mając na myśli kierunek masz na myśli prostą? a strefujesz po krzywej wachadłowej :) a.....lbo już nic =]
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
mając na myśli kierunek masz na myśli prostą? a strefujesz po krzywej wachadłowej :) a.....lbo już nic =]
dobry cheater to martwy cheater...
mowiac \"kierunku\" mam na mysli prosta prostopadla do przedniej \"plaszczyzny\" naszej postaci.
mowiac \"w ktorym sie poruszasz\" mam na mysli wektor pokrywajacy sie z wektorem sily wypadkowej .. ( @#$% a moze to ten sam wektor ;))
Czy idziesz w kierunku w którym sie poruszasz /?
ten sam wektor...
a co do prostej prostopadłej do przedniej płaszczyzny naszej postaci masz na myśli prostą przechodzącą przez (prostopadle ofkors) przednią \"płaszczyznę\" części głowy tuowia czy nóg..?
---jeżeli głowy to przy ruchach myszki prosta ta przesówa sie razem z celownikiem?
[no bo przecież jeżeli jest prostą prostopadłą do przedniej płaszczyzny głowy naszej postaci to musi ona przechodzić przez punkt celownika a raczej kierunek jaki wyznacza celownik...
(((((bedący prostą prostopadłą do płaszczyzny twarzy i przechodzącą przez punkt celownika))))))
...albo być chociaż do niej równoległa.... ] - kont sie zmienia w 3 wymiarach...
---biorąc pod uwagę przednią płaszczyzę tuowia to kont bedzie sie zmieniał w dwuch wymiarach.. (lewo prawo) no chyba ze weźmiemy pod uwage zmiane nachylenia konta postaci do podłogi wraz ze wzrostem prędkości...
---to samo się tyczy nóg....
jakieś niejasności?
dobry cheater to martwy cheater...
> ....(@#$% a moze to ten sam wektor ;))
Nie, bo jak np stoisz na platformie poruszajacej sie powiedzmy w lewo to wtedy ta prosta prostpadla do plaszczyzny ciala nie pokrywa sie z wektorem wypadkowej sily dzialajacej na cialo, oczywiscie zakladajac ze platworma przyspiesza a nie porusza sie ruchem jednostajnym, bo wtedy na cialo dziala tylko sila ciazenia, ktorej tu nie rozpatrujemy :)
Wiec raczej powinnismy brac pod uwage kierunek w jakim porusza sie cialo, bo sila nie zawsze wystepuje. Wiec w tym przypadku gdy kolo porusza sie po platformie to jego kierunek sumuje sie z kierunkiem poruszania sie platwormy i tylko w 2 przypadkach bedzie on se pokrywal z prosta prostopadla doplaszczyzny ciala:
gdy postac idzie w kierunku poruszania sie platformy;
gdy postac idzie w kierunku przeciwnym do kierunku poruszania sie platformy;
Wiec mowimy o 2 innych wektorach, ktore w szczegolnych przypadkach sie pokrywaja.
A i jeszcze jedno - nie prosta, tylko mozna powiedziec wektor prostopadly do tej plaszczyzny :D
PŁ rulez !
> ---biorąc pod uwagę przednią płaszczyzę tuowia to kont bedzie sie zmieniał w dwuch wymiarach.. (lewo prawo) no chyba ze weźmiemy pod uwage zmiane nachylenia konta postaci do podłogi wraz ze wzrostem prędkości...
No ale jeszcze trzeba wzisc pod uwage pochylenie postaci, bo jak patrzysz do gory to postac oodchyla sie do tylu. nie da sie normalnie, bez ruszania galkami ocznymi tak odchylic glowy zeby patrzec na sufit nad toba. Wiec ta plaszczyzna tez porusza sie w 3 wymiarach.
> ---to samo się tyczy nóg....
no z nogami to moze tak juz byc :D
Ale wlasnie pod uwage wzioles plaszczyzne twarzy, a zapomnieals o oczach, gdyby je wzisc pod uwage to prosta prostopadla do plaszczyzny twazy niekoniecznie \"pokrywa sie\"/\"jest przynajmniej rownolegla\" z prosta - twaz - celownik.
