ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Polish Defrag MapPack #2

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-08 18:07:22

SzakaL - no i jak ladnie.. jak zwykle wyszlas z opresji obronna reka (\o/)...

Do co mapy do zapowiada sie dosc ciekawie, jednak po pliku map ciezko jest cokolwiek powiedziec :)... i nie lotej, ze brzydka, bo juz mowilem cos o autorach, czy o czym tam bylo ;)...
I mam kolejne pytanie...

Mam wklesla sciane (end cap sie chyba zwie cosik takiego) i chcem, by w miejscu gdzie sie styka podloga z ta sciana ustawic jakis trim (na podlodze ofkoz =)). Wiecie o co mi lazi? (jak cos moge screena zrobic, czy cus). Takie cos jest np. czesto spotykane na ospdm11 - wszystko ladnie tam dopasowali jezeli chodzi o krzywe (np. te schody)...

Kombinowalem z cap\'em i V, ale nic nie wychodzi -=/...
Z gory dzieki =)...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-08 21:12:46

lepiej jak bys zapodal skrina, lookne, zreszta zobacze na tej ospdm11, moze zauwaze, ale jakby co to powiedz gdzie to. domyslam sie miejwiecej o co lazi, ale no lepiej wyjasnij.

co do mapki, trzeba bylo pusuwac wszystkie triggery, wstawiać na nowo, ale teraz juz bedze dobrze:) (mam tylko stan lękowy jak myśle o kompilacji i oświetlaniu tego... ).

edit: chyba nie sqmalam o co ci lazi... czy o ten np. luk przy schodach na ospdm11 czy o co? powiedz mi moze gdzie to dokladnie jest. zapewne bylo zrobione V, tylko trzeba odpowiednich kombinacji...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-08-08 23:15:06

ja nie sprawdzalem zadnej osp itp, ale chyba wiem o co chodzi, poprostu zeby trim na podlodze odpowiadal lukowi sciany, w sumie to mozna tak zrobic chyba kopjujac luk ze sciany i dac thicken(odpowiednia wartosc do Twoich potrzeb) no i ungrope enity, i zaznaczyc gorna czesc. a pozniej zeby od tego trimu zrobic podlege to chyba trzeba tez jakis luk dac i capa...no ale poprobuj

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-10 19:52:05

Ugh... dawno tu nie zagladalem ;)...

Juz mi sie udalo - przynajmniej tak mi sie wydaje ;D. Przy ostatniej kompilacji cos bylo nie tak, ale juz powinno byc ok (przynajmniej w teorii :PP).

Postanoilem troche skrocic ta mape, by chyba bym jej nigdy nie skonczyl - teraz wykanczam konstrukcje, potem trzeba tu i tam oswietlenie oraz trimy, potem tesotwanie i itemy oraz betka... Dzieki za porady... jednak to trza bylo kombinowac z thicken, potem capa i jezscze V, by sciana pasowala ladnie...
BTW: Tamb - jaka do textura z Twojej mapy dp pdm01, co dzieli gracza od miejsca gdzie trza strzelic (jak to sie zwie? ;p)? =>... bo by mi sie przydala w jednym miejscu :))...
BTW2: Qfa, coraz bardziej niepokoi mnie brak odzewu od reszty mapperow :|...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-08-10 20:21:58

sfx/proto_zzztblu3
no i jeszce se cos napisze zeby taki krotki ten post nie byl, jeszcez ktos mnie o nabijanie posadzi..=p

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-11 21:12:54

hyh, nabijanie...

eMek, pamietasz te mapke z errorem co ci wyslalam? powiedz co o niej myslisz, dzis moze zrobie to oswietlenie... jakby co to looknal bys bete?

btw. Tamb, jak ty oswietlales freestyle room na swojej mapie? Tzn. miejwiecej ile swiatel i jakie wartosci...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-08-11 23:32:52

oj zebym to ja pamietal...nie mam juz tych plikow map, przepadly z formatem ale naszczescie goly je ma:)

Ale nie bylo ich az tak duzo, max.100, a moc 100-700

elBatro

Od: 2003-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-14 07:34:51

jak sie robi takie kolo jak O zeby mial srodek wolny a obramowanie zostalo HELP !!

