ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

cpma 1.4?

edix

Gravatar

Od: 2003-01-21

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-14 11:21:57

juz zbieram $$$ na serva 1.11 bo widze ze kazdy lubi isc do przodu (EU WITA) : ( [26]

Podpis usuniety z/w na zbyt wielka objetosc.

narf

Od: 2002-10-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-14 12:02:18

> > tylko ze nikomu sie w Polsce nie chc ruszyc wordpada
>
>
>
> ta, w cfg wylancze sobie blokade predkosci, przywroce rg dmg 100, odblokuje skrypty, zmniejsze splash damage i naprawie spawarke. jeszcze kilka mniej lub bardziej waznych aspektow, lol...

wlasnie chodzi o to, ze w polsce 2/3 graczy nie czyta dokumentacji, odpalaja sobie 1.31 i mowia: mam palerapy na zegarku, nie widze predkosci, zamiast wielkiego trojkata lg (drawgun 0) mam jakies zawieszone w przestrzeni badziewie, kod sieciowy jest taki sam (graja z timenudge itd.) itd. itp. etc. :F
a wszystko mozna ustawic i to o wiele lepiej niz w 1.11

wystarczy poczytac cpmadocs*.txt i zasmakowac piekna tego moda: bardziej taktycznych i zacietych pojedynkow, kodu sieciowego $$$ etc.

peace :*

[promode is seXi](irc://quakenet.org/s3xi.pl)
narf.pl

i stad wiemy, ze Ziemia ma ksztalt banana..

black2

Gravatar

Od: 2002-05-17

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-02-14 14:09:52

> Witojcie :D
>
>
> @SLAYER - hahaha taaa, nabije jednego fraga i do końca meczu będzie spierdzielał :D
>
>
> Dla mnie największą głupotą było zablokowanie upsów : < Szczerze muszę się przyznać, że 1.31 grałem moze 4 razy, ale po prostu nie dawałem rady : O Piekny ctf, ale co z tego ... Dorywam flagę chce zrobić rj'ta od sciany i poleciec do swojej bazy a tu okazuje się, że nawet nie przyspieszyłem : <
>
>
> Mi zawsze cpma kojażyło się z
>
>
> srut
>
> srut - impresive, exelent
>
> srut - exelent :D
>
>
> Po prostu nie trawiłem tego, że bije w kolesia na spawnie z rg, a on sobie gdzies ucieka :D
>
>
> Jestem za tym, żeby stowrzyć bardoz ładnie rozbudowaną wersję 1.1. Żeby dodać takie fajne bajerki etc. , ale zostawić rdzeń, bardzo łądnie ujął to Kruk, po prostu pięknie :D
>
>
> "Ja tak sie zastanawiam. Przez te 4 czy 5 lat rg zabieral cale hp na respawnie i nagle ktos stwierdzil ze te 5 lat to byla pomylka , ze tak sie zle gra o/"
>
>
> Może i powtarzam, to co napisała już reszta, ale w kupie siła : >

taaaaaaaaa

popieram w 100%

wg mnie na respie powinno byc 100 hp by mozna robic frag respy

przecierz to jest TO co odroznia glownie PM od vq3 i innych platform

ze mozna pieknie kolesia jechac po respach

to jest chol.ernie efektowne i daje tyle satysfakcji

eh

kto ogladal chociazby power of speed wie o co chodzi

plasma powinna byc tesh troche mocniejsza

(caly czas mowie o wersji 1.11)

ogolnie to promode ma byc PRO a nie jak te badziewne 1.3x

Podpis usuniety z/w na zbyt wielka objetosc.

