ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



II tura wyborów. Glosuje na...

Kaczyńskiego
14.83%
Tuska
36.05%
pro-q3dm6!
49.13%

Głosów: 344

gr. | 2005-10-10 21:38:24

nie wiem kto ustawil te ankiete ale zeby choc nieco przypominala profesjonalne pytanie wartaloby dodac jeszcze 2 warianty
nie moge glosowac
nie ide na wybory

proste..

sYnth|Bubu | 2005-10-10 21:46:00

Mysle gr ze pro-q3dm6 zawiera te 2 odpowiedzi :)

nord | 2005-10-10 23:09:34

Ja tam nie moge a więc nie ide ale zagłosowałem na Tuska :P mozna powiedzieć że za tate :DD

Mav_8217 | 2005-10-11 07:26:11

no też nie wiem kto to, ale ja zapomniałem jej wstawić właśnie ;P

gr. | 2005-10-11 07:55:34

kaczynski wygra bo elektorat samoobrony nie zaglosuje na tuska tak jak elektorat borowskiego

sYnth|Bubu | 2005-10-11 12:44:03

Wlasnie gr na to wyglada ze tak bedzie :)

cocaine | 2005-10-11 13:55:20

i dobrze :)

gr. | 2005-10-11 14:14:47

czy dobrze to nie do konca w kazdym razie z tych 2 kandydatow mniejsze zlo wedlug mnie to kaczynski

move | 2005-10-11 14:58:56

Myślę, że warto głosować na pro-q3dm6, a później pokazać to specjalistom od sondażów :).

PS: Proszę nie piszcie w komentarzach na kogo głosujecie, każdy ma swój typ i nie ma sensu przekonywać innych, że ten jest be, a ten ok - tymbardziej rugać kogoś za to, że nie zagłosował na tego a na tego i że przez to jest idiotą. Każdy ma swoje przekonania i w głosowaniu je zrealizuje :).

Sh1eldeR | 2005-10-11 16:19:47

z tych mozliwosci najlepsza jest zdecydowanie pro-q3dm6.

Kurde, jesli na serwisie quakowym Tusk zbiera tyle samo glosow co pdm6, to to pewny kandydat do zwyciestwa ;0

Mav_8217 | 2005-10-11 17:00:03

Tusk for teh win!

gr. | 2005-10-11 17:37:30

ja nie zamierzam przekonywac ja tylko mowie w wypadku gdyby nie daj Bog tusk wygral i bylbym identyfikowany z nim

forest | 2005-10-11 17:44:16

Najlepsza opcja wydaje sie byc prodm6 ;D. Lata doswiadczenia i zaufanie jakim kazdy ja darzy, mowia same za siebie. Nie wspomne ile glosowan juz wygrala (callvote.... ) :p.

ATi | 2005-10-11 20:27:56

Ten kolo Tusk chce godzine lekcyjna przedluzyc z 45 minut ( jakby ktos nie wiedzial to - TAK, siedzimy na lekcji az tyle ) do godziny ;D.

Gravatar

kober| | 2005-10-11 21:03:03

hehe ponoc ma wprowadzic ale jako prezydent nie ma takiego prawa, prezydent ma bardzo mala wladze w panstwie dlatego ja wybierajac prezydenta w 50% patrze na wyglad i na to jak bedzie reprezentowal polske, wole utozsamiac sie z tuskiem niz z kaczucha a po tym co mowi lechu to strach go sluchac jak on obiecuje gruszki na wierzbie a to mi przypomina gierka tyle ze on to wszystko dal a lechu nie da.

move | 2005-10-11 23:37:41

A co mnie długość godziny lekcyjnej jak już dawno szkoły pokończyłem?:D

sYnth|Bubu | 2005-10-12 16:02:46

Wkleje i tu :P

Dzis widzialem powtorke debaty na z TVN. Litosci! Ja tam wielkim zwolennikiem Kaczorka nie jestem bo w II turze przychodzmi mi wybierac mniejsze zlo. A po obejrzeniu wiem juz na 150% ze na niego zaglosuje.
Tusk- nie umie odpowiadac na pytania(moze ich nie rozumie) zadawane przez Kaczorka badz redaktorow (opowiada o czyms innym jak jakis ułom).
Płakal 15 minut na temat wypowiedzi Kurskiego mimo ze Lechu go przeprosil na samym poczatku (3 razy!). A sam nie potrafil przeprosic za Hanie i jej pomowienia. + wada wymowyi nie znajomosc angielskiego.
A Lechu jest jaki jest. Wole gorzej prezentujacego sie z wygladu ale inteligetnego a nie jakiegos glaba :O

gr. | 2005-10-12 16:12:10

Dopisano 11.10.2005 o godzinie 23:37 [ move ] [kasuj komentarz ]
A co mnie długość godziny lekcyjnej jak już dawno szkoły pokończyłem?:D

ahahaahha mof

btw. kolego pomysl ze my - studenci - meczymy sie az 90 minut na wykladzie bardzo czesto nic nie rozumiejac zupelnie tak jak na tureckim kazaniu

