w nowym pm widzial bym
- raiilgun 100
-mniejszy selfdamage z rl
-odblokowanie skryptów na rj
- shotgun z vq3 :-) wymiata
-plasma z 1.31
-spawara z 1.11
-fizyka 1.11
pozdro all :]
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
w nowym pm widzial bym
- raiilgun 100
-mniejszy selfdamage z rl
-odblokowanie skryptów na rj
-plasma z 1.31
-spawara z 1.11
-fizyka 1.11
pozdro all :]
Play More Promode !
mnie wkurwia wlasnie najbardziej ten self damage z rakiety i olbrzymi splash rakiety - i wolne poruszanie sie . to jest lol spaw tez mnie drzazni ale te zmiany wolalbym wpierw usunac to tyle NARA WYSLIJCIE TO TEMU PLACKOWI CO zniszczyl nasza gre
h.uj w dupe policji
Ten cały topic nadaje się do kosza ponieważ placek (aka arqon) zrobi 1.4 na podobieństwo 1.3x i jeszcze dodatkowo popracuje nad ogranicznikiem prędkości tak gdzieś do 320 ups żeby każdy noob biegał na równi z pod1 :)
Zresztą mamy idealne 1.11 na którym można stawiać servy więc po co się interesować w ogole tym co placek znowu popsuje...
Na poczatku zaznaczę, że mi tam rybka praktycznie. Mogę grać i na 1.11 i na 1.31 ale z pewnym rozgraniczeniem, mianowicie: 1.11 dla 1v1 only, 1.31 dla tdm (nic mnie bardziej nie zniecheca do grania niz, 10 smierc z koleji z rak lamusa co ma tylko rg i tyle szczęścia ze na olbrzymiej mapie tdm pojawiam sie 5 krokow od niego). Ale jakbym miał możlowość stworzenia idealnego mixu to prosze, oto moje zestawienie:
- Start normalnie ze seteszką hp.
mg bez zmian
sg bez zmian
lg 1.31
rl cos pomiedzy 1.11 a 1.31, tak żeby byle rakieta puszczona na farta w podloge w przejsciu nie scinala 50 hp, ale zdrugiej strony zeby nietrzeba bylo facetowi wjebac 4-5 rakiet na mache zeby go ubić.
rg rozgranizcone na tdm (1.31) i 1v1 (1.11)
pg z 1.31, bo to w 1.11 to wogóle cieżko bronią nazwać i niedziwi fakt ze jest najrzadziej uzywana bronią.
zadnych limitow predkosci.
fizyka z 1.11
kod sieciowy chociaż i tak cale gowno sie rozniący to jednak z 1.31
brak votowania dwuch roznych pm.
zablokowane skrypty, bo wbrew temu co mowil pl1, to wcale niespowalnia rozgrywki, wystarczy popatrzec na nie ktorych graczy. A co z kogos za skilowiec wielki, jeżeli do poruszania po mapie ciegle wali auto rj-ta, nawet jesli sam by nieumial lub niemugl z powodu niskiego sensa lub braku accela. A pierdolenie typu jakby sie niedalo to i tak bym sam robil, a upieranie sie przy mozliwosci uzywania scryptow, naprawde jest dlamnie zalosna, machnij mi ktos na takich ustawieniach jak gra normalnie, rj z taka szybkoscia i dokladnoscia za kazdym razem jak ten ze skryptu to uwierze. Ktoś potrafi ?
sutoryzacja klucza w standardzie, zeby uniknac sytuacji gdy plebs wchodzi na server tylko poto zeby obory porobic, albo potestowac cheaty, bo w tej chwili dostaje baran bananka, to @#$% sie tym przejmuje to wycheneruje sobie inny kluczyk co w polaczeniu z jego dynamicznym ip powoduje brak poniesienia konsekwencji.
mozliwosc sprawdzenia z poziomu konsoli przy pomocy guida na jakich nickach ostatnio byl na servie sprawdzany fejkus.
System respawnow z 1.31
No i to chyba tyle, a jak mi sie cos przypomni to zedytuje i dopisze.
