Ja myślałem, że temat już zamnkięty. Owszem zrobić to i by się dało, ale przy naszym zaangażowaniu to by nam zajęło...hohohoh [](//htmlarea/images/smiles/15.gif)
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Ja myślałem, że temat już zamnkięty. Owszem zrobić to i by się dało, ale przy naszym zaangażowaniu to by nam zajęło...hohohoh [](//htmlarea/images/smiles/15.gif)
^ ^
no to wezcie sie chlopaki do roboty wreszcie (kto ma czas oczywiscie) ;P
Left are the kings of the carnival creation, carrying out of the echoes of the fallen
Ja za niedługo (mówię już to od kilku miechów:D) skończę mój gotyk. Ocenicie sobie wtedy czy moje możliwości nadawały by się na PDM w co szczerze mówiąc wątpię :)
^ ^
Zawsze możesz dalej ćwiczyć, kto mówi, że szybko skończymy?
Zresztą... vic pierwsze screeny i filmik z przejścia pokazywał przy layoucie... ekhem... dość mizernym. Ale jak poprawił, to szczeki nam opadły - taka róźnica. Ładnie, ładnie.
I mniejsza już o doświadczenie (ilośc map, ich uśredniony wygląd), bardziej się liczy znajomość Radianta.
A ile czasu zajmie... do poprzedniego paka zostałem skaptowany, gdy prace "trwały" od roku. Chyba więcej. Potem poleciało w cztery miesiące.
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Co byście powiedzieli na mapę w takim klimacie??
Myślę jeszcze nad statkiem jaki był w Alien: Resurrection. Chodzi mi o styl i architekturę korytarzy.
Bardzo bym się ucieszył jakby mi ktoś powiedział jak wyciagnąć textury z AVP2. Próbowałem kiedyś, ale paków nie da się otworzyć :/ Textury do tej mapy "gniazda" musiałbym chyba sam zrobić. Concept jest. Na razie muszę skończyć ten pieprzony gotyk. Nie wiem ile by zajęło zrobienie takiej mapy, ale imo ten klimat miażdży na całej linii. Oczywiście przy dużym nacisku na oprawę dźwiękową, to można by niezłe cudo stworzyć. Co wy na to??
^ ^
Słuchajcie ja nie jestem taki pro w robieniu map. Jest ktoś chętny do pomocy? We dwóch znacznie szybciej i łatwiej by się pracowało...
EDIT:
Im00r do jasnej cholery może być? tylko tyle? ja tu mówię o mapie jakiej jeszzce nigdy nikt nie zrobił! [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)
EDIT: Korwa! Ja przecież jestem wielkim fanem obcego! Mam nawet mini kolekcję komiksów! Lecę skanować!!!!!!!
^ ^
Co tak szybko do skanowania? Chodzi o tekstury?
Pomysł... no, nawet, nawet :) Tylko mysli psuje jeden drobiazg: jak wykonać [](//htmlarea/images/smiles/15.gif)
Mogę życzyć powodzenia i ew. oferować pomoc techniczną [](//htmlarea/images/smiles/1.gif)
Edit: przy takich ścianach wykonanie ich z brushy, ew. krzywych, doprowadzi do tego, że mapa bedzie mała. Eksperymenty z bumpem widzę... Ktoś u nas próbował (Polak znaczy, można przejrzeć odpowiedni temat w Mapach), ale chyba zaniechał całkowicie.
A widział ktoś bumpa w df???
Edit2: nie mówiąc o tym, że ekspreymentatorowi chyba light ostro poszedł. Niełatwo będzie.
Hm... eks*prey*mentator? [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
gorat, ale ja nie chće kopiować tych screenów. Po prostu mapa z korytarzami w tym stylu. No i jakieś większe lokacje w kształcie okręgu (tak jak na drugim screenie, tylko, że bez tej konsturkcji na środku)
Trzeba by to dobrze zaplanować. Spójrzcie na screen #1. Albo dobre textury i dobra grywalność, albo textury + wymodelować te "rurki". Oczywiście znając engine q3 mapa stała by się low fps like hell. W q4 to nie byłby żaden problem podejrzewam. No ale to już inna story:)
EDIT: no bumpy z taką głębią ciężko by było zrobić w q3:) A co do korzystania to już id się nimi bawiło w TA. Ściągnijcie sobie Dreamcast Map pack z lvl. Na jednej z mapek ctf na suficie są bumpy jak nic!
^ ^
Po 4 latach chyba najwyższy czas znów chwycić ołówek w dłoń. Postaram się przez ten tydzień zrobić szkic całej mapy. Dokładnie rozrysowane roomy itp. Wtedy coś pomyślimy
^ ^
moze niech AL|EN sie wypowie - on powinien wiedziec na ten temat najwiecej ;P
Left are the kings of the carnival creation, carrying out of the echoes of the fallen
ImOor, mam moda wzywać do posprzatania przecieku? [](//htmlarea/images/smiles/4.gif)
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Ma ktoś tablet? Ja może załatwię na jutro, ale nic pewnego. Ewentualnie mogę kupić. Już dawno zamierzałem
EDIT:
Dobra pomoc już niepotrzebna:) Mapę zrobię razem z Julkiem ;) Przewidziana równierz wersja DM!
a i btw gotyk idzie na razie w odstawkę, ale nie myślcie sobie, że go nie skończę!!
^ ^
Pomysł zajebioza ale popatrz na DFWC04-1 by Ganja - mapie niedaleko do tego oteksturowania i klimatu - pogadaj z nim ...
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
Po uj mam z nim gadać skoro nie on zrobił te textury? Były zrobione przez kogoś innego do mapy "Phobos Base" z dooma.
^ ^
lalalalal masz tu screnka :P lipnie wyszlo bo za szybko robilem :P daj textury to cos porobie...
Dzięki, ale obejdzie się, naprawdę:p
EDIT:
Wrzuciłbym jakiegoś screena, ale na razie projekt okrywam tajemnicą ;p
Jak będzie już jakiś konkret room to zapodam cosik, ale nie liczcie na wiele:p
^ ^
Naprawiłem radianta. Śmiga jak ta lala. Ale jest problem. Odpaliłem sobie mój gotyk. Ni ma textur xDDDDD
A leżą w katalogu jak wcześniej nie ruszane :D Muszę na nowo otexturować mapę:D Kocham q3..normalnie ubóstwiam! xD
^ ^
hrhr pierwszy raz się bawiłem wall facingiem...hrhr fuj, ale brzydkie [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)
34 fpsy przy 800x600 :D:D:D:D
^ ^
Radio: piszesz, że textur nie ma. A co widać po kompilacji? Może w czasie naprawy przypadkiem przerzuciłeś gdzie indziej...
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!