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-08-14 11:14:15

musisz zmodyfikowac 2 cylindry poprzez przycisk V

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-14 11:44:54

... albo jak chcesz to jeszcze dzis sie moge postarac o plik map wlasnie z tym czyms =)... obaczysz jak to trza zrobic... Luk, thicken, cap i o ile pamietam znoff luk (lol) - potem jeszcze trza dopasowywac z V... dzizus.. moze lepiej wyslac ten plik map? :P
EDIT: Plik (+ male info) polecial...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-08-14 12:04:58

jaki thicken? co Ty mieszasz=p

wystarczy ze zrobisz cylinder , zaznacz go , daj curve/insert/add 2 rows

i modyfikujesz przy pomocy V. Musisz zrobic tak aby pomaranczowe linie byly do siebie rownolegle i prostopadle na raz:) Juz powinienej miec polkole, teraz kopjujesz cylindra i ustawiasz go odbok tego pierwszego. No i kolo powinno byc.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-14 12:08:30

Ehnmm.... to Ty cos mieszasz, bo ja to wlasnie przez thicken zrobilem =o...

Potrzebne mi to bylo do pdm02_m i tam tak samo wykonalem - i jest kozacko, nie wiem w czym problem? ;p...

Potem troche z V i gotowe - wszystko ladnie da sie dopasowac =p...
Dobra - moze juz zakonczymy, bo widze, ze sa 2 sposoby na to |-)...

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-17 00:23:37

Jak by co to cos tam sklece, aktualnie jestem juz w polowie.

Mapa bedzie w stylu base i nie bedzie zawierac zadnych broni.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-08-17 09:50:59

uh, no to dobrze, ake zmobilizujcie sie, koniec wakacji juz blisko a pak niewydany, nawewt nie wiadomo kto wogole robi:|

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-17 19:00:34

no wiadomo ze ja robie, ty zrobiles, eMek robi, TymoN tez, Yacek też (ale jegoto znowu gdzies wcielo)... mam nadzieje ze nikogo nie pominelam...

Ja juz z ta mapa niewyrabiam... Mam chyba ze 3-4 zaczete mapy... Kazda brzydka jak noc listopadowa... Jaki jest sens tego konczenia, bo wedlug mnie zaden i tak bedzie to znowu najgorsza mapa w paku (ktos zawsze musi miec najgorsza)? bleh, bleh... Niby tylko testy i kompilacja... TeK juz to cos widzial, podal bledy, poprawilam to, a teraz to go nie ma, testera tez nie mam. Ehhh... :/

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-18 09:46:43

Szakal - juz Ci cos pisalem, bys nie uprawiala extremalnej lotaniki bez trzymanki ;) [cholerny Faketa ;asd] Jak cos to ja moge znalexc chwilke czasu i potestowac, choc z moim laczem to poczte bede odbierac pol nocy, jak nie lepiej :| (dzizus - ostatnio tak sie popypeshylo, ze szkoda gadac...)
Co jeszcze... du`pa - tyle powiem, bo sie na niektorych ostro zawiodlem...

Marko - przeciez miales zrobic mega - wypasiona mape na PDM02 (Twoje slowa! Nie wierzysz to jeszcze poszukam cytatu...). Wiec?... Jakos nie lubie, jak ktos rzuca slowa na wiatr... powiedziec jest latwo, ale jak juz sie powiedzialo to wypadalo by dotrzymac slowa...

Dyzio - juz pisalem wczesniej, ale widze, ze do niektorych nic nie dociera, wiec tym razem n/c - w soomie Twoja wola, ale przemysl sobie to co napisalem... a zreszta....
Yacka ciagle gdzies wcina, argh.

Tymon to pewnie znoff wyskoczy z powalajaca mapa, wiec nic nie mowie ;).

Ja to siebie nie komentuje, ale moosicie zauwazyc tez, ze ostatnio ciagle siedze nad sprawami zwiazanymi z PTC... argh.. wiec sry za opoznienia, ale juz malo zostalo -=|.

Szakal - powtorze sie - nie lotej i daj screeny :P.

Tamb - bleh :asd.
No i co? Koniec? Arjhugh.... Pea on wekejszyn, czy jak to sie pisze... qrde to sie przedluzy.. i to dosc mocno... niedobrze, bardzo niedobrze :|...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-18 10:02:10

bleeh, eMku... bleh...

jka zrobie kompilacje (bez light i vis, nizamierzam czekac kilka godzin, tylko do testow) to wysle... jeszcze itemy powrzucac, bled te co TeK znalazl juz poprawione, no ale jeszcze jest ich napewno duzo... a ta mapa naprawde jest brzydka i nie grywalna (i wcale tu \'nie loteje\')... niewiele ponad 1mb to nie powinno sie dlugo odbierac, jak co, to moge zaladowac na ftp, jesli bedzie ci szybciej sie sciagac.

zastanawia mnie kiedy ja te mapy skoncze... dwie zaczete musze skonczyc do wrzesnia... bleeeee... do tgo mam zaczete te ktora widziales *.map i jescze jedna do ktorej tylko pomieszczenia free brakuje... a jeszcze mysle o rekordach w tabelach... ahhh... ta wpc23...

edit: wyslalam ci to... bleh...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-20 14:52:50

Postep:

3814 brushy

1189 swiatel

57 modeli (moj rekord =p)
Mapa byndzie na jakies 40sekund - minuta...

