ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



[M]aniek na życzenie ;-)

pią, 27 sierpień 2004 19:55:07 | Autor: tofu
"Cześć :-)


Jako że to ma być wywiad na życzenie, to proszę Cię o przedstawienie swojej młodej pro sylwetki ;-) Rozmiar buta? (to tak dla fanów ) Skąd pomysł na nicka ?



Witaj


Nazywam się Mariusz Kowalczyk mam 18 lat i mieszkam w pro mieście o nazwie Przasnysz, może słyszałeś (pytanie retoryczne)? Pomysł na nicka, raczej od imienia, nie wiem ja go nie wymyśliłem, dodałem tylko nawiasy q:D


Dawno zaczęła się Twoja przygoda zq3 ? Od kogo zaraziłeś się 3-ą edycją gwożdzia? Jakiś spektakularny wpierdoool Ci spuścili w kafe i chęc odwetu była silniejsza aniżeli powołanie :P ?


Moja przygoda powiadasz. To bardzo dziwne, bo zobaczyłem Q3 pierwszy raz w szkole, to było z 5 lat temu. Żadna gra nie zrobiła nigdy takiego wrażenia na mnie. Potem grałem sporo z botami na sens 60 i 30fps, na mapie q3dm1 ;] Później zobaczyłem kilka demek fatala i kilku innych graczy. Ten widok spowodował, że zamknąłem się w sobie ;p Niecały rok temu sprawiłem sobie neta i tak powstał czokapick.


Od samego pocztku ciągneło Cie vq3 czymoże jakieś inne mody ? Samo ku_czy jest już grą po przejściach i jak by nie mówic zaczyna być wiekowa. Nie ciągnęly Cięjakieś nowsze shotery - PK chociażby...(CS :D) ?



Prawdę mówiąc gdybyś mnie jakieś półtora roku temu zapytał, to bym nawet nie wiedział, co to vq3 itp. Grałem trochę z botami na promodzie, nawet spoko sie grało, to było zanim sobie sprawiłem dostęp do internetu (wszystko dzieki kochanemu monopoliście, bo mogłem mieć go kilka lat wcześniej). Tak poza tym to grałem na początku CA i InstaUnlagged, ale i tak nikogo to przecież nie interesuje ;p Co do PK to świetna gra i grałem w to sporo, niestety u nas nie ma z kim grać, brak serwerów itp. Może w następne wakacje spróbuję sił w dooma, zobaczymy. CS'a natomiast nie ruszam- to nie dla mnie ;p


Wszystkich "ankietowanych" męczę tym pytaniem więc nie mogę zrobić wyjątku ;-) Cpma i Ty ? Miałeś kontakt z grą w szybkie ^2roboty ? Całe to obecne zamieszanie pomiędzy wersjami 1.11 a 1.31 napewno nie służy dobrze cpma w Polsce. Wielu graczy ze "starejgwardii" domaga się wersji 1.11 na serwerach, uważając że 1.31 całkowicie zabija ducha pro moda. Najłatwiej było zalegalizować 1.31, ale... Jak Ty rozwiązałbyś tą sprawę? Istnieje szansa na kompromis?



Próbowałem grać w to po necie, ale to chyba nie dla mnie. Bardzo miło ogląda się jak inni grają, ale ja nie gram w q3 5 lat, więc ciężko byłobymi grać jednocześnie na wielu platformach. Co do tego sporu, to myślę, że nie da się do końca rozstrzygnąć, co jest lepsze. Ciężko jest zmusić starych zawodników, którzy są przyzwyczajeni do czegoś, by od razu polubili coś nowego. A najlepiej to niech każdy gra w to, co mu sprawia największą przyjemność i po problemie.




Nastepne pytanie dotyczy x-Ligi 1v1 w której byłes głównym organizatorem. Wydaje mi się, że pierwsza edycja była bardzo udana a ty co o tym sądzisz?Patrząc z perspektywy czasu, czy były jakieś błędy, których chciałbyś uniknąc w poprzedniej edycji, aktóre zostawiły po sobie smrodek ? Wszystko "grało" tak jak powinno ? Sam finał poza poziomem nie rozczarowywał ? Mi osobiscie mecze zik vs dave bardzo "intrygowały" :-) Nie było takiego zawodnika, którem lagi/pingi przeszkodziły w pokazaniu się z dobrej strony ?





