ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Przenosiny OSP --> CPMA.vq3: Pytajcie o wszystko!

kaka-noob

Od: 2005-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-12-30 19:20:09

mam krotkie pytanie.
caly config juz recznie przepisalem, huda dostosowalem, wszystko niby gra, ale pojawia sie czasem dziwna sytuacja - mianowicie kolory teamowe(tylko wlasne, nie enemy) zmieniaja sie co jakis czas(niezaleznie dla kazdej czesci ciala i rozne u kazdego z teammate’ow). po pewnym czasie wracaja znowu do normy, by za chwile znow sie losowo pozmieniac.
czym to moze byc spowodowane.
forcecolors, forcemodel sa wlaczone, a kolory ustawione w HSV.

co do samego przerzucenia serwerow - jestem za.
gdyby nie to - pewno juz bym nie zajrzal na tdm, bo mi sie znudzilo...
a tak sobie moglem troche przy cfg pogrzebac i az chce sie grac ;)

www.terrorcore.pl polski serwis hardcore, terror, speedcore

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-12-30 20:44:46

Odpal default cfg jak działa to nowy cfg zrób bez zbędnych komend ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

kaka-noob

Od: 2005-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-12-30 22:14:22

jeszcze jedna sprawa:
w cpma jest bitmask’owe definiowanie autoactiona, wiec ustawilem sobie 2 zeby mi robil screenshota na koniec meczu, a mimo to co gre zaczyna mi nagrywac demo... wtf?

www.terrorcore.pl polski serwis hardcore, terror, speedcore

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-12-30 23:10:13

Bo serwer wymusza nagrywanie demek [](//htmlarea/images/smiles/1.gif)

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Rafal1984

Gravatar

Od: 2007-12-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-12-30 23:27:06

mam mały problem:

w cfg od osp wstawilem cos takiego - seta server1 "194.187.43.245:27954" i w zakladce ulubione jest widoczny ten server ale jak robie to samo w cpma 1.44 to zadnego servera nie widac... co mozna z tym zrobic?

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-12-31 02:44:08

furi pierwszego problemu nie rozumiem, a 2gi u mnie jakos nie występuje, tj. u mnie rakieta nie przechodzi tylko mnie zabija (i na cpm i na vq3, takze na dm6 jak i prodm6).

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-12-31 10:19:51

Raul, ten problem z tego co wiem tylko na dedykowanym serwerze występuje.

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-12-31 10:20:58

W pierwszej sytuacji jemu chodzilo chyba oto, ze mg jest do dupy :)

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

Wujek_Bogdan

Od: 2007-12-25

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2007-12-31 11:06:50

wiecie moze jak zmienic dlugosc rozgrzewki na serwerze?
komenda warmup dziala... ale tylko dla 1v1, tdm itd, niestety nie dziala dla CPMA.
rozgrzewka trwa 5 sekund od momentu wpisania /ready.

  1. jak zmienic rozgrzewke przed meczem
  2. jak zmienic rozgrzewke pomiedzy rundami

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-12-31 11:51:46

Moze poszukaj sobie w konfigu ciagu znaków warmup i pokombinuj.
G_warmup ? Cos takiego?

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-12-31 12:01:11

Ej no przecierz rozmawialiśmy o tym i nie ma takiej możliwości na razie ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

kaka-noob

Od: 2005-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-12-31 12:15:45

zrobilem default ustawien i nawet na nich, bez zadnych zmian, modele zmieniaja same kolory. ja juz nie wiem...

www.terrorcore.pl polski serwis hardcore, terror, speedcore

Wujek_Bogdan

Od: 2007-12-25

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2007-12-31 12:16:00

Cytat z posta - autor: [eng](%E2%80%99?page=users&run=details&id=861%E2%80%99)
>
> Moze poszukaj sobie w konfigu ciagu znaków warmup i pokombinuj.
>
>
> G_warmup ? Cos takiego?
>

mowa o zmianie utawien od strony serwera, a nie klienta.

nie wiem czy to nie jet blad w cpma

Cytat z posta - autor: [AL|EN](%E2%80%99?page=users&run=details&id=4108%E2%80%99)
>
> Ej no przecierz rozmawialiśmy o tym i nie ma takiej możliwości na razie ...
>

Ej no pamietam.

ale moze ktos inny zna jakies rozwiazanie.

poza tym z tego co piales nie wynikalo ze nie ma takiej mozliwosci, tylko ze nie wiesz jak to zrobic.

