> Na samym początku muszę napisać, iż ten post \"napisał się\" za sprawą El_Batro. To jego wina, że to piszę i jego się czepiajcie :P.
>
>
> No dobra, teraz do rzeczy. Jakoś tak wyszło, że w Radiancie zrobiłem pewne coś i nazwałem to coś - dAde_run2 i chciałbym, żebyście to coś przetestowali. Run jest dość krótki i prosty. Podstawowa sprawa - NIE CZEPIAJCIE (przepraszam, że krzyczę ;) SIĘ WYGLĄDU! To jest wersja - jak ja to mawiam - żeby było widać, gdzie jest podłoga, a gdzie ściana. Na początku także \"niebo prześwituje\" - olejcie to. Jeśli chodzi o sprawy techniczne, to przy zmianie pomieszczeń na mapce (teleport) ma zabierać playerowi wszystkie itemy/weapony/..., ale tego nie ma w tej wersji - ma być tak, że po tym teleportowaniu się ma się używać GL, a można tych giwer, które się wcześniej zebrało :P.
>
> Dobra, koniec pieprzenia - www.republika.pl/pmchallenge/dade_run2.rardade_run2 beta bądźcie wyrozumiali :)
Dobra to juz IE nie bede wlaczal by odpisac na komunikatorze ;-). No wreszcie udalo mi sie sprawdzic (troche pozno, ale lepsze to niz wcale ;p)... Well, mapka fajna, na poczatku wkurza ten przeswit (wiem, wiem :D), telport za granatem (ten slide na pg) trzeba by bylo przesunac (wlasciwie to dwa powinny teleportowac blizej przeszkody, a nie na pg), ale to tez nie az tak konieczne (czepiam sie, wiem :d), przedmioty zabiera sie laczac [i]target_remove_powerups[/i] i [i]target_init[/i] z [i]trigger_multiple[/i] (wiem, pelno literowek, nawet nie pamietam jak to sie pisalo :d).
No i... wyglad [17][35] ;-))) (nie mogelm sie powstrzymac :asd)...
Koncz, wysylaj, trzeba wydac tego packa (ide zaraz oswiezy ten topic wlasnie :d)...
BTW: Co el-Batro mial z tym wpsolnego... i gdzie jego mapa - to mnie bardziej interesuje :P...