Tak tak wszystko jest, było i zawsze będzie jak należy, tylko na mnie głosujcie. Prawdę mowiąc to nic nie było jak należy. Myślę, że wiekszosc graczy nawet nie wiedziała, że xliga ma swój własny regulamin. Nie wiem czy to normalne, bo pierwszy raz coś organizowałem, ale spora grupa graczy nie zachowywała się poważnie. Można odnieść wrażenie jakby niektórzy gracze robili łaske (przez Ł), że biorą udział. Ale mam nadzieję, że wyciągnę odpowiednie wnioski i tym razem będzie lepiej. Tym bardziej, że xliga ma mieć nowa stronę, własne radio mamy wiele ciekawych pomysłów, czas pokaże co z tego wyjdzie.




X-Liga 1v1#2 nadchodzi wielkimi krokami, jakich zmian moga oczekiwać gracze, ludzie mówią ze tym razem mają być jakieś nagrody, przedstaw nam fakty.





Ze zmian to już wiadomo, że będą nowe mapki, co nie wszystkim się podoba. Nagrody natomiast można powiedzieć na 99%, że jakieś będą, nie ma co uprzedzać faktów.


Kto według Ciebie zwycięży druga edycje x-ligi? Nie ma bedzie bata na marjana ? V3ndor? W kim upatrujesz rolę czarnego konia? Jest szansa, żeby ktoś zagroził polskiej czołówce- Avatar?

Trudno powiedzieć, mam nadzieję ze wygra sting ;p Nie no, żartuję. Myślę, że nowe mapki mogą sprawić, że wygra ktoś zupełnie nieznany, nie wiem, mam nadzieję, że bedzie ciekawie.


Niedawno skończył sie quakecon 2k4? Jak go odebrałeś? Czmbył nietykalny? Faktycznie to mógłby być ostatni duży kwaczy turniej? Nie rozczarował Cię brak Rosjan w finale? Wizja cpm1a na vq3 wydaje mi się mocno chora - co ty na to? Jest sens dawania map dedykowanych pod cpma do rozgrywki vq3? ( pytanko jakże na czasie;-))



Wydaje mi się, że Quakecon się udał, a to że nie było w finale Rosjan, no cóż. Moim zdaniem czm grał świetnie i należała mu się wygrana. Co do mapek z cpma na vq3, każda mapa jest inna, jedne mogą się sprawdzić inny nie, spróbować zawsze można.




Jesteś graczem klanu be - młodego klanu jak by nie patrzeć. Opisz wasza wyjściową 4-kę. Bardziej koncentruje się na duelu czy tdm a może ctf? Jakie nadzieje wiąrzecie ze startującą niebawem PD ? Awansik czy utrzymanie się w 3 lidze? Macie na swoim koncie "jakiś" spektakularny sukces który napędza Was do dalszej gry ?



To nie jest młody klan. Gram tam od niedawna, myślę, że gramy raczej dla zabawy, choć na pewno zależy nam, by wypadać jak najlepiej. Nie ma co opisywać wyjściowej czwórki ;] (nie wiem nawet czy taka istnieje). Ciężko jest się przebić nowym graczom i rywalizować z najlepszymi, którzy grają w to od wielu lat. Na pewno powalczymy, może coś z tego wyjdzie. Sukcesów chwilowo brak, panie kolego ;] Jeśli chodzi o granie dueli, to bardzo mało gram. Najczęściej z bratem po lanie, nie wiem dlaczego ,ale zupełnie nie wychodzi mi granie 1v1 w Quake. Skupiam się raczej na TDM, chociaż lubię sobie pograć CTFa.


Wiem, iż wasz klan (be) bedzie brał udział w turnieju cGc, co myślisz o tego typu rozgrywkach online z wpisowym? Czego oczekujecie od w/w imprezy?



