ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Wasze produkcje #2

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-11 18:13:44

Nie ma textur w moim gotyku! Czytaj ze zrozumieniem proszę. A textury są. Wszystkie. Nawet te co użyłem do tego gotyka są. Tylko, że nie ma ich na ścianach:D

^ ^

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-07-11 18:34:17

Przeczytaj ze zrozumieniem drugie zdanie  Chodzi mi o upewnienie się, czy "przeczyściło" Ci źródło, czy też edytor po prostu nie widzi plików. Można sprawdzić też mniej efektownie - sprawdzić, jakie tekstury są na brushach (łącznie ze ścieżkami do nich, da się w ’Textures’).

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-11 18:56:24

Patrzyłem przecież. Nie ma żadnych przypisanych textur. Informacja o nich zniknęła:)

^ ^

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-07-11 19:16:19

:-0 A jak kopie archiwalne?

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

|r3v|i

Od: 2005-06-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-11 19:41:28

omg ale oczojebny screen :D

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-12 00:24:03

Po przeczytaniu tego posta spadniecie z dywanu, zapewniam :)
**"Wyciąganie textur z Aliens vs Predator by Radio"

**
Postanowiłem pomóc Julkowi przy tworzeniu textur do naszego dzieła. Wpadłem na pomysł aby wyciągnąć textury z AVP2. Nie marnując czasu rzuciłem się do poszukiwania płytki z grą. Po kilkudziesięciu minutach wydobyłem ją z bezkresnych otchłani mojej szafki :) Wrzuciłem do dvd i zacząłem instalację. Przy 60% wyskoczył mi błąd crc. Nie przejmując sie zbytnio spróbowałem ponownie. Po x próbach ogarnęła mnie furia. Zainstalowałem Alcohola i zrobiłem obraz płyty z prędkością 1x :D Udało się. Instalacja przebiegła bez problemów. Zajrzałem do głównego katalogu gry w poszukiwaniu mojego celu. Główne pliki w jakimś dziwnym formacie REZ. W ruch poszło google. Po kilkunastu minutach znalazłem repacker. Wyciągnąłem wszystko - modele, dźwięki, mapy no i przede wszystkim textury :) Ale moja radość nie trwała zbyt długo. Textury w formacie DTX. No i znów z pomocą przyszły mi google. Po kliku godzinach spocząłem na niczym. Z nudów zajrzałem do katalogu z dźwiękami. Znów jakieś dziwne pliki - DLS i SGT. Google znalazło mi jedynie program do tworzenia muzyki w tych formatach. Miałem nadzieję, że będzie w nim konwekter. Pupa. Nawet nie dało się nic w tym otworzyć. Wróciłem do textur. Przez przypadek znalazłem oficjalne Toolsy do AVP2. Ściągnąłem i nie zainstalowałem bo gra była bez update’a. Z tym jednak nie było mniejszego problemu. W toolsach był edytor leveli, modeli i animacji. Super! Odpaliłem edytor. Cicho, głucho, nic nie da się zrobić. Znów zajrzałem przez google. Po kolejnych kilkudziesięciu minutach znalazłem tutorial jakiegoś mappera. Żeby edytor działał trzeba było wypakować specjalnym programikiem wszystkie zasoby gry do odpowiedniego folderu. Tak też zrobiłem. Udało mi się odpalić poprawnie edytor i korzystać z jego zasobów. Mogłem sobie wreszcie chociaż pooglądać moje upragnione textury. Zajrzałem do katalogu z dźwiękami. Program przerobił mi je na wav! Jeeee! Przerzuciłem je w bezpieczne miejsce i przesłuchałem. Dalej jednak pozostała kwestia textur. Odpaliłem ponownie edytor i powiększyłem okno z texturami. Zacząłem walić screenshoty i wycinać z nich textury w PSD!!! Po kilkunastu "udanych" operacjach prawie się popłakałem. Biłem się po głowie próbując znaleźć jakieś sensowne rozwiązanie. Musiałem je przerobić na jakiś sensowny format. Przez google znalazłem rozwiązanie problemu! (przynajmniej wtedy tak myślałem) Mianowicie plugin do PSD, dzięki któremu można otwierać pliki DTX w PSD czyli w moim przypadku textury! Zainstalowałem na mojego CS’a. Nie działało. Wyczytałem później, że plugin ten działa tylko na starszych wersjach PSD. Z rapida po wielkich boleściach (plik 3 częściowy, a mam stałe ip) ściągnąłem starszą wersję. Załamałem się. Dalej nie działało. W akcie desperacji znów rzuciłem się na google. Znalazłem dwa pliki dll, które rzekomo miały mi pomóc. Niestety nie pomogły. Dodatkowo zjebały mi mojego CS’a. Musiałem reinstall zrobić. Rzuciłem moje poszukiwania i poszedłem zapalić. Poszwędałem się po chałupie, napiałem kilka postów na forum, poskakałem trochę na defragu i tak minęło kilka godzin. Z nudów odpaliłem sobie ten edytor do AVP2. Pobawiłem się też programikiem do modeli. Można robić animacje modeli, które znajdują się w grze! I to w bardzo łatwy sposób! Poczytałem trochę tutoriali i nawet zacząłem sobie mapkę robić. Jeżeli chodzi o robienie samych bruchy itp to bardzo niewygodne. Za to ma masę niesamowitych opcji do robienia wszelakiego rodzaju efektów w grze i map do single playera. Przez przypadek w oknie z listą texturek, kliknąłęm jedną z nich prawym przyciskiem myszy....ja przepraszam, ale nie przejdzie mi to przez gardło...sami zobaczcie
EDIT:
Zapomniałem o najlepszym fragmencie! Dopisałem go pogrubionym tekstem

