Ten poradnik jest uzupełnieniem poradnika ogólnego. Tryb 1na1 jest najpopularniejszym trybem na świecie. Wszystkie turnieje, zawody są rozgrywane właśnie na tym trybie, ponieważ właśnie ten tryb jest najbardziej wymagający. Właśnie ten tryb może wykazać kto jest lepszy a kto gorszy. Już tryb ffa (deathmatch) nie pokazuje już tak możliwości poszczególnych graczy, nie mówiąc już o teamach.
Ten poradnik nie mówi o podstawach jak poruszanie się po mapie. Jest to tylko uzupełnienie poradnika ogólnego.
Tryb TDM jest wg. wielu graczy najlepszym trybem do gry wieloosobowej. Możliwosć nie tylko fragowania ale i także wykorzystywania swoich szarych komórek wciąga nadal wiele graczy zmęczonych standardowym (mówię tu o 1na1 bez CPMA, bo z CPMA 1na1 rulesss) duelkiem. Aby dobrze grac tdm niewystarczy być nieziemski fragerem (chciaż to też :>) al.;e trzeba się dobrze zgrać z grupą, ale narazie.....
Więc najlepsze mapki do walk TDM to oczywiście q3dm6, q3dm7, q3dm14, a z niestandardowych CPM4 rulesssssssss. Więc zaczynamy:
1. Zgraj się z grupą
Jak mówiłem we wstępie najważniejsze, trzeba się zgrać z grupą. Jeżeli to zrobicie (ale dobrze) to niebędzie na was równych. Trzeba pamiętać, że to TDM, tutaj najważniejsza jest spółpraca z resztą teamu, z którym stanowicie jedną całość (jeżeli będziecie się wspólnie osłaniać, chronić) nierozerwalną całość.
2. Pilnuj quada
Quad w grze tdm jest bardzo ważną jej częścią. Często walka tdm między teamami opiera się na tym arcyważnym dodatku. Bardzo dobrym pomysłem jest wyznaczenie w teamie jednego zawodnika który będzie odpowiedzialny za pilnowanie quada (dokładnie jego czasu respawnu). Jeżeli zbliża się czas respawnu quada powiadamia o tym innych w swoim zespole. Ważne jesttakze żeby iść po quada (w obszar gdzie będzie się respawnował) dużą, zwartą grupą, ponieważ bardzo często walka w okolicach miejsca respawnu Quada jest bzrdo zażarta i każdy Machinegun się liczy. Najlepiej jakbyśmy atakowali na Quada całą drużyną
3. Podzielcie się rolami
Jest to połączenie powyższych 2 punktów. Chodzi o to by każdy zawodnik miał jakieś zadanie(nia) do spełnienia. Np. jeden pilnuje quada, drugi czerwonej zbroji, inny jakiejś konkretnej broni. Jeżeli dobrze się zgracie nikt nie będzie zbierał kolegi dodatku (mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi). Działa to tak samo jak z każdym innym trybem, jeżeli np. będziecie ciągle dobrze kontrolowali zbroji, to wasz team będzie opancerzonyi trudno będzie was zabic, pokonać itp.
4. Poróbcie bindy
Chyba jasne. Dobra komunikacja w zespole to dobre zgranie, to dobra kontrolowanie przedmiotów itp. Oczywiście każdy robi sobie takie bindy do teamoch jakie mu odpowiadają. Jednak dobrze by było, żeby w zespole wszyscy mieli takie same (albo bardzo podobne) bindy.
.... | 2003-09-28 16:23:47
Jooo ! Racja
#655110
Zm0rA | 2005-02-23 17:59:30
Yo! spox text ziomale na prawde
#709495
Zaloguj się by dodać komentarz.