ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Przenosiny OSP --> CPMA.vq3: Pytajcie o wszystko!

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-02 14:07:50

Timery do 1v1 można spokojnie uznać za oszustwo (no może nad takimi skryptowymi na wzór xenotimera to bym się jeszcze zastanawiał). Natomiast xenotimer w tdm jak najbardziej dozwolony.

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-02 14:31:03

[M]aniek napisał:

>
> 90fps? Hmm AL|EN może coś o tym wie. Może chodzi o fizykę, że na 125fps (i każdym innym fps)/cpma jest tak jak na 90fps osp. Poczekaj na AL|EN’a :)
>
Pomyliło się wam po prostu - nie o limit FPS chodzi i nie o 90FPS ... Mateo masz dwurdzeniowca ?

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2008-01-02 14:36:22

Cytat z posta - autor: MateoMartinezz
> wszystko cacy - alien przesłał mi cfg, wgrałem i odpalam - gra wygląda jak OSP, a jednak CPMA - jedna rzecz tylko mi nie daje spokoju - ekran rwie jak diabli, FPSy skaczą od 60 do 125 (mam com_maxFPS 125)
> czytałem gdzieś o problemach z fpsami, może ktoś by mi mógł pomóc?
>
Mateo masz dwurdzeniowy procek ?
jesli tak to zagladnij tutaj click

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-02 14:36:52

Nic mi się nie pomyliło, z mojego zdania wynika jednoznacznie, że nie wiem o co chodzi, tylko zasugerowałem możliwość. 

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-02 14:58:34

tak, dwurdzeniowca
temat czytam, dziękuję za pomoc

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-02 17:10:06

furi napisał:

>
>
>
Hahhahahahhahah właśnie się dowiedziałem, że to BUGI W OSP powodują, że teraz widzicie magiczne reile niby daleko od modelu hahahhahahhaha
ja nie mogę - już naprawdę myślałem, że z tym reilem to coś nie tak hahah ale OSP mnie zawsze zadziwia hahah
tylko napiszę jeszcze w czym rzecz:
W Cpma RG trafie TAM GDZIE JESTEŚ ale jeżeli masz ping 50 i RG cię trafi to wyświetla te trafienie 50ms później ze względu na ping ALE z TĄ SAMĄ POZYCJĄ STRZAŁU - więc widok się tak jakby "porusza" ale tak naprawdę ten efekt jest spowodowany brakiem laga z OSP

bo  w OSP widok jest "opóźniony" o 50ms,czeka na kolejną klatkę z serwera i trafienie z RG jest wyświetlane z lagiem.
Mam nadzieję, że zamkniecie się w końcu paplarki/narzekadła ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-02 17:18:32

Acha :) A bazooka o szkodliwości chusteczki do nosa to wina komendy cg_enableOSPhud 1, tak?

mises.org / marksdailyapple.com

Wujek_Bogdan

Od: 2007-12-25

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2008-01-02 17:23:01

Cytat z posta - autor: [Xsi](%E2%80%99?page=users&run=details&id=5838%E2%80%99)
>
> Jak masz watpliwosci to poczytaj dokumentacje, docs/Modes.txt
>
> "You can’t try and replace a standard mode with one of your own: the
> *system will always try the built-ins first. Hence STANDARD modes."
>
> *Nie ma plikow konfiguracyjnych do trybow: Tournament, TDM, FFA, CTF, wiec jak mogles je modyfikowac ?
>
>
> Przykladowy plik wariacji trybu FFA:
>
>
> type 0
>
> limit 0
>
> timelimit 10
>
> weaponrespawn 10
>
> fallingdamage 1
>
> warmup 15
>
>
> 15 sekundowa rozgrzewka, działa perfekcyjnie.
>

dziwne, u mnie w katalogu /modes/ były przykładowe pliki.

ale mniejsza o to:

```

type 5

limit 11

ammo 200,100,20,50,150,50,100,0

armor 200

items -BFG

fallingdamage 0

armordecay 0

startrespawn 0

selfdamage 0

teamdamage 0

warmup 15

```

tak u mnie wyglada plik OSPCA_mod.cfg
i warmup nie działą :/
chyba trzeba czekac na poprawke tego bledu.

