ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

cpma 1.4?

gluekp

Gravatar

Od: 2002-11-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-13 12:37:56

czesc. postanowilem zalozyc ten temat aby kazdy mogl wyrazic swoje zdanie na temat zmian jakie powinny byc znowej wersji cpma; tej ktora ma skonczyc wszytkie spory, zlikwidowac glod na ziemii i w ogole uczynic swait lepszym. Prosze o krotkie wypowiedzi, np.: rg95 lg z qw i takie tam :). Jezeli stworzymy taka liste bedziemy mieli baze danych, ktora wyslemy do arqona :) moze wezmie ja pod uwage ... pozdrawiam.

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-02-13 12:39:20

mi by wystarczylo cos takiego, aby w 1.40 pmc bylo dokladnym odwierciedleniem 1.11, a default to mi juz lata... kto mnie popiera? :D sadze, ze to najlepsze rozwiazanie z tej sytuacji...

edix

Gravatar

Od: 2003-01-21

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-13 13:31:31

Od razu z gory mowie ze nie mam ochoty zmieniac znow kolejnej wersji PM !!! Nawet nie interesuje mnie co tam bedzie takiego dobrego !! Moim zdaniem CPMa 1.11 jest najlepszym i najbardziej dopracowanym modem na Świecie :p[img]www.edix.webpark.pl/faja.gif [/img] Pewnie te moje skromne slowka nikogo nie przekonaja wiedz zycze wam GL w nowym swiecie pm.

EU jest boskie !!!

A ja zygam Zulcia na to...... [img]www.edix.webpark.pl/rzygi2.gif [/img]

Podpis usuniety z/w na zbyt wielka objetosc.

iNsEcT

Od: 2003-06-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-13 13:37:37

hp na respie to nie te z vq3 tylko ze 110 zeby nie bylo frag respow ale zeby koles jak dostanie z raila to nie mogl za latwo uciec to mimo wszystko ProMode a nie "żółwik" :DD

Poland Own Promode

Jon4thaN

Gravatar

Od: 2004-11-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-13 14:16:12

rg=100 ( Szybki mod = Szybkie fragi )

odblokowanie cl_pitchspeed

PG nie ruszać ( ta bronia można coś zdziałać ) to jest duzy plus 1.31

lg przywrocic z 1.11

nom i według mnie te rl... można troskze osłabić (ale niecałkowicie ) :/ troszke przesadzono w 1.31

Ps. z kodem trza sie głebiej zastanowic. Pozdrawim

cB"Jon4thaN

[Q]

Od: 2003-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-13 14:51:21

ehh no.... zaszczyce Was swoją wypowiedzią w tym temacie... :P

Najwazniejsza kwestia to usunąć wszelkie mozliwosci votowania na jakies PMC czy CPM. CPMA powinno byc jedno bez zadnych mozliwosci zmian damega broni i innych @#$%... to tylko rodzi konflikty i to nie tylko na sererach. Votowanie na tl i tam inne takie ale nic pozatym.

JEDNA KONKRETNA CPMA bez zadnych mozliwosci zmian!. A nie mod, ktory proboje zadowolić wszytskich dookola a finalnie jest zryty na maxa.

A pozatym Johny ma racjie. Ale po co ruszac rl?

Gowno chodzi po ludziach

niufel

Od: 2003-08-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-13 17:24:01

wszystko jak w 1.11 ; d po chuja ulepszać ideał?

THC!

KUNDEL

Od: 2005-02-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-13 17:37:12

-RG: 100

-HP na respawnie : 110 (lub cos koło)

-fizyka dokładnie ta sama co w 1.11 (i brak ograniczenia predkości)

-zeby jesli sie włączy r_picmip na 9 to zeby pzry tym dało sie włączyć nie-rozmyte tekstury na np. wybuch rakiety i jej pocisk (bo przy r_picmip>6 nie widac jak ktos strzela do nie z rakiety, bo rakieta jest przezroczysta)

-zeby magazynek od MG był troche większy

-PG : minimalnie słabsza niz w 1.31

-splash damage RL mniejszy niz w 1.31

-mniejsze własne obrażenia od RL (tak jak w 1.11 było, lub minimalnie jeszcze mniejsze) bo fajnie jest sobie porobic rjumpy bez bindow.

-zeby po wpisaniu \players byl widac IP i GUID kazdego gracza
(p.s. mialem problemy z rejestracja na tym forum, wiec dlatego loguin to KUNDEL a nie KUND3L)

"W moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że chyba wolę pomyśleć, że nikt go nie stworzył. "

[fhn]SLAYER

Od: 2003-11-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-13 18:10:01

ooo to fajnie se Kund3l wymysliles z tym guidem i ip to bylo by git :)))

fiszon

Od: 2004-03-19

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-02-13 18:30:25

dlamnie to najlepiej by bylo powrócić do ustawien z 1.11 ale jak sie tego nie da zrobic ? i qwa czemu?:( >
to chociaz zdjąć blokade cl_pitchspeed i rg 100 dmg
edit: aha no i lg to z 1.11 !!!

Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli...
Poker Strategy

aUroR

Od: 2002-10-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-13 20:27:17

Ja się nie wypowiadam. Licze zato na głosy znanych i doświadczonych graczy. To ich podpisy pod listem do arqona będą kluczowe. Miejmy nadzieję że fakt jakim jest 70 procent polskich graczy na pickupie od czasow zmiany serwów na 1.31, da do myślenia twórcom CPMa i przypomni że z Polską warto się liczyć.Pozdr.

Futurama: Bite my shiny metal ass

vand4l

Od: 2004-01-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-13 21:50:23
  • wlaczyc rocketjumpy

  • RG - albo

  • LG - moja pieta achillesowa :M wiec obojetne

  • PG - dobre to z 1.31 przynajmniej jak ktos ma przewage to mozna go wychlastac tym

  • RL - dla mnie dobre :) moze zmniejszy selfdamage

  • zdjac draga to na 1 miejscu

  • troche wiecej ammo do broni - mg sg

  • pomysl kundelka dobry z tymi guidami i ip

  • kod z 1.31
    jak cos wymysle to dopiesze

vand4l

narf

Od: 2002-10-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-13 22:23:57

> jesli sie włączy r_picmip na 9 to zeby pzry tym dało sie włączyć nie-rozmyte tekstury na np. wybuch rakiety i jej pocisk

:)) juz jest cos takiego (cg_nomip) -> poczytaj dokumentacje.
wszystko z 1.31, ale:

mg 10dmg :)

bez draga (poza trybami z czerwona i niebieska szmatka)

mozliwosc ustawienia [white]wlasnego[/color] enemymodel dla klas w ntf (teraz modele zaleza od sv)

mozliwosc ustawienia tla konsoli (zakres 1-9, a-z) $$$

sg z vq3 q:)

[promode is seXi](irc://quakenet.org/s3xi.pl)
narf.pl

i stad wiemy, ze Ziemia ma ksztalt banana..

-KruK-

Od: 2002-12-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-13 23:00:31

Ja tak sie zastanawiam. Przez te 4 czy 5 lat rg zabieral cale hp na respawnie i nagle ktos stwierdzil ze te 5 lat to byla pomylka , ze tak sie zle gra o/

Dla mnie to jest bardzo dziwne.

Wkoncu sa mapy typu cpm5, nodm11, ospdm5a, po cos sa jescze te zielone apteczki :/, nie chcesz miec rg w respa ?- nie klikaj przez 3 sek , poprawili system respawnow w 1.31 , no to o co chodzi ...
a pomysly niektorych z przedmowcow to juz wogole dla mnie absurd ( rg 100 , start hp 110)

no tak i po trafionym rg przeciwnik ma sie utopic w lawie albo dostac kulka z plasmy ?

naprawde fajnie ... juz wole byc sfragowanym i respawnowac sie gdzie indziej albo po prostu nie klikac prze te 3 sekundy
a wiec moje propozycje :
-rg 100

-start hp 100

-lg z 1.11

-rl - z 1.11 lub 1.31 , albo cos posredniego , lotto

-mg +1hp

-pg - cos pomiedzy 1.11 a 1.31, ale z umiarem :/

-kod sieciowy z 1.31,

-bez ograniczen predkosci w kazdym trybie

-players - GUID ID

-system respawnow z 1.31

-fizyka z 1.11 !
grajmy w promoda, ktory byl okreslany jako szybka hardkorowa rozgrywka dla zaawansowanych graczy

grajmy w prawdziwego promoda !

see the light behind an open door

RoclorD

Od: 2002-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-13 23:07:12

Spawn fragi to zdaje się fragi również zaraz po spawnie, a nie tylko w jego momencie...

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-02-13 23:21:42

> Spawn fragi to zdaje się fragi również zaraz po spawnie, a nie tylko w jego momencie...

