Ahahahahahahhaa zawsze chciałem to zrobić xD xD
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
ololololol...lololol!
Prace nad moim mapiszonem stanęły w
miejscu "parę" dni temu. Postanowiłem zrobić most zamiast padów (tak na
próbę). No i po renderze podjarany wchodzę na df-a i co? No most
jest...gitara zajebiście...ale wychodziły z niego pady! Nałożyły mi się
bloki. Zszokowany wchodzę w radianta a tam padów ni ma! Woh!
Kombinowałem, kombinowałem...nawet dekompilowałem plik bsp...nic, 0.
Odstawiłem
pracę na bok. Dzisiaj w akcie desperacji postanowiłem zacząć od
nowa...ale coś przykuło moją uwagę...brak triggerów, lightów,
caulków...weird. Główkowałem dobre parę godzin nad problemem. Przez
przypadek zajrzałem w opcję Filter....odznaczyłem wszystko co było no i
mam lighty, caulki, triggery, a co najważniejsze PADY! z powrotem xD xD
Wracam do pracy :D
EDIT: No aż prosi się o jakiegoś foga...ale nie martw się demonku nie zrobię ci tego :)
^ ^
Bez jaj, mną się nie przejmuj, to przecież masy ludzi będą grać na tej mapie online a nie ja :). Więc wal jak najwięcej graficznych dupereli, ludzie to lubią
Btw: jak spojrzałem na ten screen przed przeczytaniem Twojego posta to pomyślałem, że znalazleś jakąś zajebiście wyglądającą mapę i wrzuciłeś nam tu screena w akcie zachwytu. A potem przyjrzałem się bliżej i wreszcie zajarzyłem, że to Twoja mapa... Awesome :o
Nie wiem co jest ale dzięki takiemu uchwyceniu mapiszona po prostu widać jak na dłoni głębię (chodzi mi o tą lampę na pierwszym planie). Kurde ładny ten screen, chyba dam sobie to na pulpit :o :P
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
oh oh asz się zawstydziłem :)
Fajnie, że ci się podoba. Co do grywalności to aż się zdziwiłem. Na większości map z takimi przestrzeniami i włączonym oświetleniem mam spore spadki fps-ów. Zaś na mojej mapie mam stałe 125. Narazie. Zobaczymy jak skończę.
^ ^
Aż się tam prosi o delikatną, białą mgiełkę:] Na tym i wcześniejszych screenach czuć niezły klimat. Nie chcę popędzać, ale kiedy przewidujesz beta testy?
[edit] Na tych dwóch kolumnach przy przejściu coś będzie? Bo jakoś tam pustawo... Może dwa krogulce?
Jak tylko skończy się szkoła czyli za niecałe 2 tygodnie prace ruszają pełną parą. I na początku wakacji powinna być już gotowa. W między czasie pracuję jeszcze nad ścieżką dźwiękową. Coś na wzór DFWC04-1 tylko, że jeszcze bardziej klimatyczne i z większą głębią :D
^ ^
No screen robi wrazenie - tylko ty nieprzesadzaj z ta glebia bos ie zaglebisz.
Wzuc jakies screeny takie mniej artystyczne jak bys mogl.Co do mgly to napewo cos szarego a’la DYM!!!! mocna biala mgla zepsula by efekt to napewno czerwona se w dupe wsadz podobnie jak i inne:P
facebook.com/damnDT <-taki żywy strafejumping :D
Niah niah dodałem "okienka" i ściany nie wyglądaja teraz tak pusto
^ ^
A jakby to wygladalo z oknem na co 2 scienie a nie na kazdej?
facebook.com/damnDT <-taki żywy strafejumping :D
Próbowałem, ale nie wyglądało najlepiej. Jest dobrze. Poza tym ten odcinek mapy jest na 3 sekundy więc tylko w spekcie będzie się można poprzyglądać ;)
EDIT: Coś ty korwa za avatar se walnął ? :>
^ ^
No dobra, zaczęło się robić coraz bardziej gotycko. Musiałem zmienić textury. Sory Im00r, ale cholernie mi się te spodobały :)
Pozostaje już tylko powymieniać lampki, te małe światełka i dopasować podłogi. Pady równierz muszę przerobić bo nie pasują teraz wogóle, ale to akurat najmniejszy problem.
