no wlasnie co sie tam dzieje na tym forum? ciagle cos piszecie..wiec szykuje sie kolejny pdm??:>
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
no wlasnie co sie tam dzieje na tym forum? ciagle cos piszecie..wiec szykuje sie kolejny pdm??:>
^ ^
Jakie ciągle - toż ostatnie posty w lutym były :/
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
ty korwa rzeczywiscie[](//htmlarea/images/smiles/3.gif) nie patrzylem na daty tylko na zolta spinke:))
^ ^
Spóźniony prima aprilis?! :). Ok, ekhm: hahahahaa :D
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
Cytat z posta - autor: [dS-Radioactive](%E2%80%99?page=users&run=details&id=13925%E2%80%99)
>
> ty korwa rzeczywiscie[](//htmlarea/images/smiles/3.gif) nie patrzylem na daty tylko na zolta spinke:))
>
Radio, klnąć nie musisz...
FREESTYLE
nie umiem zrobic start i mete (defrag.def wgralem) teraz niewiem jak polaczyc target i triger ze soba wiec nie zrobie
Z tego, co pamiętam to wciskasz i trzymasz SHIFT po czym klepiesz lewym przyciskiem myszy najpierw na trigger a potem na target, po czym puszczasz SHIFT i klepiesz CTRL + K. Zresztą kurde na ORGu jest kurs dla mapperów, mógłbyś sobie to po prostu sprawdzić...
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
W 1.5.0 jest troszke inaczej. Masz ten plik defrag.def (jesli nie, w defrag/tools - gdzies tam powinien byc)? Znajdz go, zmien mu rozszerzenie, aby nazywal sie defrag.ent.
Nagraj go do folderu /GtkRadiant 1.5.0/q3.game/baseq3
n.demon napisał:
>
> Zresztą kurde na ORGu jest kurs dla mapperów, mógłbyś sobie to po prostu sprawdzić...
>
normalnie link nie działa a pozatym na
http://members.lycos.co.uk/szakal/texty/ też nie działa ostatnio odwiedzałem stronę więc przepraszam
Ciemno jakoś, za mało światła, poza tym mi się podoba :)
Tzn nie chodzi mi o to, że za mało światełek, tylko przydałoby się rozświetlić cały level (była jakaś komenda w radiancie... ambient czy coś, nie pamiętam...)
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
Czlowieku to jest gamma 1.0.Jak w defragu wpisze 1.2 albo 1.3 (na takiej gram) to jest aż za jasno
EDIT: problem mgły oraz tego badziewia na środku rozwiązany:)
^ ^
Obejrzałem sshoty. Ten z widokiem mocno z góry - ładna podłoga. Na następnych jest jednak gorzej ;) (Choć jej brak, dobrze widoczny na sshocie dwa posty wyżej, też może być. Dziwnie wygląda jedynie.) Trochę przydałoby się załamanie monotonii ścian; inny kształt któregoś wystepu, inne teksturowanie, takie rzeczy. Po prostu jak jest za długa przestrzeń sklejona z jednakowych elementów to robi się nudnie, kiepsko - jakiś element musi odwrócić uwagę od powtarzalności.
Sufit na ostatnim screenie to zagadka. Chwilę łamałem głowę nad nim (wykonanie i cel). Ujdzie, tylko nadal trzeba przełamać monotonię występów ścian. Może do tego jeszcze jakiś poprzeczny element, łączący ściany tak na wysokości kreski?
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Szczerze myślałem nad takimi szczegółami, ale zostawiam to już tak jak jest.A uwagę trochę odwrócą "wrota", które są na początku i końcu korytarza:)
Co do braku podłogi.Uwielbiam duże, przytłaczające przestrzenie (genialnie to wyszło Morbusowi na DFWC04-2)
Tak samo sufit.Do tego dojda jeszcze ambientowe dźwięki, które jeszcze lepiej ukażą atmosfere mapy
EDIT: Dzięki za szczerość i wskazówki:) Przynajmniej wiem co nie będzie się podobać ludziom:)
^ ^
dS-Radioactive napisał:
>
> Szczerze myślałem nad takimi szczegółami, ale zostawiam to już tak jak jest.A uwagę trochę odwrócą "wrota", które są na początku i końcu korytarza:)
>
Dla ścisłości: mam na myśli środek korytarza. Elementy z początku i końca nie poprawią odbioru tego fragmentu.