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-02-14 14:21:26

> > > tylko ze nikomu sie w Polsce nie chc ruszyc wordpada
> >
> >
> >
> > ta, w cfg wylancze sobie blokade predkosci, przywroce rg dmg 100, odblokuje skrypty, zmniejsze splash damage i naprawie spawarke. jeszcze kilka mniej lub bardziej waznych aspektow, lol...
>
>
>
> wlasnie chodzi o to, ze w polsce 2/3 graczy nie czyta dokumentacji, odpalaja sobie 1.31 i mowia: mam palerapy na zegarku, nie widze predkosci, zamiast wielkiego trojkata lg (drawgun 0) mam jakies zawieszone w przestrzeni badziewie, kod sieciowy jest taki sam (graja z timenudge itd.) itd. itp. etc. :F
>
>
> a wszystko mozna ustawic i to o wiele lepiej niz w 1.11
>
> wystarczy poczytac cpmadocs*.txt i zasmakowac piekna tego moda: bardziej taktycznych i zacietych pojedynkow, kodu sieciowego $$$ etc.
>
> peace :*

no tak, ale w konfigu fizyki raczej nie zmienisz oraz tych ustawien, ktore tak bardzo odrazaja zwolennikow "tego szybszego" moda, a to glownie o te zmiany sie rozchodzi, i to one powoduja ten glopi podzial.

StaryOrgowicz_93

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-14 15:49:29

Mi do gustu przypadło 1.31 |]

iNsEcT

Od: 2003-06-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-14 17:25:26

popieram Kruka i Icemana !!! Wybic 1.31 :DDDD

Poland Own Promode

black2

Gravatar

Od: 2002-05-17

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-02-14 18:22:29

jestem za

to kto pierwszy ??

arQon ?? :)

Podpis usuniety z/w na zbyt wielka objetosc.

Player1

Gravatar

Od: 2003-03-30

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-14 18:55:12

DObra to teraz ja sie jezscze raz wypowiem

1.31- a co to @#$% jest

wogole wkrwuaim sie ze nie mozna tu przeklinac i ze robia jakeis jebane @#$% gwiazdki co to wogole jest WYPIERDAlacac
1.OGRANICZENIE PREDKOSCI -EXELENT @#$% mega zajebsity prze pomysl - LOL WYPIERDALAC Z TAKIMI POMYSLAMI - zle SLOWMODE

  1. brak bindu na rj - wolniejsza gra . kolejny blad w qw jest ktore jest mega szybkie a tu nie ma tak? a no tak bo to slow mode w koncu

  2. rg 80 - no kruwa po prostu szkoda slow nie chce mi ise pisac bo 1,31 smierdzi tak mocno ze ciezko mi sie anwet pisze ten pomysl chyba nawet przebil pozaostale 2 wyzej wymienione nie mniej genialne pomysly

o to chyba chodzi zeby sobie szczelac z raila i jebac spawn rapy ktore sa kruwa mega dobre , przeciez jest nowy syste,m rezpawnow z 1,31 wiec o co CHO .

po prostu sa slabe placki ktore nie umieja tego wykorzystac BO SA PLACKAMI . GRA SIE TAK I JUSZ

  1. plazma powinna byc cos pomiedzy 1.31 a 1.11

5 mashingun +1 do demejdza

6.spaw - wole z 1,11 ale jak zostawiwa z 1,31 to tez sie nei obraze

  1. no i to co mnie max wkurwia obrazenia z ROCKET LUNCHER , wogole nie mozna za pomoca tej jeabnej broni zabierac zbrojek w 1,.11 mozna bylo wykonowac takie akcje ze kroi sie zbroje i @#$% a tu co wylatuje z ra mam 100 150 mowie a @#$% sie o ya i zostaje mi 50 :150 co to @#$% jesT? czyj to pomysl wogole - TO JEST MEGA POPIERDOLONE potem ide do kolejne i zostaje mi 31: 150 rox:D !!!!! JESTESCIE @#$% MISTRZAMI PANIE ARQONE czy @#$% wie jak to sie pisze .