Gravatar

[w]xEn | 2005-10-12 18:45:55

swieta prawda bubu :) juz o tym pisalem przy poprzedniej sadzie ale jakos nikt sie do dyskusji nie wlaczyl nad moim komentsem :) btw tu max1m :]

canon. | 2005-10-13 06:07:17

Widze teraz że Tusk prowadzi tutaj w ankiecie, a to tylko dlatego że większość ludzi patrzy wyłącznie (lub w wiekszości) na wygląd. A szczera prawda jest taka jak Bubu wspomniał poniżej. Kazdy teraz jedzie na jakichś pięknych hasłach o lepszej polsce, ale liczy sie to co dany kandydat sobą reprezentuje, zwłaszcza pod względem inteligęcji bo od tego własnie zalerzy w jakim stopniu te piękne hasła sie sprawdzą i jak "mądrze" bedzie reprezętował on polske. A jeśli będzie to bezinteligent to bedzie ośmieszał polskę tak jak Pan Kwach czekając na Putina 20min pod jego gabinetem, zajmując często miejsca w 3-cim rzedzie lub tym ile razy był na wczasach. Tusk właśnie sie z tym kojarzy dlatego wole Kaczyńskiego.

s|Bundy | 2005-10-13 11:38:08

"(...)ale liczy sie to co dany kandydat sobą reprezentuje, zwłaszcza pod względem inteligęcji (...)" i ortografii:P

Mav_8217 | 2005-10-13 16:18:20

o ja... bundy owned him ;DD

wishoza | 2005-10-14 14:03:40

canon, calkiem mondże pirzeż ... nie no też głosowałbym na Kaczyńskiego, ale nad ortografia to możesz troszke popracować ;)

forest | 2005-10-14 15:07:07

Tusk.

Jesli chcesz byc wsrod elektoratu A. Leppera to glosuj na Kaczora. Samo poparcie lidera Samoobrony i Radia Maryja skutecznie wybija mi z glowy mysl o oddaniu swego glosu na niego. Poza tym prezencja i wiekszosc pogladow to jak dla mnie kompletna klapa.

Gravatar

small | 2005-10-14 15:14:42

tusk to jebany agent i liberał, tylko bogaci i idioci na niego glosuja...

k3m | 2005-10-14 18:16:26

Tusk, bo bardziej interesuje się piłką nożną aniżeli jego rywal.

canon. | 2005-10-15 03:19:16

hahaa... i dalej "Tusk"? Chcecie takiego, wartego zaufania człowieka? Zjechał Kaczora za dziadziusia przy kazdej okazji i płakał jak jego rodzina strasznie przezywa taką dyskryminacje. I co sie okazało :A Historyk z wykształcenia niewiedział biedny ze miał Dziadka w wermachcie? :asd Niemiec z pochodzenia i nic o tym nie wspomniał w ksiązkach ktore pisał o sobie? No prawdomówny człowiek :asd
Niema co.. przeciez jest kibicem piłki nożnej, bedzie jezdził na kazdy mecz.. na skoki małysza.. jak nasz drogi prezydent A.Kwaśniewski, kibic wszystkiego. Bo chyba przez cała swoja kadecje najlepiej to kibicował :ASD

btw. sory za ortografie przedtem, puźno było, niespałem całą noc :[]

sYnth|Bubu | 2005-10-15 11:46:39

Jakie to szczescie ze p6 wygrywa :}

yoda | 2005-10-15 12:51:38

tusk bo moja swinka miala na imie tusiek

gemi | 2005-10-15 13:12:46

btw: najezdzacie teraz na Tuska za to ze sie tak rozwodzil nad sprawa dziadka a nawet tego nei sprawdzil... a teraz popatrzcie z innej strony.
Kaczynski tez nie sprawdzil czy aby dziadek tuska nie byl przypadkiem wojakiem u adolfa a przepraszla Tuska i to nie raz.. Wiec nie gadajcie glupot ze Tusk tu zaliczyl wtope jakas wieksza... mi sie wyaje wrecz odwrotnie. Tusk bronil swoich interesow i odpieral ataki co mu przyszlo dosyc latwo a Kaczor wlasnie poddal sie szybko i latwo.

