.
Proponuje zassac sobie zrodelka (mam 1.29, ale pewnie nic nie pozmieniali w 1.32 odnosnie spawnow) i samemu sie przekonac - plik g_client.c
W innych modach to cholera wie jak to tworcy sobie rozwiazali (jesli nie chca udzielic informacji to pozostaje znalesc zrodelka, jesli nie chca ich udostepnic, to pozostaje sprawdzac testowo)
Podręcznik skauta (USA, 1934)*
W ciało każdego chłopca, który stał się nastolatkiem, Stwórca wszechświata wlał bardzo ważny płyn.
Ten płyn to płyn płciowy...
Każde działanie, które doprowadza chłopca do wydalenia tego płynu z ciała, osłabia jego siłę i zmniejsza jego zdolność do obrony prz...
Matko boska! Pentium to tez napisałem że \"jest mozliwe\".
Najpierw nieuważnie czytasz, potem przeciągasz dyskusję.
**jak już bedę grał jak avek,
to będę chciał grać jak mof!!!**
hee ut funs :D
Activ [ od 12.03.1998 do 3.05.2002]Online
Inactiv[ od 3.05.2002 do 28.04.04]Online
WIELKI OBECNY NA SCENIE:D [od 29.04.04]
nohand|m3 od [13.04.2005]
Wiesz czym sie rózni profesjonalista od amatora?
Jeden to lubi drugi to umie:D (c)