Kamper
Kamper - według większości z nas osoba strasznie denerwująca i przykra. Kamperstwo tępione i wyszydzane jest na prawie wszystkich serwerach na świecie. Spójrzmy jednak na to trochę z innej strony. Co tak naprawdę osiąga kamper?. Czy koleś dzierżący RG i czający się gdzieś w kącie jest tak naprawdę groźny?. Postaram się to ocenić z punktu widzenia gracza Rocket Areny. Mimo ogólno-dostępności raila takistyl gry jest w sumie stosunkowo rzadko spotykany. Wynika to z kilku faktów. Po pierwsze akcje w RA są bardzo szybkie i większość graczy bardziej preferuje styl hardcore niż zachowawczy. Wytrawny i cierpliwy kamper, mimo jego być może wspaniałej celności i tak nie zdąży zrobić porządnego wyniku. Inni po prostu szybciej zdąża "nabić" wynik. Może to mieć jakieś odniesienie jedynie w statystykach, choć i tak głównym atrybutem sortującym jest Ratio (Frags per minute - Deaths per inute). Widzimy więc że głównym czynnikiem jest tu czas. Do tego warto chyba wspomnieć o naszym doświadczeniu. Czyż większość z nas nie zna "Camper Areas", miejsc szczególnie ulubionych przez kamperów? Ja, osobiście wręcz nie mogę się powstrzymać od puszczenia w takie miejsce "kontrolnej" rakiety. Powiększa to wynik dość często i zawsze tak zdobyty frag wywołuje uśmiech na twarzy.
Po drugie, wiem że to banalnie zabrzmi ale nieruchomy gracz to martwy gracz i jest to fakt niezaprzeczalny. Przy odrobinie treningu rocket jumpów wyskakuje się zza rogu z dość dużą prędkością, minimalizując trafienie praktycznie do zera. My za to mamy w locie dużo czasu na spokojne namierzenie pacjenta i poczęstowanie go "w nagrodę za cierpliwość" railikiem miedzy zzoomowane oczka ;)
Po trzecie, być może zabrzmi to trochę dziwnie, mnie jest trochę szkoda takich ludzi. Sami sobie szkodzą, odbierając sobie radość z gry klasycznej, jak John Carmack przykazał. Dochodzi do tego jeszcze element braku rozwoju taktyki i ogólnych umiejętności gry. Podsumowując kampera uważam ich za stosunkowo nieszkodliwy rodzaj graczy. Chcą niech sobie kampują ich problem. Większość kamperów to słabi gracze i jeśli się trafi taki w drużynie przeciwnej to bardziej jestem zadowolony niż wkurzony.
Lamer
Heh temat rzeka, bo tak naprawdę pojęcie jest obecnie bardzo ogólne. Zmieniło się też chyba jego podstawowe znaczenie, uległo rozszerzeniu. W większości przypadków nazywamy lamerem każdego, kto nas, delikatnie mówiąc, denerwuje. Ciekawe, z czego to wynika? Z drugiej strony często reagujemy bardzo ostro, jeżeli usłyszymy taki epitet pod swoim adresem. Na początku lamerem nazywaliśmy tych, którzy nie mając za wiele w głowie starali się udowodnić wszystkim pozostałym, że są "the best".W tej chwili stało się tak, że taką etykietkę można zaliczyć prawie wszędzie. Miałem niedawno przypadek, kiedy gość wyjechał do mnie z tekstem, że jestem lamer bo załatwiłem go....mashingunem. Szczena mi trochę opadła, ale cóż, takie życie. Mimo wszystko uważam, że zdecydowaną grupę tego typu ludzi można jeszcze wychować. Czasem zwykłe wyjaśnienie pacjentowi, co zrobił źle może odnieść dobry skutek. Fakt, że są ludzie po prostu niereformowalni, ale cóż takich należy unikać. Ileż razy dostałem rakietką miedzy oczy, kiedy akurat pisałem coś w konsoli. O czajeniu się za plecami, podczas respawnu już nie wspomnę. W zestawieniu kamper vs lamer zdecydowanie wolę tych pierwszych. Przed kamperem można sie jakoś bronić. Wolę dostać znienacka raila (ustawienie railtrailtime na 1000 chociaż da mi znać skąd padł zdradziecki strzał) bo chociaż ma jeszcze szansę i daje mi do myślenia (byłem za wolny...). Wobec kolesia, który rozwala mnie na lagu, bo wydaje mu się że własnie udowodnił mi swoją wyższość, nie mam szans. Napiszcie co myślicie na ten temat.