8 splash rakiety - idzicie w @#$%

  1. kod sieciowy uwazam za dobry

10 fizyka z 1.11
POPIERAM WSZYSTKICH ZWOLENNIKOW 1.11 KRUKA I WOOGLE EDIXA I cala reszte podpisuje sie pod petycja czy czymkolwiek PEWNIE HUJA TO DA ALE W KUPIE SILA.
ZNISZCZMY RAZEM POPIERDOLONYCH FRAJEROW z 1,31 - ktorzy nie umieja grac

i graja tlyko rl nara

h.uj w dupe policji

kood

Od: 2002-04-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-14 19:05:11
  • rail 100, z hp 110 na starcie dla tych co się skarżą na spawnrape... 100hp na starcie było od zawsze i imo nie ma sensu nagle zmieniać, to świadczy też o szybkości tego moda, a jeśli ktoś ma problemy z przeżyciem w takim starciu, niech potrenuje w AA i wróci po 2 latach. Bez sensu, nie?

  • rl aka homing missile niczym teściowa do zięcia, imo za mocna w 1.31 czy coś

  • pg, imo te z 1.31 jest fajniejsze, w 1.11 mam wrażenie, że rzucam kulkami śnieżnymi

  • lg, moja ukochana.. ta z 1.11, a jeszcze lepiej ta z vq3, tą gejową z 1.31 robił fan miriam chyba

  • gl.. nikt nie wspomniał o gl, bo nie trzeba.. tutaj fan miriam nie działał, to samo z sg

  • netcode jeden pies, na obu dobrze mi się strzela

  • wyłączenie ograniczenia prędkości dla tdm i 1v1

  • najważniejsza rzecz, mg... czemu to coś strzela kuleczkami z gówna? W ogóle mocy nie czuć, imo ma zabierać tyle co w vq3, czyli 5hp lub nawet 7hp, no dobra.. 6 hp.

  • więcej grzechów arqona i fana miriam nie pamiętam.

-

SAPIENTIA PRIMA STULTITIA CARUISSE

gluekp

Gravatar

Od: 2002-11-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-14 19:17:22

rg 90 (kompromis)

lg z 1.31 ale mocniejsze o 1 na kazdy strzal

limit predkosci juz jest wylaczony na 1.31c i dobrze

rl jest spox (chociaz moglaby byc nieco szybsza, no i juz niech zmniejsza splash bo nie chce mi sie sluchac ludzi co nie robia strejfow:/)

pg ta z 1.31 albo 1.31c

kod sieciowy, to chyba wszycy wiedza - 1.31

ludzie, kultura, towarzystwo - 1.31

i oczywiscie zablokowane skrypty na rj; przeciez to wszytko mozna zrobic recznie i to bez wiekszego trudu;

mozliwosc bindowania; oczywiscie z 1.31 :P

noki

Od: 2005-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-14 20:41:05

Kiedy pierwszy raz zobaczyłem Power of Speed zafascynowała mnie ultraszybka akcja, zaqrwiste spawn rapy (głównie z rg), blyskawiczne przemieszczanie i podpierdalanie armorów na cpm3. Pierwszy ownage jaki doświadczyłem od wtedy jeszcze [t]player1 wspominam z łezką w oku. Pierwsza przegrana zaostrzyła tylko moją chęć do gry i nie mogę zaprzeczyć ze cpma 1.11 zawładnęło moją duszą :D

Kiedy wyszło cpma 1.22 i później 1.3x zawiodłem sie na arqonie który naprawde musiał przeżyć bliski kontakt z osobnikiem płci męskiej...

Szczerze mowiąc gram czasami pickupy na 1.3x tylko dlatego że nie ma już prawie serverów na 1.11, administratorzy toyi prawdopodobnie musieli doświadczyć podobnych doznań co arqon i przestawili wszystko na 1.3x rofl

Na obecną chwile sram na to jak domyślny 1.4 bedzie wyglądał, byle zeby pmc w nim była dokładną repliką 1.11 :)

nep

Gravatar

Od: 2003-07-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-14 23:53:48

> dlatego że nie ma już prawie serverów na 1.11, administratorzy toyi prawdopodobnie musieli doświadczyć podobnych doznań co arqon i przestawili wszystko na 1.3x rofl

administrator toyi nawet nie ma zainstalowanego cpma w swoim q3 i nigdy nie mial rofl xD

noki

Od: 2005-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-15 04:32:45

Hmm tak naprawde wystarczy żeby pojawiło sie 4-5 więcej serverów na 1.11. Polska scena i tak stanowi większość i żyje własnym życiem, nie musimy sie jednoczyć z plackami grającymi na 1.3x. mamy przecież własne ligi i turnieje.

