ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Warcraft III Frozen Throne

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-02 15:00:58

gr no sprawa jest prosta zalatwiasz mi cd key i gram 24/7 ^^

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

frag

Od: 2002-08-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-03 02:13:16

wczoraj byl reset laddera na BN teraz kazdy jest rowny z lv 0 :P

yep thats ME xD

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-07-05 14:48:25

jakiś patch nowy?

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-06 12:17:22

nom 1.16 szkda, ze PvPGN go narazie nie obsluguje :/

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-18 23:36:23

pvpgn juz obsluguje :) , co byscie powiedzieli na maly wyskok ffa w niedziele??? serwer oczywiscie piracki ten pvpgn bo nie kazdy ma oryginal, im wiecej ludzi sie zglosi tym lepiej, bedzie dobra zabawa :) wpisywac sie! [26]
aha btw. piszcie o ktorej godzinie wam pasuje, sprobujemy jakos w srodku ustalic.

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

HaSu_Szlauf

Od: 2002-12-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-18 23:53:28

hehhehe ptm ^^
Ja oczywiscie dopiero zaczynam grac, ale chetnie wychacze propozycje... :D tylko nie wiem czy bede jutro na 100%... i wole 1v1 albo 2v2 od ffa :P

Chaos to tylko inny rodzaj porządku - bardziej skomplikowany
WeFunk ownz ya!

frag

Od: 2002-08-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-23 02:29:55

o moj temat sie ruszyl po 3 miechah COOL [10]
wczoraj wyszla nowa łatka do naszej gry zadekarowana numerkiem 1.17 :P
macie tu \"krotka\" notke co zmienili w tejze wersji =))

WARCRAFT III: THE FROZEN THRONE HISTORIA WERSJI

  • PATCH 1.17

FUNKCJE
- Dodano dwch nowych neutralnych bohaterw: Wadc Ognia i Gobliskiego Alchemika. Wicej informacji o nowych bohaterach i ich zdolnociach mona znale na stronie www.battle.net/war3 .

  • Na pasku narzdzi Battle.net dodano przycisk \"Profil\". Teraz mona obejrze stron internetow ze swoim profilem bez koniecznoci wchodzenia na czat.

  • Podczas odtwarzania Powtrek, na ekranie wyboru pliku wywietlany bdzie numer wersji, z ktrej dana powtrka pochodzi.

  • Przy wyznaczaniu nowego wodza klanu pojawi si teraz okno z prob o potwierdzenie.

  • 9 dodatkowych map: (8)Polowanie na Krlicze Jaja,

(8)Rafa Koniczyny, (8)Smocze wodospady, (8)Impas, (8)Gorczka zota, (8)Slalom, (6)Miedziany Kanion, (6)Wzgrza i (4)Drapienicy.
Poprawki
- Poprawiono problem, ktry powodowa, e obraenia obszarowe zadawane przez Kul Anihilacji ignoroway pancerz.

  • Poprawiono problem, ktry powodowa, e Metamorfoza anulowaa efekty dziaania Rdki Teleportacji.

  • Poprawiono Poarcie, tak e poarte jednostki daj teraz dowiadczenie wacicielowi Bestii Kodo, jeli zostanie ona na poddana polimorfii, kltwie i natychmiast strawi ofiar.

  • Poprawiono dziaanie punktw zbornych, tak e sojusznicze jednostki nie bd ich anulowa takich rozkazw do Bohatera, ktry rzuci teleportacj, albo lustrzane odbicie..

  • Poprawiono iluzje, tak e teraz otrzymuj poprawne obraenia, maj odpowiedni pancerz, ycie i man i wszelkie premie takie same jak oryginalne jednostki.

  • Poprawiono problem z przeksztaconymi jednostkami, ktre miay koszt utrzymania w ywnoci po ich wskrzeszeniu za pomoc Oywienia Martwych, gdy zginy w przeksztaconej postaci.

