widzialem :), w sumie to powinno byc : <
po kazdym zainstalowaniu ra3, szybko odpychalo mnie te kampienie, dodam wiecej, ten mod to kemping :), na ca kampi sie w ligach i podczas klanowek, tam caly czas
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
widzialem :), w sumie to powinno byc : <
po kazdym zainstalowaniu ra3, szybko odpychalo mnie te kampienie, dodam wiecej, ten mod to kemping :), na ca kampi sie w ligach i podczas klanowek, tam caly czas
dziwny jest ten świat
hmm mapka do ca imo powinna byc taka :
- nie powinna byc w stylu ra3map1 ze biega sie mozna powiedziec w kolo tyle ze gora albo dolem ( mowie o logo w przeciwna stone niz atrium ) powinny byc zakrety lecz nie o 90 stopni bo jak ktos nie umie biegac to bedize sie zaczepiac lecz cos ala 1/4 kola taki zakret
- NAJWAZNIEJSZE to ze nie powinna byc ciasna ( cos w stylu kanalow na dm6/6++ )
- powinna posiadac takie ''niby pietra'' zeby z jednego mozna skoczyc na 2 ( cos w stylu z dolu na atrium , ale nie z tego samego dolu tylko stamtad gdzie sie atrium atakuje ) ale nie powinno byc mozliwosci ze tylko 2 drogi tam prowadza a 4/5/6 co uniemozliwi kampienie tak jak teraz nikt nie kampi na kladce na ra3map1 bo to samobojstwo
- 1300 ups imo max
zreszta moim zdaniem trudno bedzie stworzyc lepsza mapke do ca niz ra3map1
Tak będą podpisywane
twoje posty na forum.
Możesz używać tylko
naszych znaczników
Duza - w ktorej nie da sie ustawic "beta, alfa, sralfa" na ktorej mozna grac 7vs7 i nie trzeba sie sszukac 1v1 to mysle ze dobrym pomyslem jest zastosowanie efektu przezroczystych scian w niektorych miejscach (a moze nawet przezroczysta podloge na drugim poziomie zeby bylo widac poziom nizej (przyjmujac ze mapa jest 2poziomowa)).
Po drugie mapa skonstruowana tak aby na scianach nie bylo takich 'parapetow' jak na overkillu gdzie w meczach wszyscy na suficie siedza ;d
Mysle tez ze teleporty to nie jest dobry pomysl bo traci sie przez nie pewna dynamike.
No i ogolnie bylbym za jak najbardziej otwarta mapa (bez przesady oczywiscie - to nie ma byc q3arenax #2 :D).
Quake 3 is not just a game.
Its an emotion.
A way of thinking.
A feeling.
Its an addiction.
U cant escape it.
All u can do...
...is play.
over to porazka :/ ustav 4 na rg i 1,2 oslania YA reszta przy uzyciu rl i rg oslania dwa wejscia od GL room i RA i wez takich zjebow rusz :/ o RL juz wiezy nie wspomne. Co do przezroczystych scian - podloga naprawde bylaby swietnym rozwiazaniem :) nad takim capmowym miejscem i jakies szybkie zejscie :) zeby naklepac tyg... znaczy sie obozowiczow :F
> hmm mapka do ca imo powinna byc taka :
>
>
> - nie powinna byc w stylu ra3map1 ze biega sie mozna powiedziec w kolo tyle ze gora albo dolem ( mowie o logo w przeciwna stone niz atrium ) powinny byc zakrety lecz nie o 90 stopni bo jak ktos nie umie biegac to bedize sie zaczepiac lecz cos ala 1/4 kola taki zakret
>
>
> -
1/4 kola to 90 stopni...
14.12.2004 - rekrut 150watt
5.02.2005 - pełnoprawny gracz 150watt
na luzie...
> widzialem :), w sumie to powinno byc : <
>
> po kazdym zainstalowaniu ra3, szybko odpychalo mnie te kampienie, dodam wiecej, ten mod to kemping :), na ca kampi sie w ligach i podczas klanowek, tam caly czas
Tak nie robimy nic innego tylko stoimy z railami i kampimy. Ale wez pod uwage, ze najwiecej kamp przychodzi z ca/pm. :X
Wracajac do tematu. Wydaje mi sie ze ra3map3 powinna was zadowolic.
I AM THE GRAVES OF THE 80's
I AM THE RISEN DEAD
DESTROY THEIR MODERN METAL
AND BANG YOUR FUCKING HEAD
UH!