Wiem jedno, ciężko w takim biednym kraju jak nasz organizować coś online i brać wpisowe, nawet jeśli tak jak w tym przypadku są to niezbyt wielkie sumy. Niemniej jednak to bardzo dobrze, że coś takiego zaistniało. Co do oczekiwań, to sam nie wiem, na wygranie szanse są niewielkie, chociaż- ktowie- ważne, żeby się dobrze bawić i żebym podczas meczu nie zabił brata ;D




Jesteś autorem filmu "Kozaki" Opowiada on o podejściu polskich "graczy" do votowania innych map aniżeli dm6 i co z tego wynikło :-DCo skłoniło Cie do "nakręcenia" tej superprodukcji ? Jest szansa na zalegalizowanie pomysłu który nie wypalił (?) tj "wymuszanie" przez serwer nie_grania tej samej mapy x- razy pod rząd ... Czy do końca wszyscy będą musieli być skazani na granie pro-dm6 "bo tak gra ogół" ?


Nie miałem zamiaru tego filmu pokazywać wszystkim, tylko kilku osobom, ale wyszło, jak wyszło. Nie ma sensu robić takich filmów, bo cierpią przez to przypadkowe osoby. Skłoniło mnie to, że sytuacja wydałą mi się zabawna, nic więcej. Nie wiem, dlaczego ludzie tak kochają tą mapę. Nie ma sensu narzucać nikomu, gdzie ma grać, natomiast dla tych, którzy wolą inne mapy, można by znaleść inne rozwiązanie. Poprosić jakiegoś admina o postawienie serwera bez pro-q3dm6 i po problemie, inna sprawa, że świeciłby on pewnie pustkami, ehh.




Mam nadzieję, że nie tylko kwakiem żyjesz - jakie masz zainteresowania poza komputerami ? Ulubiona potrawaz ulubionej książki kucharskiej ? :-) Rodzaj muzy sączący sie z Twoich głosników ? Film lecący na wielkim domowym telebimie?





Potrawa, hmm czy ja wiem ;p Jeśli chodzi o muzykę, to zależy od nastroju, ale w dużej części jest to hip hop. Z filmów to ciężko powiedzieć, raczej nie mam ulubionego gatunku.


Ok - kończę zanudzanie - masz ochote kogoś pozdrowić / zbluzgać ;-) dzieki za wywiad :-)





Nigdy więcej nie rób ze mną wywiadu ;p Pozdrawiam wszystkich. I jeszcze chciałem na koniec zbluzgać jednego głąba o ksywce maniek i te jego nawiasy ;p Dobra dzięki i pamiętaj- nigdy więcej takich wybryków!"
Wyświetleń: 10615
Gravatar

Fabian | 2004-08-27 22:44:31

Szczerze ?... Nie zabardzo mi się ten wywiad podoba.
Ale fajnie tofu, że coś napisałeś.
First.

shiv | 2004-08-28 00:05:41

A mi sie podoba , zawsze cos innego niz te standardowe pytanka, i przynajmniej w innej formie ujete pytania:P
[+]
:)))

gr. | 2004-08-28 00:29:33

upadlismy juz tak nisko zeby robic wywiady z kims notabene niezbyt znanym na scenie? zawsze wywadalo mi sie ze wywiad przeprowadza sie naprawde z jakims gosu etc. ale widac jestem czlowiekiem starej daty
noł ofens

Sh1eldeR | 2004-08-28 00:51:54

czyje zyczenie? :D jego samego?

czym ten gosciu mialby sobie zasluzyc zebym stracil Moj Pro Czas na czytanie jego pozal sie boze historii i osiagniec, czy glupot o nim?

pomysl durny, wybrac byle plebsa i zrobic z nim wywiad. po co? brak inwencji? napisac cos smiesznego to pan redaktorek sam powinien umiec... jakas historyjka z plebsem, ok, ale wywiad z plebsem? plz!

nie czytalem (oczywiscie) wiec wywiadu ocenial nie bede, oceniam za to sam pomysl - i jest on moim w ogole nie skromnym zdaniem do bani. jesli nawet jacys kumple tego goscia uwazaja ze jest spoko to ja jako przecietny proczytelnik mam to gdzies, jest wielu spoko kolesi, a wywiad powinien byc chyba z kims wyjatkowym (nie uwazam takiego smiesznego wywiadu za jakies odznaczenie, o nie, sam unikam tego jak księży)..

wywiad przeprowadzony dla tych co go znaja - po kiego grzyba, skoro juz go znaja? ee, wiele sprzecznosci w moim proswiecie, chocby to ze prostanowilem cos tu jednak prowypisywac.

cheers

shiv | 2004-08-28 03:42:08

Generalnie jestescie zajebisci tyle wam powiem , jak banda starych zrzedzacych bab , to sie nie podoba tamto sramto , wystarczajaco jest znany jako organizator xligi wiec co wam nie pasuje nie rozumiem.
Wyczuwam tu raczej jakies osobiste uprzedzenia w kierunku tofu .Nieladnie w kazdym razie.

a to "pomysl durny, wybrac byle plebsa i zrobic z nim wywiad. po co? brak inwencji? napisac cos smiesznego to pan redaktorek sam powinien umiec... jakas historyjka z plebsem, ok, ale wywiad z plebsem? plz!" juz swiadczy tylko o tobie.

Sh1eldeR | 2004-08-28 03:47:10

tia, ja nawet nie spojrzalem kto przeprowadzal wywiad a o XLidze wiem tyle ze gdzies cos takiego (podobno) bylo. wiec ten jegomosc jest organizatorem jakiejs ligi... hmm. e, i tak za malo pro zebym przeczytal wywiad

shiv | 2004-08-28 04:09:24

eh n/c :P

Gravatar

ca1_ownz_you | 2004-08-28 08:33:06

Shr. Manika wiele osob zna za to ze jest z niego wielki plebs o/ (joke) .
ja tez chce piosenke na zyczenie eee, wywiad!.
qrde no mogles to poukladac a nie odrazu do wywiadow . Czyta sie zjebanie, zrob cos w stylu
Tofu: i pytanie
maniek : i odpowiedz
..

Gravatar

ProXima | 2004-08-28 08:38:24

shielder z tego co napisales to wynika, ze ty jestes plebsem a koles nie musi byc pro zeby z nim wywiad przeprowadzac wystarczy, ze np. jest oraginazatorem ligi.
A to ze go nie znasz i nie znasz jego ligi to juz twoja sprawa.
PS. zmiencie mapy w xlidze !!!!!!!

_Vh | 2004-08-28 08:48:10

małe zastrzenie do Tofu: namieszałes w pytaniach. W jednym nawiązujesz do 8 spraw i w koncu niewiele mozna sie dowiedziec o Manku i jego zdaniu.

ShieldeR: czuć uryną.

RauL | 2004-08-28 09:06:43

Dopisano 28.8.2004 o godzinie 0:51 [ Sh1eldeR ]
czyje zyczenie? :D jego samego?

czym ten gosciu mialby sobie zasluzyc zebym stracil Moj Pro Czas na czytanie jego pozal sie boze historii i osiagniec, czy glupot o nim?

pomysl durny, wybrac byle plebsa i zrobic z nim wywiad. po co? brak inwencji? napisac cos smiesznego to pan redaktorek sam powinien umiec... jakas historyjka z plebsem, ok, ale wywiad z plebsem? plz!

nie czytalem (oczywiscie) wiec wywiadu ocenial nie bede, oceniam za to sam pomysl - i jest on moim w ogole nie skromnym zdaniem do bani. jesli nawet jacys kumple tego goscia uwazaja ze jest spoko to ja jako przecietny proczytelnik mam to gdzies, jest wielu spoko kolesi, a wywiad powinien byc chyba z kims wyjatkowym (nie uwazam takiego smiesznego wywiadu za jakies odznaczenie, o nie, sam unikam tego jak księży)..

wywiad przeprowadzony dla tych co go znaja - po kiego grzyba, skoro juz go znaja? ee, wiele sprzecznosci w moim proswiecie, chocby to ze prostanowilem cos tu jednak prowypisywac.