  • Poprawiono Pandarena Burzy (Z ostatecznej zdolnoci Pandareskiego Miodowara), tak e teraz poprawni wywietla obraenia od atakw z zaskoczenia po Spacerze po Wietrze.

  • Poprawiono problem z Uderzeniem Pomieni, ktre nie pozwalao Magom Krwi sta si niewidzialnymi po naprowadzeniu zaklcia. Przed poprawk Mag Krwi by widoczny przez cay czas, gdy na wskazanym obszarze zadawane byy pomienie, bez wzgldu na to, e nie rzuca ju zaklcia.

  • Poprawiono rozwinite budynki, tak e Kamieniarstwo zapewnia im poprawne premie do punktw ycia.

  • Poprawiono problem, ktry powodowa, e rczne korzystanie ze zdolnoci zwizanych ze strzaami czasem koczyo si niepowodzeniem.

  • Poprawiono sklepy, aby nie blokoway ju linii widocznoci.

  • Kilka jednostek rzucajcych to samo zaklcie, bdzie teraz rozprowadza je znacznie skuteczniej.

  • Zaklcia pociskw nie bd ju budzi stworw w chwili ich odpalenia, ale dopiero w momencie trafienia.

  • Poprawiono przekierowywanie jednostek, take e nie bd ju automatycznie kolejkowa rozkazw dla caej grupy, za wyjtkiem rozkazw Stop i Ukrycie. Rozkazy wydane wybranej podgrupie bd oznacza przerwa przekierowywanie (tak wic moliwe teraz bdzie wyteleportowanie si bez przerywanie tych czynnoci).

  • Poprawiono problem z jednostkami znajdujcymi si w rodku nieprzekazywanego zaklcia, tak e teraz bd automatycznie kolejkowa zadania, a do czasu zakoczenia dziaania zaklcia.

  • Poprawiono szybko odtwarzania powtrki, tak e moe mona j teraz znw zmienia przy wczonej pauzie.
    MAPY
    Dodatek - Frozen Throne

  • (4)Smocza Skaa - Obozu stworze w prawym i lewym dolnym rogu zawieraj rwnorzdne przedmioty.

  • (4)Spaczone ki - Dodano nieco drzew w pobliu Obozu Najemnikw na dole mapy, aby uniemoliwi zatrudnianie najemnikw bez atakowania strzegcych obozu stworze. To samo zrobiono przy Sklepie Goblinw, aby nie mona byo z niego korzysta bez atakowania strzegcych go stworw.

  • (6)cieka Demonw - Usunito Legowiska Smokw i towarzyszce im obozy stworze po obu stronach mapy, zmieniono obz stworze pilnujcych pozostaego Legowiska Smokw. Zmieniono wikszo obozw ze stworami, aby byy bardziej przyjazne dla gracza.

  • (6)Monsun - Dodano nieco drzew przy linii drzew, aby uniemoliwi jednostkom przechodzenie za nimi.

  • (6)Tajfun - Dodano nieco drzew przy dodatkowych kopalniach, aby zapobiec atakom stworw na przechodzce jednostki graczy. Dodano nieco drzew w miejscach startu i przesunito lokacj startow znajdujc si dou bliej drzew, aby pomc z zbieraniu zasobw.

  • (6)Grne Krlestwo - Dwa rodkowe obozy stworw, ktre pilnuj kopalni zostay cofnite z uczszczanych szlakw.

  • (8)Oaza Mur\'guli - Stwory znajdujce si na rodku zostay przesunite do tyu, poza uczszczane szlaki.

  • (8)Gorczka Zota - Dodano brakujc Tawern w lewym dolnym rogu.
    Klasyczna gra - Reign of Chaos

  • (6)Mroczny Las - usunito troch drzew, aby umoliwi poruszanie si wikszych grup. Stwory strzegce grnej kopalni na rodku nie bd ju atakowa przechodzcych w pobliu jednostek.
    ZMIANY RWNOWAGOWE
    Oglne

  • Nawiedzone i Opltane kopalnie zota s teraz zaznaczone na minimapie.