Moze i Kaczor jest bystrzejszy moze i ma wiecej charyzmy ale to Tusk wychodzi z batalii zwyciezko a polityka zagraniczna (przedewszystkim) jest wlasnie taka batalia.

Poza tym nie prezydent decyduje tylko sztab fachowcow jakich ma pod soba. A wychodzi z tego calego zamieszania ze jednak Tusk ma lepszych ludzi :>

canon. | 2005-10-15 17:11:13

Tusk sie rozwodził nad sprawą dziadka? Przecież on sklamał publicznie. Zarzucili mu to i on sam strasznie zaprzeczał a gdy wyszła prawda to sie pokazało ze jest zwykłym kłamcą. Nie mów ze niewiedział, historyk z wykształcenia, i na dodatek pisał jakieś ksiazki o sobie w ktorych nie wspomniał słowa o wermachcie. To jest udowodnione publiczne kłamstwo. Totalna wtopa.
Tusk bronił swoich interesów? Pewnie ze tak. Bronił swojego interesu zeby nikt sie nie dowiedział o jego niemieckiej przeszłosci, to był jego interes.
A to ze Kaczynski tyle razy go przepraszał jest spowodowane tym ze Tusk go z tym hamsko najezdzał przy kazdej okazji. A teraz taka wpadka :asd
I z czego on wyszedł zwyciesko? o_O

ARS | 2005-10-16 12:03:21

jak narazie to Tusk wychodzi zwyciesko z kazdej debaty jak dla mnie wiec nie wiem o co ci chodzi...
i skad wiesz ze on musial wiedziec ze jego dziadek zostal wcielony do wermachtu na kilka miesiecy tylko...
przeciez ten dziadek przypuszczam nawet nie mial wyboru wiec to ze jego dziadek tam byl to dla mnei nic nie znaczy.
Ty tez jestes taki sam jak twoj dziadek?? ;o ze tak sie tego uczepiles jak mucha jakiegos gowna?
Na tuska glosuja wszyscy ci co chca zyc w normalnym panstwie a nie w kaczorlandii...

dinhkertal | 2005-10-16 15:49:19

rozdzielcie siusioki fakt że to nie kaczy powiedział o wehrmachcie a kurski. Kaczy przepraszał nei dlatego że oskarżał tuska na podstawie złych faktów tylko z zasady kultury. Imho na tuska nie zagłosuje bo to żyd :D btw: bubu, mam podobne zdanie jak Ty :D Tylko że mnie boli że 3/4 wyborców tuska głosuje nie tyle że na niego tylko że przeciwko kaczyńskiemu. Boli coś takiego, że nie potrafimy dostrzec prostych rzeczy... :/

Gravatar

bosSki | 2005-10-16 17:34:01

yyy... ja mam wrazenie czy z prostego pytania stala sie dyskusja polityczna?? Czy q3 to jedyne rozwiazanie polskich problemow?? A ja tam bym glosowal jedynie na borowskiego gdyby byl a teraz bym nie szedl na wybory gdybym byl uprawniony a tak w ogole to kaczka ma dobre pomysly ale nie do zrealizowania glownie w dziedzinie kar... Spod prysznica slychac plusk, to kaczora kąpie tusk!!

sYnth|Bubu | 2005-10-16 19:44:01

ARS wez chlopie napisz jakis konkretny argument czemu Tusk.
A czemu Tusk mial wiedziec ze dziadek byl w "wermachcie"? A to po 1 temu ze jest historykiem z wyksztalcenia a po 2 tydzien temu przysiegal ze ten dziadek byl w obozie. I tu teraz nie chodzi o to co robil dziadek tylko ze Tusk zatail prawde.
IMO to i tak nie zmienia faktu bo glosuje sie na niego a nie na jego dziadka. No ale skoro kłamał... to jest inna bajka.

canon. | 2005-10-16 21:27:03

ARS - Wole kaczorlandie od Disneyland’u.
Bo ta "kaczorlandia" bedzie napewno lepiej rządzona przez Kaczynskiego niż przez Donalda. A w ogule to Tusk jest jak plastelina. Ludzie którzy chcą życ w normalnym państwie głosuja na prezydenta ktory ma tak zmienne zdanie?