cheers

=====================================

a pozniej dziwic sie, ze wygaduja o polakach za granica takie rzeczy... btw. wywiad spoko

gr. | 2004-08-28 09:36:25

shielder lepiej nie mogles tego ujac - a ja nie chcialem byc az tak brutalny sesesesesese
shiv ja nie jestem uprzedzony do nikogo gdyby zrobil to ktorykolwiek inny red rowniez bym tego nie przeczytal po prostu sam fakt powstania tej kolumny to dno
noł ofens #2
;o

shiv | 2004-08-28 12:17:10

gr a z kim ty bys chcial zeby wywiady byly robione?
praktycznie z osobami "bardziej znanymi" juz wywiady byly jak nie na orgu to na esporcie czy fpp wiec nie wiem w czym rzecz , a maniek jako organizator xligi jak najbardziej zasluguje na wywiad.
i nadal utrzymuje moja teze o uprzedzeniach bo od poczatku leca tu jakies hm aluzje w strone tofu a ty jako redaktor tego samego serwisu jak masz cos do tofu to powinienes to napisac na gg a nie robic syf publicznie :/
eot

Rafał | 2004-08-28 16:58:30

Przygoda , przygoda , każdej chwili szkoda!
5 lat temu powiadasz?No to fajnie , fajnie :)
(ps.Też sobie załątwie wywiad) :)

Pawuj | 2004-08-28 18:30:22

Sh1eldeR:

"pomysl durny, wybrac byle plebsa i zrobic z nim wywiad. po co? brak inwencji? napisac cos smiesznego to pan redaktorek sam powinien umiec... jakas historyjka z plebsem, ok, ale wywiad z plebsem? plz!"

Dlaczego piszesz na niego plebs jak go w ogole nie znasz? Ugryz sie w jezyk i sie zastanow prosze Pana..

Co do wywiadu to fajny, ale troche malo pytan :P

Sh1eldeR | 2004-08-28 21:40:30

Myslalem ze napisalem ten komentarze na tyle absurdalnie, ze nietrudno zauwazyc ich... groteskowosc, nazwijmy to. A jednak sie przeliczylem :D

Ciekawe czy ten gosciu co napisal pare commentsow nizej cos calkowicie idiotycznego - cos tam o Polakach, tez pisal to z przymruzeniem oka? Mam nadzieje, ze tak i tego mu zycze.
Zreszta za granica nie bedzie wywiadow z zadnym tam wielkim organizatorem xligi. Wywiady maja byc z ludzmi, ktorzy sie wystarczajaco odznaczaja na tle ogolu i o ktorych chce sie czytac, dla mnie ten wywiad nie spelnia tych kryteriow.

To ze o gosciu nie slyszalem to moj problem? Zapewniam cie, ze zadem problem, w ogole mi to nie przeszkadza, taki ktos nie jest w stanie mi popsuc humoru, a juz na pewno nie przez fakt, ze nic o nim nie wiem. Jesli on chce byc slawny (a po co sie udziela wywiadu? :>) to to, ze o nim nie slyszalem to JEGO problem.

Btw czy wy macie zwyczaj patrzenia najpierw na autora tekstu, a potem dopiero zabieracie sie do czytania? Jesli tofu wam sie nie podoba, to po co wiec go czytacie? Ja, jak chce mi sie czytac, to czytam - a pozniej ewentualnie patrze, kto to napisal. A jak nie mam czasu zeby wszystko czytac i musze dokonac wyboru, to filtruje sobie kolumny, zeby autorem byl np Carmac i czytam jego kolumny BO JE LUBIE. Mialbym czytac kolumny tofu, gdybym go nie lubil? Bez sensu, zdziebko.

Nawet nie widzialem wywiadu ale jesli formatowanie jest znowu (!) skopane to wezcie go wywalcie z ekipy i tyle, reszcie redaktorow powinno chyba zalezec zeby org trzymal jako taki poziom.

gr. | 2004-08-28 22:41:01

no mnie na poziomie zalezy jak malo komu D:
ps. shivus ja serio nic do niego nie mam :c

tofu | 2004-08-29 07:34:26

wiesz co szilder? czytam sobie te Twoje komentarze i tak naprawde zastanawiam sie po co Ty to piszesz...?
widze, że masz problem ambicjonalny tak samo jak pisałeś zbędne komentarze na esporcie odnośnie nie zabrania Cię do "którejś tam" reprezentacji TP vq3...
Znam Cię tylko z komentarzy- czyli wogóle, ale wydawało mi się, że jesteś spoko pomimo Twoich uszczypliwych komentarzy itp itp.
Jeżeli jednak wyzywanie kogoś od plebsów niezależnie od tonu wypowiedzi jest dla Ciebie całkowicie normalną sprawą to naprawdę zaczynam się zastanawiać co Ty sobą reprezentujesz...

