ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Zakłady Bukmacherskie

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-09 14:16:53

Cytat z posta - autor: xenq
> Ja robie ostatnio 800zł juz wypłaciłem =] i narazie mam na koncie nie dużo i gram za mniejsze stawki :P

To bardzo ladnie a co preferujesz? W sensie jaki sport/ moze konkretne ligi?

Jak najwiecej mam do przodu na bundeslidze. Tylko, z egram bezpiecznie 1 mecz za wieksza stawke gdy sa dosc wyoskie kursy wieksze_rowne 1.9

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-11-12 15:26:32

W bundeslidze? moim zdaniem w tym sezonie jest nieprzewidywalna, pare wtop przez to ;)

be'Pawuj

Lotto wyniki

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-13 16:49:34

Z tego co patrzylem u Ciebie na blogu to liche stawki grasz.
Jak jak gram to mam stawke na mecz ok 2.00 i stawiam po 50 zl na mecz na expekcie.
Wczoraj wpadla stowka na Higgins'ie, bo znowu byl wysoki kurs 2.0 a akurat sa mistrzostwa w Snook'a

W Bundeslidze stawiam dlatego, ze jest optymalny okres, w sensie jest srodek sezonu i mniej wiecej mozna juz analizowac poszczegolna forme druzyn np. Mainz u siebie jest szalenie groznie tudziez czesto mozna wylapac remis gdy graja druzyny z tendencjami do remisowania lub sa wyrownane ekipy, czesto tez warto postawic na Hoffenheim czy obstawic jakas druzyne ze srodka lub z dolnej polowki np. Koln.

Generalnie zrobilem juz ok 1.550 tys zl obrotu i zeby wyplacic kase musze jeszcze 250 zl obstawic. Mam nadzieje, ze tym razem mi nie zablokuja wyplaty:>

W ten weeknd czekam na rozwiazanie dwoch kolejnych kuponow:

FC Köln - 1899 Hoffenheim 2 / 2,10 / 50 / 105,00
Bayern München - Bayer Leverkusen x / 3,40 /30/ 102,00

Zagralem za 50 i 30 zl. Do wygrania jak widac.
Ciezko jest obstawiac mecze LM w tym sezonie, generalnie czasami wydaje mi sie, ze warto zaryzykowac ,mecze Pucharowe jakiegos kraju bo czesto 3-4 ligowiec moze wygrac z gwiazdami np. z Realem.

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

xenq

Od: 2003-08-20

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-11-13 17:15:38

eng napisał:
> xenq napisał:
>
> > Ja robie ostatnio 800zł juz wypłaciłem =] i narazie mam na koncie nie dużo i gram za mniejsze stawki :P
>
>
>
>
>
> To bardzo ladnie a co preferujesz? W sensie jaki sport/ moze konkretne ligi?
>
>
> Jak najwiecej mam do przodu na bundeslidze. Tylko, z egram bezpiecznie 1 mecz za wieksza stawke gdy sa dosc wyoskie kursy wieksze_rowne 1.9
Eng ja ogólnie trafiam najbardziej gdy jest Liga mistrzów/uefa no teraz już inne nazwy mają ale wiadomo o co chodzi w miare łatwo jest dla mnie trafic wtedy kursy 3.0+ ale nie gram stawkami na jeden meczyk tylko albo jakies pewiaczki same albo jakis systemik pare lat temu udalo sie trafić za 2zł np.1200 ale to tako sie trafilo =] . Ostatnio trafialem kursy po 4.0 typu na bordo z bayernem cos tam jeszcze miałem ale w tej chwili nie pamiętam jak przyjdzie liga mistrzów to napisz tutaj czy chciałybś wiedzieć poprostu moje typy a ja dam i sobie porównamy kto bliżej czy coś poprostu =]. No i angielską też wmiare lubie typować, polską to odstawiam zupełnie za duża masakra w niej jest :P