^ ^

sepuq

Od: 2007-03-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-12 02:11:50

ahahahahhaha xD  spoko. fajnie, ze znalazles ta opcje do exportu:)  fragment ze zrzucaniem screenow mnie roz****, do czego to czlowiek w desperacji nie jest zdolny :) ahahahahha omg xD xD xD ....

Left are the kings of the carnival creation, carrying out of the echoes of the fallen

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-12 02:23:43

Śmiech śmiechem, ale postaw się na moim miejscu to zobaczymy czy tak ci wesoło będzie:)

Dzisiaj równierz mam z tego polewkę, ale tamtego dnia wyglądałem nie lepiej niż na tym screenie:)

W końcu cały dzień zmarnowałem na głupie textury:D

^ ^

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-12 11:38:13

Radio - a próbowałeś robić animacje do modeli q3 w Milkshape bez tutoriali? Albo w ogóle zrobić tak, żeby przy najmniejszym ruchu model nie rozwalał się na kawałki? :)

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2007-07-12 20:57:30

Cytat z posta - autor: [-r3v-Radioactive](%E2%80%99?page=users&run=details&id=13925%E2%80%99)
>
> Zacząłem walić screenshoty i wycinać z nich textury w PSD!!!
>

Hehe, robiłem podobnie z kuczy gdy chciałem zrobić skina do winampa, ale screenshoty szły prosto z gry. Baaardzo dawno temu. Potem miałem już internet i wpisałem w googlach hasło "*.pk3"...

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-12 21:14:00

Dosłownie godzinę temu przyszedł kurier z moim wymarzonym tabletem :) Oto moje pierwsze dzieło zainspirowane tematyką aliena, która kiedyś bardzo mnie interesowała.

^ ^

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2007-07-12 21:17:43

To wygląda raczej jak naderwany u podstawy fajfus...:P
Masz niezłą kreskę Radio. Trochę nerwową, ale do szkiców fajna.

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-12 21:21:32

Na kartce jakbym ci narysował to trochę lepiej by wyglądało. No niestety ołowka nie miałem w ręku 4 lata:)

A na tym tablecie naprawdę cieżko się rysuje. Muszę teraz duuużo szkicować żeby się wprawić :) Dzięki za uznanie, rispekt men [](//htmlarea/images/smiles/12.gif)  :)

^ ^

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-07-12 22:24:15

Coś ty narobił ImOor ? Popraw te screeny albo delete post ![](//htmlarea/images/smiles/6.gif)
EDIT: Miałeś poprawić prawda ?