Pionier

Od: 2003-08-06

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2008-01-02 18:34:50

AL|EN napisał:

>
> Cytat z posta - autor: furi
> >
> >
> >
> Hahhahahahhahah właśnie się dowiedziałem, że to BUGI W OSP powodują, że teraz widzicie magiczne reile niby daleko od modelu hahahhahahhaha
>
>
> ja nie mogę - już naprawdę myślałem, że z tym reilem to coś nie tak hahah ale OSP mnie zawsze zadziwia hahah
>
>
> tylko napiszę jeszcze w czym rzecz:
>
>
> W Cpma RG trafie TAM GDZIE JESTEŚ ale jeżeli masz ping 50 i RG cię trafi to wyświetla te trafienie 50ms później ze względu na ping ALE z TĄ SAMĄ POZYCJĄ STRZAŁU - więc widok się tak jakby "porusza" ale tak naprawdę ten efekt jest spowodowany brakiem laga z OSP
>
> bo w OSP widok jest "opóźniony" o 50ms,czeka na kolejną klatkę z serwera i trafienie z RG jest wyświetlane z lagiem.
>
>
> Mam nadzieję, że zamkniecie się w końcu paplarki/narzekadła ...
>
hymm nic niechce mowic... ale Ty widzisz strone furiego... ja zaluje ze Ci mojej nie moge pokazac mowie Ci ze 10cm od modelu furiego strzelilem i on dostal... wiec mnie nie @#$% ze to lag bo musial by zapierdalac z 1000UPS zeby taki kawalek w takim czasie przeleciec :D

zwalanie winy za kazdym razem na osp bo ono bylo zle nie jest tutaj chyba najlepszym wyjsciem... bo zaden z tych bledow tam nie wystepuje.

Nobody’s satisfied with being second best

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-02 19:16:29

no ty wiesz lepiej niż ArQoN prawda ? wkońcu to ty robisz cpma i znasz się lepiej hhahah
A jednak nie - skoro ArQoN mówi, że to błędy OSP(zły sposób działania netcodu+grafiki) są powodem tego, że teraz niby wydaje ci się, że 2m od kolesia trafiasz to ja raczej skłonny jestem jemu dać wiarę [](//htmlarea/images/smiles/2.gif)

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Pionier

Od: 2003-08-06

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2008-01-02 19:20:23

AL|EN napisał:

>
> no ty wiesz lepiej niż ArQoN prawda ? wkońcu to ty robisz cpma i znasz się lepiej hhahah
>
>
> A jednak nie - skoro ArQoN mówi, że to błędy OSP(zły sposób działania netcodu+grafiki) są powodem tego, że teraz niby wydaje ci się, że 2m od kolesia trafiasz to ja raczej skłonny jestem jemu dać wiarę [](//htmlarea/images/smiles/2.gif)
>
To niech to poprawi bo na chwile obecna nie jest to bled osp tylko CPMA w osp on nie wystepuje i wszystko na ten temat... a po drugie to mi sie nie wydaje tylko taki jest fakt! :]

Nobody’s satisfied with being second best

furi

Od: 2003-07-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-02 20:19:27

Czaisz nie da sie z nim gadac fanatyk bez kitu. Pokaz mu marchewke to ci powie ze to banan!

...............

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-02 21:30:56

Z tym hitboxem to mam plan, żeby to zbadać. Ostatnio z botem na lokalu próbowałem trochę i strzelanie obok nic nie dawało. Niemniej na Internecie wiem, że to się zdarza. Może widać, że model jest już gdzie indziej, ale kod sieciowy jest tak genialny, że jeszcze załapuje? 

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-02 22:40:54

Tak się składa, że ten promień raila to TYLKO grafika - "serwerowy promień" RG trafia tam gdzie hitbox - ale oni i tak tego nie kapują i tyle ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Pionier

Od: 2003-08-06

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2008-01-03 02:49:02

powiem CI tak @#$% mnie obchodzi gdzie jest promien serwerowy... ja trafiam tam gdzie jest robot... jak gra dziala inaczej jak swieci to znaczy ze gra jest zjebana... tak czy nie ? i nie pisz ze blad jest w osp bo gram na cpma i tam go dopiero widze.... na osp go nie bylo !

Nobody’s satisfied with being second best

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-03 02:52:08

to ulżyj sobie i zacznij grać w liero albo simsy
wyluzujcie ;xx

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-03 03:40:37

na osp przy wyzszym pingu trzeba strzelac nie w robota tylko obok niego - tam gdzie sie prawdopodobnie pojawi - i mimo ze celownik nie byl na zielonym to trafienie jest zaliczone, na cpma nawet majac wysoki ping mozna celowac prosto w zielone i jesli by sie w niego trafilo przy pingu 0 to trafienie bedzie zaliczone i po chwili uslyszymy ten jakze mily dla ucha dzwiek - jaka jest roznica? nie wiem...w kazdym razie przez te kilka dni co gralem w tdm nie zauwazylem zeby ktokolwiek mial statystyki z rg wieksze niz na osp...a z niesamowitych opowiesci furiego i pioniera wynikaloby ze byle nub ma 100% bo wystarczy szczelic gdziekolwiek i sie trafi...