www.orzelpocztowy.pl/tusk_len/index.htm :asd

Gravatar

bosSki | 2005-10-17 09:21:07

bo tez dajecie takie sondy... mnie to w sumie zadziwia co sie dzieje w polsce a tak w sumie to czy jest ktos nie umoczony w afere lub klamstwa?? szczerze mowiac nie wiem czy kaczyk bedzie dobry... ale wiem ze tusk nie bedzie, a teraz trzeba wybrac tylko mniejsze zlo! a najsmieszniejsze jest to ze teraz ludzie zaglosuja a za pare miechow beda sie pluc i wypierac ze oddali glos na tego kto zostanie niezaleznie kto nim bedzie #[]

zablotzky | 2005-10-17 20:02:42

ja głosuje na pq3dm6 !! xD pq3dm6 na prezydenta!!

SharK | 2005-10-18 12:09:28

Je bać Kaczyńskiego i Tuska niech wygra pro szóstka ! :D

dinhkertal | 2005-10-18 17:18:42

@#$% Ars :D Tusk to jebany żyd, który nie potrafi na proste pytanie odpowiedzieć :D Jak taki ktoś może być dobrym prezydentem? No chyba że kochasz takiego plebsa jak aleks kwaśniewski który gdyby mógł to by buszowi lache zrobił :/ Mocna ręka,mocne rządy,mocne państwo. Proste :)

sYnth|Bubu | 2005-10-18 21:07:22

Akurat Kwasniewski to jest guru dla takich Kaczorow Donaldow i zwyklych. Koles szanowany na calym swiecie, najwiekszy pretendent do stanowiska sekretarza generalnego ONZ. A to ze sie przyjazni z Bushem to odrazu znaczy ze mu dupe lize?:o
Wiec albo jestes lacho-ciagiem albo nie masz przyjaciol ?!:O
ROFL.

Gut3k|666 | 2005-10-20 08:17:19

Hmm... Smiac mi sie chce.
Po pierwsze: Co ma do tego ze dziadek Tuska był w Wermahcie? Wy chyba nie rozumiecie w czym tkwi szczegol. Dzidek Tuska został wcielony przymusowo, jak większość Polaków ( i nie tylko ) w tamtych czasach, a nie zgłosił sie na ochotnika. Różnica troche jest nie?
Po drugie: Nie głosujemy na rodzine Tuska, kimkolwiek by nie była tylko NA KONKRETNĄ OSOBE. Z resztą jaką Wy macie gwarancje, że ktoś z Waszej rodziny nie był siłą wcieloną do którejś z Armii niemieckiej? Wtedy też tak będziecie pluć na Waszych przodków? Bezsensu trochę.
Po trzecie: Jakimi metodami kieruje się PiS? No kto do @#$% nędzy wyciąga takie rzeczy na wierzch? Co to za metoda na kampanie? Żeby było wszystko jasne wiem, że Tusk też dał dupy w kilku miejscach ale za chiny się nie czepał rodzinki Kaczki. To trochę poniżej pasa.
Po czwarte: Kaczyński troche się chyba pomylił z kompetencjami prezydenckimi. Prezydent głównie reprezentuje kraj na zewnatrz. A jak słysze, że Kaczuch wybuduje 3 mln mieszkań, poprawi stan polskiej gospodarki to myślę sobie, że on chyba wybory prezydenckie z parlamentarnymi pomylił. Hasła jak najbardziej populistyczne i ni jak mają się do rzeczywistości.
Po piąte: W wielu miejscach portret Kaczyńskiego został przerobiony na portret Hitlera. Ciekawe czmu no nie? Kaczka chce rozszezyc kompetencje prezydenckie. Trochę tu zalatuje "małą dyktaturką". Zmierzamy w tym miejscu do sytuacji w której byliśmy przez dość długi czas w naszych dziejach. Czemuś takiemu mówie stanowcze: NIE!

No to na tyle. Takie jest moje zdanie. PEACE ALL!