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2007-12-31 12:36:42

Dlugosc rozgrzewki mozna ustawiac jedynie poprzez stworzenie pliku z nowym trybem gry w katalogu cpmamodes. Nalezy okreslic wszystkie ustawienia i zapisac pod jakas prosta nazwa, pozniej robimy /callvote mode "nazwa". Glupie jest to, ze nie mozemy edytowac standardowych trybow tylko musimy tworzyc wlasne oparte na ich ustawieniach ani uruchamiac. Nie wiem tylko jak zrobic zeby odpalic serwer od razu z naszym trybem gry, bo w menu nie da sie tego ustawic.

Wujek_Bogdan

Od: 2007-12-25

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2007-12-31 13:42:33

ciekawy pomysl.

czyli jak stworze identyczny konfig jak OSPCPMA.cfg i zamienie tylko jego nazwe i parametr warmup to bede mial rozgrzewke tak jak chce?
jest tylko jeden problem. warmup zmienia tylko rozgrzewke przed gra.
ja chce jeszcze zmienic czas rozgrzewki pomiedzy rundami clan areny.

a jesli chodzi o konfig to robimy tak:

w pliku ktory odpala nasz serwer wpisujemy:
+exec nazwa_konfigu.cfg + oczywiscie reszta komend ;)

a w tym konfigu za pomoca komendy:
set mode_start "OSPCA"

wybieramy ktory konfig zostanie zaladowny z katalogu /cpma/modes

a jesli chodzi o edycje standarwodych trybow, to owszem, mozna je edytowacm bo tak przeciez robilem. i wszystrko dziala... oprocz tego nieszczesnego warmup.
napisze potem czy sie udalo

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2007-12-31 14:21:33

Źle sie wyrazilem co do tych trybow, mozna edytowac wszystkie te, ktore sa w tym katalogu, ale np trybu 1v1 i FFA juz nie zmienimy, musimy zrobic i nazwac je sami. Ja mam stworzone dwa tryby ktore nazwalem xffa i xiffa, odpowiednio ffa z botami i insta ffa z botami, w obu przypadkach warmup dziala prawidlowo tak jak ustawilem. Co do przerw miedzy rundami w CA to juz niestety nie pomoge bo nigdy sie tym nie interesowalem i nie mam o tym pojecia.

Pionier

Od: 2003-08-06

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2007-12-31 18:13:12

Odnosnie postu furiego...

sytuacja pierwsza... zabawna :) dosc mocno... rail jakbyscie sie przypatrzyli jest 10cm od modelu no przynajmniej tyle poszedl laser na moim ekranie...

a sytuacja druga istnieje i idzie ja odtwozyc bez problemu ;]
a fakt jest taki ze argument mova ze wszyscy graja w podobnych warunkach jest teraz o dupe rozbic... bo fakt ze trafiac w przeciwnika nawet jak sie w niego nie kliknelo pasuje tylko osoba ktore grac i strzelac nie potrafia reszta raczej czuje sie zdegustowana... moze i ten mod jest fajny 1v1 ale tdm to on srednio zdaje egzamin przynajmniej po tych kilkunastu grach jakie udalo mi sie rozegrac... suma sumarum mg i lg tez lepiej wchodzi... nie trzeba tak dobrze strezlac aby trafiac...