  • Premia do dowiadczenia za posiadanie tylko jednego bohatera i Ratusz drugiego, bd trzeciego poziomu zostaa zwikszona do +15%/+30% z +10%/+20%.

    • Zaklcia zadajce obraenia jednostkom na linii, takie jak Fala Uderzeniowa, Rj cierwojadw i Poncy Oddech, nie bd ju powodowa obrae w przypadku wskazania wasnej jednostki.
  • Zaklcia, ktre s domylnie ustawiona na automatyczne uywanie (np. Zatrzymanie magii czy dza krwi) i ktre trzeba opracowa, zostan teraz automatycznie wczono po zakoczeniu bada.

  • Zdolnoci zwizane ze strzaami wczone na automatyczne uywanie zastpuj teraz efekty Kul.

  • Naprawianie ulepszanego budynku bdzie teraz pochania czas naprawy i koszt pierwotnego budynku.

  • Jedyne jednostki pozostawiane przy teleportacji to teraz robotnicy zbierajcy surowce i stawiajcy, albo naprawiajcy budynki.

  • Jednostki poddane Kltwie i Polimorfii zachowuj swe statystki poza szybkoci ruchu i modelem. Poprzednio zmienia si take pancerz i rodzaj regeneracji punktw ycia.

  • Chopi zajci budow bd teraz pokazani w zaznaczonych grupach. Chop zajty budow bdzie automatycznie kolejkowa rozkazy, chyba e jest jedyn wybran jednostk, albo otrzyma rozkaz Stop.

  • Korzystanie z najmocniejszych zdolnoci anuluje niezniszczalno. Jeeli podczas przekazywania uyte zostanie zaklcie gwarantujce niezniszczalno, bdzie to oznacza koniec przekazywania.

  • Zaklcia obszarowe zadajce obraenia maj teraz oddzielne kody obrae dla jednostek wroga, neutralnych i wasnych.

  • Jednostki nieprzyjaciela bd teraz otrzymywa obraenia od iluzji, na ktre skierowana Tarcz Byskawic.

  • Jeeli punkt zborny jednostki znajduje si na jednostce/Bohaterze, ktry zginie, jednostka uda si do ostatniego zajmowanego przez niego miejsca.
    Ludzie

  • Zmieniono dziaanie Obrony. Obraenia Przebijajce wci bd zmniejszane o 50%, ale teraz jest 40% szansa, e bronicy si Piechur odbije pene obraenia do atakujcego.

  • Zmieniono dziaanie Wyssania Many. Teraz zdolno ta pozwala przekazywa man od nieprzyjaciela do Maga Krwi, albo od Maga Krwi do sojusznika. Ponadto za pomoc Wyssania Many Mag Krwi moe podnie swj poziom many do poziomu dwukrotnie wyszego ni normalne maksimum, ale zdobyty w ten sposb nadmiar bardzo szybko zniknie, jeeli nie zostanie wykorzystany.

  • Zwikszono szybko ataku Maga Krwi o 30%.

  • Obszar raenia Uderzenia Pomieni odpowiada teraz 6 celom, a nie 5 jak do tej pory.

  • Koszt rzucenia Wygnania wynosi teraz 75/50/35 pkt. many na poziom i nie ma opnienia pomidzy uyciami; do tej pory wynosio ono 5/3/1 sek.

  • Liczb punktw ycia Rycerza zwikszono do 835 z 800.

  • Tajemne wiee zadaj teraz dodatkowe 20 pkt. obrae jednostkom przywoanym.

  • Boskiej Tarczy nie mona ju wyczy.

  • Feniks nie bdzie ju regenerowa ycia w Studniach ycia..
    Nieumarli

  • Bazowy pancerz Rycerza mierci zmniejszono do 3 z 4.

  • Zasig ataku Banshee zwikszono do 600 z 500.