EDIT: Kertal dzięki Tobie widać kto głosuje na Kaczke. Bez obrazy ale z Twoich wypowiedzi można wywnioskować, że jesteś ksenofobem, antysemitą, skrajnym nacjonalistą, szowinistą ( coś ala Rydzyk ). Chce żyć w normalnym kraju z normalnymi zasadami. Zeby było jasne, nie jestem za uznaniem homoseksualizmu. Trzeba porprostu przyjąć do świadomości, że coś takiego jak homoseksualizm jest i tego się nie zmieni. Obecne prawo jest w sam raz jeśli chodzi o ich możliwości w sferach prawnych.

Small jak narazie to tylko wyzywasz. Nie przedstawiłeś żadnych argumentów przeciw lub za. I Ty nas nazywasz idiotami =-D Chyba dawno do lustra nie patrzaleś =-D!

ZephYr | 2005-10-20 09:28:37

szóstka za mała... z resztą frekwencja pewnie będzie taka że styknie :D dobrze że nie wyszło że dziadzio był w SS ( spocone suty)

Gravatar

kober| | 2005-10-20 10:19:37

gut3k mam podobne zdanie co ty i wlasnie mialem cos takiego napsiac ale jak juz ty napisales to nie ebde sie powtarzal;p, tusk moze i zmienia zdanie, moze i nie jest najlepszy ale w porownaniu z kaczorkiem ktory chwyta sie kazdej deski ratunku i obiecuje wszystko co sie da zeby zyskac poparcie to nie jest najlepszy pomysl, to przypomina pewna sytuacje gdy siedzi 2 meneli, jeden z kartka z napisem zbieram na wino a drugi zbieram na chleb. Chyba nie musze mowic komu ludzie wiecej dadza. A do tego dzis trafilo do mnie fajne zdjecie z jakiejs uroczystosci z udzialem kaczorka
marek83.blog.onet.pl/ (one w srodku jest, napewno poznacie o ktore mi chodzilo;d)
a wracajac do kaczorka to on tak samo zmienia zdanie, chwile przed wyborami do sejmu zaatakowal tuska i dzieki temu wygral wybory. Tusk widzac ze to przynioslo efekt tez musial to zrobic( a raczej jego sztab) kaczorek upiera sie i przysiega ze nie bedzie w tej kampani juz wiecej atakow a pare dni po tym mowi ze ma jakas wielka nowine na teat tuska ale jej nie powie, po kilku dniach wylatuje kurski i krzyczy ze dziadek tuska w weramchcie byl. Ktos tu jeszcze mowil ze tusk dla bogatych prezydentem bedzie, wy sami nie wiecie co mowicie bo zeby wam ktos to wytlumaczyl to sami byscie zmienili zdanie, wszyscy bali sie podatku 3x15 a nikt nie wiedzial o co chodzi, a ten podatek bylby o wiele lepszy od wszystkich reform, wkoncu zwolnili by polowe urzednikow i wszystko bylo by latwiejsze. Ale sie rozgadalem:D

sYnth|Bubu | 2005-10-20 12:45:19

Gutek... teraz nie chodzi o to co robil dziadek Tuska tylko ze wczesniej Tusk trąbił wszem i wobec dziadek byl w obozie a okazalo sie inaczej.
Czyli klamał...

Gut3k|666 | 2005-10-20 14:50:49

Sorx Bubu ale jestech chyba niedoinformowany. Był narpiew w 2 obozach koncentracyjnych po czym został wcielony do Armii Niemieckiej. Czyli jednak był w obozach.
Może faktycznie skłamał, może poprostu nie wiedział. Ale powiedz mi jedno BuBu jak nazwać to o czym mówi Kaczyński ( no np. te 3mln domów), przecież każdy trzeźwo myślący człowiek też wie że to kłamstwo. A może nie, może to jest poprostu "niechcące mijanie się z prawdą". Gdybać można na wiele tematów ale to nie ma sensu. Liczą się fakty.

yoda | 2005-10-20 22:50:34

hm ostatnie dni do pomyslenia pomyslcie ludzie co chcecie

czy Kampanie Kaczorow - w tym Leppera ktory jest zalosny i jest idiota , no i LPR gdzie w interwencji na polsacie widac co robia.
a no tak jeszcze Rydzyk ala wladca zombie niby chrzescijan ktorzy by z checia pozabijali w imie rydzyka reporterow z tvn.

tuska wole z powodow takich ze mniej atakuje bzdurnymi pier.dolami konkurenta , kaczor chce wladzy , jest cfany ale przesadza troche , z reszta widac ze tusk ozywi gospodarke , mianowicie 90 procent bizmesmenow (okolo) glosuje na tuska , to juz sam fakt...