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-12 22:29:12

Ja mam 1200 rozdziałke i mi sie strona rozjechała
A co do screenów nawet nie wiem co powiedzieć..zatkało mnie z deka...

^ ^

|r3v|i

Od: 2005-06-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-12 22:46:29

sa screeny :) fajnie nie :) ja mam 1600x1200 i jest ok :P

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-12 22:54:36

Tak, ale nie każdy ma super wehikuł czasu i nie każdy ma neta 200mb [](//htmlarea/images/smiles/6.gif)
Wyobraź sobie takiego demona jak otwiera tą stronkę...

^ ^

Rieux

Gravatar

Od: 2005-06-26

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-07-12 23:03:22

Cytat z posta - autor: [-r3v-Radioactive](%E2%80%99?page=users&run=details&id=13925%E2%80%99)
>
> Tak, ale nie każdy ma super wehikuł czasu i nie każdy ma neta 200mb [](//htmlarea/images/smiles/6.gif)Wyobraź sobie takiego demona jak otwiera tą stronkę...
>

CO ? demon neta chyba ma dobrego :), jedyne nieudogodnienie to to ze żeby zobaczyć cały screen czeba przesuwać pasek :)

@Imoor pokazujesz te screeny i pokazujesz sa fajne ale kiedy pokażesz mapencje, już ją chyba 2 lata robisz. albo szykuje sie coś lepszego od pom albo nie wiem.

|r3v|i

Od: 2005-06-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-12 23:12:20

rex nie jestes w temacie to jest nowa wersje tamta wywalilem bo nie moglem jej odpalic :P
a mapa ... soon ! szukujta duzo ramu ! i jakiegos dopalacza !xDDDDDDDDDDDDDDDD

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-12 23:22:20

demon ma neta 256/128 (a w nocy łaskawie podnoszą transfery dwukrotnie), który o dziwo wystarcza np do bezstresowej gry na czeskich serwerach 1v1 czy siakiś ruskich TDM (mówiąc bezstresowej mam na myśli pingi poniżej 60) no i na servie Radio, tyle, że tam zazwyczaj siedzi taki jeden wymiatacz i rozwala mnie do minusa :)).

Screeny z map Imoora chodzą mi bezbłędnie :P tyle, że muszę je przewijać i przewijać... (mam rozdzielczość 800x600). A same mapy Imoora... Płacz i zgrzytanie zębów :D. Powiem tyle, że demo xunderbirda z pdm03_imoor po dzikiej gimnastyce i żonglerce komendami ledwo udało mi się uruchomić :DD

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-07-12 23:50:55

Imoor: nie ma mapy, której się nie da odpalić. Kwestia optymalizacji (i rozsądku: czasem lepiej pozbyć się paru roomów, niż rezygnować z całości).

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

|r3v|i

Od: 2005-06-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-13 00:10:53

:-) gorat robilem bsp 3 dni bys sie nie wkur... to bez te niebo :( i phonga :P olej to :)

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-07-13 11:57:35

NIE OLEJĘ!
Ciągle pamiętam, jak Tamb robił mapy: rzucał ślinotoczne screeny, a parę tygodni później pisał, że skasował projekt, bo mu się nie spodobał [](//htmlarea/images/smiles/6.gif)

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

|r3v|i

Od: 2005-06-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-13 12:29:54

wiem on tak juz ma :D :) oj juz dobra dobra :D

vic

Od: 2003-02-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-08 12:07:08

[

v-plasma2

1.54 mb](jamster.ath.cx/defrag/download.php/v-plasma2.pk3)

Taka pierdóła : P Może akurat się komuś spodoba. 4 godziny roboty. Na samym końcu widać mnie na fotce : )

Pozdrawiam