1) szybka ( myśle że 1300 ups wystarczy - ale nie banalnymi metodami...
2) skróty, dużo skrutów dla pro ;) troche wysiłku nie zaszkodzi np granat na ziemie, potem RJ i lecimy między 2 ściany, od nich jeszcze RJ i oto mamy skrót, gdzie możemy dopaść wroga ktory zap!epsza na około, z tym że wróg ma przy tym po drodze przynajmniej 1 zbicie z trasy w bok, górę, lub dół i tym samym zaskoczenie ścigającego.
3) nie może przy tym być tak, że wykorzystując ten skrót moge zakampić na ofiare... mapa powinna być tak przemyślana, żeby nie było miejsca, któro było by osłonięte przez ściany, korytarze itp... kamper musi dać się podejść tak jak ktoś wcześniej napisał przynajmniej z 3 stron
4) wiele poziomów ! z tym że nie bezpośrednio... czyli są przeloty, przejścia, skrzyżowania, przez które gdy przebiegamy, mamy okazję spotkać wroga nad lub pod sobą
5) jak ktoś wcześniej wspomniał, nie może być miejsc "lepszych" i "gorszych"
6) na mapie muszą potrafić się poruszać nowicjusze, którzy nie potrafią jeszcze zrobić RJ itp... przy tym muszą mieć okazje kogoś trafić.
7) FPS, dziwne że jeszcze nikt o tym nie wspomniał, bo mnie akurat ten problem nie dotyczy.. :)
8) mile widziany jakiś śmieszny efekt typu "ojciec benna" na TS_DM5
9) jest taka super mega wypas mapa, której nazwy nie pamiętam i znaleźć nigdzie nie moge, a przyjęła sie z lekkimi oporami ( z tym że gemi zapoczątkował na niej ere kampienia pod sufitem... i przepadła ? )