nio, nie ma na to definicji, ale i tak kazdy wie osochozi :)

p5|icem4n

Od: 2004-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-14 00:19:06

Witajcie :) nie będe tutaj sie rozpisywac o fizyce cpm'a , bo wszyscy wiemy na czym zależy dobremu , bądz nie playerowi promode : przedewszsytkim myśle tutaj o szybkiej , wartkiej grze , w której liczy sie przedewszsytkim refleks , i inne elementy składające sie na skill gracza ^^ a właśnie to jest nam z czasem odbierane , przykładem tego jest [80] 1.31 ... wyobraźcie sobie wchodzisz na serva , zamierzasz pograć i nagle zauważasz ze cos jest nie tak , biegasz z prędkością ślimaka z turbodoładowaniem , a roboty zabijasz już nie jak w filmach ("JASON" czy "TEXSAŃSKA MASAKRA") lecz niczym "Powrót Lessie" czy " Barbie vs Ken" tak moi drodzy taka jest bolesna prawda [55] i nic tego nie zmieni jeśli działac będzie jednostka , poprostu powinniśmy sie zjednoczyć i prezeciwstawić tym felernym zwolennikom 1.31 których jest mniej w Polsce ( bo reszta świata si nie liczy [7]) przecież to my Polacy jesteśmy PRO jeśli chodzi o cpm'a i to niech z nas biorą przykład i niech grają tak jak my dotąd na cpm'a 1.1 , zamiast wprowadzac potworne zmiany jakie przunosi ze sobą mod 1.31 ... Nie mam nic wiecej do dodania (jak narazie) , mówie wam bracia
W KUPIE SIŁA [25] 1.31[30]

..:::P S Y C H O S E S:::..

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-02-14 00:26:12

Mess (13-02-2005 23:25)

ja ci napisze

Mess (13-02-2005 23:25)

a ty tam mozesz wkleic

Mess (13-02-2005 23:25)

bo nie mam sily sie logowac

mg - 1.1

sg - 1.1

gl - 1.1

rl - 1.1

pg - vq3

lg - 1.1 - ammo 1.1

rg - 1.1 - ammo 1.1

skrypty zablokowane

respawny - 1.31

kod sieciowy 1.1
[8]

benek

Od: 2003-03-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-14 00:58:52

PM z 1.11 na defalcie, fizyka gry z 1.0.

[fhn]SLAYER

Od: 2003-11-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-14 01:39:11

ta ben to wtedy zmienia znow cos bo nikt nie bedzie mogl cie dogonic :P

mavv

Gravatar

Od: 2004-11-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-14 07:41:31

szczerze to jestem zwollennikiem 1,11. jednak ostatnio zostalem zmuszony do grania w 131.. przez pare dni narzekalem ... a teraz uwazam 1,31 za bardzo dobrego moda... w sumie lepszego od 1,11, wiec nic bym nie zminial, no jedynie lg , chodzi mi nie o sile rarzenia tylko o "creeple efect" ktory zostal wyeliminowany, dla tych co nie wiexdza o co chodzi to jest promien lg ktorey zostal zwezony na duzym picmipie:. reszte bym zostawil w spokoju, ale...:

jak przystalem na 1,31, to i przystane na 1,4, jakiekolwiek by bylo... wiem ze wystarczy zrobic male przerobki w cfg i 1,31 staje sie o niebo lepszym modem, tylko ze nikomu sie w Polsce nie chc ruszyc wordpada./ notatnika do rpxerobek i zmian kosmetycznych:D:D:D

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-02-14 08:17:10

> tylko ze nikomu sie w Polsce nie chc ruszyc wordpada

ta, w cfg wylancze sobie blokade predkosci, przywroce rg dmg 100, odblokuje skrypty, zmniejsze splash damage i naprawie spawarke. jeszcze kilka mniej lub bardziej waznych aspektow, lol...

vand4l

Od: 2004-01-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-14 10:40:44

chyba kazdy mial wyrazic tutaj swoja opinie a nie sie sprzeczac :(

vand4l

wishoza

Od: 2003-09-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-14 11:06:09

Witojcie :D
@SLAYER - hahaha taaa, nabije jednego fraga i do końca meczu będzie spierdzielał :D
Dla mnie największą głupotą było zablokowanie upsów : < Szczerze muszę się przyznać, że 1.31 grałem moze 4 razy, ale po prostu nie dawałem rady : O Piekny ctf, ale co z tego ... Dorywam flagę chce zrobić rj'ta od sciany i poleciec do swojej bazy a tu okazuje się, że nawet nie przyspieszyłem : <
Mi zawsze cpma kojażyło się z
srut

srut - impresive, exelent

srut - exelent :D
Po prostu nie trawiłem tego, że bije w kolesia na spawnie z rg, a on sobie gdzies ucieka :D
Jestem za tym, żeby stowrzyć bardoz ładnie rozbudowaną wersję 1.1. Żeby dodać takie fajne bajerki etc. , ale zostawić rdzeń, bardzo łądnie ujął to Kruk, po prostu pięknie :D
"Ja tak sie zastanawiam. Przez te 4 czy 5 lat rg zabieral cale hp na respawnie i nagle ktos stwierdzil ze te 5 lat to byla pomylka , ze tak sie zle gra o/"
Może i powtarzam, to co napisała już reszta, ale w kupie siła : >

NGS !

nita

Od: 2002-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-14 11:12:04

ta kruku dobrze gada ; D

ud