Pozdrawiam
[UVM]AcidRain
Chaos | 2002-05-13 21:43:17
Heh .. odkad tu jestem dto sie duzo zaczełem udzielac (chyba :P ) ...
W RA nie gram ale sama grami sie podoba [poprostu nie ma z kim u mnie za mało osób chętnych i wogóle za mała popularność :( .. qrde to po co ja te rjumpy i tricki cwiczylem ^_^ )].
Ale problem polega na tym ze ludziesłowa lamer rzeczywiście uzywają bez sensu i skladu. Lamer to dla mnie ktos kto nie umie czegoś a sie przechwala ze jest w tym the best ... co innego byc słabym i cwiczyc zeby byc lepszym, co innego myslec ze jest sie najlepszym a w rzeczywistości bida jak nic.
Ludzie nazywają sie lamerami jak tylko im cos nie podpasi (motyw z zabiciem gościa machingunem rozbawił mnie do łez .. koleś musiał byc .. ehem .. byc .. sami wiecie :). Wiadomo ze zdarza sie w speedzie walki wyleciec zza roga i strzelic w olesia który własnie ma ładny niebieski znaczek nad głową ale zawsze to mozna naprawic jak sie ma szacunek i honor ['kill' RULEZZ ] odbierając sobie nieuczciwie zdobyty frag. Tyle by było o lamerach. Po prostu niektórzy ludzie nie umieją przegrywać [tu pozdrawiam sąsiada Klo53k'a :) ale chłopak zdaje sobie sprawe ze swojej wady i coraz lepiej mu sie przegrywa :P ]
Co do kampowania ... hmm moze w RA kamper nie ma szans ale w vq3 można czasem osiągnąc coś w ten sposób [oglądaliście ten 520 mb filmik ?? scenka z czekaniem na red armor jest zajebista aaaaatgggggghh :)] sam praeferuje szybką walke fragi w locie rakiety rail i mixowanie brońmi na maxa ... ale nie zmienia to faktu że czasem wcisne +speed i sie poskradam, alebo zaczaje bo wiem ze zara ktos będzie daną drogą szedł. Ci którzy narzekają na kamperów zwykle poprostu są bezradni ... nie potrafią sobie z tym poradzić i to ich tak wqrza .... przy odrobienie myślenia kampera można łatwo znieść. Dlatego zgadzam sie tu z AcidRain'em ja sie wie gdzie mozna kampować to sie tam wali rakeitke na sprawdzenie i po krzyku ...
Czasem mi sie zdaje ze dla niektórych q3 nie jest zabawą .. [a później sie dziwią ze w telewizji mówią ze gry przemoc wywołują :P]. Jak ktos bierze wszsytko sobie do serca niech nie gra po co komu nerwica w wieku 20 czy tam ilu lat ..
Powiem tyle .... prawdziwego lamerstwa nie zniose .. kamperstwo to nic złego o ile nie czyni sie tego non stop .. bo to jest po prostu nudne i nie daje zadnch szans na sukces.
Przypomina mi sie jak mi kolega powiedział nową definicje lamerstwa. LAMER TO KTOS KTO WCIAZ NADUŻYWA TEGO SŁOWA W STOSUNKU DO INNYCH.
Mam nadzieje ze to co napisałem jest sensowne i nie pisałem tego wszytkiego na marne ...
HF & GL everyone
#614209
*M4STER* | 2002-05-13 22:00:40
zgadzam sie z wami tesh.......
hej chaos pamietam ta scenek z tego filmiku duzego (q3rulezz2)
joł KAMAN RA!!!!!