  • Jednostki przywrcone do ycia za pomoc Oywienia Martwych s teraz odporne na rozproszenia, jak rwnie obraenia.

  • Niszczyciele nie regeneruj ju many w Fontannach Many.

  • Odesanie ulepszonego budynku pozwala teraz odzyska surowce zuyte na budow pierwotnego budynku, jak i kosztu ulepszenia (do tej pory by to tylko koszt ulepszenia).

  • Ataki zimnem Nerubiaskich Wie dziaaj teraz poprawnie na jednostki odporne na magi.

  • Poarcie Magii rozprasza teraz sow przywoan przez Straniczk, ale nie daje many Niszczycielowi.
    Orkowie

  • Bazow inteligencj Wodza Taurenw zwikszono do 15 z 14.

  • Czas budowania Trolla Jedca Nietoperza zwikszono z 25 do 28.

  • Dowiadczenie przyznawane za zabicie przywoanych Eterycznych Wilkw zostao zwikszone o okoo 40%.

  • Wi Duchowa moe teraz zosta uyta na iluzjach.

  • Spacer po Wietrze pozwala teraz Mistrzowi Ostrzy przechodzi przez inne jednostki.

  • Pasterze duchw pojawiaj si teraz przed Jedcami i Bestiami Kodo w wybranej grupie.

  • Trolle Jedcy Nietoperzy nie mog ju korzysta z Niestabilnej Mieszaniny gdy s poddane Wygnaniu.
    Nocne Elfy

  • Kara do pancerza powodowana przez Baniowe Smoki zostaa zmniejszona do 4 z 5.

  • Punkty ycia uczniczek zwikszono do 245 z 240.

  • Obraenia zadawane przez Baniowe Smoki zwikszono do 14-16 z 13-14.

  • Oplatajce korzenie, poziom 1: bazowy czas dziaania zosta zmniejszony z 12 do 9 sekund, ale obraenia od Oplatajcych korzeni poziomu 3 zwikszono do 25 z 15 na sekund.

  • Prastarzy Obrocy ciskaj teraz pociskami, ktre zawsze trafiaj w cel.

  • Odbijajce si ataki owczy nie bd si odbija z powrotem do pierwszej trafionej jednostki.

  • Uderzenie Cienia nie bdzie ju usuwane przez Wygnanie.

  • Drwina dziaa teraz tylko na 10 najbliszych jednostek. Wygnanie przerywa jej dziaanie.
    Neutralni

  • Szybko ruchu Nagi - Morskiej Wiedmy zmniejszono z 300 do 270.

  • Koszt many Wizki Rakiet zmniejszono do 70 z 75.

  • Najemnicy Kroczcy w Nicoci zuywaj teraz 2 jednostki ywnoci, a nie 1 , jak do tej pory.

  • Hydry pojawiajce si z zabitego rodzica nie s ju traktowane jako jednostki przywoane.
    Przedmioty

  • Gdy po uyciu Zwoju Portalu Miejskiego wskazane zostanie niedostpne miejsce, jednostki zostan teleportowane jak najbliej wskazanego punktu. W sytuacji, gdy nie uda si znale takiego punku, jednostki zostan teleportowana na obszar wok ratusza.

  • Wszystkie Kule dziaaj teraz na jednostki odporne na magi.

  • Kary za posiadanie Kuli Korupcji nie mog zosta rozproszone.

  • Kula Ognia zadaje obraenia od Zakl, a nie od Magii jak do tej pory.

  • Stworzenia mechaniczne nie s ju pokazywane na minimapie.

  • Stworzenia mechaniczne nie s ju teleportowane wraz z bohaterem.

  • Amulet Tarczy Zakl nie blokuje ju zdolnoci fizycznych (np. Oplatania).