Olać jakies jolty, arqona i 1.3x smierdzące qpą na odległość. Niech admini przestawią tylko wszystkie 3 toye, si4 server 1v1 i esports codaków na 1.11, jestem pewiem że wtedy wszystko wróci do normalki :D

lecho

Od: 2002-03-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-15 13:52:09

okay wiec jako jedna z osob ktore w ogole zaczely podejmowac temat 1.40 tez sie wypowiem. generalnie uwazam ze idealnym modem byl challenge promode arena 1.0 i wersja 1.11 niepotrzebnie wychodzila [; bo taka prawda, wystarczylo to co bylo zawarte w 1.0 przez ktore po czesci w ogole ponownie zainteresowalem sie promodem. ale jesli juz rozgrzebano pare rzeczy, to trzeba sie zastanowic co bylo skopane w 1.11, a co w 1.31:

  • kod sieciowy. w 1.11 byl dobry (w porownaniu do osp), ale to co jest w 1.31 to prawdziwa poezja. 2-3 komendy i bez zadnego problemu mozna symulowac ping 30 na lagu rzedu 150... powiecie, ze to tylko symulacja, ale lepsza symulacja ze skaczacym modelem niz doganianie wlasnych rakiet... wniosek: kod sieciowy z 1.31

  • spawarka. temat ktory wielu ludzi odrzuca od 1.31, bo przez pierwsze godziny grania w tego moda ma sie wrazenie, ze strzela sie z parowki a nie z broni, ale to mija i na .31 naprawde da sie dobrze spawac. trzeba sie tylko przyzwyczaic, a wiekszosci ludzi po prostu nie chce sie tych kilku godzinek poswiecic na przestawienie sie. choc ta z 1.11 bardziej sie "kleila" i byla ciut mocniejsza, co rzecz jasna mi odpowiadalo, w 1.31 ograniczono role lg (arq stwierdzil, ze spaw to bron w ktorym w 90% liczy sie ping, a tylko w 10% skil co jak wiadomo jest bajka), wiec gdybym mial wybierac... ciezka sprawa, ale postawilbym chyba jednak na spawa z 1.11, acz nie mowie ze ten z 1.31 jest zly, moze tylko o te odrobinke za slaby (przy quadrunach na 1.11 spawani kolesie znikali jak boty, w 1.31 trzeba jednak te piec ladunkow wiecej wpakowac :E)

  • railgun. kolejna rzecz ktora jest wielce dyskusyjna. jedni mowia ze rail decydowal o skilu, drudzy ze spawnrape'y to idiotyzm i tak naprawde gra sprowadzala sie do point&click. jedni i drudzy maja racje, ale tak naprawde zmiana rg ze 100 na 80 nie spowodowala wielkiego przewrotu na scenie, dalej w czolowce sa ci sami gracze a wiec wszystko sprowadza sie do skila, nie tego ile razy ktos potrafi siepnac z rg w ciagu sekundy. nie wypowiadam sie na ten temat, bo w teamach jedno i drugie rozwiazanie mi pasuje (choc mniejsza liczba zabieranych hp ogranicza sytuacje, w ktorych przeciwnik skampi cztery narozniki mapy z railami i nie robi nic innego), a w 1v1 gram w zasadzie bez uzycia rg.