No dobrze, czekam na następne sale, ew. mapę :)
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Zapomniałem napisać, że będę czekał wykonując inne czynności? Spokojnie, nie zanudzę się, wytrzymam ;)
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
lol dżołk ;)
Czyli rozumiem, że jak tylko będę miał kolejne roomy, to zamieszczać screeny?
^ ^
Byloby milo w kazdym razie ;P
Left are the kings of the carnival creation, carrying out of the echoes of the fallen
Możesz zawsze zamieścić od razu całą mapę, ew. wcześniej przesyłając komuś betę w oczekiwaniu na uwagi :)
Oczywiście przeciwko wariantowi ze sshotami nic nie mówię - też można poprawić wygląd.
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
O kwestie gampelay’u nie macie się co martwić.Mapa jest non stop testowana pod obiema fizykami.Tylko proszę, nie mówcie mi, że nie nadaję się na beta-testera, bo się z deczka wkórwię :)
EDIT:
Bardzo chętnie bym wam dał to co mam w tej chwili żebyście sobie poskakali, ale wolę poczekać na finalną wersję tak, abyście byli zachwyceni dwukrotnie :D
^ ^
Dla ścisłości: chodziło mi o testowanie wyglądu ;-) Więc nikt Ci nie powie :-P
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Cytat z posta - autor: [dS-Radioactive](%E2%80%99?page=users&run=details&id=13925%E2%80%99)
>
> Co do braku podłogi.Uwielbiam duże, przytłaczające przestrzenie (genialnie to wyszło Morbusowi na DFWC04-2)
>
>
> EDIT: Dzięki za szczerość i wskazówki:) Przynajmniej wiem co nie będzie się podobać ludziom:)
>
1) No Morbusowi udała się duża przestrzeń, tylko jakim kosztem? Spora część ludzi miała jakieś skoki fps a poza tym imo: robienie mapy 15 sekundowej, która zajmuje powiedzmy 8 mb to przesada. Co z tego, że ładnie wygląda jak pograsz moment, nabijesz czas i bierzesz się za następną... Popatrz na takie np run_cheez6 - czy wygląda ładnie? Nie. Czy zmusza do gry, sprawdzenia własnych możliwości (czy w ogóle do przejścia :)? Tak, tak, tak! I o to właśnie chodzi a nie o trylion brushy wjebanych tylko po to, żeby mapa ładnie wyglądała jako intro do filmu...
2) To, co np podoba się mi, niekoniecznie podoba się np imoorowi :D, więc z tym ’podobaniem się’ sprawa jest względna...
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
Ehh kochanie....
1) Moja mapa ma wyglądać ładnie, ale o niskim fps wogóle nie ma mowy.Wiadomo, że nie jestem w stanie zrobić mapy pięknej i jednocześnie zajebiście grywalnej na sprzęcie twojego pokroju:p (głownie z powodu braku doświadczenia) No ale na pewno nie walę czegoś takiego jak Ganja na DFWC04:)
15 sekund? To jakaś kpina! Wogóle bym nie rozpoczynał prac nad mapą na 15 sekund!
25-28 sek to jest moje założone minimum.Będzie dużo kombinowania, mnóstwo kombosów (tu trochę plasmy, na dól jakaś rakietka, climb, jakiś invercik blablablaaa)
Z resztą mniej więcej znasz moje upodobania, więc wiesz czego się spodziewać:)
2) Tru.Gusta i guściki.Ciężo utrafić.Ale wiadomo, że mało komu chyba podoba się wygląd np takich map jak już wpomniałeś cheez.Więc nie będzie ani brzydka, ani miodna:)
^ ^