ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Free...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-05-14 22:36:33

ta ankieta roxuje.... juz 2 glosy na mnie, chca ze mna 1v1 :))

jako iz na siebie nie glosuje to.... hyhy
btw. dzis z Zyl4sem nagralismy na sytes dwa nowe demka... eMek, moze nadadza sie do filmu? i czy Kroyh wyslal \'trik na pentagramie II\'?

eMek, niemartw sie, sa tacy co cie kochaja :P

btw. dzis wkoncu kilka razy zaliczyalm blue pady!!!!!!! :]

1|LaM4

Od: 2003-03-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-14 22:42:59

> ta ankieta roxuje.... juz 2 glosy na mnie, chca ze mna 1v1 :))
>
> jako iz na siebie nie glosuje to.... hyhy

ojoj, wydalo sie :))))))

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-05-15 09:03:09

SzakaL - cosik dostalem, ale jeszcze nie obejrzalem :/...

Tamb - jeszcze sprawda genosha :P... www.quake-hq.com/andr33/andr33-2/demos/andr33-2_15.808_genosh_russia.zipClick!

Obaczcie to demo... Ja niestety nie ma czasu na analize :P...

1|LaM4

Od: 2003-03-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-15 11:42:12

No czas troche od*ebany :)

Ale teraz przegiol pale kolo :(
btw. 235 z 2132 klatek juz zrenderowane :) jeszcze 110h :P

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-15 13:19:36

lolq co ty tam robisz w tym 3dmaxie ? :D robisz animatrix 2? ;]

1|LaM4

Od: 2003-03-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-16 10:54:19

Taki tam projekcik na zajecia z podstaw animacji i symulacji rzeczywistosci :D Nazwe go QuAnth3oN :PPPP

btw. Juz 600 mam :)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-05-18 19:15:15

Omfg! h3km3k.ath.cx/~jumpmaps/index.php?lang=plClick! To jest dopiero [i]profesyonalne[/i] tlumaczenie... Mialem skaczyc to co zaczalem i wyslac, ale widze, ze ktos to zrobil lepiej... omg...

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-18 21:36:25

buahahaha rozbroilo mnie to :D

kroyh

Od: 2003-02-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-18 21:45:27

looooooooool

bleeeeeeeeeeeee

dobry cheater to martwy cheater...

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-18 23:21:14

Ktoś powinien dostać kopniaka :) !

Lepsze texty widziałem na opakowaniu po elektrycznej maszynce do ścinania włosów :P

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-05-19 07:27:59

buhuhu niezle tlumaczenie, nie ma co...

kroyh

Od: 2003-02-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-19 17:33:11

ja myśle ze cza ich tam opieprzyć... eMku czyń swoją powinność jako przedstawiciel PTC :P hyhy ty to masz p.r.z.e.j.e.b.a.n.e :P

dobry cheater to martwy cheater...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-05-19 17:37:54

Tam duzo do tlumaczenia nie ma... jak kiedys starczy czasu to sie tym zajme, bo \'toto\' to (chyba sie powtarzam ;P) jest przesada.... kto to woglel robil?! Wyjete z jakiegos taniego translatora chyba...

SAI4H

Od: 2002-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-19 18:07:16

Dawac mnie porno! :OO

orgowy weteran hrhrh

kroyh

Od: 2003-02-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-19 18:17:37

eeeee??eee?? aaaaa....

bleeeee :)

dobry cheater to martwy cheater...

wACKY

Od: 2003-02-06

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2003-05-20 07:15:04

Kroyh ty sobie tylko posty nabijasz... =P

LaM4: Nie pamietam kiedy i gdzie czy wogoole to widzialem.. ale SGI utostepnialo jakis server do renderingu tz mozna bylo u nich renderowac.. nie wiem czy to bylo platne czy jakies free bylo ... mozliwe ze mi sie przysnilo, ale watpie.

Czy idziesz w kierunku w którym sie poruszasz /?

1|LaM4

Od: 2003-03-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-20 08:10:17

No i to jeszcze w taki beszczelny sposob nabija :D
wACKY a poszukam, poszukam :D fajnie by bylo, tymbardziej ze jeszcze 2 sceny mi zostaly. napisy - jakies 10h (1,2sek) :D i scena koncowa :D (pewnie jakies 2 dni (10sek) :D)
EDIT: sa tak zwane \"rendering farms\", ale zarabiscie drogie :((( wiec jednak porenderuje se u siebie. ale tnz za cynk :D

kroyh

Od: 2003-02-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-20 19:59:05

ja nie nabijam... :)
swoją drogą wqurwia mnie takki jeden nabijacz.. Bubu sie zwie... czizus @#$%... @#$% ja @#$% @#$%...
tak perfidnie...
a ja to co.. skromnie ostatnio postuje.. to co se mam żałowac 1go posta którego nikt nie rozumie =]

dobry cheater to martwy cheater...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-05-20 20:23:19

Odczepcie sie od Bubu - dzielnie sie staral nabic do 600 ;PP...

Zreszta takie zjawisko jest na porzadku dziennym.. najbardziej mnie wqrwia spam (a tu jest mala roznica...). Dobra to nie temat na ten temat ;P...

BTW: Pyerdole ja tego winshitka xp... grrr... znoff jade na 98 i trza bedzie SotfIca zainstalowac znoff, bo wszystko juz zapomnialem, co sie nauczylem :P...

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-20 20:29:53

Prowadze badania nad nowym trickiem ( może nowym ).

Będzie się zwał ... \"skoki krawędziowe\" lub \"skoki pochyłościowe\" lub \"przyspieszeni odkrawędziowe\" lub ...

... ... ... .

kroyh

Od: 2003-02-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-20 20:50:19

czy będzie w nim chodziło o skakanie po krawędziach? :)

dobry cheater to martwy cheater...

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-20 20:52:21

Coś koło tego, a dokładnie po pochyłościach.

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-20 21:17:11

to juz chyba bylo, jednak rzeczywiscie malo uzywany trick w mapach

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-20 21:24:14

Mieliście chyba takie coś że po natrafieniu na przeszkode hamowaliście do zera a po zejściu z przeszkody powracaliście do poprzedniej prędkości przed natrafieniem na przeszkode. Dzięki poziomej przeszkodzie o odpowiednim kształcie idzie się dość dobrze odbić w góre.

wACKY

Od: 2003-02-06

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2003-05-20 23:08:42

Tak samo jak przy zakrecaniu.. jak przywalisz na zakrecie w naroznik to widzisz jak stopujesz a potem jestes za nim.

Nie jestem do konca pewien ale prawdopodobnie jest to tylko zloodzenie... tz. server przeliczyl ze gracz przelazl przez przeszkode a client nie.. i dopiero w nastepnym ujeciu widzimy co by sie dzialo dalej.. co nie zmienia faktu, że skok bedzie łatwiej zrobić 2x.

Ja mam ladniejszy patent.. zeby sie dobrze odbic trzeba isc w kierunku w ktorym sie poruszasz... =) tz jak strejfujesz to nie idziesz w kierunku w ktorym sie poruszasz.

np \"df_accel_draw 1\" pokazuje kierunek w kierunku ktorego moosisz sie poruszac zeby przyspieszyc...

fajne nie =)

(sam to wymyslilem zeby isc w kierunku w ktorym sie poruszasz)

Czy idziesz w kierunku w którym sie poruszasz /?