ciekawe jest ze te dolne regiony polski sa za kaczynskim , tam jest ogromna frekwencja na niego , byc moze tam ludzie uznaja proste zasady , sa mocno religijni i niewiem , sa bardziej prosci ? byc moze mi sie tylko wydaje , bylem tydzien w debicach i tam troche poznalem ludzi , wszyscy kaczynski wyzwolenie... smiech.

glosujcie jak chcecie , pis juz wygralo , jak kaczynski to mamy pare , a nie popieram takiego czegos.

popieram gutka , bym podobnie napisal a nie same teksty ale to chyba niema sensu.

pa1n|chosen | 2005-10-20 23:27:30

heh wszystko to co chcialem napisac napisal kert :]

sYnth|Bubu | 2005-10-21 00:22:19

Zeby Historyk z wyksztalcenia tego nie wiedzial? : O Pozatym co Ty mi tu piszesz o Kaczynskim? Ja nie jestem jego zwolennikiem. Cimoszewicz dla mnie byl po 100 razy lepszy od nich razem wzietych.
BTW Tusk mowil ze Dziadek przesiedzial okres wojny w obozie jeden i drugi...
Zreszta niewazne nie bede sie o 2 idiotow klocil.

A wybieram w 2 rundzie Kaczynskiego bo ostatnie 4 debaty ktore widzialem to stwierdzilem ze na glaba nie zaglosuje bo jak sie go pyta o dm6 to odpowiada o dm7... Nie dziekuje.

Gravatar

GunneR | 2005-10-21 08:24:59

Milo widziec ze co niektorzy maja glowe i potrafia sami myslec a nie sluchac sie tylko co w telewizji powiedza i co w gazecie wyborczej im napisza...:Asd
Jak komus nie pasuja tlumaczenia kim jest tusk itp to niech przyjma w koncu do wiadomosci ze gosc nie ma jaj i tylko by sie ulkadal i w dupe innym wchodzil. Nie przyjmuje zadnego konkretnego stanowiska.A jego polityka zagraniczna to juz wogule porazka.
Tusk to to samo co Kwasniewski. Wszyscy ci ktorzy na kwacha glosowali teraz pojda na donalda dadza glos i znowu bedzie obora taka jak wczesniej... (no z malymi wyjatkami czesc ludzi przejrzala na oczy)

Gut3k|666 | 2005-10-21 09:12:15

GunneR heh... wiesz co prosto odbić piłke w drugą strone. Sam też jesteś łatwowierny bo skoro wierzysz we wszystko co mówi Kaczyński, choć ja dalej powtażam, że większość tego co głosi to totalne bzdury, to nie jest inaczej z Tobą. Przepraszam ale wolę słuchać niesprecyzowanych do końca wypowiedzi niż słuchać jakiś obietnic, które są niemożliwe do spełnienia.
A najbardzije podoba mi się stwierdzenie "ultra-liberał". A kto to powiedział, że jest złe? Czyli jak powiem "ultra-prawicowiec" to też powinni się obrazić ludzie z obozu Kaczyńskiego? Dzine toroche, no nie?

BuBu ja też głosowałbym na Włodka ale to co zrobił ... zostawie bez komentarza.

Gravatar

kober| | 2005-10-21 17:31:32

ja tam bym glosowal na borowskiego, bubu a ja nie wiem jakie ty debaty ogladales bo ja ich sporo tez oigladalem i w nich kaczucha platal sie i gadal glupoty, wczorajasza w tvn byla podobna. Ja mieszkam na podlasiu a tu wiekszosc mial kaczor, nie wiem co za ludzie tu mieszkaja ale nie wiedzie im sie najlepiej, jak tez wiadomo to teren rolniczy w duzej mierze, jak ostatnio kaczka byl gdzies na wiosce to babka u ktorej byl poiwedziala ze odda glos na kaczora bo tak ladnie mowi. A to co kaczor robi to zdeka przesada juz, zeby lepper powiedzial ze jak kaczor nie da mu fotela marszalka to on zaglosuje na tuska to kaczor by sie pewnie zlamal i dal mu ten fotel. Ale naplatalem (widac ze z podlasia:D)
ps. widze ze daliscie na screen of the day ta fotke o ktora mi chodzilo

sYnth|Bubu | 2005-10-21 18:18:28

Co zrobil? Bo z tego co wiem to Jarucka klamala a prokoratura nic mu nie udowodnila. :O