Podpisy są głupie... zwłaszcza te z linkami bądz grafiką... :D
Hej wszystkim.Bardzo sie cieszę ,że podjęty został taki temat.
W końcu bedę się mógł wypowiedzieć na temat ,który najlepiej znam:
FIZYKA CPMA
Po pierwsze: Skoki
Cpma 1.0 ,pmove_fixed 0 ,com_maxfps 125
Skok ze schodów bespośrednio do Megasa wychodzi prawie zawsze.
Cpma 1.0 ,pmove_fixed 1 ,com_maxfps 125
Skok ze schodów bespośrednio do Megasa wychodzi jeszcze lepiej.
Ale fizyka laguje (włączcie sobie timescale 0.01 i zobaczcie różnce
między pmove_fixed 0 a pmove_fixed 1 najlepiej na DeFRaG'u)
Cpma 1.11-1.31 ,com_maxfps 125 :
pmove_fixed usunięty bo podobno fizyka naprawiona :
Skok ze schodów bespośrednio do Megasa wychodzi nie za często.
Ja sie pytam : dlaczego "napawienie" fizyki spowodowało jej zmianę?
Dlaczego masę rzeczy trudniej wykonać nawet mi??? Dlaczego ???
Podzielam pogląd eS-ben'ka? ,że fizyka powinna być z 1.00 nawet jeśli
trzeba bedzie włączyć pmove_fixed.Przez 5 lat ludzie grali na fizyce 1.00
a dawno temu ktoś uznał ,że poprawi ją "na siłę" ,żeby kod Cpma był ładny.
I jeszcze te ograniczenie prędkości to chory pomysł.I koniec tematu.
Co do ogólnych zasad to:
Pozwoliłem sobie zacytować Kruka i dodać że:
-zablokowane rj może zostać bo nawet 2 letnie dziecko potrafi wcisnąć klawisz
i zrobi rj a jak bedzie samemu robił to tydzień spędzi.
Popatrzcie na takiego CS tak jak 4 latek siądzie do kompa i przypadkowo
nacisnie Mouse1 i przypadkowo trafi jakiegoś mega kolesie przez scianę
w głowę bo przypadkowo tam stał to ma headshot'a i @#$%ł najlepszego
kolesia na świecie! W Cpma nie bedzie nawet widział ,z której strony
dostał rakietą :-)))
-selfdamage RL 1.11 - żerby jak już robi sie te rj to ,żeby one nie zabierały
tyle wszystkiego
by Kruk
-rg 100
-start hp 100
-lg z 1.11
-rl - z 1.11 lub 1.31 , albo cos posredniego
-mg +1hp
-pg - cos pomiedzy 1.11 a 1.31, ale z umiarem :/
-kod sieciowy z 1.31,
-bez ograniczen predkosci w kazdym trybie
-players - GUID ID
-system respawnow z 1.31
grajmy w promoda, ktory byl okreslany jako szybka hardkorowa rozgrywka dla
zaawansowanych graczy ,grajmy w prawdziwego promoda !
Przecytajcie poprzednie dwie linijki jeszcze raz.Potem oglądnijcie
"Power Of Speed" i zapytajcie sie samego siebie:
Czy chciałbym grać w coś takiego i czy chciałbym oglądać coś takiego?
Jeżeli tak to są jeszcze dwie rzeczy: fastrail i weapon respawn.
Jak robili cpm3 to wr był 5 i fastrail 1.Nagle ktoś powiedział:
"Nie lubie spawnfragów na cpm3" i kazał dac wr 15 !!! i fr 0.
Właśnie między innymi przez te dwie rzeczy Promode przypomina teraz Slowmode.
Przez pięc lat graliśmy na wr5 i fastrail 1.Dlaczego to wogóle zostało zmienione ???
Chcę wr 5 i fastrail 1 !!!
To jest jedyny prawdziwy ProMode !!!