Do innych uwag na mój temat to mogę tylko zacytować pewną" osobę "ludzie nie potrafia docenic ludzkiej pracy a sami nawet dupy nie rusza zeby cos zrobic"
Szilder - po mnie spływa Wasza/Twoja krytyka (podejrzewam, że będziesz starał się wymyślić coś wybitnego ,żeby sprawdzić czy po mnie to spłynie)
Może jednak znalazłaby się osoba ktora pisząc njusy mogła by się wyrobić na orgu i naprawde robić dla tego serwisu coś fajnego jak np lecho dla esporta.
Twoje jakże cięte i pełne polotu komentarze nie zawsze to ułatwiają (niezależnie od intencji).

Dodam tylko od siebie na koniec, że bardzo chciałem przeprowadzić z Toba wywiad chociażby ze względu na Twoje wydawało mi się sensowne i treściwe komentarze, bo tak naprawde dobre pytania to wcale nie połowa sukcesu... Nie ma jednak sensu jak widzę.
Naprawdę bardzo żałuję, że większość dobrych "krytyków ze sceny vq3" mieszka w centralnej i południowej Polsce, bo z chęcią bym pogaworzył na rózne temty i z jeszcze większa chęcia wysłuchałbym konstruktywnej krytyki na mój temat live :-)

Rafał | 2004-08-29 13:58:53

tofu przeprowadź ze mną wywiad ok?:D
Ja ruszam 100% pary na tan servis i mam juz kilka żeczy których niemoge wykonać.Między innymi: wżucić screna , zrobić jakis quote of the day...
Ale niemoge bo niejestem redaktorem...:(
eh ciągle to powtażam> "Gdybym był redaktorem..." :)
Aha powracam do tego wywiadu , tofu muj nr gg "3330279" może ,ze wolisz czat lub coś innego (tylko nei icq ani msn).

ff7 | 2004-08-29 14:44:26

wszystko jasne shield to pisze bo sam by chcial zeby ktos znim wywiad zrobil :P nie zasluzyles :P :P

Sh1eldeR | 2004-08-29 17:40:02

Pudlo, panowie. Nie pisze tego bo chce zeby ze mna przeprowadzili wywiad. Jesli bylby to wywiad dla Wprost, czy chocby Claudii, to bym sie zastanawial ;-). Ze pozwole sobie poprzec to stwierdzenie dwoma kolejnymi: ze mialem juz liczne propozycje wywiadow (nie tylko na orgu) i wszystkie odrzucilem i ze na ta chwile wszystkie nadal odrzucam.
Poza tym wywiad ze wzgledu na komentarze? Wtedy nie zgodzilbym sie nawet gdybys go robil dla esreality! Toz to hanba dla liniowego gracza w q3, ktorym (nadal!) jestem, dostapic zaszczytu (?) i slawy z powodu jego komentarzy...
Sprawe twojego magistratu z psychologii i udowadniania mi moich problemow emocjonalnych po przeczytaniu samych li tylko komentarzy pozwole sobie przemilczec ;).

Co to do "plebsu". Mysle, ze kto jak kto, ale podmiot wywiadu jest w stanie sie po prostu wypiąć na to slowo, albo tylkiem, albo - przeciwnie - zębami, smiejac sie razem ze mna. Jesli ON bedzie mial jakies watpliwosci i bedzie mu bardzo zalezec na ich rozwiklaniu, wszystko mu wyjasnie na privie.

tofku jak juz powiedzialem to my mozemy miec ciebie w przyslowiowej d. i czytac inne serwisy, natomiast redaktor nie moze miec w d. krytyki.

