ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Demos

śro, 07 sierpień 2002 18:10:57 | Autor: freak


Nie mam pojęcia czemu piszę o tym skypcie dopiero teraz. Minął pewnie już conajmniej rok odkąd zaczełem używać skryptu który znalazłem w configu czm'a....





Skypt ten bardzo ułatwia oglądanie dem i dzieki niemu możemy (zwłaszcza jeśli oglądamy ich dużo) zaoszczędzić sporo czasu. Pozwólcie że wreszcie go podam :P





set demo_faster vstr demo_ff1


set demo_slower vstr demo_pause


set demo_pause "com_maxfps 1;timescale .00000000001;set demo_faster vstr demo_play;set demo_slower vstr demo_play"


set demo_play "com_maxfps 120;timescale 1;set demo_faster vstr demo_ff1;set demo_slower vstr demo_pause"


set demo_ff1 "timescale 3;set demo_faster vstr demo_ff2;set demo_slower vstr demo_play"


set demo_ff2 "timescale 9;set demo_faster vstr demo_ff3;set demo_slower vstr demo_play"


set demo_ff3 "timescale 27;set demo_faster vstr demo_ff4;set demo_slower vstr demo_play"


set demo_ff4 "timescale 81;set demo_faster vstr demo_ff5;set demo_slower vstr demo_play"


set demo_ff5 "timescale 9999;set demo_faster vstr demo_ff5;set demo_slower vstr demo_play"





Wyjaśniać nic nie będe bo przyznaje sie bez bicia że sam do końca nie kumam czaczy :D Btw. wklejcie se to do osobnego pliku .cfg najlepiej że by to powyższe było w pliku demos.cfg Uwaga! wyłącznie to powyższe. Następnie w swoim configu (przypominam :P : q3config.cfg) wklejamy to :





bind LEFTARROW "vstr demo_slower"


bind RIGHTARROW "vstr demo_faster"





Co oznacza że prędkość gry kierujemy teraz strzałkami,kursorami czy jak to sobie tam nazywacie :)





I teraz jeszcze w skrócie do kłejka robimy coś takiego.





+exec demos.cfg





Wklejamy to do właściwości->program->wiersz_polecenia . Powinno toto wyglądać tak i oczywiście działać :]





C:GRYQUAKE3Quake3.EXE +exec demos.cfg





n1?



Wyświetleń: 7608
Gravatar

StaryOrgowicz_1 | 2002-08-07 18:16:53

nie latwiej zainstalowac sobie DSC ?

grzEs | 2002-08-07 18:37:11

jeny freak, walisz kolumny jak najebany biegacz =P. Staraj sie pisac rzadziej ale lepiej. Niewiem po co napisales ta kolumne?? W JAKIM CELU!!!!

jestem szczery i tyle, ale ta kolumna jest bez sensu, chcialem ci dac ocene 2 ale kurcze nacisnelem 6 :((

Razor | 2002-08-07 18:43:00

@#$% nie psizcie tyle kolumn, gzres, freak dajcie na luz, ledwo co wyszla kolumna lagrandy a juz jest nizej, macie dawac 1 kolumne na 1 tydzien max nie czesciej bo sie syf robi...

Gravatar

StaryOrgowicz_24 | 2002-08-07 20:09:09

nie rozumiem nie podoba wam sie że macie co czytac? nienadążacie czy jak :P

bryan | 2002-08-07 23:23:46

przeciwko czestym kolumnom nie mam nic , bo milo poczytac ,ale uwazam, ze ta akurat jest bezsensowna :D tak to jest jak sie (zg)redakcja rozrasta :))

SAI4H | 2002-08-08 15:14:06

mysle ze text ok ale nie na kolumne :P raczej do dzialu cfg =]

Gravatar

[Ac|5crub] | 2002-08-08 17:04:23

Freak jest OK!!!!!!!!! =P

Nie wymiekaj bracie!!!!!!!!!!!!! =)

