Ja tak sie zastanawiam. Przez te 4 czy 5 lat rg zabieral cale hp na respawnie i nagle ktos stwierdzil ze te 5 lat to byla pomylka , ze tak sie zle gra o/
Dla mnie to jest bardzo dziwne.
Wkoncu sa mapy typu cpm5, nodm11, ospdm5a, po cos sa jescze te zielone apteczki :/, nie chcesz miec rg w respa ?- nie klikaj przez 3 sek , poprawili system respawnow w 1.31 , no to o co chodzi ...
a pomysly niektorych z przedmowcow to juz wogole dla mnie absurd ( rg 100 , start hp 110)
no tak i po trafionym rg przeciwnik ma sie utopic w lawie albo dostac kulka z plasmy ?
naprawde fajnie ... juz wole byc sfragowanym i respawnowac sie gdzie indziej albo po prostu nie klikac prze te 3 sekundy
a wiec moje propozycje :
-rg 100
-start hp 100
-lg z 1.11
-rl - z 1.11 lub 1.31 , albo cos posredniego , lotto
-mg +1hp
-pg - cos pomiedzy 1.11 a 1.31, ale z umiarem :/
-kod sieciowy z 1.31,
-bez ograniczen predkosci w kazdym trybie
-players - GUID ID
-system respawnow z 1.31
-fizyka z 1.11 !
grajmy w promoda, ktory byl okreslany jako szybka hardkorowa rozgrywka dla zaawansowanych graczy
grajmy w prawdziwego promoda !