ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Wasze produkcje #2

slay3r

Od: 2003-04-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-17 21:33:27

> Czemu tu mi kazdy wmawia co innego, przeciwnego do tego co mowia za granica?! I kto ma racje?!

hmm coz skoro za granoca tak mowia to zmienia postac rzeczy, widocznie nie jest Ci pisane robic masakra mapek. Szakal\'ka ma racje, czemu kazdy wmawia jej cos innego, tylko Twoja rekacja Szakal\'ko powinna byc inna, powinnac przysiąsc i zrobic cos super, a nie si epoddawac, ja bym tak zrobil gdyby mi zalezało, no chyba ze Ci nie zalezy =o

[45]

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-18 11:55:21

Wczoraj przyśniła mi się mapa na BFG :P Niestety zapamiętałem tylko 2 sekcje i to że była na 1 minutę :( ... Dzisiaj znowu mi się śniły jakieś mapy lecz niestety nic nie zapamiętałem :((( Cholera a było tak pięknie :P

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-19 07:46:16

o_O. Schizy na mapki... Kurde tez tak chcem [17]
Szlajer widze zajrzal tez :b.

lukas_1

Od: 2003-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-19 18:29:17

> dawno nie grałem w mape z ciekawymi pomysłami, które okazały się bardzo miodne :P :]

ja tez :P jakis rok juz nie gralem takich map ;P

www.lukas.interkam.pl [img]www.lukas.interkam.pl/mobile/portal/lukas.gif[/img]

[white][b]ff[red]/[white]lukas[/b][/color][/color][/color]
[i]Can`t beat us? Join us![/i]

Matrix Reloaded

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-09-19 22:21:54

Tak, to znowu ja.... wiem że niektórym mogą sie te screeny już nudzić ale... ;]
[img]members.lycos.co.uk/nemix/nem/nr05_008.jpg[/img]
[img]members.lycos.co.uk/nemix/nem/nr05_006.jpg[/img]
[img]members.lycos.co.uk/nemix/nem/nr05_007.jpg[/img]
Dwa ostanie coś słabo wyszły, ale w grze wygląda to lepiej, więc wierzcie mi na słowo ;)

A i pochwale się że od niedawna pomaga mi GoLy a dokładnie robi dla mnie teksturki za co należy mu się przynajmniej skrzynka browaru :] Ale to później... a i dAde podzielił się ze mną swoimi pracami... dla obu wielkie dzięki :)

Tak więc idzie ku lepszemu :D

b.3.

Od: 2003-12-16

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-09-19 22:36:43

yyyyyyyy, nie mam pytan [b]o.O[/b] - [b]O.O[/b] - [b]O.o [/b]
(sorka za nabicie posta, ale musialem)

Sentyment się włączył po latach :-)

rAko

Od: 2004-02-22

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-09-22 22:19:18

Hi !

W imieniu mojego klanowego kolegi - Imoora (ExcluS!ve) chce przedstawic powstajaca z pod jego reki mapke ns02. Jak nie trudno sie domyslec bedzie to nasz drugi klanowy comp i o wiele bardziej na bronie :P. Juz nie taki ciasny, natomiast ladniejszy i ogolem lepszy od mojej \"mapki\".

Mozecie wpasc na free.of.pl/n/noskill/nasza stronke dla wiekszych (?) szczegółow.

Tymczasem kilka screenow:

[img]free.of.pl/n/noskill/images/11.jpg [/img]

[img]free.of.pl/n/noskill/images/22.jpg [/img]

[img]free.of.pl/n/noskill/images/33.jpg [/img]

[img]free.of.pl/n/noskill/images/44.jpg [/img]

Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-22 23:48:14

Opinie o mapie to juz mu mowilam. Ladna, jesli chodzi o brushwork, konstrukcje, textury... Troche denerwujaca kolorystyka, ale to uz wina mojego gustu, wszystko bym widziala w jednych barwach... Najlepiej ciemnych, zoltych, albo szarych lub krwistych... Ale mieszanki zolty, rozowy, niebieski, zielony itd... to jakos nigdy mi nie podchodzily...

Poczatek wyszledl chyba Imoorowi najlepiej, ladnie poprostu wyglada. Koncowka najslabiej, coraz mniej detali, tylko poziomo zmieniajace sie textury, i zmieniejace sie barwy... Meta za jasna...

Ah, i oclipowane torche :> To lubie.