:))))))
mial pecha gostek..... troche za szybko do ra na ztn przybiegł (ffa grali) :PPPP
#614210
*M4STER* | 2002-05-13 22:11:04
ja kampowac nie lubie bo nieumie....:))))))))))
na prodm6 jak jestem przy reilu to go nie mam bo czekam.......:PPP
80%gry mojej to rg :PPP
(nie oplaca sie kampowac)
ewentualnie przypadkeim jeden frag....
ale sie nei zdaza ze czekam np na pdm6 przy reilu z reilem.....:PP
wedlug mnie i tak nie korzystne takei miejsce jedno
za nim podejdzie przeciwnik.... bigajac po calej mapie 3 razy wiecej fragow zdobedziesz........
jak mam reila to chodze raczej po rozleglych terenach......(quad i okolice)
a stojac przy reilu tzrebna uwazac na ptzeciwnikow z 2 stron od tylu (jak ma RL to marne sznase na ucieczke :))))))
(czesto trafiam) (szczegolnie zmoim bindem ktory zamisat na say_teami mialem na say'u
np czekam na reila (przewaznie po respawnie biegne po reila i po drodz zgarniam shotgany...jak mam jsuh reila to armory i rl..... wtedy z 10 fragow po rzadze i znowy trudna ekspedycja oblowienia sie..........:PPPPPPPP
kamperstwo jest nie opłacalne....
i nie bezpieczne....
(po respawnie biegn po reila bo dobzre raczej grmsa reilem...) wole reila od rl :PPPP
#614211
Chaos | 2002-05-13 22:21:36
hehe
wiedze początek wesołej znajomości ..
M4STER .. zrobiliśmy sobie z org'a malego czata :))
a co do broini u mie tesh rail rządzi .. ale wciąz trenuje ..
obniżam sensititivy na raize .. kiedys gralem na sens 30 (!!!!!!WOW!!!!!) i mialem zwykła mysz a4techa. Tera mam nadal A4Techa ale optyka .. 800 dpi na USB-ku sens 17 cl_mouse accel 1.2 i daje rade całkiem całkiem ale i tak jeszcze musze poćwiczyc ....
Wracając do artykułu AcidRain dobrze ze o tym wspomniałes..
#614214
StaryOrgowicz_163 | 2002-05-13 23:21:08
No nie. Jesli chodzi o mnie to w ogole nie ma o czym mowic. Nie wiem co wszystkich tak ostatnio wzielo na pisanie o kamperstwie. Gdzies juz widzialem arta o tym. A moze 2x wlazlem na orga i czytalem ten sam txt? :P
IMO nie ma absolutnie ZADNEJ potrzeby pisania o kamperstwie. Chyba kazdy wie jak to sie robi, wiec nie ma sensu pisac poradnikow. Co do gamestyle - oczywiscie ze kampowanie nie jest ABSOLUTNIE ZADNYM ZAGRANIEM NIE-FAIR. Nie bede pieprzyl czemu tak jest bo to oczywiste. Tak samo oczywiste jest ze w jednym trybie gry (w jakim? to oczywiste :PPP) prawie w ogole sie to nie sprawdza, w drugim natomiast mozna by rzecz - kampowanie to podstawa. Tylko nie mowcie ze nie wiecie o czym pisze. Nie uwazam wiekszosci ludzi na scenie q3 za debili i mysle ze jak przeczytali 10 textow o czyms to naprawde nie potrzebuja czytac jedenastego o tym samym :/.
Cos takiego jak 'kampa' (pzdr dla c4 :))) wsrod graczy o co najmniej srednio-dobrym skillu po prostu nie istnieje. Wiekszosci ludzi zdarzy sie przykampowac. Mnie to ani troche nie wnerwia. 'Przykampowanie' jest jak najbardziej naturalne i jesli tylko w danej chwili pozwala mi na uzyskanie lepszych efektow (lub gdy nie mam innego wyjscia) - bez mrugniecia okiem zmieniam giwere na RG lub jakas inna, robie crouch i eliminuje niczego nie spodziewajacych sie przeciwnikow.