Przy okazji. Obejrzalem tekst i nie bardzo rozumiem co wy macie do formatowania? W porownaniu z poprzednim jest 100x lepsze i ja (wreszcie! :D) nie mam zadnych problemow z odczytaniem. Wiec nie masz tofu w d. wszelkiej krytyki. Przecinki i kropki z jakiegos powodu powskakiwaly na swoje miejsca, nieprawdaz? ;)

Czy to, ze piszac moj komentarz mysle (czasem), w przeciwienstwie do przecietnego innego komentarza, to zle?

Pawuj | 2004-08-29 18:51:04

"Co to do "plebsu". Mysle, ze kto jak kto, ale podmiot wywiadu jest w stanie sie po prostu wypiąć na to slowo, albo tylkiem, albo - przeciwnie - zębami, smiejac sie razem ze mna. Jesli ON bedzie mial jakies watpliwosci i bedzie mu bardzo zalezec na ich rozwiklaniu, wszystko mu wyjasnie na privie."
Mysle, ze [M]anka nie obchodzi, ze jakis plebs wyzywa go od plebsow :DDD

l1nk | 2004-08-30 18:02:58

Shielder, lubisz krytykować (ja też) ale jest różnica bo ja wolę kontruktywną krytykę a nie bluzganie na ludzi.
I jak stwierdziłeś - wolność słowa, więc niech każdy mówi co myśli, ale niech każdy myśli co mówi...

Sh1eldeR | 2004-08-31 04:43:53

Jak widac, konstruktywnosc krytyki trzeba jeszcze umiec w niej znalezc; nie wszystko, co wyglada na oczywiste i prostoliniowe jest takie w rzeczywistosci. A ja sie przeliczylem, jesli chodzi o ocene waszych mozliwosci i moze wasza znajomosc stylu moich wypowiedzi (skoro ktos twierdzi ze ja, JA nie uprawiam krytyki konstruktywnej...). A mialo byc tak pieknie, wywiady mialy byc!
Tak czy inaczej, sklamac nie sklamalem - to co napisalem, jest prawda, ale slowa tam napisane sa dopiero tym pierwszym dnem.
Waszym zdaniem wrzut - 'plebs'- dobralem tak jak dobralem, zeby wlasciwie wrzutem nie byl. Oznacza on ogol i niczym nie wyrozniajacego sie gracza i jest to termin uzywany nader czesto (co wlasnie chcialem podkreslic) i to niestety nie tylko w zartobliwej postaci.
A pan, z ktorym przeprowadzono wywiad jest jednym z nielicznych, ktorzy nie maja tytulu Mistrza Polski Wkuczy :D

gr. | 2004-08-31 09:31:45

Rafal a redem to chyba nie mozna byc maja takie problemy jak Ty (mowie o nagminnym lamaniu zasad ortografii)

shiv | 2004-08-31 15:49:35

"A pan, z ktorym przeprowadzono wywiad jest jednym z nielicznych, ktorzy nie maja tytulu Mistrza Polski Wkuczy :D"

ahahaha nie moge:D

RauL | 2004-08-31 22:51:10

gr tylko po czesci masz racje, z tym ze nie moze byc redem, ale nie z tym ze mu ort. qleje, ja jestem tego zywym przykladem chyba :D

eng | 2004-09-01 13:47:42

redaktor to za duze slowo ;o

zurek | 2004-09-01 18:57:40

A ja w pełni zgadzam się z Sh1eldeRem. Fakt, może ubrał to w, rażące coponiektórych, słowa, ale ma racje... Popatrzcie to tak jakby TVP1 przeprowadziła wywiad z kamerzystą "M jak Miłość". No offence, ale mniej więcej taką rolę pełni Maniek na scenie ku3.

Noxick | 2004-09-01 20:43:39

Zazdrość przez was przemawia bracia quakerzy, zazdrość :/ [M]aniek zawody robi, filmiki kręci to wywiad ma, a wy co? Pewnie co drógi z bluzgaczy niczym wielkim się nie wsławił, a na innych nadaje! NIEŁADNIE >:(

Sh1eldeR | 2004-09-01 21:09:14

Heh wiem ze nie kazdy jest zaraz Mistrz Polski (choc ostatnio to ja juz sam nie jestem tego taki pewien), ale z Tymi Co Nic Nie Osiagneli wywiadow sie generalnie nie przeprowadza. I ci oni, nawet jesli bluzgali, to wywiadu na swoim koncie nie maja (i prawidlowo), w przeciwienstwie do...

