One nie sa do zassania - to sa textury z rtcw...
Jawol - nie wiem czy czytasz priv msg - w sprawie twojej mapy. Dolacz textury do paka!!! Nie wrzuce mapy na ptc z ... tzn bez textur.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
One nie sa do zassania - to sa textury z rtcw...
Jawol - nie wiem czy czytasz priv msg - w sprawie twojej mapy. Dolacz textury do paka!!! Nie wrzuce mapy na ptc z ... tzn bez textur.
szaq ale ja do mapy wrzucilem tekstury...mozesz rozpakowac plik pk3 i sprawdzic, ze tekstury sa w katalogu "textures", ale nie wiem czemu ich nie widac w grze:( naprawde szaq ja je tam wrzucilem...
podaje link do mapki, jak ktos umi zrobic zeby chodzil to bardzo prosze o pomoc:)
[u]www.republika.pl/jawol_doom3/jawol_run1.pk3[/u]
.:: DEFRAG MAP ::.
• McGrady_Run_v2
• PDM01_Dyzi0
• Dyzi0_Tower
• Dyzi0_Training
• Run_Dyzi0
• DZ0&LaM4
Zle je wrzuciles. Powinny byc w folderze textures/nazwafolderu/i tu dopiero pliki jpg i tga. Struktura katalogow identyczna jak w czasie robienia mapy, ianczej nie ruszy.
Fajna mapa jawol :). 29.384 po 10 minutach gry. Ta woda to jakiś przekręt (za długo się w niej pływa) no i brak textur... Ale grywalnościowo jest dobrze, szkoda, że taka łatwa, ale plus tego taki, że każdy przejdzie. To tyle :). Hmm, wszyscy robią swoje mapy, może ja też coś wymyślę? :>. Demonshell2 na przykład? Zobaczymy...
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
demon - jak na poczatek mapy nie mialem innego pomyslu, ale mysle ze dalsza czesc sie wam podoba?
Poprawiłem mapke i u mnie po poprawie chodzi elegancko tzn. widac wszytskie tekstury...sprawdzcie czy wam dziala a jak tak to mysle szaq ze mozesz wrzucic na PTC:)
www.republika.pl/jawol_doom3/mapa.zippoprawka mapki
.:: DEFRAG MAP ::.
• McGrady_Run_v2
• PDM01_Dyzi0
• Dyzi0_Tower
• Dyzi0_Training
• Run_Dyzi0
• DZ0&LaM4
[b]nemix[/b] jak skonczysz to maila z mapka do testow poprosze, bo juz raczki zacieram :)
ocheck@o2.pl
na dwoje babka wróżyła
A raczej tu na forum link :>
Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.
heh... spoko :]
dzięki za opinie... to najlepsza motywacja :)
A mam jeszcze takie pytanie poza konkursem... ktoś jeszcze robi mape do PDM03?
Aktualnie nikt? Zlepilam tak w jeden wiekszy kawalek level eMka, jeszcze tylko pomeczyc sie ze sky i detalami... Jak bedzie mi sie chcialo ktoregos dnia...
Co do twojej jeszcze - to mam prosbe, aby to nie bylo takie latwiutkie byle kazdy zrobil.. Zadnych overjumpow nie chce... Cos milego, lekki hardkorek... Tak jakos marzy mi sie jakis runik, gdzie na wstep byly by takie ladne, pady trudnosci white, i potem jakies ciekawe ewolucje ze strafe jumpem... nah... Za duzo bym chciala... :p
Co do hardkorków to chyba lick-hq jest wystarczająco wkurzający, co? :). XpanicX to samo. A jeśli chodzi o pdm03 to chyba prędko packa nie ujrzymy :(. Nikomu nie chce się dokańczać map, nikt nic nie robi, totalna beznadzieja po prostu :). Ja mam nadzieję, że kiedyś jednak zobaczymy te kilka (naście? :) map i że będziemy mogli się na nich wzajemnie pościgać. W sume to ja mogłem cośtam zrobić do pdm, ale z moim talentem do texturowania... :>.
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
Jesli chodzi o lick-hq.. Pady tam sa nie trudne, mniej niz white - problem jest to gdzie trzeba zwalniac, a tego nie lubie.
nie lubie ale musze... strafe to nie tylko na maxa do przodu, tez trzeba umiec wykecac bananki [26] <---- jak ta glowka, raczka w lewo raczka w prawo i strafffff! ;o
na dwoje babka wróżyła
Na trudnych mapach tez to potrafie... A fc, czy latwe mapki na farta jakos mi nie podchodza. Levele pea_* i wiele innych gdzie moge sie scigac. A ze nie lubie np. fc czy takich prostych map.. Co zrobic, bardziej stawiam na predkosci niz na jakies wykrecanie, co nie znaczy ze i tego nie potrafie :x
Nie tylko "skacze pady i do tego hb" :F :X
nie dawno wydalem jawol_run1 a juz zaczolem produkcje na jawol_run2. Jak na poczatek udostepnie wam 3 screeny z mapy, lecz musze powiedziec ze znowu oswietlenie nie wyglada najlepiej ale obiecuje ze postaram sie jej zrobic jak najlepiej.
republika.pl/jawol_doom3/lol1.jpgscreen1
republika.pl/jawol_doom3/lol2.jpgscreen2
republika.pl/jawol_doom3/lol3.jpgscreen3
byc moze nie dlugo postaram sie wrzucic nowe screeny albo juz cala i gotowa mapke.