Gravatar

StaryOrgowicz_15 | 2002-08-09 01:56:37

ej freak tn twooj scryp do demek jest lipny patrza na moje cacko!! ;;)

set demfastf "timescale 1.6; bind rightarrow vstr demsuperff"
set demsuperff "timescale 30; bind rightarrow vstr demfastf"
set demslowmo "timescale 0.5; bind rightarrow vstr demfastf"
set dempause "timescale 0.1; bind rightarrow vstr demfastf"
set demnormal "timescale 1.2; bind rightarrow vstr demfastf"
timescale "1"
bind rightarrow "vstr demfastf"
bind uparrow "vstr demnormal"
bind downarrow "vstr dempause"
bind leftarrow "vstr demslowmo"
set startavi "cl_avidemo 20; bind kp_uparrow vstr stopavi"
set stopavi "cl_avidemo 0; bind kp_uparrow vstr startavi"
vstr stopavi

set stop "cl_freezedemo 1; bind KP_PLUS vstr go"
set go "cl_freezedemo 0; bind KP_PLUS vstr stop"
bind KP_PLUS "vstr go"
bind KP_INS "cg_thirdperson 1; vstr a0; vstr r40"
bind KP_DEL "cg_thirdperson 0; vstr a0; vstr r40"
bind KP_HOME "vstr closer"
bind KP_PGUP "vstr farther"
bind KP_LEFTARROW "vstr left"
bind KP_RIGHTARROW "vstr right"

set a0 "cg_thirdpersonangle 0; set left vstr a10; set right vstr a350"
set a10 "cg_thirdpersonangle 10; set left vstr a20; set right vstr a0"
set a20 "cg_thirdpersonangle 20; set left vstr a30; set right vstr a10"
set a30 "cg_thirdpersonangle 30; set left vstr a40; set right vstr a20"
set a40 "cg_thirdpersonangle 40; set left vstr a50; set right vstr a30"
set a50 "cg_thirdpersonangle 50; set left vstr a60; set right vstr a40"
set a60 "cg_thirdpersonangle 60; set left vstr a70; set right vstr a50"
set a70 "cg_thirdpersonangle 70; set left vstr a80; set right vstr a60"
set a80 "cg_thirdpersonangle 80; set left vstr a90; set right vstr a70"
set a90 "cg_thirdpersonangle 90; set left vstr a100; set right vstr a80"
set a100 "cg_thirdpersonangle 100; set left vstr a110; set right vstr a90"
set a110 "cg_thirdpersonangle 110; set left vstr a120; set right vstr a100"
set a120 "cg_thirdpersonangle 120; set left vstr a130; set right vstr a110"
set a130 "cg_thirdpersonangle 130; set left vstr a140; set right vstr a120"
set a140 "cg_thirdpersonangle 140; set left vstr a150; set right vstr a130"
set a150 "cg_thirdpersonangle 150; set left vstr a160; set right vstr a140"
set a160 "cg_thirdpersonangle 160; set left vstr a170; set right vstr a150"
set a170 "cg_thirdpersonangle 170; set left vstr a180; set right vstr a160"
set a180 "cg_thirdpersonangle 180; set left vstr a190; set right vstr a170"
set a190 "cg_thirdpersonangle 190; set left vstr a200; set right vstr a180"
set a200 "cg_thirdpersonangle 200; set left vstr a210; set right vstr a190"
set a210 "cg_thirdpersonangle 210; set left vstr a220; set right vstr a200"
set a220 "cg_thirdpersonangle 220; set left vstr a230; set right vstr a210"
set a230 "cg_thirdpersonangle 230; set left vstr a240; set right vstr a220"
set a240 "cg_thirdpersonangle 240; set left vstr a250; set right vstr a230"
set a250 "cg_thirdpersonangle 250; set left vstr a260; set right vstr a240"
set a260 "cg_thirdpersonangle 260; set left vstr a270; set right vstr a250"
set a270 "cg_thirdpersonangle 270; set left vstr a280; set right vstr a260"
set a280 "cg_thirdpersonangle 280; set left vstr a290; set right vstr a270"
set a290 "cg_thirdpersonangle 290; set left vstr a300; set right vstr a280"
set a300 "cg_thirdpersonangle 300; set left vstr a310; set right vstr a290"
set a310 "cg_thirdpersonangle 310; set left vstr a320; set right vstr a300"
set a320 "cg_thirdpersonangle 320; set left vstr a330; set right vstr a310"
set a330 "cg_thirdpersonangle 330; set left vstr a340; set right vstr a320"
set a340 "cg_thirdpersonangle 340; set left vstr a350; set right vstr a330"
set a350 "cg_thirdpersonangle 350; set left vstr a0; set right vstr a340"
set r5 "cg_thirdpersonrange 5; set farther vstr r10; set closer vstr r500"
set r10 "cg_thirdpersonrange 10; set farther vstr r20; set closer vstr r5"
set r20 "cg_thirdpersonrange 20; set farther vstr r30; set closer vstr r10"
set r30 "cg_thirdpersonrange 30; set farther vstr r40; set closer vstr r20"
set r40 "cg_thirdpersonrange 40; set farther vstr r50; set closer vstr r30"
set r50 "cg_thirdpersonrange 50; set farther vstr r60; set closer vstr r40"
set r60 "cg_thirdpersonrange 60; set farther vstr r70; set closer vstr r50"
set r70 "cg_thirdpersonrange 70; set farther vstr r80; set closer vstr r60"
set r80 "cg_thirdpersonrange 80; set farther vstr r90; set closer vstr r70"
set r90 "cg_thirdpersonrange 90; set farther vstr r100; set closer vstr r80"
set r100 "cg_thirdpersonrange 100; set farther vstr r120; set closer vstr r90"
set r120 "cg_thirdpersonrange 120; set farther vstr r140; set closer vstr r100"
set r140 "cg_thirdpersonrange 140; set farther vstr r160; set closer vstr r120"
set r160 "cg_thirdpersonrange 160; set farther vstr r180; set closer vstr r140"
set r180 "cg_thirdpersonrange 180; set farther vstr r200; set closer vstr r160"
set r200 "cg_thirdpersonrange 200; set farther vstr r220; set closer vstr r180"
set r220 "cg_thirdpersonrange 220; set farther vstr r240; set closer vstr r200"
set r240 "cg_thirdpersonrange 240; set farther vstr r260; set closer vstr r220"
set r260 "cg_thirdpersonrange 260; set farther vstr r280; set closer vstr r240"
set r280 "cg_thirdpersonrange 280; set farther vstr r300; set closer vstr r260"
set r300 "cg_thirdpersonrange 300; set farther vstr r350; set closer vstr r280"
set r350 "cg_thirdpersonrange 350; set farther vstr r400; set closer vstr r300"
set r400 "cg_thirdpersonrange 400; set farther vstr r500; set closer vstr r350"
set r500 "cg_thirdpersonrange 500; set farther vstr r5; set closer vstr r400"

