arQon interview - część 2.
Składam na Wasze ręce drugą część wywiadu z arQon'em, twórcą najbardziej grywalnego modu do Quake'a 3 jakim jest CPMA. Od poprzedniej publikacji minęło raptem dwa dni, także myślę, że w przeciągu najbliższych dni będzieci mieli skompletowane wszystkie planowane trzy części.
Obecna część dostępna jest na portalu eGames.de pod tym linkiem. Życzę miłej lektury.
Vymmiatacz | 2008-03-07 19:27:52
Guru moddingu się walnął :) Rakiety latają z prędkością 900 jednostek, a nie 800.
#741699
srakal1ty | 2008-03-07 20:05:31
' twórcą najbardziej grywalnego '
Raczej najczęściej grywanego, bo najbardziej grywalny jest defrag :)
#741700
Irae | 2008-03-07 20:18:54
czy ra3 jest najbardziej grywalna to subiektywna twoja ocena, dla mnie najbardziej jest grywalny tdm na cpma.vq3, zreszta nie łap mnie za słówka...idź pograj ra3 jak się nudzisz :D:D:D
#741702
sch | 2008-03-07 22:27:09
grywalny nie grywalny :Asd , kazdy bedzie promowal swoj mod i taka prawda :-D ..
ra3 jest bardzo popularne ale nie w Polsce ;). Swojego czasu duzo obecnych cs'owcow tam gralo :-D. Legenda CS'a spawn zaczynal na ra3 granie, foresta widzialem i jeszcze jednego kolesia ale nie pamietam nicka :-D
ale imo dla kogos co nie siedzi w q3 i siedzi np na esports liczy sie tylko vq3 czyli cpma :-D
#741703
Irae | 2008-03-08 07:07:00
sch, nie jestem ślepo oddany cpma.vq3 tdm, uważam że największa zabawa jest i tak przy freeze tagu, mimo że jest bardzo rzadko grany :)
#741708
Zaloguj się by dodać komentarz.