  • rakietnica. to, co jest w 1.31 to prawie bfg :> ja rozumiem ze w qw byla mocna rakieta, ale tam cala fizyka gry byla inna i przede wszystkim bylo mocniejsze lg. w 1.31 praktycznie nie ma szans wygrania wymiany przez kogos, kto ma dobra spawe (tak powyzej 30%) z kims, kto ma dobra rakiete i laduje mu trzy pod rzad w glowe - za duzy damage rl, za duzy splasz (to co pisal pl1, wg tego co przeczytalem w logu arqmode'a od ktorego wywodzi sie 1.31, minimalne "zaliczenie" pola trafienia czyli np o jeden piksel - to juz 15hp mniej dla przeciwnika - za duzo, za latwo). rakieta powinna byc zdecydowanie sprowadzona do poziomu z 1.11, chyba ze ktos zdecyduje sie zrownowazyc ja jakas inna bronia, tak jak w 1.11 bylo lg - teraz w zasadzie na rakietowcow nie ma sily, bo odrzut z lg jest zmniejszony i nie da sie atakujacego "przytrzymac", ani na dobra sprawe tych rakiet unikac, bo na malych przestrzeniach to jest po prostu niemozliwe z racji splasha, a przeciez tdm sie nie gra na amphi.

  • plasmagun. moim zdaniem to powinno byc cos posredniego miedzy 1.11 a 1.31, na pewno nie chcialbym w cpma plasmaguna z vq3. po prostu promode jest promodem i od zarania pg sluzyla tu glownie do spamowania. ofkoz to dobrze, jesli nagle z tej broni da sie kogos zabic i zrobic cos wiecej niz plasmaclimba, ale pg nie powinna imo wyrastac na najsilniejsza bron, tylko pozostac na pograniczu 1 i 2 ligi.

  • machinegun. zdecydowanie powinien byc mocniejszy niz w 1.11 i 1.31. jakis czas temu w cpmpickupie gralem na 1.31c, w ktorym machinegun zostal wzmocniony. poezja. wreszcie koles z 10 hp nie ubije 3x na spawnie dlatego, ze z mg mozna sobie za przeproszeniem podlubac w dupie. idealna dla mnie bylaby sytuacja, w ktorej mg byloby tylko nieco slabsze niz to z vq3, czyli umozliwialo dobijanie oslabionych przeciwnikow. to z 1.31c jest idealne.

  • ograniczenia szybkosci. zdjac, bez dwoch zdan. jesli ktos ma skila i umie szybko biegac, to niech biega, ograniczanie tego jest nonsensowne.

  • blokady skryptow - skoro w qw, q2 i vq3 mozna, to niby dlaczego w cpma nie? w koncu to ma byc najszybsza i najbardziej ekstremalna odmiana quake'a 3, wiec jesli ktos chce uzywac skryptow, to niech to robi.

i to generalnie tyle, mozna jeszcze wiele wypisywac ale ja jestem za tym, zeby to bylo cos posredniego miedzy 1.11 a 1.31. a co do serwa esp, to nie widze opcji zmiany wersji na 1.11. wylaczajac niedopatrzenia i bugi (w stylu przelatywania promienia lg przez glowe przeciwnika), 1.31 to naprawde dobry mod, na ktorym fajnie sie gra, poza tym serwer nastawiony jest na tryb tdm, nasze klany biora udzial w wielu zagranicznych ligach wiec dobrze byloby, zeby mialy sobie gdzie spokojnie pograc. zwlaszcza ze pod wieloma wzgledami tdm na 1.31 jest lepszy niz na 1.11.

Say goodbye to gravity, and say goodbye to death

Hello to eternity and live for every breath

lc.bandyta

Gravatar

Od: 2004-06-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-15 14:26:54

ch** aQsmieciowi w dupe zaskoczył nas szybkim modem w którym tak bardzo sie zakochaliśmy a teraz ? zrobił z pięknego promoga "@#$% z gównem" mam w dupie jego zachcianki podpisuje sie pod kazdym zwolennikiem 1.11 nawed gdyby był moim największym wrogiem. Pozwolęsobie skopiować post KruKa bo jego ustawienia uważam za trafne (napisał bym to samo)
-rg 100

-start hp 100

-lg z 1.11

-rl - z 1.11 lub 1.31 , albo cos posredniego , lotto

-mg +1hp

-pg - cos pomiedzy 1.11 a 1.31, ale z umiarem :/

-kod sieciowy z 1.31,

-bez ograniczen predkosci w kazdym trybie

-players - GUID ID

-system respawnow z 1.31

-fizyka z 1.11 !

