I bardzo dobrze! Mamy mózgowca od pleacementu! Konstrukcja - wrzucaj wszystko co chcesz, pomysły, co wg ciebie robi mapie dobrze itd itp.
Dwie uwagi:
>q4 blisko - więc spodziewam się totalnego braku aktywności w najbliższym czasie (również ze swej strony :D ) ale mam nadzieję że coś z tego będzie. Czterech to już niezły team!
>to że ja założyłem ten temat nie znaczy że poczuwam się do jakiegokolwiek przewodnictwa w stadzie - pełne równouprawnie, również dla KOBIET...kobieto wyjdź z doła i się odezwij bo liczyłem na ciebie
No dobra - od czegoś trzeba zacząć - DM - na razie dwa głosy za, he he he.
Dobry DM wg mnie - szybki, gładki game flow, niezbyt rozległy chyba że jest dla wiekszej ilości graczy, za ciasno też nie dobrze bo nie wiadomo od kogo się obrywa. Nie przepadam za płaskimi mapami, dwa lub trzy poziomy przenikające się wzajemnie, dwa lub trzy miejsca z wertykalnymi skokami jako urozmaicenie biegania w poziomie, równomiernie rozrzucone itemy dla wymuszenia ciągłego ruchu; mapki "kosmiczne" i "platformówki" - nie przepadam, raczej jakiś tam zespół pomieszczeń ewentualnie z kawałkiem odkrytej przestrzeni dla zaczerpnięcia oddechu; teleporty - ani tak ani nie - najgorzej jak są głównym sposobem poruszania się po mapie albo tworzą "pętlę"; poziome jumpady - jak najbardziej tak, duża prędkość i duża satysfakcja z ustrzelenia kogoś w locie - najlepiej jak leci z przeciwnego kierunku i railem rozbija się go na czerwoną chmurkę...; przepaście - jeśli są powinny też być osobiste teleporty (na dm13 powinien być chociaż jeden); bronie : rl, plasma, bfg trochę za silny, granty do uciekania tyłem po jakiś korytarzach i do skoków, rail, kochana dwórurka do bliskich kontaktów, spawarka- nie przepadam; itemy: jeden musi być i wszyscy wiedzą jaki :D, poza tym pancerze i megahealth - czasem to owocuje napakowanym kolesiem z kładem który rozwala wszystkich - a czasem można bez specjalnej pukawki przeżyć starcie ze znacznie silniej uzbrojonym przeciwnikiem ku jego zdziwieniu...; latanie - nie koniecznie, przyśpieszacz - może być, niewidzialność - nie koniecznie, reszta - nie koniecznie; woda na mapie - raczej jako ozdoba - pływanie jest za wolne; oświetlenie: mapa powinna być "plastyczna" tzn dawać poczucie trójwymiarowości otoczenia i jednoznaczności kierunku z którego dochodzi światło, wszelkie detale i urozmaicenia powierzchni powinny służyć do podkreślenia tego efektu ( tzn że pusta ściana jest tylko pustą ścianą a jak ma dziurę albo coś wystającego to od razu wiadomo że jest oświetlona z góry lub z boku). I chyba na razie tyle jeśli chodzi o subiektywne uwagi, spróbuję pomierzyć jakieś mapki w radiancie i zamknąć to wszystko w jakieś pudełko o skończonych rozmiarach.
Czekam na wasze pomysły i na resztę maporóbczej "śmietanki"[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)