Gravatar

GunneR | 2005-10-23 11:41:50

Tu nie chodzi wogule o to co mowia co obiecuja ani nic z tych rzeczy. Chodzi tylko i wylacznie o to kim sa i jaka postawe przyjma jesli chodzi o dobro kraju.
I tutaj z panem Tuskiem jest taki problem jak juz wczesniej pisalem ze to kolejny kwasniewski. lepiej wyglada udaje zajebiscie wygadanego chociaz po prostu na kazdej debacie dostawal tak proste pytania ze sie zastanawialem czy to przedszkole jest czy co. Ale to tez jest niewazne prawda? To tylko aparycja delikwenta. Wazne jest to co pan Tuskie jest zdolny robic dla wlasnego interesu i reszty kretaczy w naszym rzadzie.
Proponuje kazdemu kto uwaza ze Tusk to super gosc a kaczor to baran niech sobie obejrzy dokument
"NOCNA ZMIANA" Pana Kurskiego.
Aha i przestancie w koncu czytac gazety skonczenie lewicowe pisane przez bylych komuchow udajacych dzisiaj nawruconych.
p.s. Przedwczoraj rozdawali w Szczecinie Metro. I byla wypowiedz na temat tego kto popiera Tuska a kto Kaczynskiego. Popierajacy Tuska zostali opisani jacy wspaniali ludzie i wogule. Z walesy zrobili oswieconego nobliste, Holek to wspanialy kierowca najlepszy od nie wiadomo kiedy w kraju... I jacys tam profesorowie plus tuzin sportowcow...:Asd Zapomnieli tylko o malzenstwie Kwasniewskich...:A chyba sie im wydawalo ze to moze zle wplynac na wizerunek Tuska...buhahaha.

A kim sa ludzie popierajacy Kaczynskiego?
Andrzej Lepper skonczony krajowy idiota (nie bede go bronil ze jest inteligent bo nie jest, jest takim samym kretynem jak walesa chociaz z tego pierwszego zrobili wielkiego mysliciela:A)
Tadeusz Rydzyk a przede wszystkim Radio maryja. Taki stek bzdur jak jest tu wypisany to po prostu masakra. Okazuje sie ze to radio gdzie sie ciagle modla sluchaja religijnych piesni i rozmawiaja o pomocy mniejszosciom narodowym o wydarzeniach 2 wojny swiatowej i innych waznych wydarzen historycznych to radio antysemickie i nastawione na wladze:AAAAA
Jacek Kurski to jebany piers ktory wciska nos w nie swoje sprawy i wygrzebuje z wermachtu niedobre pisma.
Zalosne jednym slowem. A wystarczy tylko chwile sie zastanowic dlaczego tak wlasnie zostalo to napisane... tepi ludzie....

edit: dopiero zauwazylem co Gutek napisal i sie zaczynam zastanawiac czy Polacy maja jeszcze wogule odrobine rozumu w tych pustych glowach...

SL4VE | 2005-10-23 13:52:43

Bubu - w ostatniej debacie odpowiadał na temat.

Poza tym... dopuść do władzy Kaczyńskiego to będziesz miał pełne poparcie dla rządu PiSu i nadal nasza gospodarka będzie się rozwijać w ślimaczym tempie.

Kaczyński i rząd jego brata tyle mówią o likwidacji korupcji itd, a sami chcą wprowadzić system podatkowy, który nie spowoduje spadku korupcji, a raczej jej utrzymanie na takim samym poziomie (w sektorze fiskalnym).

Nie mówię, że Tusk jest bez wad, ale jego poglądy są mi o wiele bliższe. A co Kaczyński powiedział dobrego? Cały czas atakuje Tuska i PO mówiąc, że ich program to program sprzyjający bogatym co nie jest prawdą. Jeżeli przedsiębiorcy mają lepiej to automatycznie ich pracownicy mają lepiej. Jeżeli przedsiębiorcy mają możliwości rozwoju to automatycznie tworzą się miejsca pracy.

Wszystkie te ulgi i dodatki do podatków powodują tylko tyle, żę przesiębiorcy mają ścieżkę jak więcej zagrabić dla siebie.

Podatek liniowy niesprawiedliwy? Przecież to są miary procentowe i siłą rzeczy ten, który zarabia więcej zapłaci wyższy podatek itd.