W moim klanie jest takie wrecz klasyczne zagranie. Jeden gosc, np. ja, stoje za rogiem tuz obok jakichs drzwi. Kolega z klanu, np. SL4VE, w odleglosci paru(nastu) metrow od drzwi stoi sobie, robi uniki i strzela 'od niechcenia' z rg lub pg w przeciwnika znajdujacego sie po drugiej stronie drzwi. Potem moze np. zmienic bron na MG lub Gauntleta i udac ze nie ma ammo. Przeciwnik chce go przechwycic, w tym momencie SL4VE robi dlugi skok w bok :P, zmienia spowrotem bron a gdy wrog przebiegnie obok mnie --- zgadnijcie co robie? Nie, nie mowie mu 'czesc' - robi to za mnie moj SG / RL.
Jak mowilem, to standardowe i czesto skuteczne zagrania.
pzdr
#614215
Remedy | 2002-05-13 23:46:33
Odnośnie 'kampowania' to przyjrzyjmy sie wszystkim demkom swiatowej czołówki, przeciez tam kazdy 'kampuje' kolo armorow i innych smakołyków :) Ale co tam trza grac jak sie da, dla xxx tys dolarow mozna byc 'kamperem' =P A propos speeda mychy. Kiedys gralem na Sensitivity 30 (czyli max) oraz (UWAGA!!!) cl_mouseAccel 400!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mam na to świadków a jak nadal nie wierzycie mozemy zrobic meeting i pokaze ze da sie tym grac i trafic railem :) Napisze jeszcze raz slownie Accel na CZTERYSTA!!! Trza sie troche przyzwyczaic hahahaa. Sprobojta se, polecam :D Czekam na innych moze ktos da rade na Accel 2000? :))))))))))) Greetz to All
#614218
StaryOrgowicz_14 | 2002-05-13 23:50:15
Witam graczy:))
Kamper szkoda się rozpisywać na ten temat, tyle się już widziało ze szkoda gadać ale najbardziej jest przykre jak kolesie na klanowce chamsko kampuja.....ale to chyba ich sprawa.
Co do LAM to mógł bym tu dużo pisać ale skupie się na jednym strzelanie do gracza kiedy piszą. Jest to moim zdaniem typowo lamerskie zagranie, brak umiejętności gry powoduje takie zagranie i punkty od razu nam wskakują albo koleś po prostu nie ma szacunku dla innych graczy. Takiego gracza grzecznie trzeba uświadomić co źle robi a jak to nie pomorze to trzeba go ..........! Ciężko kogoś nazwać lamą za tekst pod naszym adresem choć i tacy gracze nie pokazują za dużo inteligencji ze swojej strony. Ale rakieta ACID w miejsce kamperskie to dobry patent. Panowie zapraszam na RA serwer TOYA RA pokampujemy wspólnie.
#614219
Chaos | 2002-05-14 00:07:59
hehe .. z tym accel na 400 to tesh trochu sporne ..
ja mam 1.2 i jest tak w miare widoczne .. koles da powuzej 0.5 i zapierdala jak cholera mu mycha .. to zalezy od mychy i kompa.
A na serwa bym chetnie wpadł pokampowac .. ale jak jush sie pokampujemy wszsycy to jak bedziemy strzealc .. w RA mapy mają po kilometrze długości .. :))
#614222
Rozz | 2002-05-14 01:33:28
Ja sobie czasami pogrywam w ra3 dla czystej rozrywki i calkiem dobrze mi sie tam kampi :) nie moge sie przyzwyczaic do ciaglych rj i gram jak na vq3, a ze mapy duze, to czasem przybunkruje sobie... zwykle jednak dostaje wtedy rakiete albo raila od gaffa czy fr4ga i tyle z tego mam :)
W vq3 mam jednak nieco inna teorie. Jesli chodzi o tdm to kamping jest chyba najskuteczniejsza technika i to zarowno przy ra i broniach jak i z bronia w reku. Nie mam zastrzezen. Przy 1v1 ochrona ra czy mh wiadomo tez jest najwazniejsza. Ale nie znosze gdy w 1v1 gosc sciaga mnie z raila stojac w miejscu. No po prostu tego akurat nie znosze. To jest jakis wyraz slabosci, ulatwiania sobie gry, robienia latwych fragow. Co innego jak dostane railem z biegu - wtedy odczuwam to jako wyraz niezlego skilla i chyle czolo. Ale nie z miejsca - to nastraja mnie wybitnie pesymistycznie do takiego goscia.