Moze nawet i jutro betka? Kto wie...

Tamba nam odcielo (jak Brick wori to pokombinujemy...)na dodatek.. argh...
SzakaL - jeszcze potestuje, ale aktualnie w radiantosie siedzie i staram sie zlapac wene :asd...
Marko - Wielki Kozak (no offence), by sie choc odezwal - nawet jak nie ma zamiaru robic to wypadalo by chyba powiedziec, nie?
Lista (chyba aktualna):

  • SzakaL

  • T4m8urYn0

  • TymoN

  • Yacek

  • T3K

  • ja

qfa to koniec ma byc?! 6 map?! Chociaz z 2 by sie jeszcze przydalo :|... Pea by zrobil mysle se... hmm.. tylko, ze wraca cholera go wie kiedy... -=|

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-20 14:57:58

zrobilam te poprawki oktorych mowiles, moge jeszcze ci wyslac te bete? (do tego gratis dwa dema z rekoradmi ;))... jak bedzie wszystko ok to chyba kompiluje z ligth (jeszcze bez vis), i jak potem nikt nie znajdzie bledow to fullvis (bleh... :/) i final version...

eMek, ty ostatnio do radianta... a ja ciagle gram, gram, a mapy nie chce mi sie robic (ah te odmozdzajace zajecia =p)...

a ta twoja mapa... iel ona sie kompiluje fullvis+light?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-20 15:35:47

Mozesz slac - obacze co i jak ;). Co do kompilacji to uzywam [i]-meta -vis -light -fast -filter[/i] cokolwiek to znaczy :Asd... jakies 20 minut i gotowe...

Przy okazji zapytam co daje ta finalna kompilacja z -bounce 8, czy co to tam jest... ja praktycznie nie widze roznicy :o... No poza tym, ze kompiluje sie 10x dluzej >=p.
I czy mozna wiedziec jaki czas cpu i ile ramu skoro to tyle u Ciebie zajmuje? =o

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-22 13:07:48

[i]nowy post, bo pewnie by nikt nie zauwazyl :asd[/i]
Beta jest na ftpie... ladowanie zajelo chyba z 1.5h [3.24 MB] -=|...

Przez ten czas znalazlem niezla ilosc bugow - poprawi sie przy nastepnej kompilacji:
- \'tnie\' sie woda na starci przy scianie - taki sam efekt jak na pdm01_m po skoku z pierwdszego jumppada :/. Na to cos moze poradze...

  • tak samo zwalila sie woda w drugim poieszczeniu na starcie

  • przy tych kladkach z \'rurami\' (heh) da sie zrobil niezly myk - bede musial powstawiac clipy gdzie trzeba...

  • w trzecim pomieszczeniu odstaja 2 swiatla przy wodzie na koncu
    To chyba wszystko co znalazlem... Jeszcze poprawie to, moze ktos znajdzie jakies inne bledy, kilka trimow i finalna kompilacja...
    hf i bynde wdzieczny za komentosy i uwagi...
    BTW: Dowiem sie w koncu co daje kompilacja przez [b]-bounce 8[/b]??

BTW2: SzkaL - dzis nagram to demo na Twojej mapie (przymnajmniej sie postaram o to -=|)
Ano i link jeszcze www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm02_m.rar:asd

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-22 13:29:37

Sciaga sie 8kbs wiec zaraz bedzie.

bounce 8... niewiem.... czytales readme od kompilatorow? tam gdzies powinno pisac.
a na mojej mapie poza tymi clipami juz wszystko bedzie dobrze? czy cos jeszcze?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-22 14:16:02

Co do Twojej mapy to polecialo juz demo... ot zwykle demo :asd...
Cos mi sie wydaje, ze prowadzimy 2-osobowa rozmowe -=|....
To sprawdzal juz ktos moje wypociny? Jakies bugi? \o/...

elBatro

Od: 2003-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-24 13:10:47

hmm moze inni by tez udostepnili bety by sie zobaczylo jakie kozaki beda w paku PDM-02 :)

elBatro

Od: 2003-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-24 13:10:47

wow M mapka jak zwykle dopracowana :)

nic tam do poprawki nieznalazlem moze ze 1 padow niemoglem przejsc :P

ale mapka kozacka :)

moze moja ta co robie twez bedzie fajnie wyglodac :/