Nobody’s satisfied with being second best

Wujek_Bogdan

Od: 2007-12-25

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2008-01-02 09:39:18

Cytat z posta - autor: [Xsi](%E2%80%99?page=users&run=details&id=5838%E2%80%99)
>
> Źle sie wyrazilem co do tych trybow, mozna edytowac wszystkie te, ktore sa w tym katalogu, ale np trybu 1v1 i FFA juz nie zmienimy, musimy zrobic i nazwac je sami. Ja mam stworzone dwa tryby ktore nazwalem xffa i xiffa, odpowiednio ffa z botami i insta ffa z botami, w obu przypadkach warmup dziala prawidlowo tak jak ustawilem. Co do przerw miedzy rundami w CA to juz niestety nie pomoge bo nigdy sie tym nie interesowalem i nie mam o tym pojecia.
>

mam co do tego wątpliwosci.
zmienialem oryginalne tryby.... i trybi ;).
tzn zmieniałem tylko opcje odnoscnie armora.
nie dziala natomiast opcja rozgrzewki, nawet jesli dodam nowy, własny tryb.

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2008-01-02 11:03:01

Jak masz watpliwosci to poczytaj dokumentacje, docs/Modes.txt

"You can’t try and replace a standard mode with one of your own: the
*system will always try the built-ins first. Hence STANDARD modes."

*Nie ma plikow konfiguracyjnych do trybow: Tournament, TDM, FFA, CTF, wiec jak mogles je modyfikowac ?
Przykladowy plik wariacji trybu FFA:
type 0

limit 0

timelimit 10

weaponrespawn 10

fallingdamage 1

warmup 15
15 sekundowa rozgrzewka, działa perfekcyjnie.

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-02 13:10:48

wszystko cacy - alien przesłał mi cfg, wgrałem i odpalam - gra wygląda jak OSP, a jednak CPMA - jedna rzecz tylko mi nie daje spokoju - ekran rwie jak diabli, FPSy skaczą od 60 do 125 (mam com_maxFPS 125)
czytałem gdzieś o problemach z fpsami, może ktoś by mi mógł pomóc?

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

ryyyAv

Od: 2003-08-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-02 13:37:48

przedewszystkim zaznaczam ze sie ucze dopiero grac (3lata osp/ca/pm wstyd) wiec prosze o wyrozumialosc : )
Sa jakies timery? Gdzies o czyms takim kiedys slyszalem, ze odlicza iteamy, to jest dozwolone? Mozna to gdzies pobrac?

Z gory dzieki za odpowiedz :)

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-02 13:59:01

Cytat z posta - autor: MateoMartinezz
> wszystko cacy - alien przesłał mi cfg, wgrałem i odpalam - gra wygląda jak OSP, a jednak CPMA - jedna rzecz tylko mi nie daje spokoju - ekran rwie jak diabli, FPSy skaczą od 60 do 125 (mam com_maxFPS 125)
> czytałem gdzieś o problemach z fpsami, może ktoś by mi mógł pomóc?
>
AL|EN przerabia configi konwerterem, który od kilku dni jest dostępny publicznie. Co do rwania to cg_xerpclient 0, może to coś da.

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-02 13:59:56

ryyyAv napisał:

>
> przedewszystkim zaznaczam ze sie ucze dopiero grac (3lata osp/ca/pm wstyd) wiec prosze o wyrozumialosc : )
>
>
> Sa jakies timery? Gdzies o czyms takim kiedys slyszalem, ze odlicza iteamy, to jest dozwolone? Mozna to gdzies pobrac?
>
> Z gory dzieki za odpowiedz :)
>
proszę Cię bardzo przyjacielu
[www.quake.net.pl/?page=download&kat=6&run=det&fid=7004](/?page=download&kat=6&run=det&fid=7004)

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-02 14:01:06

Maniuś - co to za historia z tym 90 FPS limit w cpma 1.44?  gdzieś na ESR przeczytałem

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-02 14:04:32

90fps? Hmm AL|EN może coś o tym wie. Może chodzi o fizykę, że na 125fps (i każdym innym fps)/cpma jest tak jak na 90fps osp. Poczekaj na AL|EN’a :)