:ASd

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-11-13 17:27:31

eng napisał:
> Z tego co patrzylem u Ciebie na blogu to liche stawki grasz.
>
> Jak jak gram to mam stawke na mecz ok 2.00 i stawiam po 50 zl na mecz na expekcie.
>
> Wczoraj wpadla stowka na Higgins'ie, bo znowu byl wysoki kurs 2.0 a akurat sa mistrzostwa w Snook'a
>
>
> W Bundeslidze stawiam dlatego, ze jest optymalny okres, w sensie jest srodek sezonu i mniej wiecej mozna juz analizowac poszczegolna forme druzyn np. Mainz u siebie jest szalenie groznie tudziez czesto mozna wylapac remis gdy graja druzyny z tendencjami do remisowania lub sa wyrownane ekipy, czesto tez warto postawic na Hoffenheim czy obstawic jakas druzyne ze srodka lub z dolnej polowki np. Koln.
>
>
> Generalnie zrobilem juz ok 1.550 tys zl obrotu i zeby wyplacic kase musze jeszcze 250 zl obstawic. Mam nadzieje, ze tym razem mi nie zablokuja wyplaty:>
>
>
> W ten weeknd czekam na rozwiazanie dwoch kolejnych kuponow:
>
>
> FC Köln - 1899 Hoffenheim 2/ 2,10/ 50/ 105,00
>
> Bayern München - Bayer Leverkusen x / 3,40 /30/ 102,00
>
>
> Zagralem za 50 i 30 zl. Do wygrania jak widac.
>
> Ciezko jest obstawiac mecze LM w tym sezonie, generalnie czasami wydaje mi sie, ze warto zaryzykowac ,mecze Pucharowe jakiegos kraju bo czesto 3-4 ligowiec moze wygrac z gwiazdami np. z Realem.
Blog prowadziłem przed sezonem głównych lig, więc nie było dużego wyboru wśród spotkań ;) Proponuję jakąś wymianę kuponów, wklejajcie może coś skorzystam ;)

be'Pawuj

Lotto wyniki

xenq

Od: 2003-08-20

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-11-14 10:33:26

Dziś towarzyskie ... wiadomo że to nie zbyt pewne bo nie wiadomo jakie składy ale ja przeczuwam takie coś :P jak chcecie to możecie podejrzeć.

Eliminacje:

Grecja - Ukraina 2 kurs : 3.4

Irlandia - Francja 2 kurs: 2.46

Towarzyskie:

Włochy - Holandia 1 kurs : 2.45

Polska - Rumunia 2 kurs: 3.15 - troche nie patriotycznie ale co tam :P kurs kusi.

Irlandia Północna - Serbia 2 kurs: 2.10

Walia - Szkocja 2 kurs: 2.6
I takie coś sobie puściłem 4z6 :P może akurat.

:ASd

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-14 11:17:24

No wlasnie ja bym tutaj raczej stawial na Polske, maja nasi silny sklad + Jelen jest w gazie. Rumunia miala slabe eliminacje i generalnie chyba dostana w dupke. NA Polakow tez sa kursy wieksze_rowne 2.0
Z wygrana Francji tez nie bylbym taki pewien.

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

xenq

Od: 2003-08-20

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-11-14 11:20:08

Eng a np taka ukraina dla mnie wydaje sie mocna i kursik też ładny a ty co o tym myślisz?

:ASd

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-14 13:14:51

Hm wg mnie trudny mecz do obstawienia.
Ukraina potrafila remisowac na wyjazdach z Chorwacja czy nawet Bialorusia. By trzeba bylo spojrzec w jakich skladach beda graly oba zespoly. Mi tu smierdzi remisem ale tak jak napisalem, ciezko jest obstawic to spotkanie.

Grecja u siebie w eliminacjach tylko przegrala 1 spotkanie, minimalnie 1-2 ze Szwajcarami a reszte wygrala.

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

xenq

Od: 2003-08-20

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-11-14 18:59:02

Polska mi siadła ze dostanie ale Szkocja przegrała wysoko :/

:ASd

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-11-14 21:21:37

Kenya - Nigeria: Double Chance X2 2 - 3

Mozambique - Tunisia: Double Chance X2 1 - 0

Ayr Utd - Ross County: Double Chance X2 1 - 1

Colchester - Exeter: Double Chance 1X 2 - 2

Marocco - Cameroon: Double Chance X2 0 - 2

Ivory Coast - Guinea: Double Chance 1X 3 - 0

Rayo Vallecano - Real Murcia: D. Chance 1X 2 - 0

Rep. Ireland - France: Double Chance X2

Piacenza - Torino: Double Chance X2

Kurs 15.45

Przez Tunezje wtopka ;P aczkolwiek jeszcze Francja i Torino ;]

be'Pawuj

Lotto wyniki

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-15 03:05:41

Szkocja niespodzianka, ze taki wynik. Nasi zrobili psikusa mi i znowu przegrali :)
Generalnie zwyciestwo Rumunii tez mocno szczesliwe jakby popatrzec neutralnie na ten mecz.
Jedna wielka loteria.