A ja zapraszam wszystkich quakowiczow poginajacuyh w w3 na oryginalnym BN

do odwiedzania kanalu Clan eSWu ...a moze nawet ktos sie pokusie na male solo zemna :P

z checia z kazdym zagram :)

pozdroofka frag [35]

yep thats ME xD

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-23 10:23:21

tak wyszla nowa latka i dzien pozniej wyszly maphacki name spoofery i programy do pakietowania :< sie wkurwic mozna poprostu, narazie pvpgn jest dalej na 1.16 trzeba czekac...

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-09-23 16:07:01

1.17 ----> hum imba ;)

frag

Od: 2002-08-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-24 16:48:55

raczej ne na mapach z tawernami :P

yep thats ME xD

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-09-25 12:59:31

to zalezy kto bedzie wybieral bohaterow, jezeli hum to big imba :D

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-26 12:43:32

smieszny jest ten firelord ktory ma maly damage a na drugim lvl spawnuje te plomyki to one maja wiekszy damage od niego lol

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-09-26 17:31:50

nie wiem czy zauwazyles jego pasywna umiejetnosc ktora z kazdym atakiem zwieksa obrazenia jakie zadaje :)

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-26 17:41:25

hehe tak zauwazylem ;]

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

ZP1K

Od: 2003-10-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-09 09:55:16

ja w w3 pykałem ale juz jakis czase temu i tlyko z qumplami na lanie, teraz mania w3 juz mi przeszła [35]

play or die ;]

frag

Od: 2002-08-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-09 21:35:18

a mnie naszla po dziejszym wcg =]

yep thats ME xD

ZP1K

Od: 2003-10-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-10 07:50:03

hehe no to miłego grania frag [11][11] ... ja jakos nie lubie siedziec przed kompem długo i czekac az mi sie wszystko wybuduje, wole wartka akcje (q3) [22]

play or die ;]

gu4rd

Od: 2003-08-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-16 22:16:21

spoko gierka Warcrafta III juz skonczylem teraz poluje na Frozenka mysle ze juz jutro dostane jak dobrze mi pojdzie to kto wie :D

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-11-14 20:13:03

> spoko gierka Warcrafta III juz skonczylem teraz poluje na Frozenka mysle ze juz jutro dostane jak dobrze mi pojdzie to kto wie :D

jescze nie masz frozena ,a i nie zapomnij o patchu 1.16 bez niego nie wejdziesz na battle neta

voodoo|norad

Od: 2003-02-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-18 16:04:30

Heh, tak samo mnie nudzi jak NFSU :o Jeśli już to Tower Defense ;P

[ Born Frag Clan // Voodoo // New Elite of Quakers // Pirates // pa1n // Forgotten Heroes // Fighting For Frags // Xeno Fusion ]

Bo cl0n3 lubi pic pod urzedem! :D

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-11-24 07:34:32

> Heh, tak samo mnie nudzi jak NFSU :o Jeśli już to Tower Defense ;P

Norad zagraj w Dota Allstars chyba 5.83 najnowsza jest przez neta na pewno się nie będziesz nudził[10]

j1mmy

Gravatar

Od: 2003-12-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-29 09:40:54

Dota rzadzi ale jest troche malo uczciwa , bo bohaterowie sa nierowni :D

frag

Od: 2002-08-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-29 15:49:37

dota dota....eee

kots solo ?xD

yep thats ME xD

tofu

Od: 2002-07-07

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-11-30 08:50:17

frag - kolo mi na dniach przynosi oryginała w3 i frozen throna także uderze do Ciebi po pare porad dla new beeee - o ile to nie problem :-) btw jak rasa jest najlepsza dla poczatkującego ? [35]

Champions aren’t made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them; a desire, a dream, a vision. They have to have the late minute stamina, they have to be a little faster, they have to have the SKILL and the WILL. But the WILL must be stronger than the skill

frag

Od: 2002-08-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-04 03:51:23

oki z checia zagram z kolejnym graczem q3 w w3 xD

aka @eu: Sw.Fragan #clan eswu

odezwij sie jak bedziesz juz na BN ;)

yep thats ME xD