haha, kierowałem się tym, że nawet moja Amoga miała 1,5 MB ramu, więc sądziłem, że 3.11 nie pójdzie xD
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
haha, kierowałem się tym, że nawet moja Amoga miała 1,5 MB ramu, więc sądziłem, że 3.11 nie pójdzie xD
ta, np. ogłosił, że komputery osobiste nigdy nie bedą potrzebowały więcej, niż 640kb pamieci podrecznej xDDD
okej, musiałem odswiezyc swoją wiedzę nt. obecnych standardów spszętowych, bo czas zmienic platforme z socketA na am2. po setkach przeczytanych postów mogę polecić 8600GT od palita w wersji sonic za 430zł. albo 7900gt (a jak masz 550zł to gto) - ta karta zaś miazdzy konkurencję w grach sprzed 2-3 lat, takich jak doom3 czy quake4. dla najnowszych gier najwydajniejsza okazuje się x1950xt (ostatecznie pro :/) ale nie polecam - programisci ati nic nie robią z catalystami od grudnia 2006. ludzie bardzo narzekają na sterowniki. ale ogolnie karta potencjał ma niezły.
sam zdecydowałem się jednak na palita 8600gt sonic
Zamiast na AM2 proponuję **Intel Core 2 Duo E2160 1,8 GHz !!! - 300zł
**A jak chcecie zobaczyć jak mięknie AMD i jak się sprawdza po podkręceniu to zapraszam tu.
Tylko link musi zadziałać bo jeszcze rano działał ...
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
chyba nie chcesz wmawiać nam tutaj, że ten E2160 mastart do DFI Infinity UltraII m2 + X2 AM2 Brisbane 3600+, który robi 3ghz na każdym rdzeniu przy 1,6v? :D A ten proc i płyta z chłodzeniem przerobionym na pasywnego Zalmanka na NB kosztują mnie 450zł.
ps. egiełda działała jeszcze przed chwilą, bo czytałem recke x1950pro :]
Nie OC:
3dMark2006 CPU:
E2160 1,8 - 1556**
**AM2 3600(1900Mhz) - 1429
Quake 4:
E2160 1,8 - 74**
**AM2 3600(1900Mhz) - 68
Oba procki kręcą się na 3000MHz - teraz tylko trzeba znaleść porównanie po podkręceniu ...
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
null: nie musisz mi pisać takich rzeczy, na tweak.pl siedzę 4 lata, tylko ostatnio miałem z rok przerwy. Ale teraz wracam znów, ponieważ zmieniam platformę, więc się zainteresowałem ponownie. Btw. ciekawe jak sprawdzili w Quake4, na tej samej grafice i jej ustawieniach, czy jak? A różnice na defaulcie są w granicach błędu pomiaru.
zresztą to temat o grafikach. jak chcecie gadac o platfomach, to zalozcie jakis temat. chetnie podyskutuje.