.:: DEFRAG MAP ::.
• McGrady_Run_v2
• PDM01_Dyzi0
• Dyzi0_Tower
• Dyzi0_Training
• Run_Dyzi0
• DZ0&LaM4
Ooo, widze cos oryginalnego :> Narazie jest fajnie (wiadomo, ze to tylko probne screeny i do ostatecznej wersji wszystko moze sie zmienic) i az sie prosi zeby gdzies dalej kolejne przeszkody byly rownie innowacyjne, cenie sobie oryginalnosc. Mimo ze to zwykle pady, to ta mila odmiana wychodzi na plus.
Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.
Co do oswietlenia taka mala rada... Nie rob za kolorowej mapki. Tu czerwony, tam zielony, gdzie indziej jeszcze niebieski itd. Swiatlo pod kolor textur - jak textury masz szare to mozna doswietlic innym kolorem, ale jak textura jest zielona to zbednejest dodawanie np. do niej zielonego swiatla, wystarczy biale.
Najlepiej w jednej barwie, ewentualnie w podobnych odcieniach bez kontrastow..
> Nie tylko "skacze pady i do tego hb" :F :X
to sa moje slowa?
na dwoje babka wróżyła
jawol: pracuj, pracuj - jak dla mnie to jest [10] czekam na efekt koncowy
Widze to, co widze i w ogole sie nie wstydze
Niech sie wstydzi ten co czyni, nie ten, co widzi
KNŻ
rage - radzil bym ci sie tak nie napalac bo nie wiem czy mape ukoncze.
Podcza kompresji BSP wyskoczyl mi taki blad:
[red]************ ERROR ************
WindingFromDrawSurf failed: MAX_POINTS_ON_WINDING exceeded[/color]
Probowalem kilka razy w jakis spsob usunac ten blad ale nie dam rady. Moze ktos mi powiedziec co zrobilem zle? Bardzo prosze...:(((
.:: DEFRAG MAP ::.
• McGrady_Run_v2
• PDM01_Dyzi0
• Dyzi0_Tower
• Dyzi0_Training
• Run_Dyzi0
• DZ0&LaM4
> ERROR: WindingFromDrawSurf failed: MAX_POINTS_ON_WINDING exceeded
>
> There are too many vertices repeating themselves along a single axis. Many times this error is caused when a designer clones a specific brush or set of brushes and places them in a single file row (An example of this would be a long banister or fence). This can also be caused if you have a "brush side polygon" somewhere with more than 64 corner points.
>
>
> Ladders are another culprit. It also sometimes happens apparently at random. Cutting a ladder/fence up with hint planes may stop this. A polygon with too many sides can be fixed by splitting the offending brush in half with the clipper -- remember to caulk the new inside faces -- and ensuring the problem polygon is divided roughly in half in the process. And this seems not to occur if you compile with -meta. -meta can also help with that MAX_MAP_VERTEXES or INDEXES or whatever it was, because it gets rid of duplicate vertices in the index.
> yep.
a kiedy to bylo? bo nie pamietam. wydaje mi sie ze to sp4rk zawsze tak mowil, ale jezeli ja to przepraszam i nie bierz tego do siebie ;)
na dwoje babka wróżyła
Forum T4E na trickboardzie, tematy cos o competition, typowanie osob itd. Wogole tam, na tamtym forum... :x
> rage - radzil bym ci sie tak nie napalac bo nie wiem czy mape ukoncze.
Nie strasz, nie strasz, tylko tworz :D Good luck!
Widze to, co widze i w ogole sie nie wstydze
Niech sie wstydzi ten co czyni, nie ten, co widzi
KNŻ
rako doszedlem do wniosku, ze ten projekt mapy ktorej zrobilem (jawol_run2) wywale i zrobie calkiem nowy ale to juz na innych teksturach bo zawsze jak robie gotik to daje za duzo tekstur i nigdy nie chce zrobic mi bsp...wiec mozesz spodziewac sie calkiem nowej mapki i na nowych teksturach:) byc moze na tych co robilem jawol_run1:)
p.s. niebawem umieszczne screeny z jawol_run2;)
.:: DEFRAG MAP ::.
• McGrady_Run_v2
• PDM01_Dyzi0
• Dyzi0_Tower
• Dyzi0_Training
• Run_Dyzi0
• DZ0&LaM4