Ale takie uproszczenie jest raczej do przyjecia, jezeli bierzemy pod uwage uproszczenie rzeczywistosci jaka jet quake, w ktorym nie ma jednak zaimplementowanych ruchow galek ocznych :D
Nuda co?
O to mi chodzi - republika.pl/pea_impostor/demos/Sratatata.dm_68Click me to death
Gdy się to zrobi na poziomym brushu o odpowiednim kształcie to część prędkości ubędzie ale dostaniemy kopa w góre.
LAM4 masz racyje.. późno było jak to pisałem i sie śpieszyłem do łóżeczka :P
dobry cheater to martwy cheater...
A uwazaj jeszcze, bo zly moderator moze pokasowac :P...
Dzis musze znowu sobie SoftIca zainstalowac (poniowna przesiadka na winshit 98)... juz wszystkiego zapomnialem co sie nauszylem :|... Nawet takiego glupiego winrara nie scrackuje :P. Jak sobie przypomne i znajde czas to zamieszcze tu (po tajnaiku ;)) moje pierwsze (huh... a moze raczej nowe? :P) wyczyny... ale to jest tragedia - nic juz nie pamietam... nah nah...
ale jest i dobra strona tego ze zapomniales-bedziesz mogl sobie przypomniec zly moderatorze:P
Hyh ;)... Zrobilem sobie autoexe z wyborem:
Windows
SoftIce
Dos
=]... narazie starczy na dzis ;P. Musze wyciagnac moje stare tutory, tkore gdzies sie walaja po szafie :)... hieh... parodia, by wszystko tak zapomniec :P...
SIedze teraz w caffe (nie dokladnie - czytac komenatrz na PTC)...
I d.u.p.a. - wszystko zablokowane... tylko www chodzi... super, no nie? W chacie wogole neta nie ma... PTC stoi w miejscu....
Zaraz sie wqrze...
:[
Moze kiedys sie zjawie... no chyba, ze maja zamiar \'reperowac\' te \'male\' problemy techniczne jeszcze pol roku, albo i wiecej...
Male masz to menu =P Ja mam jescze podmenu =P
baaa o wczesniejszym wyborze systemu nie wspomne =P
Dobra koncze posta bo nie wiem co wymyslec a nie mam czasu...
Szczotka, Pasta, Kubek, Ciepla woda.........
Czy idziesz w kierunku w którym sie poruszasz /?
> Gdy się to zrobi na poziomym brushu o odpowiednim kształcie to część prędkości ubędzie ale dostaniemy kopa w góre.
a orientujesz ile wtedy wysokosc skoku \"wybicia\" wynosi... [standard to 48][yellow]
na dwoje babka wróżyła
qw3rty: Jemu chodzilo o przywalenie wpochylosc... ale to nic nowego.
. . . . . ./
. . . . . /
----> /
. . . /
Czy idziesz w kierunku w którym sie poruszasz /?
NIE!!!
Nie o to!!
Jak zrobie swoją mape do paku to nagram demosa.
Albo lepiej dam screena:
[img]republika.pl/pea_impostor/images/dpa.jpg[/img]
z tego obrazka wynika, ze mozna sie wybic na 2x wieksza wysokosc niz zwykly skok, tak ?
Jeżeli dobrze się trafi i brush będzie odpowiedni to tak.
Jeszcze nie odkryłem wszystkich możliwości.
Mam nadzieje że można jeszcze coś wycisnąć.
Jeżeli ma się duży speed to będzie duży skok.
Dzis moze bede mial mozliwosc zrobienia updatu... oby....
Pea - nie kombinuj za duzo ;).
lol wczesniej nie zagladalem tutaj ale jak zobaczylem ta ankiete to lol :o
no cmd
chyba bylo cos takiego na mapie prun_1 - pierwsza przeszkoda tylko nie jestem pewien czy o to lata :)
imo - swietna mapa fajne rzadkie tricki
3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!