ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

3ds - MAX

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-05-20 22:07:18

No niezle :)
Widac ze drewienka w studni z cylindra o 5 sciankah są zrobione a deska nad gankiem jakos dziwnie wycieniowana jest , pozatym jest ładnie :D

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-05-20 23:04:22

hehe tak, cylinder to jest, a 5cio scienny bo nie wiem czemu chcialem oszczedzac na poligonach , troche to na lowpoly wyglada, ale ogolnie to ta studnia mi jakos nie pasuje do calosci, za bardzo jest owalna , raczej do wymiany:) co do deseczki to jest wszedzie noise lekki zeby bardziej naturalnie przypominalo stare, wygiete od deszczu i czasu drewienko:)

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-05-21 09:32:12

W scenkach to raczej nie ma co oszczedzac na poly :)
Studnia wyglada jak bys letche (tak chyba sie to pisze :P) uzyl na splaynach - teraz faktyczniejest jak by nie z tej bajki (mowie o ksztalcie studzienki) ale nie jest to nic czego nie da sie naprawic .

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-05-21 11:28:25

hehe tym razem Ci sie nie udalo:P Studnia to cylinder+ editable poly+ autosmoth;d heh W kazdym razie moje zamierzenie na poczatku to nie byla scena, ale cala lokacja , jezeli moge to tak nazwac. Cos jak mapka. Chcialem otrzymac kompletna lokacja , np do animacji typu "sasiedzi" ;d Ale z czasem zapal przeszedl wiec nie wiem czy to kiedys sakoncze:)

BTW: Ma ktos moze konwerter BSP ==> 3DS/MAX? wiem ze taki jest bo przegladnalem forum i byla o tym mowa, lecz bez linkow, wysylka jedynie konspiracyjna za pomoca emaila dlatego nie wiem skad to wziasc;d

EDIT: MAlenki update wiatraczka. Oczywiscie jeszcze nieskonczony:)
(niebo prowizoryczne wiec nie mowic ze niepasuje do oswietlenia:>)

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-05-22 09:34:05

>
> BTW: Ma ktos moze konwerter BSP ==> 3DS/MAX? wiem ze taki jest bo przegladnalem forum i byla o tym mowa, lecz bez linkow, wysylka jedynie konspiracyjna za pomoca emaila dlatego nie wiem skad to wziasc;d
>

Masz fart ze przypomnialem sobie gdzie o tym ostatnio pisalem ... a bylo to wieki temu :)

Sa 3 wersje ale wszyskie sprowadzaja sie do uzycia q3map2 :P
1) Mozesz uzyc q3map2 do konwersji z *bsp -> *ase poszukaj gdzies na stroce q3map2 składni polecenia.
2) Mozesz uzyc q3map2 do konwersji z *bsp -> *map , po czym uzycie tego sofcika : leet
3) Mozesz uzyc q3map2 do konwersji z *bsp -> * map ,po czym uzycia tego sofcika : Deep exploration ale raczej lepiej uzyc lett’a

Tak czy siak musisz sobie odszukac jeszcze wtyczkie do maxa qtora wczyta ase (bardzo mozliwe ze leet i deep exportuja do *obj - nie pamietam - ale i tak warto poszukac) jako ze max moze tylko exportowac standardowo i nie potrafi czytac ... dziwne to jest ale to juz *autodesku problem :)

Polecam opcje konwersji do map i uzycie leet’a do dalszej konwersji. Polecam także zaglądanie na maposferę :D

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-05-26 19:42:41

Eh dzieki:) Troche inaczej sobie wyobrazalem dzialanie tego leeta, niezbyt zadowalajcy efekt :<

Wracajac do wiatraczka:)

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-05-26 19:49:18

Jak dla mnie wyjebany :D

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-05-27 17:52:36

Dlaczego obraz taki rozmyty ?
Az oczy bolą :)

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-05-27 23:44:09

testowalem jeden z filtrow na scanlinenie , tak wiec nie zwracac uwagi na to:)

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-05-28 01:22:01

nie da sie na to nie zwrocic uwagi :)

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-05-28 21:53:21

Masz duzo racji:)

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-06-15 16:50:54

robie sobie taka rozdzke :)

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-06-16 17:27:25

update, chociaz i tak nikt tu juz nie zaglada:<<br />

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-06-17 01:11:52

Dosc ponetnie to wyglada :)
No malo ludzi tu zagląda, 90% mapperow przenioslo sie na maposfere.

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-06-22 22:47:17

Nie zajmuję się modelowaniem, chociaż czasem coś wymodzę w GTK. Ale coś mi się zdaje, ze tam u góry trochę za dużo wszystkiego, większości po renderze i tak nie widać. Mimo to efekt ładny:)

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-07-15 02:29:06

kopiuj/wklej z maposfery

Takie tam moje wypociny :)
Wkradlo sie troche buraczkow podczas riggingowania ale jakos wmiare znosnie to wyglada imo.

Renderki :
>
>
>
>

I siateczki :

>
>
>
>
>

Moze cos sie jeszcze z nim zrobi... zbrush, albo chociaz materialy :)

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-07-18 01:24:07

Bradzo fajne:) Kiedys bym sie wzial za organike wkoncu:)
Powiedz mi czy modele typu naramiennik modelowales odzielnie i pozniej ustawiales w odpowiedniej pozycji na modelu postaci, czy moze od razu w takiej pozycji?

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-07-19 12:01:11

To jest wszystko jeden mesh, wszystko jest ze soba polonczone (poza mieczykiem fartuchem i chelmem naturalnie :P) i wszystko bylo robione metodą box modeling.
Z perspektywy czasu wiem ze to nie jest najlepszy sposób :]

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-07-21 15:23:24

kurde, nie widzialem, ze Wy tu tak po cichaczu zaczeliscie taaakie modele odpierdzielac [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)
Tamb, widze przeskoczyles o poziom wyzej z radianta :).