Pozdrawiam wszystkich klanowiczów a w szczególności Benia (wc8 7:112 :-D)
nara
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
Akurat co do skryptów rj to się nie zgodzę z maggotem ponieważ znacznie przyspieszają rozgrywkę jakby na to nie patrzyć zresztą na osp gra sie toczy o dużo większą kasę a nikt nie zrobił świństwa i nie poblokował skryptów, widać przez to że w orangesmoothie nie zatrudniają plebsu w stylu arqona do poważniejszych projektów.
ja osobiscie ciesze sie ze trudniej wykonywac triki, przynajmniej amatorzy maja sie czego uczyc. Jak ci nie wychidzi tzn ze nie umiesz ; D nie obwiniaj moda, innym wychodzi nawet tylem :))))
ud
nita my mówimy teraz o cpma a nie defragu :D jak będe chciał sobie potrickować to sobie defraga włącze a na cpm3 to chce sie szybko przemieszczać a takiego frj to ręcznie za huja nie zrobisz :D
to alien tu cos gada o trikach ktorych nie umie zrobic :D:DD::D
ps.
Nie psioczcie tak na ta rakite z 131 ; D jakas bron musi dominowac nie da sie nikomu dogodzic, rl z 111 tez jest k dla nie bez roznicy.
-LG ma za duzy knockback i male obrazenia wole spawarke z 111
-fizyka 111
-kod 131
-PG slabsze i duze ; D
-RG 100 respawn 100 (wkoncu mamy naprawiony system respa)
chciaz wolalem kiedy koles mi sie poajwial 3x w tym samym miejsu ; D przynajmeniej po meczu mogl mowic fart lag mama itd ; DDD
ud
Mi tez się podoba system respów z 1.11, kiedyś koleś mi sie pojawił 6 razy z rzędu koło lawy w pobliżu ra na cpm3, za każdym razem zaliczył raila i szczerze mowiąc te fragi przeważyly na wygranej. Ktoś powie że to jest do dupy ale w rzeczywistym świecie prawdopodobieństwo zajścia zdarzenia w tym samym miejscu kilka razy z rzędu zawsze jest więc czemu w q3 ma tak nie być.
Nita: Mi wychodzi TYLKO ,ŻE:
W cpma 1.0 jest tak naprawdę inna fizyka niż 1.11 !!!
Wykonując ten trik najłatwiej zobaczyć różnice między 1.0 a 1.11 i reszcie.
Powinno sie dać fizyke 1.0 a reszte mniej wiecej tak jak napisałem.
Po moim mailu Arqon był skłonny zmienić system respawnu botów w 1.31 więc może jakiegoś listu od polaków posłucha wkońcu.
Z tego co wiem Zoomera nie słucha wcale a powinien.
Zróbcie z tego forum jakąś wielką akcjęi wywalczymy co nasze.
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
alien ale ja dobrze o tym wiem ; D i ciesze sie ze jest trudniej w 1.11 :) w 1.00 skoki byly znacznie dluzsze ale malo dynamiczne zatem takie skoki po MH byly dziecinnie proste, w 1.11 skrocili to przez co gra stala sie trudniejsz manualnie. Mnie sie to podoba :)
ud
a mnie sie nie podoba 1,31 i to ze musze w to grac jezeli chce grac w promode . mam w @#$% mniej p[rzyjemnosci z gry . TYLE
h.uj w dupe policji
Wielu zwolenników 1.11 uważa, że ProMode ma oznaczać tylko i wyłącznie szybkie naparzanie i kilkadziesiąt fragów na sekundę. Równie dobrze można grać z timescale 0.5 :P CPMA jest modem nie do rąbanki tylko do "zawodowego" grania, a więc bronie powinny być jak najlepiej wyważone (dlatego osłabili RG i wzmocnili PG) i jak najmniej w meczu powinno zależeć od farta (sprawnrape'y). IMHO w 1.4 damage RG może być zwiększony, ale nie do 100 punktów (np. do 90, pozostałe 10 można spokojnie dobić machinegunem), LG może być przywrócone z 1.11 (ale nie musi), a plasma powinna zostać taka jaka jest.
> mmmmm i czy to cos zmieni ze tu piszemy co bysmy chcieli?
>
>
> napiszemy nasze wszystkie ****site zmiany i co z tego?
