ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Cpma 1.44 okiem Miszczów - ProX

sob, 29 grudzień 2007 15:35:01 | Autor: AL|EN
Witajcie Drodzy Czytelnicy w kolejnej odsłonie serii wywiadów przeprowadzanych z czołówką polskiej sceny duelowej nt. stosunku do przenosin na CPMA i wszystkich kontrowersji z tym związanych.
Tym razem pod tablicę poproszony został ProX!

Życzę miłej lektury ;-)
 

AL|EN: Przedstaw się publice ;)

ProX: Yo jestem Konrad "ProX" Kubala mieszkam w Kielcach i gram w q3 hihi ale oficjalnie :)

AL|EN:
Czy zgodzisz sie zagrać parę meczów z total newbie w akcji
ORGanizowanej przeze mnie pt. "Mecz na Cpma.vq3 dla każdego z
mistrzem!" po nowym roku?

ProX: No raczej, ze przecież

AL|EN:
Czy uważasz, że te wszystkie narzekania ze strony graczy z OSP są
potrzebne? Najlepsi (tacy jak Ty) i nie tylko, jakoś nie mają problemów
z dostosowaniem się do panujących standardów i grają bez whinowania.

ProX: Ja nie zwracam na te narzekania najmniejszej uwagi, kwestia przyzwyczajenia. Jest paru malkontentów, którzy by najchętniej zjedli to cale cpma/vq3 bo ich kochane osp nie jest priorytetowym modem. A najlepsi nie narzekają bo są najlepsi :P

AL|EN: Dla graczy z OSP
nieszczęsny movement to chyba najtwardszy orzech do zgryzienia - czy sprawia Ci jakąś trudność?

ProX: Nieszczęsny? Nie można tak tego nazwać, jest on po prostu taki sam dla każdego, nie to jak miało miejsce na osp gdzie ten, który miał więcej fps mógł dalej skakać. Moją piętą Achillesa zawsze był movement, ale i tak wykonywanie tych prostych przeskoków vide skok z kładki na rg nie sprawia mi trudności.

AL|EN:
Jedna z największych zalet Cpma to o wiele lepszy NETCode i
"predykcja". Dla niektórych to jednak jest wada. Grają w internecie na
OSP i uważają, że gra na Lanie powinna być taka sama jak na pingu 50 -
narzekają, że przez NetCode zmieniła się mechanika gry itp.
Wielu graczy twierdzi, że powinno to być jakoś zrównoważone, poprzez
osłabienie LG i MG lub w inny sposób. Co o tym sądzisz ?

ProX: Sorry, ale jeżeli ktoś się czepia NETCode'u no to w takim momencie mój komentarz powinien być zbędny. Ludziom zawsze jest źle, ktoś daje im szanse na skonfrontowanie sie z graczami czołówki euro w jako tako znośnych warunkach jednak to też jest dla nich problem. Osłabić lg i mg to żarcik prawda? Przecież zarówno mg i jak i lg mają taką samą siłę rażenia jak na osp więc gdzie tu problem? Spotkałem się już z takimi opiniami, że lg jest za mocne i powinni je osłabić - dla mnie to farsa. Każda broń prócz piły i mg przy odpowiednim aimie są potężne, osłabmy wiec rl która 3 czy 4 precyzyjnymi strzałami odsyła na tamten świat każdego napotkanego robota :P

AL|EN:
Netcode again - Rakiety nie zadają obrażeń, z Railguna trafia się 3
metry od modelu, SG sięga robota przez ściany itp. - spotkałeś się z
czymś takim? (Tu mały Link do wypowiedzi ArQoN'a)

ProX: Z tym bugiem rl spotkałem się, ale to pojedyncze przypadki. Gdybym grał z jakimś aimbotem to pewnie bym sie z tym spotkał, jednak nie używam tego typu programów, wiec nie zaobserwowałem :)

AL|EN:
Czy uważasz, że "wymuszanie" używania nowych ikonek (jako pierwszy krok
do przyzwyczajenia ludzi do nowej grafiki w Cpma Free Game) jest
słuszne? Czy może ArQoN powinien skończyć z dyktatorskim panowaniem i
narzucaniem wszystkim tego co mu się podoba a co nie?

ProX: No właśnie to może być irytujące
dla graczy, ze ktoś zmienia coś, co w niczym nie przeszkadza, jakieś
ikonki pierdółki. Dyktatura nigdy nie była przyjaźnie postrzegana, a
wręcz tępiona, bo chyba nikt nie lubi gdy ktoś narzuca swoje prawdy w
wypadku gdy my się z nim nie zgadzamy. Wg. mnie te wszystkie zmiany
powinny być w opcji, a nie z góry narzucone ale cóż poradzić to on
konstruuje tego moda i my gracze musimy się z tym pogodzić :(


AL|EN:
Przez lata były wojny o najróżniejsze mody, ten lepszy bo to, a tamten
gorszy, bo tamto... Cpm, PMC, vq3, OSP, CPMa i tak dalej. Może
przyszedł czas wreszcie to zakończyć i pogodzić wszystkich graczy jedną
platformą?


ProX: Moim zdaniem nie powinno sie w
ogóle kłócić o takie rzeczy. De gustibus non est disputandum czyli o
gustach się nie dyskutuje. Wojna o to, który mod jest lepszy powinna się
zakończyć. Niech zapanuje pokój, by granie było przyjemnością a nie męką.



AL|EN:
A ci którzy będą krzyczeć wniebogłosy, że "zjebane te cpma" może jakaś mała sugestia dla nich?

ProX: Graj w CPMA/VQ3 albo giń, hehe hasło propagandowe :)


AL|EN:
Czego życzysz newbies, którzy zechcą spróbować sie przerzucić na Cpma?

ProX: Grajcie z lepszymi, nie poddawajcie sie, nie bójcie sie dotkliwych porażek, uczcie sie na błędach swoich jak i przeciwników, testujcie cfg znanych graczy, przerabiajcie je i bawcie sie dobrze :)

AL|EN: Dziękuję za poświęcony czas i powodzenia w kolejnych turniejach!

ProX: PS.Chciałem pozdrowić cala scenę wszystkich znajomych, a jest ich wielu i POGRZESIONTKOWACIALEGO :] yo

Wywiady z kolejnymi Miszczami już wkrótce!
Wyświetleń: 9098

olek | 2007-12-29 18:17:17

n1, taki wywiad pro-przenosinowy :D
tak ma byc! ;)

Radioactive | 2007-12-29 20:04:52

No i bardzo dobrze prawi chłopak.

kos | 2007-12-30 02:18:19

Nie róbcie z tych wywiadów kampanii na rzecz CPMA bo to mało ciekawe wg. mnie :"cpma to tamto sramto :P".

move | 2007-12-30 06:57:17

chodzi o to, zeby przecietny gracz zobaczyl co mysla na temat cpma w porownaniu do osp ci najlepsi. easy.

kos | 2007-12-30 23:52:36

a sor, myślałem że to seria wywiadów tylko a to seria wywiadów co miszcze sądza o cpma ;D

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek +1 - 84 pkt
  2. Requiem - 30 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
  5. MucieK - 8 pkt
  6. bit - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 53