> Tak nie robimy nic innego tylko stoimy z railami i kampimy. Ale wez pod uwage, ze najwiecej kamp przychodzi z ca/pm. :X
bo znalezli sobie odpowiedni mod
ale dobra, to temat o mapie, a nie ra3, nie chce tu zaczynac jakies platwormowej wojny, a ze napisalem swoje zdanie, w koncu mam takie prawo
a co do tematu, mapa nie moze miec takich waskich przejsc jak overkill, wlasnie one w duzym stopniu ulatwiaja kampienie/przeczekiwanie/nazwijcie ten spoosb gry jak chcecie, 1 gracz jest z 1 strony, 2 z 2 i wygrywa ten co bedzie mial wiecej czasu, czyli przeczeka przeciwnika
dziwny jest ten świat
@barbie
obserwuje jak sie gra na ra3 i jush nie raz gralem ani nawet te 3 razy ktore Ty mnie widzialas/es i tak jush jest ze na ra3 na kazdej mapie sa glowne miejsca na ktorych sie stoi i tam kampi ... boshh ale kampienie to tesh jest umiejetnosc :]
ja grałem kiedyś przez jakiś czas sporo ra3 i uważam że tam kampienie jako styl gry jest bardziej powszechne niż na serwerach ca
w sumie nawet się nie dziwie - wolna vanilla sprzyja dobremu strzelaniu z lasera a w dodatku wystarczy trafić tylko dwa razy...
generalnie nie mam nic przeciwko btw - każdy gra tak jak lubi
to tyle tytułem dygresji nie odbiegajmy już więcej od tematu
moje wyobrażenie idealnej mapy ca...
ciężko powiedzieć, kilka ogólników:
nie może być mała, nie może być za duża
złożoność konstrukcji [poziomy, przeloty, przejścia whatever]
możliwość szybkiego poruszania się, bez przesady z wystającymi krawędziami, półkami do kampienia etc.
dobrze zbalansowane lokacje [3-4 główne sektory mapy [podobnie jak na map1], nie za bardzo odsłonięte i vice versa - musi być możliwość wypunktowania kamperów, wskazana duża liczba dojść do każdego sektora]
mógłby się tam znaleźć jakiś fajny napis coś ala clan arena i logo osp [na mapach ra3 jest fajne logo z rakietą - coś w tym stylu]
jakieś ładne, ciekawe i świeże tekstury
polecam: Tricking iT 2 - tv
filmy z moim udziałem: **[Mercurial](www.esreality.com/?a=post&id=9825...
bosz wy ciągle o tym kampieniu na ra3 kto kampi to kampi generalnie gra sie tam spokojniej ale tam nawet najbardziej kamperskie klany to sie ruszają w porównaniu do do klanów typu f3 czy nWo:PL a co do mapki to moowie ra3map1++ (analogicznie powiekszyć rajedynke jak zrobili to z 6 :) pozdro :)
Umbra Vis Morbus...
Nom. Po pierwsze trzeba rozróżnić kampienie od "przystataniecia w celu sciagniecia kolesia, którego się w tym miejscu spodziewasz... Stać cały czas w jednym miejscu, na kuckach + zoom to ewidentnie kampienie, ale jeżeli np. biję kolesia i wywalam go rakietka powiedzmy ponad jakas platforme i wiem, ze zaraz spadnie z drugiej strony, to jeśli wtedy przystane i poczekam i sciagne go w momencie kiedy spadnie to to nie jest camp ... Nawet dłuższe czekanie ... widzailem kolesia, który przesmignal przez jakas szaprke i wiem, że zarazp okaze sie w drugiej, wieć tam celuję, przecież to normalne :<
Grrrrr kampienie na ra3 to jakiś mit kurfa :< Pozatym "wolna" vanilla : OOO Nie wiem, co chiales przez to powiedzieć, że speed jest ograniczony ? Że wolniej spadam na ziemie (zabawy z g_grav. :Q) czy co ? Nigdy nie rozumiałem tyh txtów, ale wiem jedno, trzeba pograć, żeby wiedzieć ;< Jeżeli chodzi o sam speed, to spójz tylko na defraga, czy vanillowcy biegaja wolniej, albo ich triki sa mniej imponujace ze wzgledu na "wolnosc" (nie wiem jak to powiedziec :P) ... Nie wydaje mi się ... To, że na vq3 nie wejdziesz w zakrety tak jak na cpma, nie oznacza, ze gra sie tam wolniej ;>
[i]edit by fh[/i]
odpisze ci tutaj żeby nie rozłościć bardziej naszego plejka :]
kampienie na ra3 to nie żaden mit [skoro tamta scena wybrała mnie do meczu gwiazd ra3 to chyba jednak coś niecoś w to grałem - rgrgrg ot cały ten mod głównie do tego się sprowadza] i tak - gra się na vq3 zdecydowanie wolniej niż na pm
raz że po prostu są większe opóźnienia przy zmianie broni a dwa - ze względu na fizyke [nie żadne g_gravity], popatrz jak lecisz na vq3 odbijając się rakietami itd. - w powietrzu jesteś jak jakiś niemrawy klocek, zero nieprzywidywalności i doświadczony gracz ma dużo większą szanse trafienia niż na pm, większe opóźnienia przy zmianie broni również sprzyjają dokładniejszemu celowaniu btw.