Gravatar

StaryOrgowicz_282 | 2002-08-10 02:12:39

a nie lepiej uzywac do tego cpma99x1 ????.....tam jest to pod bodajze trzema klawiszami (pgup, pgdn i end chyba)

Gravatar

StaryOrgowicz_321 | 2002-08-10 22:42:51

wg mnie lepiej zapodac sobie DSC, tam jest wsio czego trzeba :P

Qad_417 | 2002-10-11 20:46:29

te skrypty były już dawno opisane dosyć dobrze przez jednego z członków klanu darkside, i opis ten jest na ich stronie

jak tak to zobaczcie mój skrypt //cos
set demf1 "timescale 2;echo ^1---^3>; set > vstr demf2; set >^1-^3>>; set vstr demf3; play sound/misc/menu3"
set demf3 "timescale 10;echo ^1---^3>>^1-^3>>^1-^3>>; set vstr demf4; play sound/misc/menu3"
set demf4 "timescale 40;echo ^1---^3>>^1-^3>>^1-^3>>^1-^3>>^1!!!; set vstr demnormal; set vstr dems1; play sound/misc/menu3"
set dems3 "timescale 0.1;echo ^2 vstr dems2; set vstr dems3; play sound/misc/menu3"
set dempause "timescale 0.000000000000000001;echo ^1Pause; set > vstr demf1; set vstr demf1; set "
bind uparrow "vstr demnormal"
bind downarrow "vstr dempause"
bind leftarrow "vstr "vstr demf1"
seta

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek +1 - 84 pkt
  2. Requiem - 30 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
  5. MucieK - 8 pkt
  6. bit - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 53