jeszcze raz chwała za 1.11 aQ ale @#$% w oko (bo w dupe to przyjemnosc) za 1.31

tyle powiem ... bez odbioru

Siła płynie w TAGU

Player1

Gravatar

Od: 2003-03-30

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-15 15:31:36

hmmmmm i czy to cos zmieni ze tu piszemy co bysmy chcieli?
napiszemy nasze wszystkie zajebsite zmiany i co z tego?
co jak myslicie da to cos ze tu cos piszemy????

h.uj w dupe policji

porrky

Od: 2003-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-15 15:42:06

wiemy ze spora czesc osob zrezygnowala z gry przez 1.31...

znam osobiscie paru co przestala grac w chwile po zmiania 1.0 na 1.11

narzekali na jakies ograniczenia dotyczace poruszania sie...

czy jakis stary gracz moze mi odpowiedziec jakie byly konkretne zmiany?

ja sam nie wiem bo dopiero zaczynalem grac -> nie potrafilem strefowac nawet:)

wiem ze schodkow na cpm3 latwo sie skakalo d:-A
JAKI MA BYC PROMODE?

jak przez mgle pamietam prehistoryczne demka gry 1v1 w wykonaniu niejakiego patalacha (chyba tak sie nazywal:E) o ile nie snilem to ten czlowiek poprostu fruwal po mapie:>

jezeli ktos ma jakies imponujace dema starych gier 1v1 ciecia (on chyba cos skakal:>) albo patalacha niech wklei tutaj. przypominam sobie te dema i jest mi @#$% smutno ze teraz tak nie da sie grac:<

->>> przeslijmy je arqonowi z zapytaniem? where is our game bitch?!?

proste cpm3 na cpma 1.0 bylo tak widowiskowe ze spektatorzy slinili sie z zapatrzenia. nieoczekiwe zwroty akcji... mozliwe miedzy innymi dzieki spawnfragom (kocham je:D) emocje w ostatnich sekundach siegaja zenitu adrenalina wypelnia ci mozg pogon napierdalanka kosmicznie szybkie decyzje niemozliwe ewolucje pare odbic z RL i mapa zdobyta szafty zatrzymujacych typa w powietrzu mmmmmmmmmmmm

marnie to widze na 1.31:<
dlatego warto poeksperymentowac i 1.40 i fajnie ze poruszyles zaczales ten topic zeglarzu:->

( a moze kolejarzu?: D)
oto

MOJE ZDANIE W PIGULCE: ;->
- F2 na proby eliminacji spawnfragow, to piekielnie ogranicza emocje

ktore tak uwielbialem w 1.11. duzo mniejsza faze lapie jak

przyciskam->ganiam przeciwnika:D

  • rg 100 + losowy respawn !!!

jeszcze raz powtorze:D dla mnie to wypasione bylo w duelach i tdm

jak w ostatnie 30 sekund gry nadrabiasz zalozmy 10 fragow

przejmujesz prowadzenie i wygrywasz:D

ta opcja bedzie miala wielu przeciwnikow... dlatego mozna to

nazwac to HARDCORE PROMODE:->>>> napewno bym gral

jak komus sie nie podoba niech gra Noobmode:>

(wiem ze to kolejny podzial na scenie ale @#$%:>)

  • lg 1.11

  • hp 1.11

  • rl z 1.11 slabszy selfdamage => aby umozliwic szybsze i bardziej

hardcorowe akcje (mozna oslabic selfdamege i splasz tylko w

wersji HARDCOREPM HPM)

  • FIZYKA 1.0 (z tego co kumpel mowil bylo wyjebane, latac chce:))