>
>
> co jak myslicie da to cos ze tu cos piszemy????
jezeli nie da to rtudno, jezeli da ta super ! ale przynajmniej bedziemy wiedziec, ze walczylismy i zrobilismy wszystko co w naszychsilach na korzysc sceny !
> raul...
>
>
> dobra... ale to ty mnie nie qmasz... wlasnie w tym sek, ze ograniczenie predkosci, rg i lg i inne rzeczy sa dobre, i lepsze niz w 1,11 ale trzeba pozmieniac troche w cfg, i wtedy pograc, a poczuje sie wtedy ta moc, ze arqon mial racje, bo ty z gotry zakladaasz ze to zle, grales tak 5 lat i nie chce isc za zmianami jakie niesie za soba 1,31. tak samo myslem, ze to glupie, nie da sie nic zminiec i te de,, ale serio, fajnie mi sie gra 1,31 i dopiero po malej aktualizacji cfg zrozumialem ze rg 80 jest dobre, ze lg jest spoo, ze rakiety sa boskie, i pg swietne:>
>
>
> nic nie zminienajac , nie szukajac nowych komend zawsze bedziesz narzekal na "gupi podzial sceny"
Ty chyba sam nie wiesz co piszesz. Poczytaj stare kolymny by grzes albo by gr za czasow jak 1.3x ujrzalo swiatlo dzienne. chlopaki namawiali scene, aby grac na 1.31 jak to rozsadek nakazywal, aby nie byc w tyle znow za europa (w sumie nie to jest tu najwazniejsze, ale..) naprawde my chcielismy grac na 1.31, staralismy sie przyzwyczaic, ale niestety... pozniej kolumna grzesia "nawrocenie" (nie pamietam tytulo dokladnie) ktoro oczywiscie wszyscy skrytykowali, ze mna na czele, ze najpierw namawia do 1.31 a pozniej wrzuca na ten mod! ale grzes poprostu jako jeden z pierwszych przejrzal na oczy. piszesz jeszcze, ze ograniczenie predkosci jest dobre, co jest juz wg. mnie calkowitym nosensem! od tego jest cpma, zeby zapierdalac po mapie ile sie tylko da a nie spacerowac! spacerowac to se mozesz po obiedzie z panna po parq !
> Ten cały topic nadaje się do kosza ponieważ placek (aka arqon) zrobi 1.4 na podobieństwo 1.3x i jeszcze dodatkowo popracuje nad ogranicznikiem prędkości tak gdzieś do 320 ups żeby każdy noob biegał na równi z pod1 :)
>
> Zresztą mamy idealne 1.11 na którym można stawiać servy więc po co się interesować w ogole tym co placek znowu popsuje..
czytaj odp. na pierwszy cytowany post. a 1.4 to ma byc rodzaj spojnika 1.x oraz 1.3x, nie chcemy podzialu! latwo rzucic slowa "kazdy gra w to co woli" no tak, ale popatrz jak scena na tym cierpi!
cpma 1.40
kod sieciowy - 1.31
mg- 1.31c
pg- powinna być zdeczko słabsza aniżeli w 1.31
sg- 1.31
lg- nieznacznie słabasza aniżeli w 1.11
rl - w porównaniu z 1.31 zmniejszony musi damage i splash
rg- jakieś 2 tygodnie temu obstawałbym za 100% damage'm , po głębszym przemyśleniu doszedłem do wniosku,że spokojnie mógłby zadawać 80% obrażen zarówno jak w tdm/duel.