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

xenq

Od: 2003-08-20

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-11-15 11:09:28

Aj z systemu trafiłem 3 :/ ale puscilem jeszcze czyste 2 za 15 i za 20 i siadły 100 do przodu narazie małe sumki idą =]
ps. Dziś systemik poszedł 3z5 dałem tak o nie zastanwiajac sie dałem na norwegów u21 kursik ponad 4. I po 15min meczu wygrywaja 0-1 zobaczymy jak sie to skonczy =]

Serbia U21 0 - 2 Norwegia U21

edit: ajajaj :/ z 0-2 na 3-2 cóż sport :/

:ASd

xenq

Od: 2003-08-20

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-11-16 13:34:21

Wczoraj w nocy tak o sobie wybrałem pare meczyków nie duże kursy i za 13zł puściłem takie coś :

:ASd

sab

Od: 2002-12-13

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-11-17 21:14:08

Calgary - Colorado 1.8
stawka: 20 zł

Bardzo zdolny i leniwy to na pewno mowa o mnie

Twoje IQ 150 przy moim wygląda skromnie

xenq

Od: 2003-08-20

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-11-21 11:15:22

Dzisiaj tak:

Liverpool - Manchester City typ:2 - tutaj dałem 2 ponieważ ja dla mnie wszystko możliwe a kurs ponad 4.0 kusi =]

Burnley - Aston Villa typ: 2 - 2.15

AA Gent - Standard de Liège typ :2 2.30

Tam jeszcze kilka dałem ale dam kupon jak sie rozegra :P

:ASd

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-21 11:48:00

Man City mi niedawno popapralo kupon remisujac mecz Wigan. Juz ich nie obstawie nigdy. Gwiazdy sa za bardzo chimeryczne.

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-23 22:28:06

To byl dobry weeknd dla:

FC Köln - 1899 Hoffenheim
akumulacyjne 2

stawka : 50.00 PLN

wygrany 105.00 PLN

Bayern München - Bayer Leverkusen
akumulacyjne x
stawka : 30.00 PLN
wygrany 102.00 PLN

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

Bongo

Od: 2007-04-11

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-11-24 14:37:26

Ja tam się cieszę, że w niedzielę zaspałem i nie postawiłem 50 zł na wygraną Wisełki w derbach Krakowa. I to chyba mój największy sukces u "buków" ostatnimi czasy.

Nec Temere Nec Temide

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-25 17:40:14

Obiacalem sobie, ze nigdy juz wiecej nie postawie Ligi polskiej ani meczu reprezentacji. Juz predzej idzie trafic na ruletce...

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

CFC

Gravatar

Od: 2009-09-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-29 12:42:06

Wolverhampton - Birmingham 2 3.05

Everton - Liverpool 2 2.05

Odra Wodzislaw Slaski - Wisla Krakow x 3.65

AS Bari - AC Siena 2 4.95

Atalanta - AS Roma 1 3.20

Parma FC - SSC Napoli 2 3.00

S.S. Lazio - Bologna 1 1.70

Racing Santander - Dep La Coruña 1 2.65

Nancy - Bordeaux 2 2.10

Barcelona - Real Madrid 2 4.25

Catania - AC Milan 2 1.85

1 pln * 80667.34

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-11-29 17:04:15

Odra Wodzislaw Slaski - Wisla Krakow 2 (1-3) 1.50

Bayer Leverkusen - VfB Stuttgart 1 (3-0) 1.70

Nancy - Bordeaux 2 2.10

Sivasspor - Besiktas 2 1.75

Catania - AC Milan 2 1.85

be'Pawuj

Lotto wyniki

CFC

Gravatar

Od: 2009-09-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-29 21:12:55

Brawo Pawuj.

Został Ci Milan.

;]

CFC

Gravatar

Od: 2009-09-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-29 22:42:22

Mega fuks Milanu.

Huntelar 2 bramki w 2 minuty.

Gratuluje Pawuj.

;]

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-11-30 10:28:33

No tylko, że zagrałem za 1,30 bo zostało mi tyle na expekcie, a nie chcialo mi sie nigdzie latac ;) więc tylko 23 zł :)

be'Pawuj

Lotto wyniki