  • kod 1.31

  • nospeedlimit
    wyslac Arqonowi demka fajnych dueli na 1.11, 1.0 niech zobaczy co spierdolil. niech mu @#$% oczy wyjda na wierzch. flegmatykmode => 1.31

to pisalem ja cB|terr:>

mavv

Gravatar

Od: 2004-11-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-15 15:51:18

raul...
cytuje: no tak, ale w konfigu fizyki raczej nie zmienisz oraz tych ustawien, ktore tak bardzo odrazaja zwolennikow "tego szybszego" moda, a to glownie o te zmiany sie rozchodzi, i to one powoduja ten glopi podzial.
dobra... ale to ty mnie nie qmasz... wlasnie w tym sek, ze ograniczenie predkosci, rg i lg i inne rzeczy sa dobre, i lepsze niz w 1,11 ale trzeba pozmieniac troche w cfg, i wtedy pograc, a poczuje sie wtedy ta moc, ze arqon mial racje, bo ty z gotry zakladaasz ze to zle, grales tak 5 lat i nie chce isc za zmianami jakie niesie za soba 1,31. tak samo myslem, ze to glupie, nie da sie nic zminiec i te de,, ale serio, fajnie mi sie gra 1,31 i dopiero po malej aktualizacji cfg zrozumialem ze rg 80 jest dobre, ze lg jest spoo, ze rakiety sa boskie, i pg swietne:>
nic nie zminienajac , nie szukajac nowych komend zawsze bedziesz narzekal na "gupi podzial sceny"

mavv

Gravatar

Od: 2004-11-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-15 16:02:32

wiiecie jak powinno wygladac 1,4:d
- wszytko z 1,31 lub 111( nie chce dostac wiazanki slow za moj wybor:) )

-odtwarzacz mp3 wbudowany

-tryb poglasznia i przewijania muzyki

-spekci moga sobie pograc np w arkanoid podczas gry playerow zeby sie nie nudzic

-irc w konsoli q3, zeby ciagle kontkat utrzymywac:D:D:D

-przegladarka do serwow cpma wywolywana z konsoli

-sprawdzanie fejkow ,(tak jak za pomoca stronki jakies tam, nie pameitam linka)

-(radio) i tv interenetowe dla spektow w rogu ekranu, aaatak zeby sie nie nudzic:>

-mozliwosc nagrywania demek mvd z komentarzem meczu

-mozliwosc ogladania pova gracza z jego ustawnianiami cfg :)

-no i mozliwosc zakupu pizzy i coli nie wychodzac z q3:/ :D i domu :>

:DD:

no to na tyle:>

wiec 1,4 rox:D

porrky

Od: 2003-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-15 16:27:03

twoj 3 post jest zdecydowanie lepszy mavv:D fajne zmiany:D wyjebane by byly niektore:)

bo po 2gim myslalem ze nie myslisz... ''1.31 fajne'' ?:EEE

wiesz moze byc fajne ale tylko dlatego ze to q3... bo jako wersja CPMA to jest ona poprostu spierdolona:>>>

mavv

Gravatar

Od: 2004-11-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-15 17:22:27

hhehe, ale mi serio ostatnio nie sprawia roznicy gra w 1,,1 czy 1,31:>walczytlem ostro o te 1,11, nie podobalo mi sie 1.31, a teraz jest cacus:> przeszeldem male olsnienie:> btw, mi to wsio ryba jakie bedzie cpma, i tak bede gral bo jewtem uzalezniony:DD:D

noki

Od: 2005-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-15 17:42:17

Mam pytanie do adminów toyi jeśli tu w ogóle zaglądają czy ich servery wrócą znowu do 1.11 ? Wszyscy czekają pewnie na to i ja też. Ostatnio zauważyłem że poznikało troche serverów 1.3x za co chwała niewiem komu ale może admini sie obudzą i zaczną stawiać servy na 1.11.

fiszon

Od: 2004-03-19

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-02-15 18:32:23

> popieram Kruka i Icemana !!! Wybic 1.31 :DDDD

stary a pamietam czas u jak mowiles ze Ci ci chca grac na 1.11 to sa dziwni bo wszystko idzie do przodu i teraz sie gra na 1.31 :] no offence & peace dobrze ze teraz juz tak nie uwazasz przynajniej

Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli...
Poker Strategy

RoclorD

Od: 2002-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-15 19:50:22

Który to moderator zmazał mój post o zachowaniu kultury w dyskusji, a zostawił ten, w którym się najeżdża na innych?

niufel

Od: 2003-08-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-15 19:51:33

no co z toyą ?

THC!