Jesli ktos w ogole uwaza takie cos za rzecz godna zazdroszczenia. Jak widac, instytucja wywiadu sie troche zdewaluowala ;).

Filmiki kreci? Jaki dobry filmik nakrecil, oswieci mnie ktos? Moze to ja jestem ciemny, ze goscia nie znam. Stworzyl naprawde jakies wspaniale, ponadprzecietne dzielo? ;o (raczej nie orientuje sie w filmikach nie mojej produkcji, wiec nie wiem)

Noxick | 2004-09-02 08:59:33

Wybitnego dzieła niestety nie zrobił ale większość pierwszych filmików nie jest zbyt dopracowana :/ Kto się chociaż trooochęęę interesuje polskimi produkcjami ten wie o czym piszę. Sh1eldeR nie znam cię i chyba też nie widziałem żadnej twojej genialnej produkcji filmowej, a [M]ańka widziałem i całkiem mi się podobała, więc jak myślisz kto w tym momencie jest dla mnie plebsem :>

tofu | 2004-09-02 14:23:51

Noxick :-) Polecam !
A thousand years ago a gladiator passing the gate of the collpseum had the duty of saluting the great emperor of rome.The only way he could manifest his honor and pride was in saying the sarcastic sentence to the lord of the empire: "Morituri te salutant". "Those who are going to face the death salute you".

gr. | 2004-09-02 14:26:49

ja tez zobie film polskie obuwie (w rolach glownych takie slawy jak: sandały, pikolaki, mokasyny, trzewiki, gumofilce, abibasy, pantofle lub cichobiegi) trwajacy (a jakże!) 20 sekund stane sie mega superstarem i bede mial wywiad ok ok ok proszeeeee proszeeeeeeeee obiecajcie mi to !!!!!
..... o/o/o/o/o/o/o

Sh1eldeR | 2004-09-02 15:23:12

Zaraz zaraz, skads znam ten fragment... cos mi sie kojarzy, ze pisalem go ja, na matmie, sprawdzal go Blokey z Iron Fist (wydaje sie troche smieszne ze to dla nas autorytet jesli chodzi o jezyk angielski, nasuwa sie analogia do pilkarza Wiselki proszacego o korekte Beckhama :D), monia sklecila tlo, ja wymyslilem efekt oddychania a wszystko to zgrabnie zedytowal i poskladal slave i... coz moglo powstac? Na pewno nic tak przeswietnego jak filmy bohatera naszego wywiadu! Zreszta nie to jest wyznacznikiem wg mnie.

Ja jestem ze starej quakowej szkoly, ktora mowi, ze w kwestii spornej mozna sprawdzic kto jest plebsem na Arenie. Domyslam sie, ze moj przed-przed-przedmowca wygrywal juz z dx, synth, t5, 666, gp, ff i innymi klanami podobnej klasy w czasach ich najwiekszej swietosci. W przeciwnym wypadku na pewno dwa razy by sie zastanowil, zanim kogos o kim nie slyszal - chyba z racji tego ze gra na innej platformie lub od bardzo niedawna - nazwie plebsem... ;-)

PS. gr! Ja ci to obiecuje! Zrobie ci wywiad w ktorym bede cie pytal czy masz duzy skill i ile procent masz tego skilla i w ogole ile z tego skilla przypada ma gumofilce, w czym jestes Mistrz Polski i dlaczego wlasnie w pikolaki i jak udalo ci sie tak fenomenalnie zapodac podklad do aviku ze Pavarotti sie chowa. Obiecuje ze wywiad bedzie pro bo opublikuje go na pulpicie mojego komputera, gdzie zagosci nie krocej niz 3 sek przed tym jak go wywale ;)

markolm | 2004-09-07 23:10:56

niebawem mankowi laski klamki w samochodzie poobgryzaja :D

THRAWN | 2004-09-14 20:53:21

[M]aniek gra juz w tylko w PK ! :ASD

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek +1 - 84 pkt
  2. Requiem - 30 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
  5. MucieK - 8 pkt
  6. bit - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 53