#614226
StaryOrgowicz_140 | 2002-05-14 01:57:39
powiem krutko :D
Sh1eldeR ma racje.
dziekuje:P
#614227
StaryOrgowicz_186 | 2002-05-14 03:57:55
Moi zdaniem masz 100% racji lamer to śmieć którego trzeba tempić bo lamer i tak pozostanie lamerem znam jednego takiego, który ma teraz 17 lat jak zaczynał w q3 mial 16 , ja jemu wielokrotnie tłumaczyłem, że jest lamerem bo robi te żeczy które wymieniłeś a on i tak swoje dlatego teraz go za to tempie i zawsze jak siedzi w kafe a ja tam jestem i jak widze co robi momentalnie gotuje się we mnie no ileż można tłumaczyć i dostaje zawsze w morde :) jemu już nic nie pomoże pozdrawiam q3 maniaków przemawiał NoZyCoReKi(PL) narka :)
#614228
insaner | 2002-05-14 05:11:27
A spróbujcie pokampować na promode :) :P.
#614230
Remedy | 2002-05-14 08:12:42
Text Nożycorękiego jest nie do podjebania :D Zwłaszcza to co robi z tym lamerem :))))
#614234
StaryOrgowicz_133 | 2002-05-14 09:53:05
:) jesli chodzi o kamperstwo w cpma !!
Gram dosc duzo na polskich serverach i czesto spotykam sie z wyzwyskami w moja strone :/, poniewaz moj styl gry nie odpowiada innym :P nie gram na palke tylko staram sie przmyslec kazdy ruch i atakowac w najbardziej odpowiednim momecie, co sie wiaze z tym ze czasem trzeba postac za tele czy uciekac. Ale niektorzy nie potrafia tego Zkoomać ze to jest taktyka a nie kamperstwo. Nie rozumiem tez tego dlaczego nikt fetterowi na cgl nie powiedzial ze jest kamper ??? Albo jesli ktos widzial mecz z slizgu2 sting vs h@ssan. Ludzie mylicie pojecia !!!! najpierw poczytajcie sobie jakis faq a pozniej wyzywajcie.
#614238
StaryOrgowicz_14 | 2002-05-14 10:16:33
Elo , co do map kilometrowych na RA to chyba lekka przesada, zawsze masz 3 mapy 1 v 1 ktore sa male i jedna clan arenka ktora w cale ne jest taka wileka, jesli znasz dobrze mape to jest ona calkiem nieduza. Panowie kiedy doczekam sie duzej ilosci graczy na RA [ czekam na chetnych kamperow], Rooz dawno cie nie bylo u nas ....