No i na koniec zdjęcie bana na vstr rj :]
to tyle - peace [35]
Champions aren’t made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them; a desire, a dream, a vision. They have to have the late minute stamina, they have to be a little faster, they have to have the SKILL and the WILL. But the WILL must be stronger than the skill
jo @#$% ja sei znam na cpma i mowie co ma byc
ZNAM SIE BO KRUWA GRAM JAKO TAKO wiec @#$% wiemc o powinno byc i co chce wiekszosc graczy
JEST TO ZAWARTE WYZEJ I @#$% KONIEC KROPKA . JAK CHCESZ KOLES ZMIEJSZYC DEMEJDZ rl? rozpierdala mnie takie cos - to co jedna rakieta nie zabijesz typa tak? lol --- LOL LOL - ale spoko kazdy pisze to co lubi tlyko niech sie @#$% nad tym zastanowi bo ja sie zastanwoilem nad tym conpisalem wczoesniej w przeciwnienstwie co do poniektorych plackow btw DOBRZE BY BYLO zeby sie wypowiadali ludzie ktorzy graja na serwerach w polsce i nie tylko a nie jakies ludzie co ich pierwszy raz widze na oczy. i co smiem twierdzic nie znaja sie na cpma za bardzo . @#$% TYLE PROSTE WYPIERDALAC WYSYLAC LIST DO ARQONA I NIECH KURWANPRWAIA BLEDY
h.uj w dupe policji
tak raul zgadzam sie trzeba sie postrac i cos z tym zrobic bo 1,31 to nie jest przyjemosc -nie lubie na tym grac a chce grac cpma takie jak bylo wczdsenie tlyko nie mam gdzie i tyle
h.uj w dupe policji
ostatnio dodzedlem do wniosku ze wystarczy ze zdejma draga i bedzie wszystko git; kazdy sie bedzie cieszyl. poczekajmy jeszce miesiac i bedzie lepiej;
raul i grzes dwoch prorokow cpma w polsce :D:DD:D moze grajcie zamiast filozofowac, co ?
terr Tobie pewnie chodzi o n!eudaczn!ka :) czyli trolla :) no on to biegal :)
nie wiem czy ktos o tym wspominal ale jest mały hm bug? z nomipem, niby dziala ale w rezultacie na grafice :
r_intensity 10
r_mapoverbits 0
r_overbri.costam 0
shaft z lg wyglada tak jakby na osp gralo sie bez nomipa i ogolnie wrazenie jest nieciekawie, podobne z rakieta, jak dostanie sie jakas serie z bliska to nic nie widac i mozna sie latwo pogubic, malo ludzi gra na takiej grafie wiec pewnie nie wielu doswiadczylo tych nieprzyjemnosci:D w kazdym razie na osp z ta grafa problemu nie ma
edit co do rj, to sie troche wypowiem, gralem okolo 2 lata na osp clan arena gdzie blokada cl_pitchspeed by chyba nikomu w najgorszych snach przez mysl nie przeszla, oczywiscie obserwujac povy roznych pro graczy widzialo sie czasem ' o ten recznie robi' no i fajno, ale na CA zwlaszcza pm glowny srodek komunikacji i transportu to rakieta o sciane i lecimy a takze rakieta o podloge i do gory na most (dm6) zamiast na okolo po scohdach co uwazane jest wrecz za taktyczny blad:D takze ci ktorzy robia recznie, -> robcie sobie dalej, tego zablokowac sie nie da:D , ale ci ktorzy np wola zbindowany co im zalowac, zreszta w polsce cpma ca prawie w ogole nie ma a moj post pisze poniekad z mysla o tym modzie, pozatym mniemam ze wy piszecie o rj z mysla o tdm i 1v1 no czasem sie przyda owszem jesli chcemy dobic przeciwnika z 1 hp ktory gdzies usiluje nam czmychnąć!
podsumowujac mą niezwięzłą wypowiedz jestem za tym aby cl_pitchspeed byl odblokowany o/ o/ o/
tez jsetem za tym jak rowniez za wieloma innymi rzeczami:D
h.uj w dupe policji
Plebsy od arqona wypusciły 1.32 w którym jedynym postępem jest usunięcie ogranicznika prędkości dla trybów bez flagi czyli krok ku wolności (nie gram ctf wiec wali mnie co tam spieprzyli). Vote na pmc dalej jest więc spawnrapy railem są możliwe, bólem w dupie pozostaje m.in blokada cl_pitchspeed/yawspeed ale pewnie plebsy nie usuną tego nigdy oraz popsute rl i lg.
110HP na respawn, UpS limit off, RG100 i wystarczy
--
X--Sheela-------------X