A dodaj moze jakies zwykle light entities? Tak aby nie odznaczaczaly sie na scianach...? Hm?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
A dodaj moze jakies zwykle light entities? Tak aby nie odznaczaczaly sie na scianach...? Hm?
Nie rozumiem za bardzo. A gdzie byś je widziała? Znaczy się, gdzie je miałbym umieścić?
^ ^
Nad padami... Na powierzchni. I nie takie punktowe, tylko rozswietlajace lekko calosc. W dol bedzie ciemnosc, tak mi sie wydaje, ze bedzie lepiej - a gora bedzie dobrze widoczna. Kolor swiatla bialy, niezbyt duza moc. Aby nie bylo plamek swiatla, itd. na scianach...
Nie potrafie wyjasnic... Jednolite, szarobiale swiatlo w pomieszczeniu.
Tylko te na dole, te 2 czy 3 poznizej padow. Zostaw moze jeden - zobacz efekt. Trzy nie wygladaja moim zdaniem zbyt dobrze. Takie biale plamy na ciemnoszarym tle. Pokombinuj. To Twoja mapa, zrobisz jak uwazasz - ja tu tylko mowie jak rozwiazalabym to na Twoim miejscu.
Mały teścik na szybkensa quake 4 texture set :)
Ponad 200 mb przezajebistych textur w bardzo dobrej jakości. Posortowane, uporządkowane, poselekcjonowane. Wystarczy jeszcze napisać parę shaderów do światełek i done. Texture pack jak znalazł :)
^ ^
No niezłe, niezłe... Mógłbyś dać podgląd kilku innych, mniej tech?
P.S. Dzięki za info.
przyznam ze screen prezentuje sie bardzo ładnie, Radioactiv kiedy mapa ?
Rieux gotyk już tuż, tuż. A ten q4 style to tylko jeden pokój z czterema ścianami:) Chciałem tylko zobaczyć jak będą się prezentować te texturki w q3. No i poza tym nie myślę o robieniu strafe mapy. Przynajmniej na razie, ale to się może zmienić :)
^ ^
To nic ze nie strafe przecież mogę zagrac na mapce z weaponami, na pewno nie wykręcę nic dobrego ale to nie zmienia faktu ze może sie grac przyjemnie. Przecież umie zrobić rj czy wskipać sie plasmą to ze wole strafe nie oznacza ze nie jestem totalnie lewy jeśli chodzi o combo mapki, czekam na jakąś twoja produkcje szczególnie na ta z texturami z q4.
Looooooolll dzięki, naprawdę miło mi się zrobiło :) Planuję zrobić też mapkę "pół-strafe". Cała mapa strafe i tylko w kilku miejscach jakiś rl ewentualnie pg, żeby dodać sobie speeda. Ta z texturami q4 prawdopodobnie bedzie plasma run. Ogólnie textury q4 dzielą się na kilka typów i są one bardzo podobne:
- base
zardzewiały metal
strogg (pomarańczowe, brudne)
meat (krew, mięsko itp:)
BTW: Wygrzebałem dooma 3 z szafki. Zaraz wypakuję textury:) - i tu planuję swoje największe dzieło. Ogromna opustoszała baza. Powiem tylko tyle: Na samym starcie będą ogromne "wrota", które będą się pomału otwierać (żeby nie przeszkadzały w gameplay’u nie będą się zamykać. Dopiero po restarcie mapy). Ogólnie klimat ma być jak w d3, tylko że wszystko będzie x razy większe, bardziej przytłaczające itp. Oczywiście duży nacisk będę kładł na ścieżkę dźwiękową. Tak jak w moim obecnym gotyckim projekcie. Ściągnijcie sobie mapkę Runalien. Wygląda okropnie. Ale dzwięki na tej mapie (mimo, że badziewnie powstawiane) sprawiają, że naprawdę czujemy jakby zaraz zza ściany miał wyskoczyć jakiś alien :)
Jakby do tego dodać jeszcze porządny wygląd i gameplay....miodzio
EDIT:
Dla DOOMer-a
^ ^
Hehe, dzięki:)
W Q4 brakuje mi jednego - tekstur quasi gotyckich, takich jak w Q3. No ale to inna bajka...
No niestety, ale q4 nawiązuje do stroggów. Mimo to śmiało moge powiedzieć: id robi najlepsze textury i nic ich w tym nie przebije
^ ^
fajne xD :)
ja jutro dam skrina xDDDD to sie zesracie :P ide spac czesc :P
Uwielbiam tą twoją skromność :)
EDIT:
Dobra, mam już w 100% poselekcjonowane texturki z q4. Potrzebuję napisać 24 shadery. Myślałem, że więcej tego będzie. Poza tym zamiast 200 mb zajmują niecałe 150 :) Bardzo dobry wynik, a jest tam z czego wybierać :) Biorę się teraz za d3 :D
^ ^
r3v-Radioactive napisał:
>
> id robi najlepsze textury i nic ich w tym nie przebije
>
To kto robił textury do quake3 w takim razie? :-0 :c
Imoor, widziałem sporo screenów lekko mówiąc zabombistych. Map już niestety nie było.
Zrozumiałeś? [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Nie kumam cie gorat :) No id robiło tex do q3...
Te z d3 ważą ponad 550 mb, a już zdążyłem usunąć jakieś 300 texturek...[](//htmlarea/images/smiles/6.gif) będzie hardna nocka.
Chyba nikt mi tych shaderów nie zrobi. Wkurwię się i po trupach zrobię sam. Przygotuję gotowy texture set z dooma 3 i quake’a 4 z gotowymi shaderami itp. Chciałby ktoś coś takiego? Bo szczerze wam powiem, że jak tak przeglądałem te texturki...to można by śmiało zrobić ok 50 map (lekko) i każda w innym stylu
^ ^
Radio, w tym temacie powinieneś znaleźć parę wskazówek odnośnie shaderów.
No właśnie. I jest to badziew. Sock czy EvilLair pobili ich na całej długości, a są to stare tekstury. Meaty też są na poziomie. Tekstury blacktownowe to też pewnie robota prywatna, a mapa z 2001 chyba. Efekt można oczywiście obejrzeć - szczęka opada. Tamb trochę z nimi próbował, szkoda, że niczego nie opublikował - wizualny wypas. Innych setów nie będę wymieniał, bo nazwy nie pamiętam. Wystarczy poszukać ładnych map opartych na innych setach niż wymienione.
Możliwe, że moja drastyczna ocena bierze się także z tego, że nie znam ich późniejszej działalności - może być, że tekstury q3 to po prostu niewypał, przymiarka do późniejszych osiągnięć.
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
gorat :) tamtej wersji nie zrobie bo mam 12k brashy i render sie pitoli :) robie od nowa xD
Imoor, weź mnie nie..., bo jeszcze poznam Twój adres i przyjadę [](//htmlarea/images/smiles/9.gif)[](//htmlarea/images/smiles/1.gif)
Tak poważnie: jak jest za duże, to albo sprawdź, czy czegoś nie można zoptymalizować, albo przytnij. Bo potem bedzie jak z tambem :x
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Jak Ci wyliczę zarzucone projekty, to przestaniesz się uśmiechać :P
Screenshoty mam, zeznania...
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!