W comp\'ie nie zagram z 2 powodow - znalam mape wczesniej - nie moj typ mapy - lame w weaps...

r3v_M1RO

Od: 2003-08-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-24 17:37:33

No to szykujcie sie na kolejną mapke mojego autorstwa. Tym razem mapka sporo dłusza i trudniejsza :D. Mapa w sumie ukończona tylko pare poprawek zostało. Testowali ją Demon0r i Szaq za co mi bradzo dziekuję. A teraz pare screnów [10]
[img]members.lycos.co.uk/syerr/defrag/PTC/shot0026.jpg[/img]

[img]members.lycos.co.uk/syerr/defrag/PTC/shot0027.jpg[/img]

[img]members.lycos.co.uk/syerr/defrag/PTC/shot0028.jpg[/img]

[img]members.lycos.co.uk/syerr/defrag/PTC/shot0029.jpg[/img]

[img]members.lycos.co.uk/syerr/defrag/PTC/shot0030.jpg[/img]

rAko

Od: 2004-02-22

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-09-24 19:06:27

No no M1RO.. dawaj czadu. Sadzac po pierwszej produkcji na pewno na tej nikt sie nie zawiedzie. Screeny wygladaja obiecujaco. Jednym slowem - nie moge sie doczekac ale pewnie i tak w tabelach miejsca dla mnie zbraknie :[

Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-24 23:27:18

A wlasnie, mialam ci wyslac screeny gdzie sa bledy, co poprawic itd... wait, zaraz wrzuce.. Skompiluje cos tylko i zaraz dam..

A mapka naprawde wyglada ladniej, cos dziwnie te screeny ci wyszly...

sheva

Od: 2004-02-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-25 11:58:57

awe:)

No, no m1ro mapa na screnach wygląda bardzo ładnie oraz dobrze oświetlona.

Bardzo dobrze dobrales tekstury do mapy (chciał bym takie ładne mapsko umiec zrobić ) :P.

Już nie mogę się doczekać tej produkcji mapy. Myślę, że ta mapa mogła by się nadawać do pl-comp ? - co o tym myslisz?

.:: DEFRAG MAP ::.

• McGrady_Run_v2

• PDM01_Dyzi0

• Dyzi0_Tower

• Dyzi0_Training

• Run_Dyzi0

• DZ0&LaM4

• jawol_run1
jaki telewizor wybrać:
http://telewizor.eu

MucieK

Od: 2004-07-08

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2004-09-25 15:17:09

miro to jest zajefajna mapka twojej produkcji i to bardzo trudna [35]

r3v_M1RO

Od: 2003-08-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-25 17:49:44

Muciek w to co grałes to beta wersja była. Finalna jest troche łatwiejsza i dopracowana aby grywalność była jak najlepsza :D Zreszta demon0r testował i już nie może sie doczekać kiedy bedzie na PTC [11]

jawol thx chociaż dopiero widziałeś screny niskej jakości :D

MucieK

Od: 2004-07-08

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2004-09-25 21:50:25

m1ro ja mam nadzieje ze wersja finalna bedzie latwiejsza bo tej bety to za chama nie przejde [80]

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-09-25 22:44:57

Ok, to już ostatnie screeny...Obiecuje :] Jutro beta zostanie poddana ostatecznej próbie i możliwe że na następny weekend wydam ostateczną wersje mapy :)
[img]members.lycos.co.uk/nemix/nem/nr05_009.jpg[/img]
[img]members.lycos.co.uk/nemix/nem/nr05_010.jpg[/img]
[img]members.lycos.co.uk/nemix/nem/nr05_011.jpg[/img]
[img]members.lycos.co.uk/nemix/nem/nr05_012.jpg[/img]
i mały smaczek ;D
[img]members.lycos.co.uk/nemix/nem/4_b_panel01_Angie.jpg[/img]

MucieK

Od: 2004-07-08

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2004-09-26 11:13:45

widac ze ktos sie postaral i wydaje fajna mapke [10]

GL przy konczeniu mapki [35]

b.3.

Od: 2003-12-16

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-09-27 21:18:11

no wiec tak, poki co pare screenow, z ogolnej konstrukcji, nie dokonczone texturowanie (tzn, poki co tylko prowizorka) i oswietlnie takie na odpier..... sie byle skompilowac
[img]members.lycos.co.uk/b3ny1337/b3/shot0003.jpg [/img]
[img]members.lycos.co.uk/b3ny1337/b3/shot0008.jpg [/img]
[img]members.lycos.co.uk/b3ny1337/b3/shot0012.jpg [/img]
[img]members.lycos.co.uk/b3ny1337/b3/shot0015.jpg [/img]
[img]members.lycos.co.uk/b3ny1337/b3/shot0033.jpg [/img]
[img]members.lycos.co.uk/b3ny1337/b3/shot0040.jpg [/img]
[img]members.lycos.co.uk/b3ny1337/b3/shot0043.jpg [/img]
pewnie na przyszly weekend bedzie skonczona, bo w tygodniu to jak sie nie ucze to cosik robie ale to troche za wolno ;-f
jak by cos, mozna dac same linki, zamiast screenow, w razie czego narzekac ;-f
(acha, jak wiadomo prowizorka czesto jest najlepsza ; p)