Budowa mieszkań przez Kaczyńskiego - kiedy Kaczor mówił o Grecji i Hiszpanii to nie potrafił zbić prostego faktu, że w tamtych państwach mnóstwo mieszkań powstało za sprawą bogatych ludzi, którzy budowali apartamentowce dla turystów. Swoją drogą jak to Kaczyński powiedział - koszt kredytu 500 złotych miesięcznie... powiedz którą biedniejszą polską rodzinę stać na taki wydatek? Tak samo, która Polska rodzina wykorzysta ulgę remontową czy budowlaną?

edit: swoją drogą... jak możecie traktować poważnie kogoś kto obiecuje: niższe podatki, wyższe wydatki, niższy deficyt, górnikom - państwowe emerytury, stoczniowcom - dopłaty z budżetu, służbie zdrowia tyle kasy ile potrzeba, przedsiebiorcom ulgi, rodzinom zapomogi, mieszkania, tansze paliwo... czysty populizm. Skoro nasz kraj dysponuje środkami, aby to wszystko wykonać to czemu nikt nie wpadł na to wcześniej?

Gravatar

Free | 2005-10-23 14:54:58

a dzisiaj o 8 wszystko bedzie jasne

SL4VE | 2005-10-23 15:20:18

Wracając do wcześniejszego wątku to gdyby Cimoszewicz się nie wycofał (nie był przygotowany do tego typu kampanii...) to pewnie też byłbym za nim.

I chciałbym tylko powiedzieć, że strasznie wkurza mnie to, że słowo Liberalizm tak źle się kojarzy w Polsce...

sYnth|Bubu | 2005-10-23 18:23:46

Gunner nie porownuj Tuska do Kwacha bo to jakbys 5 lige do 1 porownywal.

Gravatar

Free | 2005-10-23 20:06:03

pomyłka o 20:25 sie wyjasni ;)

yoda | 2005-10-23 20:17:16

biedni prosci ludzie :(

Gravatar

Free | 2005-10-23 20:34:15

biedny garbaty ;)

canon. | 2005-10-23 20:34:28

Mamy 4RP! Lech Kaczynski!!
Teraz wszystkie liberały z komunistami pujdą na smietnik :d

SL4VE | 2005-10-23 20:58:58

Moim zdaniem nie ma powodów do radości...

canon. | 2005-10-23 22:11:58

Dla tych ktorzy przegrali zapewne nie ;)
Uczciwy kandyat wygrał i jestem z tego zadowolony bo widać ze polacy jeszcze mają troche oleju w głowie i nie wybrali kogoś tak sztucznego, zmiennego i zakłamanego zwolennika teraźniejszych czarnych interesów 3RP jakim jest Tusk :E
Ale to już jest koniec, nie mam zamiaru sie z nikim sprzeczać bo wygrałem 2 razy z PiS’em i Lechem i nic tego nie zmieni. Polska prawych ludzi wygrała ;]

Gravatar

cin | 2005-10-23 22:12:43

Wykryto pierwszy przypadek ptasiej grypy w polsce....kaczka została prezydentem :D

Gravatar

GunneR | 2005-10-23 23:36:11

Jeszcze nie... chyba ze wy macie jakies niesamowite informacje nie wiem skad:O

Gravatar

kober| | 2005-10-23 23:48:26

heh jeszcze nie wykryto ale jedynie ptasia grypa moze nas uratowac. canon zobaczymy czy za rok bedziesz mial takie zdanie, juz zbieraj sobie pieniadze na mieszkanie ktore ci kaczor postawi albo odrazu na rente przejdz bo ma byc wieksza

SL4VE | 2005-10-24 00:04:52

Canon - racja, teraz moje gadanie już nic nie zmieni. Wyniki będą ostateczne i niezmienne. Nawet nie będe komentował nic, bo nie chce mi się wdawać już w dyskusje.

Co będzie to będzie, a jak będzie źle to najwyżej gdzieś wyjadę... trudno.

Gravatar

GunneR | 2005-10-24 00:05:40

Rownie dobrze moze sobie odpuscic zbieranie jesli przyjac ze tusk bedzie i strefa euro wkroczy do polski szybciutko za rok gora 2. wtedy sobie juz nie kupi:D Wiec rachunek jest na rowno:D Tu dupa i tam dupa:D

SL4VE | 2005-10-24 07:14:22

Ze strefą Euro nie powinniśmy się za bardzo śpieszyć ;P

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek +1 - 84 pkt
  2. Requiem - 30 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
  5. MucieK - 8 pkt
  6. bit - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 53