#614239
Remedy | 2002-05-14 10:48:26
Moge pyknac z wami w RA w czwartek od 7:40 do 12:00 (rano) oraz w piatek rowniez od 7:40 do 12:00. Bylo by fajnie gdyby komus pasowala ta pora :)
#614241
Remedy | 2002-05-14 10:50:52
Ba nawet bardzo chetnie. Trza sie troche poduczyc a nie ma to jak nauka z najlepszymi (chyba jestescie najlepsi w Polsce nie? :). Gaff prosze o kontakt w sprawie meczu gg 869177 lub email: r3medy@wp.pl
#614242
StaryOrgowicz_184 | 2002-05-14 12:50:33
Ładny arykuł na temat camperów ale ja ich lubie a w sumie kocham bo gdyby nie oni to niemiał bym takiej dobrej celności a statystyki były by słąbe. Każdy Camper to lama i tyle. a co do UVM to pozdro od Klanu |FF|. Aha GaFf kochasz mnie ??? hahaha Sory nie chiałem Haha =7
#614245
Remedy | 2002-05-14 13:26:14
Hej Juni[]r moze tez sie ugadamy na RA z UVM? My czyli non-RA users :) i Hardcore RA users czyli UVM hahaha. I u bookmacherow mozemy obstawiac wyniki meczu :D Stawiam 20:1 na nas! Greetz to UVM & FF
#614247
Chaos | 2002-05-14 13:41:59
Fajna dyskusja sie wywiązała .. :))
Z tymi kilometrowymi mapami to sobie tak żartowałem .. ja nic do RA nie mam. Z Rjumpami nigdy problemu nie mialem [2 rakiety pare strafów i mam koło 1400 upsów, mapa sie wtedy robi malutka :))] pozatym uwielbiam rjumpy. A to ze w RA bie zabierają one energi jest zajebiste.. :)). Chętnie zaram .. niech ktos da namiary na dobry serw to wpadne .. :)
#614251
acidRA3in | 2002-05-14 13:56:55
Sczegółowy opis serwerów masz w dziale teksty, w 2 cześci opisu RA. Zapraszamy codziennie na Toya @ 217.113.224.7:27962 Tam praktycznie zawsze ktoś gra
#614253
Remedy | 2002-05-14 15:15:55
No nareszcie sie cos rusza :) Nie bedziecie juz osamotnieni :)
Ja mam nadzieje ze z piatku na sobote bede w caffe to z wami zagram, przepraszam to wy zagracie ze mna bo ja RA to znam z opowiadan :) Trza bedzie sie podszkolic, ale milo bedzie popykac i powspominac stare czasy (odniesienie do textu polaka - pozdroofka stary). A ty Ch@os zalatw jeszcze kogos, bo ja ciagle szukam chetnych. Mam nadzieje ze RA sie 'narodzi' w Polsce. Stay Tune folks
#614260
canis | 2002-05-14 15:39:32
hehe ja bym chetnie w to zagral :D jak narazie wiele slyszalem na temat ra :p ale jakos ni udalo mi sie pograc :D moze dajcie jakies pliczki ktore trzeba miec ;p bo nie wiem nawet jaka wersja teraz panuje i co gdzie jak sie to je :p smacznego i pozdr.
#614261
StaryOrgowicz_14 | 2002-05-14 17:48:22
BARDZO PROSZE Cienias.
RA315.exe
ra3maprojekt.exe
point1.31.exe
+custom maps sa na FTP TOYA
:))
i to wszystko znajdziesz to na wp lub na naszym ftp ftp://ftp.toya.net.pl/pub/Gry/Quake3/ lub www.uvm-clan.prv.pl
w razie jakis problemow wal na 385402
SERWER TOYA RA 217.113.224.7:27962 zawsz wieczorem nas jest pelno
Ramendy zgadamy sie na GG
Junior Kocham cie forever........:P
#614267
Kain | 2002-05-14 17:48:59
Hehe nie wyobrazam sobie grania na sens 30
Od kad sciagnalem config ZeRo4 to gram na sens 9.6 i
m_accel 0.05.Najwiekszy sens na jakim gralem to 15 hehe ale