Szczerze się przyznam, że cholernie się bałem co to z tego wyjdzie. Ale kiedy już zobaczyłem efekt w q3 byłem pozytywnie zaskoczony:) Tak więc porzucam wszelkie metale i lecę dalej w gotyku :)
^ ^
Gotyk... Coś co lubię:) Co do metalu, to fajnie w tym klimacie wyglądają wszelkie rdzy i ich połączenia z drewnem. Trzeba tylko pamiętać, że szary z brązowym strasznie się gryzą...
Na razie wygląda to jak wstępny projekt... lampy niedopilnowane - i raczej bym odradzał te z baseq3gothic.
Edit: a nawet jest trochę lepiej - nie katuj nas tak memoriami ImOora, to nie jego tekstury ;) a przez to trochę za ostro oceniłem... (jako projekt, choć jako finalna mapa się obroni).
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Dzięki za opinie :)
Pisałem przecież, że lampy muszę jeszcze poprawić [](//htmlarea/images/smiles/4.gif)
^ ^
No no kurcze kombinujesz kombinujesz - narazie coraz lepiej ale uwazaj co bys nieprzekombinowal
Jestem ciekaw co ty za te lampy teraz wstawisz no i jak wykonczysz te nieszczesne pady
Bierz sie za nastepny segment mapy i skladaj to skladaj bo ja chce sobie pobiegac po tym tworze twojej chorej wyobrazni
Ps:Avatar jak avatar 100 na 100 i wsio:P
facebook.com/damnDT <-taki żywy strafejumping :D
Aaa... wybacz, nie zauważyłem, że przed obrazkami jest jakiś tekścik ;)
I jedna rada: wybierz jeden konkretny zestaw tekstur i się go trzymaj, pod niego w pewnym stopniu projektuj, to tak to się naharujesz i żadnego efektu nie będzie... Albo gorszy.
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Co do zestawu textur to zgodze sie z toba. Ale te screeny co przedstawil Radioactive - ladne.
Wracajac do textur... Mieszac mozna, ale nie nalezy z tym przesadzac. Napewno nie nalezy mieszac gotyku ze stylem base. Widzialam nie jedna taka mape... Ble.
Textury o podobnych stylach - to jeszcze jakos wyglada. Np. evil7 z texturami z RTCW. Ale np. evil8 z texturami egyptsock...
Ale nic nie przebije mieszania kolorow.. Jedna sciana na czerwono, z czerwonymi trimami... Dalej zolta, potem znow niebieska... Do tego te jaskrawe oswietlenia... Calkowity brak jakiegos gustu czy co?
jjjeee Szakalce się podoba! To znak! xD
Poprawię jeszcze tylko te okna i pady i lece z dalszą częscią roomu.
^ ^
Ok wykończyłem już ten room. Wreeeeszcie :) Mogę się teraz zabrać za dalszą część.
Żeby nie być gołosłownym pochwalę się wam kilkoma screenami
Tak prezentuje się początek pokoju.
Dodałem trochę krzywych za spawnem. W sumie i tak nie widać co jest za, ale wolałem żeby coś tam było. Strasznie mnie gryzły takie proste ściany. Nie pasowały do reszty
Na pady wrzuciłem trochę drewna. W ten sposób zlikwidowałem szarą monotonię. Ładnie komponują się z resztą i dodały troszkę życia
A tak wygląda całość z daleka
BTW: Na ostatnim padzie ~1700 ups[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)
^ ^
no prezentuje sie ladnie, mapmaking to jedyne chyba zagadnienie zwiazane z q3, o ktorym nie mam zielonego pojecia :P
Jak na moj gust - ogranicz ilosc tych bialych swiatelek... W dol lepiej jakby sie sciemnialo, tam gdzie bedzie teleport czy t_kill. Troche nienaturalnie wygladaja te biale punkciki wsrod czerni (glownie widac to na drugim screenie).
Też tak uważam i próbowałem juz bez światełek, ale wtedy jest zbyt czarno. Nie widać wogóle tych kolumn, na których stoją pady i wygląda jakby wisiały w powietrzu:/
^ ^
Zmień ich intensywność :) Od najjaśniejszych na górze do ledwie świecących na dole.
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!