vanilla jest bardziej taktyczna, pm stawia na szybkość
jak chcesz mi odpisać to załóż nowy temat - tutaj kolejne wypowiedzi nie związane z wyobrażeniem idealnej mapy ca będę kasował
NGS !
Jak kcecie gadać o kampieniu to se nowy temat załóżcie [80]...
wedlug mnie to idealna mapo powinna byc identyczna jak 6++ :D[17]
Kampienie pomine i nie skomentuje.
Mapa powinna byc dosc wysoka. tak zeby mozna bylo kogos ladnie podrzucic w gore i zaspawac. mnie wiejcej takiej wysokosci jak glowna arena na dm6. jesli do tego dodac dosc waskie korytarze pojawia sie pole do popisu dla ludzi dobrze lupiacych z rakiety. oprucz tego mapa powinna byc szybka. tak zeby poruszanie sie z 1000 do 1400 ups nie sprawialo klopotu a drzwi byly na tyle szerokie zeby na pewno sie dalo w nie trafic i nie zachaczyc o nie. Oprucz tego. mozliwosc zrobienia "kolka" na mapie na kilka roznych sposobow z mozliwoscia zmienienia kierunku w plynny sposob. Nie przesadzic wielkoscia mapy. tak zeby zagranie 1v1 nie stalo sie czysta niemozliwoscia lub po prostu glupi szukaniem sie po calej mapce. jak narazie nie spotkalem sie jeszcze z mapka ktora by cos takiego spelniala. wszytkie te oevry ubery 6 i ich przerobki jakos mi sie nie nadaja do ca. a mapy zaczynajace sie od ra to po prostu jest masakra jak dla mnie. za duzo malutkich przejsc a z drugiej za duzo wielkich otwartych przestrzeni...
No chciałem napisać dokładnie to samo co GunneR :D wysokie korytarze duża prędkość - pięknie :D
dla mnie idealną mapą jest csu1_a :P ale raczej nie pogracie na niej :P jest w choooooooy wysoka i zapylanie na niej z 3000 ups to nie większy problem :>
www.r4213l.prv.pl/ szukasz serwera zajrzyj :P
chciales sie pochwalic, ze znasz mape z defraga?
wow ale fajnie, szkoda ze sie przejadla 1,5 roku temu :DD
to jest temat o idealnej mapie do CA
dziwny jest ten świat
ego - nie moja wina ze twoje pole widzenia '' rozumowania '' jest takie plytkie , mialem na mysli piszac skret o 90 stopni '' i o dziwo to dobrze przeczytales/zrozumiales '' ( jak np w kwadracie ) ale piszac o 1/4 kola bralem ( i tu juz nie mogles troche pomyslec ) pod uwage skret po obwodzie o 90 stopniach ... wiec chyba jest roznica biegnac skrecajac w sposob 1 i 2 , wuder - o moja matme sie nie matme oO
Tak będą podpisywane
twoje posty na forum.
Możesz używać tylko
naszych znaczników
> (...) o moja matme sie nie matme oO
hehehe :D[25]
ahahhahahha sry ale wrocilem z wieczornego posiedzenia przed blokiem kumpli :ASD
nie poprawie bo to smieszne :ASD
Tak będą podpisywane
twoje posty na forum.
Możesz używać tylko
naszych znaczników
Blee... pisałem ze starego profilu x_O...
O, ale fajny ten nowy edytor postów :-f...
Najlepsza mapa?
Hmm... Najlepiej takie jedno wielkie, kuliste pomieszczenie bez żadnych skrytek, rogów, okien, schodów i miejsc, z których z zaskoczenia możnaby walić raile jak na np. ospca1 C-: !
Pozdrawiam! ; ]
pucek