czlowiek to sprytna bestia i do wszystkiego moze sie przyzwyczaic , nawet do odwroconych kierunkow myszy hehe
#614268
StaryOrgowicz_14 | 2002-05-14 17:49:00
ops sorki CANIS, nie cienias blad w sztuce:)))))
#614269
acidRA3in | 2002-05-14 17:54:07
Panowie i Panie podstawowy opis Rocket Areny JEST W DZIALE TEKSTY - Rocket Arena - opis cz1 i 2. Zajrzyjcie tam a znajdziecie 99% odpowiedzi na dręczące was pytania. Nie chodzi o to że nie chce mi sie na nie odpisywać, wręcz przeciwnie, ale zdecydownie szybciej rozwiążecie swoje kłopty. Jest tam zawarty krok po kroku sposób odpalenia RA jak i opis serwerów w Polsce
#614270
StaryOrgowicz_9 | 2002-05-14 18:37:39
heh rzeczywiscie temat rzeka... mam takiego jednego qmpla, ktory stoi przez caly mecz kolo rakiety i jak mu mowie
@#$% wyjdz stamtąd @#$% jedna i walcz
to on mowizmuś mnie
:p I jak takiemu nie jebnąć? :)albo inny przypadeq: wchodze na serw 1v1 (kurewa) a tam gosciu od razu do mnie z textem: jak jestes lama to wyjdz... po czym dostaje (on) do -2... lul
#614271
sxl | 2002-05-14 22:30:14
a ja wpadam na barrysworld'a, patrze: ping 60. mam 2mbit wiec mysle, moze Bog mnie wybral. przecieram oczy, ping 600. i wtedy nasuwa mi sie na mysl jeden lamer, a wlasciwie paka lamerow: tpsa
#614290
canis | 2002-05-14 22:59:56
galf lol nic wiecej nie bede :DDD ale co do cienisa to racja cienias w q3 jestem ale jeszcze przydzie czas i godzina kiedy ci nakopie do tylka :DDD poczekamy z 10 lat moze wiecej ale kiedys to sie stanie :p
#614295
StaryOrgowicz_14 | 2002-05-15 00:42:52
Cains to byla pomylka:))
#614304
StaryOrgowicz_14 | 2002-05-15 00:43:23
Canis
#614305
acidRA3in | 2002-05-15 00:49:41
Gaff piles cos czy okulista cie oszukuje?
#614306
StaryOrgowicz_14 | 2002-05-15 00:50:18
sam juz nie wiem Acid moze zasypiam juz
#614307
StaryOrgowicz_15 | 2002-05-15 01:51:57
NIE NO QNA LOL DLACZEGO NIE MOGE ZOBACZYC KOMENTARZY NA 1 STRONIE WY TESH TAK MACIE JA CHCE LOOKNAC STARE KOMENTY DO TEJ KOLUMNY BO ZASPALEM I POPŁOWY NIE WIDZIALEM ZROOBCIE COS Z TYM TO SAMO JEST PRZY ARCHIWOOM NEWSOOW ,ALE ZRZEDZE !!!
PS.sory za cpas :P
#614314
canis | 2002-05-15 08:45:14
gaff tak btw thx za pomoc :d wczoraj 1 st time odpalilem ra3 i @#$% zajebiscie mi sie spodobal :) tylko cos polskie servy nie chodza :/ ale dobrze ze jakis zagraniczny clarnet czy @#$% wie cos gdzie sie spoko gra ping 100 - 120 :)) czyli lepiej niz mam na niektorych polskich :)) wielkie thx :))
#614320
StaryOrgowicz_14 | 2002-05-15 09:22:01
Canis zapraszam na nasz serek tylko tak wieczorkiem TOYA RA 217.113.224.7:27962 , chwilowo nie dziala ale powinien dzis ruszyc bo mielismy mala awarie, inne serki pl znajdziesz w dziale serwery obecnie sa 4 polskie serki. Tylko jak wpadniesz to nie ukrywaj sie bo duzo graczy tak robi a wiadomo ze gracie od nie dawna
#614323
canis | 2002-05-15 09:26:59
no problem dzis wieczorkiem wpadne, zobaczyc jak dajecie czadu:p moze zdobende kilka fragow :p
#614324
*caP.uT* | 2002-05-15 10:57:33
Niezły CHAT szkoda że nie na temat.