Sentyment się włączył po latach :-)

rAko

Od: 2004-02-22

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-09-27 22:22:50

hehe nowa skakanka sie szykuje - ciekawe co na to demonor :P. Narazie wyglada fajnie ale nie widac poziomu trudnosci.. to trudne bedzie czy bede mogl sobie jedna zagrac?

Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.

b.3.

Od: 2003-12-16

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-11-25 19:15:33

takie tam sobie 30-40 min. "ciezkiej" pracy ;p jak by co to kiepawa calosc, z ktora nie chce mi sie nic robic ;asd
members.lycos.co.uk/b3niox/maps/b3ny_1.pk3[b][white]b[/color][yellow]3[/color][/b] <--- lynk ? ;q

Sentyment się włączył po latach :-)

rAko

Od: 2004-02-22

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-11-26 18:21:18

No, nawet fajna, z wygladu podobna do pdm01_pea czerwono krwiste tekstury, czerwony odcien wody, no i ogolem strafe-przeszkody itp..

Grywalnosc wysoka, z powodu latwego poziomu trudnosci, jednak mapa zdecydowanie za krotka :P,

zadna przeszkoda nie sprawia problemu, mapy nie da sie nie przejsc, chyba ze to ktos, kto nigdy w q3 nie gral lub gra pierwszy raz i wpadl do tej "wody, ktora zabija" ;] .

Walka na mapie toczyc sie bedzie o dziesiate sekundy...
No wlasnie, czy wogole bedzie sie toczyc? Toto wchodzi na tabele? Juz mam nawet demko :p Lamerskie ale 5min gry... 14:7xx

Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-13 23:44:47

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-12-14 00:03:15

Bete widzialam, alphe i moje powiedziec ze v. nice. Trudna i bez saveposa nie ruszam - ale o to tu chodzi - a wiesz doskonale ze to moj typ map. Lay dobry, lighting - ciemny i tez o to chodzi. Tylko pare skokow w lewo tak zamienic na .. w prawo :p /joke.

rAko

Od: 2004-02-22

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-12-14 00:15:19

dobrze, ze zakonczylas "joke" :>>

no a o mapie - co tu duzo mowic, podpisuje sie pod Szaq, chociaz i tak za trudna dla mnie ;x

Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-14 19:42:46

Mapa bengala - spoko, może być, ale mało dynamiczna, same zakręty, pod vq3 niezbyt wysoka grywalność (chociaż nie powiem, powalczyłem z nią przez jakieś 15 min :). Ogólnie jest nawet dobrze, ale mogło być lepiej.
pea_impostor - moje odczucia są takie: dla maniaków kontroli, masochistów i ludzi mających mocarną strafę - jak ulał, dla reszty graczy - nie do przejścia. Graficznie jest dobrze, jednolite kolorki, dobrze dopasowane texturki, nie jesteśmy atakowani przez 1000000 światełek, itp. Przeszkody - tu małe przegięcie pały. Wiem, że jestem lamerem jeśli chodzi o strafę, ale takich matrixów to jeszcze nie widziałem, co do unita trzeba wyliczyć każdy skok, a żeby zrobić to płynnie... Nie dla normalnego człowieka. I sama długość mapy - przeleciałem ją całą na speccie, zastanawiam się czy w Polsce KTOKOLWIEK ją przejdzie, jeśli tak, ma moje wyrazy szacunku. Jak oceniam mapę? Ha, pozytywnie :)). Mapa taka jak xpanicx to dobra odskocznia od produkcji typu 4and czy grid, dzięki niej można perfekcyjnie przećwiczyć kontrolę, podszlifować strafę, i dobrze się przy tym pobawić (hehe :). Niestety, mapa nie dla mnie, co strafa to nie ja ;), nadal czekam na mapkę na RL pea, gj.
EDIT: coś mnie wzięło i chyba zrobię demonshell2, ale tym razem zwrócę się o pomoc do jakiegoś mappera, który mi to otexturuje, Szakuś, pomożesz? :>. Na razie jeszcze nic nie zaczynam (polibuda, hate this shit), ale mam już kilka pomysłów. To na tyle, papa. Eot.

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher