ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Wasze produkcje #2

rAko

Od: 2004-02-22

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-04-19 16:12:29

A mowilem, ze sie wszystko moze zmienic :> Textury z jawol_1... moze byc ale zawsze mozna tez pyknac cos nowszego, jakies zaskoczenie, urozmaicenie znaczy sie :] , a nie wciaz jechac na tych samych teksturkach. Ale ogolnie mowie - moze byc. Zreszta zrobisz jak chcesz, ja tylko moge zyczyc powodzenia.
p.s. Rage sie wkurzy :DDDD

Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-05-08 19:33:55

Dobra. Skończyłem następną mapkę (samobójca jestem czy co?). Zrobiłem w dwie godziny (hę? Robienie map na czas? hmm... ), jeszcze przez pół godzinki pakowałem (levelshoty, .defi i inne takie) i właśnie idzie (przynajmniej w teorii) na FTPa. Mapka tym razem łatwiutka (sam przeszedłem [](//htmlarea/images/smiles/1.gif) ), na plazmę.

Jest pod adresem... zaraz... gorat02

Szaq, możesz wrzucać na PTC, bo to wersja ostateczna, chyba, że znajdą się zastrzeżenia.

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-08 19:42:21

Prosilam juz kiedys o wysylanie bezposrednio do mnie linku/ pliku or sth... No ale... ;/

EDIT: done, news jest, pare nowych mapek poza tym... tabelki utworzone.

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-12 16:02:14

Bójcie się bOGA!

....@.+...

Jeszcze tylko light, checkpointy i będzie gotowa... chyba. Blah ciekawe jak wypadnie nietestowany support dla 2 ćwoków. Szkoda że nie mam jak tego przetestować. Cholera. Babranie się z lightem zajmie mi troszeczke. Jak narazie możecie sobie poskakać na bsp+vis.

Pea_BUTTonAss.

eXe|Korol

Od: 2003-04-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-05-13 10:52:30

> "Bójcie się bOGA!"
> co to jest ?

:ASD
no ja wysiadam   [](//htmlarea/images/smiles/6.gif)

dziwny jest ten świat

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-13 14:02:43

To to jest nic Korol... Przeczytaj sobie wszystko na stronie www Pea... (link w jego podpisie).

Odnosnie mapki - poczatek latwy, dla mnie problem zaczyna sie jak sa te grenade jumpy... Zreszta narzekasz ze nikt nic nie pisze - juz pisalam kiedys ci info na temat jeszcze nie otexturowanej wersji mapy... Wiec why mam sie powtarzac? Zreszta utknelam na chyba 3 poziomie w dol - gdzie jestem otoczona z kazdej strony - z tylu button wypuszczajacy z tego szybu - dalej na suficie, drzwi sa i w jakie nie proboje strzelic to nic sie nie dzieje.
Nastepne to z trafianiem w male otworki za szyba w podlodze... Imposs 4 me.
A dalej? Idzie sie tylko zgubic.

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-13 14:41:57

Zreszta narzekasz ze nikt nic nie pisze - juz pisalam kiedys ci info na temat jeszcze nie otexturowanej wersji mapy... Wiec why mam sie powtarzac?

A czy JA miałem na myśli cIEBIE oOoO wIElkA kSięŻNiczkO?

..@..T.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-13 15:06:05

>
> A czy JA miałem na myśli cIEBIE oOoO wIElkA kSięŻNiczkO?
>

:X pff...
Wczoraj na serwerze, jak napisalam cos w stylu ze nie chce mi sie teraz to ty tak napisales ’nikomu sie nie chce komentowac’ n/c.
Zreszta ty tez przestan komentowac moja gre czy texty na serwerze.

rAko

Od: 2004-02-22

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-05-13 15:42:38

Heh, ja tez do tych malych otworkow za szybami doszedlem ale dalej? Ni uja :/ Ale mysle, ze przy dluzszym treningu bedzie to mapka do przejscia.. Wgole dosc ciekawa ta mapka, samo to, ze jest na weaps :] bo nie wiele moglismy takich uswiadczyc od Pea...

Ah, a wy dajcie sobie na luz.. nie to zebym sie wtracal.. ale taka mala sugestia.

Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-13 16:03:49

brrrr, boje sie. Zawialo chlodem, olaboga [](//htmlarea/images/smiles/8.gif)

[](//htmlarea/images/smiles/6.gif)
Kiedys mam nadzieje, ze niektorzy wyjda z tego HydeParku, daj Boze dozyc, moja radosc nie bedzie miala granic :d.
Idziem poki co dalej wegetowac przed monitorem - cholera, te seriale wkrecaja, pierw Smallville, a teraz Lost, damn :b.

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-13 16:49:52

ciekawa ta Twoja strona pea

FREESTYLE

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-14 16:05:47

PTC| Faketa napisał:

>
> ciekawa ta Twoja strona pea
>
popierejszyn

na dwoje babka wróżyła

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-15 20:53:51

Ano, cool stronka, też kcem mieć taką :). Szczególnie te logi z serverów, cóż, ludzie muszą przecież ponosić konsekwencje swej niewiedzy... :P.

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

b.3.

Od: 2003-12-16

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2005-06-15 11:49:07

b3ny_01
Na slabszych kompach (hi Demonku i oczywiscie moj ;q) w dwoch miejscach moze zwalniac, ale juz nic na to nie poradze, zrobiony Full vis, caulki wszedzie gdzie sie tylko dalo i to co mozna bylo (oczywiscie w miare rozsadku) na Detail (mam na mysli glownie 2 pomieszczenie, miedzy drzwiami) jakies pomysly, uwagi, bardzo chetnie przyjme. =;cccp
Jak by co to meczylem sie nad nia z 5 dni, ciagle cos bylo nie tak, i mimo vis chodzila jak z du.py kaczka, dopiero ta chodzi jakos w miare przyzwoicie :|

Sentyment się włączył po latach :-)

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-15 13:56:03

5 dni pracy = prawie 5mb ;)
mapa bardzo mnie sie podoba, zarowno pod wzgledem wygladania przez okno jak i checi do gry nań. gj beny! :)

na dwoje babka wróżyła

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-06-15 17:31:51

>
> Na slabszych kompach (hi Demonku i oczywiscie moj ;q) w dwoch miejscach moze zwalniac, ale juz nic na to nie poradze, zrobiony Full vis, caulki wszedzie gdzie sie tylko dalo i to co mozna bylo (oczywiscie w miare rozsadku) na Detail (mam na mysli glownie 2 pomieszczenie, miedzy drzwiami) jakies pomysly, uwagi, bardzo chetnie przyjme. =;cccp
>

Ale o najwazniejszym w mapce ktora zawiera drzwi (func_door) oczywiscie zapomniales... Areaportale - wstawiasz je pomiedzy drzwi... Dzieki temu bez problemu mozna by bylo osiagnac 125 fps wszedzie. No ale... Nie wtracam sie.
Nawet bez caulkowania by wtedy przeszlo - tak, aby miec te 125 fps (bsp+meta robia swoje).
Jeśli chcesz wiedziec jak to zrobic... to czytaj...
Robisz brush rozmiarow drzwi - z textury common/areaportal. Tak grubosci.. Mniejwiecej 4u. Nie jest wazna jego grubosc - tylko to, aby byl on cienszy od samego brusha tych drzwi. Musisz ulokowac go tak samo jak drzwi - tak jakby wsrodku - nie moze sie ’pokrywac’ z textura drzwi (przeswit powstaje, lub zanik brusha) - tylko... Poprostu w srodku - zmniejsz sobie siatke i wstaw go tak, jak chcesz. Kompilujez normalnie. A oto rezultat...
Przed:

screen
I po...

screen
(’Malenka’ roznice widac, yeah?)
Btw. Degenerate plane widze ze tez sie nie chcialo poprawiac, mimo ze to jedno klikniecie myszka... (brush cleanup, takie 2 strzalki zielona i niebieska na menu).

Szczerze mowiac po dekompilacji konstrukcja jest .... dziwna, prznajmniej skaly... Mam na mysli te na scianach/podlogach, nie pojedyncze kladki/pady. Ten sam efekt mozna byloby osiagnac mniejszym nakladem ’kosztow’... Phongshading, jakies shadery co wiaze sie takze z wieksza liczba fps; mniej brushy = mniej polygonow = wiecej fps. Shader tez ma wplyw na fps, ale w zdecydowanie mniejszym stopniu jak kontrukcja.

Hintowanie tez wykonane w nieprawidlowy sposob. Nie wiem jak ci tu wyjasnic.. Hinty nie wstawiasz w np. otwory, drzwi... Tak jak masz na mapie.. Nie bede robila screena bo plik map masz, to chyba widzisz.
Hinty powinno sie wstawiac tak... :

screen

Szczerze mowiac, poza caulkami optymalizacja zrobiona na odwal (jak nie masz pojecia, to to samo... powinienes poszukac jakiegos tutorialu/ew. zapytac sie - ale w ostatecznosci). Sorry.

Grywalnosc - no tu nawet niezle. Troche momentami mogles zrobic bardziej overjumpoodporne tricki... Np. ten na starcie. Jest tak, ze musisz robic wolny start, a duzo przyspieszac na koniec - poprostu albo masz over, albo jestes za wolny.

Grafika - ladna, klimatyczna, trafia mi w gust... takie... piekielne klimaty, lawa, szkielety i te sprawy... GJ.

b.3.

Od: 2003-12-16

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2005-06-15 18:42:12

Tak sie szczerze przyznam, ze po cichu liczylem na taka pomoc ;b mialem slac meila, ale jakos sie nie zebralem (wchodzic na skyrznke, przeciez to tyle roboty ;b) Thx kociak ;b acha te areaportale teoretycznie wstawialem (hmm, a moze i nie ? albo i zle ;SSs nvm), ale jak widac nawet najprostrze potrafie skopac ;b (no coz, ale od tego jest "opinia publiczna" zeby powytykac bledy:)
(btw. cos te scrreny nie chca banglac, albo to ja mam cosik z przegladarka ;S)

Sentyment się włączył po latach :-)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-06-15 18:53:10

Screeny juz dzialaja, literowka w linku.
Co do pomocy... Mogles slac, nie musiales... Twoj wybor. Na mapie, jak i po dekompilacji aeroportali nie ma.

rAko

Od: 2004-02-22

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-06-15 20:23:25

O, b3ny ruszyl zadek.. narazie nie sciagam. Licze, ze poprawisz mapke ze wskazowkami Szaq, i umiescisz ja tu ponownie, a wtedy biore od razu.. teraz nie chce sobie psuc opini :P

Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-06-16 22:19:43

To jak, wrzucac co jest, czy poprawiasz?

b.3.

Od: 2003-12-16

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2005-06-16 22:31:35

BA! jasne ze poprawiam, jak robic, to porzadnie (nie liczac tej wpadki ;b) ja nie zagraniczny, zebym wydal "niedokonczona" mape :)
Btw. jesio co do tego areaportala, to on ma byc rozmiarow drzwi ? tzn szerokosc, wysokosc i ksztalt ? (o grubosci to juz wiem, bo pisalas w koncu wyzej ;b) pytanie pewno smieszne, ale wole sie upewnic. Tak wogle, to bedziesz musiala mi jednak pomoc z tymi przeszkodami, zeby byly jakies w miare rozsadnie trudne ;) tzn. nie musisz, ale byl bym rad ;p

Sentyment się włączył po latach :-)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-06-16 22:38:47

Areaportal wielosci otworu na drzwi, nie zaszkodzi wiekszy, byle nie nachodzil na textury. Czy dziala sprawdzasz po kompilacji odpalajac mape z devmap i piszac r_showtris 1. Jak staniesz na wprost zamknietych drzwi - jak widzisz polygony zza drzwi - jest zle. Jak na screenach.

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-17 13:55:51

kurde blaszka, nie wiedzialem ze mapowanie jest takie skomplikowane _

na dwoje babka wróżyła

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-06-17 14:00:59

Jak chcesz zrobic mape "na odwal sie" to nie jest. Ale czy o to chodzi?

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-06-17 14:39:15

b.3. napisał:

>
> BA! jasne ze poprawiam, jak robic, to porzadnie (nie liczac tej wpadki ;b) ja nie zagraniczny, zebym wydal "niedokonczona" mape :)
>
I o to chodzi! Dlatego ownujemy - Pea i T4m8 to wg zagranicznych jedni z najlepszych maperów.(Znalazłem odpowiedni topic na OPC)

!!! [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!