#614327
canis | 2002-05-15 13:04:57
hehe ok to moze swoj komentazr nawiarze troszke do tematu co do kampera to to jest raczej styl gry kolesia w 1v1 raczej sie to nie spotyka ale bywaja wyjatki czesciej stosowane na tdm ale tam to w wielu przypadkach jest to zalozenie taktyczne by przykampic na redach czy innych itemach wkoncu to sa najwazniejsze przedmioty ktore nalezy opanowac a co do lamera to jest szerokie pojecie... dla mnie lamer to gosc ktory gada jaki to masta chuja wie, napierdala wrzuty i jest jakis nie przystosowany... :p
#614333
StaryOrgowicz_3 | 2002-05-15 16:56:38
I jedni i drudzy, czyli i kamperzy, i lamerzy są NIEZBĘDNI w świecie .
Bez nich skąd byście wiedzieli, ze jestescie lepsi i fajniejsi?
#614346
Remedy | 2002-05-17 08:43:18
fragg jak nie widzisz pierwszych komentarzy albo starych newsow to edytuj swoj profil i zwieksz ilosc wyswietlanch naraz newsow i komentarzy np. do 900 :)
#614360
StaryOrgowicz_128 | 2002-05-18 13:19:23
ja tam tylko dodam co mysle, bo wszystkich commentsow nie czytalem i nie przeczytam, bo po prostu nie mam czasu. :D
Co do opini o kamperach to w pelni sie zgadzam, a pojecie lamera jest takie jak napisales w txt. Osoba ktora nie ma o czyms pojecia, a probuje nam udowodnic, ze wie wiecej od nas i od calego swiata. Takich jest duzo. Koles ktory nie zna pojecia lamer a go uzywa wg sam jest lamerem. Kolesie biora slowko 'lamer' uslyszane z irca, chatu i wiedza jedynie, ze jest to cos negatywnego i obrzucaja nim wszystkich dookola. A tak w ogole to nie chce mi sie gadac :D. Ide, bo po wycieczce troche jeszcze zamotany chodze i pewnie bezsensu pisze. cYa
#614412
StaryOrgowicz_206 | 2002-05-27 15:12:47
lamer-"...jego widzenie przyprawia o konwulsje i wymioty, z prostata kłopoty, jego duma jest jak duma wyleniałego kota eunucha mówienie o niej sprawia głębokie cierpienie jest przyjemne jak sranie szklanie moczone kamienie " i wszystko jasne nara
#614723
hahaha | 2002-05-27 18:35:53
artykuł spox kamper i lamer są to osoby które nie potrawia normalnie grać nie doszli do "dojżałości" gry w q3 myslą że taka grą panują hehe ale zem teskt odwalił pozdówko @ll !! :D
#614683
StaryOrgowicz_192 | 2002-06-01 18:26:17
>>>LaMeR
#614895
StaryOrgowicz_192 | 2002-06-01 18:26:55
>>>LaMeR
#614896
StaryOrgowicz_192 | 2002-06-01 18:28:11
LaMeR ?Czy aby napewno wiemy co to oznacza i komu nadawac to chlubne przezwisko?
Hm w q nie gram za dobrze ale prawdy wynioslem juz od powijaka (czyli astercity net -prawie kazdy tam gral :P)
Bo zobaczcie taka sytuacje - goscie ktorzy dobrze graja wbijali sie na astera , objezdzali tych kulejacych i wyzywali ich od lamerow i camperow, malo tego sa wrod quake'owiczow typy tak perfidne ze wyzucaja osoby dopiero zaczynajace grac z servow z textem "lama nie umie grac " przepraszam gdzie sie ma nauczyc ? Zostawiam to do przemyslenia.
Mam jeszcze jeden przypadek gosc dobrze grajacy za kazdym razem wyzywal innych od lamerow gy zabili mu fraga.
Czy chocby co powiedziec o gosciu ktory jest w druzynie,ma lagi i dostaje w tych przykrych chwilach miedzy oczy, przecxiez grajac z osobami raczkujocymi w q trza sie uczulic na to ze nie wszystko wiedza , aon poprostu nawyzywal wbil sie do ich druzyny i zaczol nabijac na minus (aster nie ma osp i nie da sie praktycznie kicknoc nikogo)
Pozostawiam do myslenia znaczenie slowa lamer .By the way.
#614897
Zaloguj się by dodać komentarz.