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

fejk.

Od: 2007-09-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-03 08:02:07

to tylko ja tak mam że jak w eye w zakładce pb zaznaczam on to nie pokazuje mi asterów (cpma) a jak na off to są, czy na nich nie ma pb ? :asd

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-03 08:43:03

PB już wychodzi z użytku bo G daje :D

shiv

Od: 2002-04-29

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-03 11:42:59

pewnie ze gowno, pojawilo sie kilku majstrow co na bank uzywaja paru zwykle niedozwolonych rzeczy ;f

............

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-03 11:49:16

enjoy ładnie podsumował. Wy to zdolni jesteście, ja gram już tyle w CPMa a jeszcze go nie popsułem, a Wasze zdaje się być shakowane po paru dniach gry, bo opisujecie takie rzeczy z którymi się przez lata nie spotkałem.

furi

Od: 2003-07-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-03 12:34:24

Wlasnie dlatego nie jestes obiektywny? Jak wam pokazuje demo z bugami to mi mowicie ze to wina OSP chociaz to demo z CPMA?! Jedyny argument jak do tej pory to "w changelogu pisze ze tego buga juz nie ma". To ze wy sie po x latach przyzwyczailiscie to gowna i uwazacie ze to miod nie znaczy ze ja zrobie tak samo X_x

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-03 12:56:32

Cytat z posta - autor: Pionier
>
> powiem CI tak @#$% mnie obchodzi gdzie jest promien serwerowy... ja trafiam tam gdzie jest robot... jak gra dziala inaczej jak swieci to znaczy ze gra jest zjebana... tak czy nie ? i nie pisz ze blad jest w osp bo gram na cpma i tam go dopiero widze.... na osp go nie bylo !
>
@#$% cię obchodzi tak ? dziękuję za to stwierdzenie które samemu wiele razy mógłbym powiedizeć i olać wszystko.
Tylko @#$% zrób ostatnią rzecz:

Wejdz sobie na kanał promode, zagadaj do ix, pokaż ten filmik i powiedz, że to bug Cpma ! Albo daj na forum !!!

Tam się wypowie nie tylko ix ale może też i ArQoN i napisze cie zrozumiałym językiem dlaczego na OSP nie ma "reilli z za ściany" a na Cpma są ... jeżeli nie zrozumiesz tego co ci powiedzą to szkoda mi ciebie ... a zresztą ... @#$% mnie to obchodzi [](//htmlarea/images/smiles/2.gif)

furi napisał:
>
> Wlasnie
>
> dlatego nie jestes obiektywny? Jak wam pokazuje demo z bugami to mi
>
> mowicie ze to wina OSP chociaz to demo z CPMA?! Jedyny argument jak do
>
> tej pory to "w changelogu pisze ze tego buga juz nie ma". To ze wy sie
>
> po x latach przyzwyczailiscie to gowna i uwazacie ze to miod nie znaczy
>
> ze ja zrobie tak samo X_x
>
Do czasu 1.44 nie było buga ze splashem - ktoś kto twierdzi inaczej to ... ech ...

Pokazujesz demo z Cpma, na którym RG inaczej działa, twierdzisz ,że to bug Cpma, ArQoN mówi że jest to spowodowane usunięciem serwerowego laga co miał OSP a ty dalej twierdzisz, że to Cpma źle działa ... szkoda już mojego czasu na odpowiadanie - lepiej przerobię jeszcze parę cfg ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Wujek_Bogdan

Od: 2007-12-25

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2008-01-03 13:07:09

Alien, nie wczuwaj sie tak bo ci żyłka w dupie pęknie ;))

Wszysci wiemy ze promujez cpma, włożyłeś w to sporo pracy i chcesz je pokazać od jak najlepszej strony, ale troche luzu chłopie! to tylko GRA.
Sam uważam, że CPMA to przyszłość i powinno się ludzi jakoś przekonać, ale przez bluzgi raczej niczego nie osiągniesz.
takie dyskusje są tak samo bezsensowne jak Opera vs Firefox, czy GG vs Tlen, itd.

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-03 14:12:04

ale GG vs Miranda to już jest sens [](//htmlarea/images/smiles/3.gif) Żyłka mi pęka zawsze [](//htmlarea/images/smiles/2.gif)

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM